Hahaha lekker onderwerp zo op de latere maandagmiddag Van tijd tot tijd wel gezellig toch? Weet nog wel dat ik eens een topic heb gestart over "geschoren mannen" en of het dan homo's zouden zijn etc..... woeiiiiii dat werd echt rooie-oortjes-materiaal.... enne... geen slotje er op!!!! We hadden in no-time de 5000 berichtjes!!!!
over geschoren mannen gesproken. Die van mij scheert zijn zaakje niet helemaal. Hij houdt het kortgeknipt. Balzak scheert hij dan weer wel helemaal. De reden van het kortknippen en niet scheren is dat hij dan ontzettende jeuk en roodheid krijgt. Ik vind het prima zolang het netjes wordt bij gehouden zit het mij niet in de weg! Liefs
weet je wat ik sexy vind mannen met beenhaar hahahaha..!!! ik heb wel eens een discussie gehad ik haal meestal alles er onder vanaf maar er zijn heel veel mensen die dit niet doen mijn zus en moeder verklaren me voor gek..!!:S:S ik hou niet van haar erop soms doe ik een streepje
Hier een vent met meestal een "racebaan", maar van tijd tot tijd ook last van irritatie hoor. Bij mezelf netjes getrimd gazonnetje, maar geen volledige racebaan. Dat veroorzaakte bij mij toch teveel irritatie helaas
Ik mag bij manlief trimmen(het bijhouden) en hij doet het bij mij, kan hij beetje oefenen voor straks. Mijn buik zit me af en toe nu al zo in de weg dat het bijhouden beneden ook niet meer zo makkelijk is, dus heb trimmer gekocht en manlief ingeschakeld. Op scheren reageert mijn huid nu overgevoelig Okselhaar bij mannen, tja, beetje bijgehouden, maar niet kaal... Wat vinden jullie van veel borsthaar?
Zolang het geen pak shag is, heb ik er niet heel veel problemen mee. Die van mij houdt het vrij aardig bij, omdat hij anders teveel "stinkt" zegt ie zelf.
Okselhaar mag bij mannen iig wel een beetje kort geknipt worden! en niet van die bossen die onder de korte mouwen uit komt... het ergste vind ik rughaar! gelukkig zit het bij mij mannetje alleen aan de voorkant. Ik wil het ook nog wel is bijhouden voor m O en ik heb bericht van de felicitas box, ondanks dat het idd al zon 10 weken geleden is aangevraagd staat het wel goed in het systeem en kan ik de ophaal kaart rond de 4 maanden zwangerschap verwachten
Ik scheer alles kaal. Oksels benen en schaamstreek! Hou niet van haar op die plekken. Benen sla ik in de winter regelmatig over omdat niemand het toch ziet. En voor vriendlief schaam ik me niet dus dan maakt het me niet uit, maar verder scheer ik mijn oksels en schaamstreek altijd. Vriendlief daarentegen laat zijn oksel en beenhaar mooi zitten en dat vind ik ook prima. Van mij hoeven mannen benen niet geschoren en oksels alleen als het erg veel is en heel donker. Vriendlief heeft onder zijn oksels weinig haar en is er licht dus dan valt het ook minder op! Liefs
Dat heb ik hem bij de vorige zwangerschap ook gevraagd, dat vond ie toch niet zo'n goed idee... ivm scheermes. Dus lang leve de ontharingscreme.... Nu gaat het nog wel, maar bijhouden wordt straks ook lastiger. Borsthaar hoeft van mij niet teveel te zijn, maar "rughaar" dat is voor mij toch echt not-done.... ik hoef geen gorilla in bed Nee beenhaar hoort bij mannen inderdaad niet geschoren te zijn. Mijn vent heeft redelijk tot veel beharing op de benen. Benen bij mezelf houd ik eigenlijk alleen in de zomer redelijk bij. Wintervachtje mag van mij.
rughaar.... IEUW!!!!!! Borsthaar.... hmmm niet te veel graag. Gelukkig heeft vriendlief HELEMAAL GEEEN borsthaar.
Borsthaar heeft hij voornamelijk rondom de tepels, dus ook niet heel erg veel... precies genoeg eigenlijk.
soms vraag ik me wel eens af wat voor gezicht er achter de namen zit ...!!!! zullen we eens een fotorondje doen voor diegene die geheim willen zijn niet maar voor diegeen die dat niks uit maakt