Bij mij had de echoscopiste gezecht dat ik het kindje wss later zou voelen ivm dat de placenta ervoor zat. Mijn nicht had dit ook en voelde haar beeb pas bij 21 weken! Als ik savonds op bed lig probeer ik me er op te concentreren maja alles wat ik voel zijn mn darmen volgens mij. Het is iig een herkenbaar gevoel voor mij dus dat zal dan wel. k vin het wel jammer aangezien ik mijn hele zwangerschap al denk dat er steeds iets mis is, en ik steeds bevesteging wil dat het kindje nog leeft...
whahaha ben ff met me man zijn kerstpakket aan het uitpakken en meteen gaat het over haar en sex haar: allebei helemaal kaal.. alles! manlief heeft ervaring met scheermes dus dat gaat goedkomen strax! tip voor irritaties: scheerschuim voor de gevoelige huid en daarna insmeren met een vochtinbrengende bodylotion/creme (bijv. nivea) fotorondje: hmmm moet ik echt gaan zoeken want ik sta altijd achter de camera ipv ervoor.... zelfs de trouwfoto's maken vond ik een ramp!! hihi gisteravond sex gehad en heb de hele dag al reacties in mn buik... vorige week maakte ik me heel erg zorgen omdat ik al 4 dagen nix had gevoeld dus ff vriendin gevraagd of zij haar gave erop los kon laten en er was meteen reactie kerstpakket van manlief: een gourmetstel met wokpannetjes en toebehoren zoals 3 verschillende soorten woksaus, ketjap, atjar, kroepoek, rijst, noodles, satesaus, geb. uitjes.. oftewel weer een super pakket! (hmm ff navragen of er dit jaar ook een extra vlopje was) vagans het is heel erg normaal dat je de kleine nog niet voelt... op het laatst heb je zoiets van "ga slapen!" maar nu het wachten op de 1e schopjes is erg vervelend... komt vanzelf!!!
@ Muts, oe miniwokken, das echt heel heel erg lekker! Dit jaar ga ik het bij mn schoonouders doen. Mijn favo woksaus is kerrie en het is heel lekker om er mie of rijst mee mee te wokken en idd ik moet ook gewoon geduld hebben met het voellen maja het is allemaal zo spannend! Oja en wat wel tegen roodheid en bultjes helpt is scheren met babyshampoo!
@Vagans hier ook nog niks gevoeld hoor maar schijnt heel normaal te zijn.Vk zegt dat het bij eerste pas tussen de 20 en 24 weken te voelen is dus we hebben nog tijd zat!!!
Wat super dat er vandaag weer 2 goede echo's waren! Gefeliciteerd meiden! Krijg ik een mailtje dat er vanavond 15% korting is in de webshop van Prenatal, ligt de site plat:x Ik wilde nog een zwangerschaps tankini, maar dat zit er nu niet in, want ik moet zo gaan zwemmen! Succes meiden met het kletsen over sex en uiterlijk!
de korting van prenatal duurt tot morgenochtend 10 uur las ik net in een topic.... wish hoe is het?? heb je weer nachtdiensten?? whahaha mijn onderschrift.. nou de kleine heeft dus de hele dag niet geslapen!!! (sorry maar ik voel hem al de hele dag)
Ik ben ook geen astro kenner... Maar uit ervaring weet ik dat kreeft mannen geen nymfo`s zijn8) Dus heeft niets met jou te maken hoor
Ja, dat las ik ook. Ben alleen helemaal gesloopt na zo'n uurtje zwemmen en moet morgen weer gewoon werken... Leuk trouwens, dat jij je ukkie zo goed voelt!
hahaha! Gelukkig ik weet op zich wel wat van astrologie (wordt ook wel bij de hekserij betrokken) en idd kreeften hebben niet voor niets een hard pantser, al kunnen ze van binnen heel emotioneel zijn. ach ja... en zwemmen... hmm daar heb ik ook wel zin in!
Vagans, denk bij zwemmen aan warm water (doelgroepenbad), geen verplichting, maar gewoon lekker kletsen met mijn zus, die mijn zwangerschap geweldig vindt! Daarbij voelt mijn rug na afloop echt heerlijk! Ik heb scoliose, dus een beetje beweging is echt noodzakelijk. Ik knap er altijd enorm van op en duik straks zo mijn bedje in. Baal dus wel van die Prenatalsite... morgen moet ik weer gewoon werken en mijn tankini wil ik eigenlijk niet verprutsen (was nogal een dure...!)
Ja ik heb nooit iemand die met me mee wil zwemmen. en speciaal zwangerschapszwemmen is hier heel dom en heel duur! Dus gewoon recreatiezwemmen zou het dan worden. Ik ga wel in Januari 4 daagjes naar een huisje samen met de schoonfamilie dus daar zal ook wel een zwembad zijn alleen geen idee of mn bikini dan nog past en ik ga toch echt voor die 2 1/2 x zwemmen niet iets heel nieuws aanschaffen, ik zwem normaal echt werkelijk nooit!
Meiden heb net even alle pagina`s terug gelezen en het valt allemala makkelijk te onthouden aangezien het over sex en schaamhaar ging hihi. Ik hou wel van een man met wat lichaamshaar Geen gorilla maar wat borsthaar bijgehouden haar op zn ballen en onder zn oksels. Haar op armen en benen . Errrggg sexy! Persoonlijk trek ik overal het scheermes overheen alleen in de winter wat minder egelmatig mn benen. Qua sex begint nu wel weer wat meer te worden. Maar de eerste weken was mijn libido drastisch gedaald! Vandaag echt buikpijn van het auto rijden zo erg slecht gestrooid op de weg. Was gewoon glibberen en glijden echt geen pretje! Nu lekekr bankhangen met lappie op schoot en koppie thee
met mij gaat het wel goed.. erg moe door slapeloze nacht (mag niet klagen gezien jij helemaal niet slaapt snachts) helaas is zoonlief ziek... 38,5 koorts, hoofdpijn en buikpijn... normaal is ie echt hyper maar heeft nu de hele dag op dezelfde plek op het bankje gelegen met een deken over en tja dat doet me gewoon heel erg veel verdriet...
Tjonge jonge moest heel veel pagina's bij lezen... als het hier snel gaat hebben we of een leuke rel of het gaat over sex. Vandaag in ieder geval vermaak!! Over de sex hier staat het op een laag pitje... Op zich zijn we nog wel 1 keer in de week intiem maar pentratie is bijna niet mogelijk. Of eigenlijk wel mogelijk maar dan komt er veel bloed bij.... en dat is echt killing voor onze lust. Maar we hebben nog wel onze intieme momentjes en ik hoor mijn man niet klagen gelukkig. Mijn man vind het trouwens ook minder prettig tijdens de zwangerschap hij weet dat hij de baby niet pijn doet of beschadigd maar een prettig idee vind ie het niet, haha. O, ja: TIP van mijn borstvoedingscursusmevrouwtje: tijdens de bv kun je behoorlijk droog worden beneden, dus voor het moment na de bevalling goed in de weer met glijmiddel. Hier was dat idd het geval....