@Muts: o de meeste weten mijn smaak wel niet te tuttig en het liefst met beestjes haha Oja en ik houd van de kleur groen en heb een super hekel aan blauw (wordt toch lastig als het een jongen wordt) roze is trouwens ook niet echt een favo kleur van mij @Hopmarjanneke: NEE TELE2, verschrikkelijk! Ik ben daar zooo opgelicht (en met mij meerdere mensen) Het is dat mn abbo nog loopt (mobiele telefoon) maar NOOIT NOOIT NOOIT meer tele2, stelletje idioten daar!!! :x:x
troetel ff je gehakt in een bak koud water leggen dan ontdooit het sneller!! hier ligt de kip ook in het water te badderen
Zoals beloofd dames de echo van afgelopen vrijdag. Voor degene die zich afvraagt wat er tussen de beentjes zit... Vriendlief dacht meteen dat het een piemel was. Ik zei dat kan nooit al zo groot zijn. Toen zei vriendlief natuurlijk jahwel dat heeft hij van mij hahaha. Maar goed het is dus de navelstreng hihi! Bekijk bijlage 116184 Je ziet het hoofdje en buikje en natuurlijk de beentjes heel goed. Als je goed kijkt zie je ook de armpjes/handjes. Baby wordt bijna te groot om in 1 echobeeld te passen. Liefs
Nou ik heb de meest goedkope variant van prepaid en dat MOET helaas ook nog eens via de website (vim het zoooo goedkoop zijn). NU hebben ze daar een soort van chatbot op staan.... :x:x:x (is er ook een smiley met stomende oren???? dan zou ik die nu graag gebruiken) Soms overweeg ik ook inderdaad om over te stappen naar wat anders, maar zoooo goedkoop als deze is er eigenlijk niemand, zelfs abbo kan bijna niet goedkoper!
Hmm net op jacht naar eten. Een boterham met smeerkaas is het geworden en een broodje bapao en nog een glaasje jus d´orange. Maar mn buik voelt nog steeds raar. K ga toch niet weeeeeeeeeeer een griepje krijgen he! dus ondanks de tip muts, flans ik vanavond maar wat anders in elkaar want ik kan nu denk weer plat gaan liggen.. brr voel me echt niet lekker! Sunnyqueen; mooie echo meid! Leuk hoor om alles zo erop en eraan te zien hihi.
Pfff.... ik plof zo ongeveer... mn oogjes waren weer eens groter dan mn maag... Broodje kroket, lekkere zelfsamengestelde rauwkostsalade en twee bekers karnemelk.... Nou eerst maar even uitbuiken dan.
@ Sunnyqueen : wat een mooie echo! en wat een lollige opmerking haha @ Hopmarjanneke: klopt Tele2 is goedkoop, maar doordat ze mij onder valse voorwaarden (wat ze nu weer ontkennen) een abbo hebben aangesmeerd met alles dr op en dr aan (ook internet enzo) ben ik toch nog duur uit voor een dienst waar iedere keer iets mis mee is! en dan iedere keer de klantenservice moet bellen en das ook geen goedkoop nummer! Zo ik ga lekker een Risolles en een Lumper eten (indische hapjes) Heb ik zin in!
oeh lumper!!! das lang geleden dat ik dat gehad heb.... mijn beste vriendinnetje van vroeger heeft een indische vader en bij hun verjaardagen (en opa, oma, ooms en tantes, neefjes en nichtjes ) was ik ook altijd... jammie jammie! lekker eten altijd...!!!! maar een broodje kroket is ook erg lekker hoor Marjan... hmm je brengt me op een idee maar heb geen brood in huis.. en de frietpan staat in de schuur... nee ander keertje maar doen.... arm ventje van me.. 38,3 koorts en nogsteeds lamlendig onder een dekentje op de bank... kun je het voorstellen hoe k.u.t. ik me voel dat ie ziek is want normaal is ie dus hyperactief en nu ligt ie zielig met zn knuffeltje onder zn (baby)deken...
Ahh echt zonde van je kleine mannetje Muts! Laat hem maar lekker uitzieken en hopen dat hij met de kerst beter is.
@ Muts, dikke knuffel voor je kleine man! En ik ken die indische dingen sinds mn zus een relatie met een indo heeft, en hij kan ook zoooo lekker koken! hihi
Pfff ik het net saai boodschapjes gedaan, geen inspiratie. Ik heb dus vanavond rijst met kerrie. En nu lees is hier over lekkere indische gerechten en broodjes kroket.... Nu heb ik dus geen zin meer in mijn avondeten! Hopmarjanneke: Tige tank famke! (Of moat ik sjoen dyn leeftyd ek wyf sizze? )
Zo even boodschappen gedaan lopend amar pff auw me banden doen niet meewerken hahaahhhahah lang looen is echt een drama
Ik heb nergens zin in ja in snoepjes hahahahahahha ik eet vanavond poffertjes hihihi samen met me kind
thanx dames... helaas heeft ie zelf ook in de gaten dat ie niet in zn hummetje is dus is het extra zielig voor hem!! hij zit nu al zeker 10 min aan een mandarijntje he getver flower poffertjes... was al geen fan van poffertjes en pannekoeken maar daar moet ik nu al helemaaaal niet aan denken... (en manlief stelde vorige week droog voor om weer eens naar een pannekoekhuis te gaan ) grr ik probeer al een uur op ING.nl te komen maar het lukt niet...
Echt supergrappig is het niet. Maar er staat: Hartstikke bedankt meid! (of moet ik gezien je leeftijd ook mevrouw zeggen )
Weet je wat ik nu lekker ga eten geroosterd broodje met roomboter jammmmoe daar heb ik pas zin in jam jam.. Me tieten jeuken hihihi irritant... Muts knuf voor je zoontje... Mijn dochter riep net door de hele winkel paaaaaaaaaap kom nou echt zo hard hahahaahahhaaah