Ja daar ben ik wel heel blij mee... geen rug en geen borsthaar.... Wel hele sexy gespierde benen.... Hij voetbalt en in de zomer zit hij regelmatig op de racefiets, nou dat zie je wel aan zijn benen. Niet van die dunne kippepootjes, maar echte mannelijke benen. En een goed gevulde kont. Grrr... nog even dan bespring ik hem zodra hij de deur binnen komt.... ow wacht daar komt hij net aan!! We gaan boodschappen doen hahaha!!! Liefs
Ik sta ook op mn hyves profiel foto moet nog even denken of ik die hier openbaar durf te maken ivm mee lezende bekende die dan precies weten wanneer ik voor de laatste x sex heb gehad haha
Hoi meiden, Even een ego-berichtje, de echo was helemaal goed. Wat ben ik trots op die kleine. En die harde bal die ik voelde onderin, was toch echt de beeb die erg laag en overdwars ligt. Echoscopist benoemde het gelijk al, daarom ben ik soms ook zo lastig te echoen en kan het soms voelen als een baksteen en alsof de beeb ' eruit valt'. Straks ga ik zwemmen dus helaas geen tijd om nu te reageren, maar morgen weer een dag. Ik kan natuurlijk een prachtig onderwerp als okselhaar en schaamhaar niet zomaar voorbij laten gaan!! . Hier een streepje, nou eigenlijk meer een landingsbaan tegenwoordig en verder haarvrij. Ben benieuwd hoe het straks gaat. Fijne avond meiden, tot snel. 20 weken echo december 2010: Aukje de 11e: Alles goed! liset de 13 : Alles goed! binna de 14:Alles goed! flowertje de 15Alles goed! Meedje de 17eAlles goed! Sanny76 de 17e verzet (toch ?) Sunnie de 20e Alles goed! La Palma de 21e Mutsevluts de 21e Mlyn82 de 22ste GuusjeB de 23ste Rianne80 de 27e Bas1759 de 27ste Bloemmm de 29ste Wish30 de 30e januari 2011: Bamboepen de 3e Troetelbeer de 3e Monika de 4de Vagans de 4de Meimamma de 5de Miek74 7e Marjan 11 januari
@ Flower: Miss is het wel een idee om een foto lijstje te maken op hyves (die is toch dicht voor buitenstaanders?) als je het leuk vind gezichten bij de naam te zien...
Haii! Onze echo was ook helemaal goed, joehoeee!!! Bib wilde alleen niet stil liggen voor de foto's hahaha. Maar eentje is toch wel mooi geworden. Vriend moet 'm nog even inscannen, dus de foto komt later wel. Haar: hier een streep en oksels en benen zo veel mogelijk kaal, maar in de winter ben ik wel iets makkelijker daarmee. Vriend is flink behaard. Vind ik wel stoer eigenlijk. Hij heeft ook een beetje haar achterop z'n schouders en vraagt af en toe of ik dat weg wil scheren, maar het groeit natuurlijk steeds terug. Ach, ik vind het niet zo erg eigenlijk, hihi. Sex: ik had de eerste weken echt helemaaaaaal geen zin (en was toch stiekem bang dat er iets mis kon gaan met 'de vrucht' haha) en nu ben ik doordeweeks na werk en avond-afspraken meestal best moe, maar in de weekenden halen we het in . Vind het trouwens wel fijn dat ik nu een tijdje niet ongesteld ben Dat was bij mij altijd flink heftig en duurde dan 7-10 dagen, dus dat was ook niet ideaal zegmaar. Gisteravond was er een hele hoop beweging in m'n buik, zo tof! Ik heb vriend er even bijgeroepen (die heeft nu vakantie en gaat veel later naar bed dan ik, sniff...) en hij heeft het nu ook voor het eerst gevoeld. Echt super! Op een gegeven moment was ik al dat geschop wel een beetje zat en toen ik op m'n zij ging liggen, voelde ik het niet zo erg meer gelukkig, haha. Belooft wat voor de komende maanden! We weten ook wat het wordt nu, maar we zeggen niks Ik kan alleen het lijstje met jongen/meisje/geheim niet meer vinden... Moet nu snel gaan eten en dan vanavond naar het clubhuis van de kampvereniging waar ik elke zomer leiding ben. Er moeten vanavond 4000 folders in enveloppen gestopt worden en geadresseerd en dat gaan we gezellig met een groep mensen doen. Leuk, want dan spreek ik iedereen weer eens (normaal heb ik op maandagavond toneel, maar in de vakanties niet) Oh, ik mag eten komen opscheppen, dus ben er weer vandoor! Nog beterschap voor je mannetje, Muts! En fijn dat bij jou de echo ook goed was, Sunnie!
@Sanny: fijn dat de echo goed was en dat je nu weet wat het wordt! super leuk ook dat je de beeb zo goed voelt (ik nog helemaal niet) en een fijne avond toegewenst. Hier is de erwtesoep verplaatst van de pan naar mn buik, hoop dat mn beebje er ook van houd hihi
Sunny en Sanny, Wat fijn dat jullie echo helemaal goed was! Wat een opluchting zal dat zijn. Ik heb gister een druk dagje gehad en ben vandaag lekker even de stad in geweest. Heb hele leuk kleertjes in de uitverkoop gekocht voor ons kindje. Een heel leuk rompertje met I love Papa erop! Ga ik vanavond als manlief van werk komt aan hem geven .
Zo hier eten opstraks kindje lief douchen. .... Die zit nu het wonderteam aan het kijken. En mama ook dat geschop van de baby wordt steeds erger aan het eind ben je het zo zat mijn buik ging wel eens zo hard te keer hahahaah
Mijn liefje komt pas rond 3e thuis vanacht, dus ik slaap NOG maar een nachtje bij mn ouders, zo kan hij gewoon lekker uitslapen zonder dat we elkaar wakker maken. je zou denken dat ik het huis nog helemaal niet uit ben haha (ben ik ook nog niet zo lang ) Leuk bloemmm dat je zo goed geslaagd ben! en ik kan toch niet wachten op het eerste schopje hoor!
Manlief heeft vanochtend voor het eerst ons meisje voelen schoppen! Hij vond het helemaal geweldig . Ik voel haar wel in de avonden en in de ochtenden maar niet de hele avond of ochtend door, denk dat het komt omdat mijn placenta aan de voorwant zit. Het grappige is dat wanneer ik haar voel ze gewoon door de placenta heen trapt (zegt de verloskundige, ook te zien op onze 3d dvd van de pretecho Hahaha .)
Ik voel die kleine ook draaien enz maar die van mij schoot ook door de palcenta want die zit bij me navel