Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik voel de baby ook enorm veel bewegen! Echt geweldig! :D

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    buik-foto-topic :D:D:D

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    echt wel lekker aukje!!! heerlijk om de kleine ff te zien zwemmen en weten dat alles goed is!!
    haha hier ook het gevoel dat ik m steeds vaker voel... ook heel erg het gevoel van een harde bal onderin mn buik.. beetje vreemd gevoel..

trouwens ik heb ff beetje zitten knutselen op de hyves-site...
    ff foto-albums aangemaakt enzo.. wordt het wat overzichtelijker...
    en nu nog hopen dat we bekendmakingen krijgen...

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    La Palma, ja ik ben al een tijdje een rustige meelezer eigenlijk, sssttt ;)
    Zwangerschap gaat denk ik goed, merk er niet zoveel van...
    Gezondheid zelf gaat minder maar aan de beterende hand :D
    Pampers? Ik heb een hekel aan pampers! Jij hopelijk niet straks hihihi

20-weken echo, ik vind het bizar dat mensen al 20 weken zijn! Ik bijna 17 weken maar het "leeft" nog helemaal niet zo bij mij allemaal, hebben meer mensen dat? Ik hou me er allemaal helemaal niet zo mee bezig, het is nog helemaal niet "echt" en iets dat echt gaat komen weer... Ben ik nou raar?
    Ik hoop dat na onze echo eind deze maand het allemaal een beetje aan komt ;)

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Binna - meisje
    Bamboepen - meisje
    Loki09 - meisje
    liset- meisje
    Bloemmm - meisje

Flower - jongen
    Mutsevluts - jongen
    Aukje - jongen

Even nog duidelijker de verschillen van geslacht ;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh daar ga ik weer.. Na een zak chips heb ik nu een zakje sinterklaas schuimpjes open getrokken :p

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aukje gefelciteerd met je goede echo en een jongen leukkkk

nou de foto sesie was qua me meisje niet echt geslaagt ze wou niet der zijn wel een paar foto's met haar. maar de meeste van alleen mijn buikje omdat het toch voor al testen was en voorbeelde voor op de web site.

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jammer dat ze er weinig zin in had... misschien volgende keer eerst langs de grote gele M voor tatjes :D

haha bloemmm hier ook snaaibui... doos met 2 verschillende kerstkransjes, schuimpjes enzo naast me staan maar meer zin in chips maar geen zin om op te staan...

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik lig lekker in bed tv.te kijken en geen zin om naar beneden te lopen voor ieys lwkkers heb ook erge maagzuur bah bah bah

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @flowertje ble die maagzuur wat een elende he. ik had er vanmidag ook zo'n last van

@muts ha ha ja nou die hebben we haar tijdens de sesie belooft maar het hielp allemaal niet

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@Aukje, Gefeliciteerd met je toekomstige Zoon! Super leuk!
    @Rianne, ik ben ook nog een beetje in de ontkenningsfase hoor ;) maar aangezien mijn buikje best rond is en het ook mensen van buitenaf gaat opvallen wordt het steeds echter. 4 januari heb ik de 20-weken echo, misschien dat ik dan helemaal los ga ;)
    @Binnabinna, mooie fotos!

Zo ik heb me weer lekker tegoed gadaan aan chinees eten bij mn ouders, lekker hoor en het hele gezin was er. Altijd gezellig.

flink gepest natuurlijk door mn zwager, zusje en zelf mn eigen mannetje hahah met dat ik nu toch echt moet sporten, want ik wordt een beetje dik vinden ze ;) en dat als inknippen niet genoeg is ze er maar een heggeschaar bij moeten pakken HAHAHAHA

Gelukkig kan ik er lekker om mee lachen ;)

Morgen reptielenbeurs houten, heb er helemaal zin in dus ik ga lekker naar mn bed, mn rug voelt echt gebroken en moet morgen genoeg slenteren.

meiden, weltrusten!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoii!

Mooie foto's Binna! Vooral dat die bloem dan in kleur is en de rest in zwart wit! Jammer dat je kleine meid niet zo'n zin had. Mogen jullie een keertje voor de herkansing?

Leuk ook het jongens-meisjeslijstje. De jongens moeten een inhaalslag gaan maken, haha. Voor ons zou een meisje handiger zijn, want dan weten we de naam al, maar met een jongen zijn we natuurlijk even blij, hihi

Daarnet was het gourmetten echt supergezellig. Een van de meiden had haar dochtertje van 2,5 bij zich. Echt een schatje! Lekker eigenwijs, haha. M'n vriend was ook zo schattig met haar! Midden onder het gourmetten had ze er wel genoeg van, dus wilde ze spelen, maarja, wij hebben niet echt veel speelgoed in huis ofzo. Maar ik heb van die kartonnen boekjes van Eric Carle (Rupsje nooitgenoeg enzo) omdat ik Rupsje in zo veel mogelijk talen probeer te verzamelen. Toen ging m'n vriend haar heel lief zitten voorlezen. Zo schattig! (hartjessmiley)

Het was wel eventjes sip later, want ze wilden de nieuwe badkamer en het bijna-babykamertje zien en toen werd een van de meiden heel emotioneel. Wat blijkt nou: Zij is ook heel kort zwanger geweest, maar bij haar is het al heel vroeg misgegaan (na een paar weekjes al) en doordat ze anders dus ongeveer even ver als ik zou zijn, was dit eventjes heel confronterend. Zo sneu! Ze wilde er eigenlijk helemaal niet over beginnen, omdat ze niet wil dat ik me geremd voel in het vertellen en blij zijn over m'n eigen zwangerschap. Heel lief. Hopelijk lukt het bij haar ook over een tijdje. Ze wil het heel graag.

Nou ja, dat was even een ego-verhaaltje, maar wel fijn dat ik het hier eventjes kan schrijven.

Ik ga zo maar lekker slapen. Nog even oogsten op farmville en dan m'n bedje in.
    Trusten!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

@Sanny. War schatig van je vriend nu al gezien een goede papa. Wel sneu. Voor je vriendin
    Nee we mogen niet terug maae komt ook omdat we een goed kopen hadden vanwegen het proberen van de sesie. Ik was de eerste zwangere die se fotograaferde

Zo wat gaan we vandaag allemaal doen ??

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Mooie foto's binna!

Hier vandaag lekker rustig dagje...mannetje werkt tot 12.30 en ik ga nog ff verder met poetsen waar ik gisteren gebleven was.
    Morgen maar eens de kerstboom opzetten...bah zo geen zin in maar als ie eenmaal staat is het toch wel weer gezellig.

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@sanny, wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad, wel heel sneu voor de persoon die het er zo moeilijk mee had. Vind ik echt heel ziellig.

Nou vandaag niet meer online (ondanks dat ik mezelf had voorgenomen deel2 wel te kunnen volgen :p) Lekker naar de beurs!

fijne dag meiden!

19. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Goedemorgen! Ik had al vanaf pagina 1 niet meer gelezen, dus had wat te doen ;)
    Wij willen vandaag naar Centerparcs zwembad gaan, maar waar mag ik dan eigenlijk wel/niet in?? Heb echt geen idee.. Bubbelbad, wildwaterbaan, glijbaan, en die ton die buiten staat met ijskoud water??? HELP!
    Ben benieuwd waar ik wel in mag.. :D

Aukje, gefeliciteerd dat de echo zo goed was!! En leuk dat het een jongen wordt.. Die waren in de minderheid las ik net al haha.. :D

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Even een snelle goede morgen meiden.

Zo lekker ontbijtje maken met jus, thee, eitje en croissantjes.
    Daarna weer verder met schilderen.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina