een vriend van mij durfde niet omdat hij bang was zn kindje schade toe te brengen (of zoals hij mij in vertrouwen vertelde omdat ik zn vriendin toch niet ken: dat ik me eigen kind aan het n**ken ben).... hoor wel vaker dat mannen daar last van hebben.... whahah lekker laten zeiken flower!! doe ik ook... nee is nee en geen ja of misschien (en dat weet ie!)
Kan me voorstellen dat je je afgewezen voelt. Heb je het er wel met hem over? misschien dat er dingen spelen waardoor hij nu niet lekker in zijn vel zit ofzo. Seks is niet het belangrijkste, maar het intieme is toch wel fijn lijkt me zo
Hier was vriend lief ook wat angstig bij de vorige. Toen ook al aardig minder vrijpartijtjes "all the way". De laatste paar weken was het hier ook armoetroef hoor wat de s.e.x betrof. Maar dat kwam mede door dat ik vaak al zo moe was/ben en dan rond 10 uur al plat ga. Hij is dan nog errug wakker en komt pas rond half 12 oid naar bed.... dan gebeurt er dus niet veel meer Heb al een aantal keren "de hand aan mezelf geslagen" Maar dat hebben we dit weekend wel weer een beetje ingehaald, drie keer in 24 uur, waarvan de tweede keer abrupt werd onderbroken door dochterlief Dus maar wat handwerk toegepast Ben benieuwd of we nu een beetje voortborduren op "wat vaker"... Hahaha gisterenmorgen vroeg tie al: "straks maar door voor nummer 3?" , mede door mijn verhoogde zin in vrijen. Terwijl hij vrij snel na de positieve test nog verkondigde dat "er dan binnenkort wel een knoop in kon" Dat heb ik eerst de kop maar ingedrukt door te zeggen dat nummer 2 er eerst maar eens moest zijn en dat we dan alsnog konden besluiten tot "een knoopje"
Ik heb het wel gezegd, zeker omdat i in de kroeg loopt te verkondigen dat als je vrouw eenmaal zwanger is sex er niet meer in zit hoor ha ha. Nou ik heb toen meteen bekend gemaakt dat HIJ niet wil... Kom nou toch, zwangere vrouwen voor lul zetten terwijl je het zelf doet! en er spelen wel meer dingen, geld enzo en het feit dat zn moeder dood gaat aan kanker. Maar dat weten we nu ook al weer een tijdje en nooit kan ik iets doen om hem te troosten, juist terwijl ik dan intiem wil zijn... maja hopen dat het ook gewoon dat is ipv dat i me strax echt niet meer leuk of aantrekkelijk vind... want hij wil ook niet echt knuffelen of zoennen ofzo...
Pff ik ben een echte nymfomane en vriendlief was erg benieuwd of dat tijdens de zwangerschap nog erger zou worden of juist minder.... Nou het is alleen maar erger geworden. Kan hem de hele dag wel bespringen.... Vriendlief vind dat gelukkig helemaal niet erg al kan hij het nie altijd bij houden. Wij vrouwen kunnen over het algemeen toch wel meerdere keren achter elkaar en mannen moeten meestel even bijtanken voor de volgende ronde. Maar gisterenavond was ik wat mondwerk aan het verrichten bij vriendlief en toen vlogen pardoes de stoppen er uit!!! WHAHA dat was dan wel weer grappig. Liefs
Mede doordat we al een poosje niet hadden gevreëen ging het bij mij juist veeeeeel te snel zaterdag... wel lekker, maar toch ook niet echt 'genieten"
Ik heb trouwens van een vriendin gehoord dat het schijnt dat als je als vrouw zijnde klaar komt, het kindje in je buik dan ook erg veel plezier heeft! Dus ik zeg regelmatig tegen vriendlief, laten we ons kindje weer eens een plezier doen!! Hihihi
Ik ben weg en het gaat over seks haha.. Vagans meissie; Zou gewoon eens effe een fijn sfeertje creeeren op een avondje of middag en dan proberen de hele boel uit m te trekken. Kan me voorstellen dat hij met veel zit en dat hij dat wel kan gebruiken!! seks; Was hier niet echt veeeeeeeeel minder sinds het begin v.d. zwangerschap, het kwam nog wel voor. Maar na de 10 weken ging ik totaal los en kwam de wilde-heel-vaak-seks weer om de hoek kijken hahaha. Dus vriendlief heeft niet te klagen, hij vind me supersexy zelfs nu ik zwanger ben! Ik ga gauw het canvasdoek bestellen en betalen en daarna het eten doen want om 18:00 moeten we voor de echo!!
Ik ben blij dat we er zo open over kunnen praten met zijn allen trouwens!!! Ik ken nog steeds mensen die er zo preuts over doen (moet iedereen zelf weten natuurlijk) Terwijl ik daar altijd al heel open in ben geweest.... Liefs
Ben op zich wel open over dit soort zaken, maar het ligt uiteraard wel aan de persoon met wie je erover praat en hoe je er dan over uitweidt
ja het is net zo dat ik mijn sexleven bij de buren bespreek, maar ik ben ook niet iemand die altijd maar zijn lippen stijf op elkaar houdt over dit onderwerp... Bij vriendlief heb houdt ik zowieso mijn lippen niet op elkaar, maar dat is weer een heel ander verhaal!!! whahahah srry wordt beetje melig! Liefs
Hahaha ach ja ik praat ook nogal makkelijk over sex, en dan hoor ik achteraf dat mensen dat totaal niet van me verwacht hadden haha Mijn lief zei ook altijd dat er niks mooiers was dan een zwangere vrouw... maar nu ga ik toch twijfelen en ik wil wel alles uit de kast halen maar ben zoooooo bang dat ik als nog wordt afgewezen en dan helemaal voor lul sta!