Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik wacht nog even op manlief en duik dan mijn bedje in. Welterusten alvast meiden!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    En meimamma: Gefeliciteerd met je 18 weken :D.

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ben kapot. Hoe was je 20 weken echo 7mei genootje?

Ik mag morgen :D Spannend :) Nu slapen, sorry meiden dat ik zo ego doe de laatste week ( weken ) maar die verhuizing sloopt mij! Pfff. hoop volgende week met alles klaar te zijn. Fijne avond en slaap lekker

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    zo hallo weer eens allemaal!

sorry, hier is het zo druk voor de kerst... Ik zit echt helemaal nokkie vol geboekt tot en met donderdag 24 dec 14.00 uur. Dan gooi ik het slot erop en kunnen ze allemaal het heen en weer krijgen tot 4 januari :D

wij zijn ook nog niet begonnen aan de kamer, sterker nog, we gaan er niet eens aan beginnen! We zijn nog op zoek naar een nieuw huis en naar alle waarschijnlijkheid blijven hier tot ongeveer een half jaar na de geboorte van nr 2. Dit wil zeggen dat de nieuwe beeb in onze kamer in het kinderbedje van opa en oma komt (die hebben ook een kamer en het bedje mogen wij dan lenen, gaat de kleine in het campingbedje als hij daar is) En dan blijft chris in zijn eigen kamer.. heel verhaal he, snapt iemand het nog?

En dan ga ik ervoor zorgen dat de lijst weer wat meer ROZE word!!!
    Wij krijgen een MEISJE!!!

De opa's en oma's krijgen het pas met kerst te horen en dat is zooo gaaaaf!

Zo ik ga nu weer stoppen. mijn pc heeft er 3 dagen uitgelegen dus ik heb wat bij te werken!!

bye bye

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Gefeliciteerd Esmee, leuk een dochter!
    de meiden die al slapen gaan, weltrusten!

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meiden met een goede echo vandaag: super!

Sex: hier op een laag pitje. Meer omdat ik zelf niet echt veel zin heb. Als het aan mijn man ligt iedere dag.

Haar: zelf overal geschoren, mannetje scheert alleen zijn benen niet, borst- en rughaar heeft hij (bijna) niet.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wie krijgt wat ??

Binna - meisje
    Bamboepen - meisje

Loki09 - meisje
    liset- meisje
    Bloemmm - meisje
    mammienes - meisje
    Esmee - meisje

Flower - jongen
    Mutsevluts - jongen
    Aukje - jongen

Zegt het niet
    Bas1759
    Troetelbeer90
    Sunny

Wil het niet weten
    Senna999

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ esmee leuk een meisje gefeliciteerd met je goede echo

nou meiden heb de hyves even veranderd en nieuw onderwerpen dus als jullie je vervelen :D kom kijken en vul ze in/ aan

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wauw esmee een meisje!! wel een hele roze lijst!!!
    de jongens van flower, aukje en mij hebben het strax voor het kiezen :p

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    o ja hahahahha kiezen maaar:p

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja meisjes ik zeg jullie weltrusten

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    De site van Prenatal doet het inmiddels, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben!:(

Lekker gezwommen net. Zus vond dat mijn buik echt gegroeid was! Leuk, leuk! :)

Esmee, gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk dat jullie het met kerst aan jullie ouders vertellen!

Ik vul even het lijstje aan, want ik zie dat er nog een optie is en ondanks dat we donderdag pas de 20 weken echo hebben, kan ik hem wel invullen!;)

Wie krijgt wat ??

Binna - meisje
    Bamboepen - meisje

Loki09 - meisje
    liset- meisje
    Bloemmm - meisje
    mammienes - meisje
    Esmee - meisje

Flower - jongen
    Mutsevluts - jongen
    Aukje - jongen

Zegt het niet
    Bas1759
    Troetelbeer90
    Sunny

Wil het niet weten
    Senna999
    GuusjeB

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    owwww wordt er weer afgeschopt verdorie hahahaha

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    weltrusten dames!!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ook vanaf hier weltrusten allemaal!

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Dank allemaal!

Ik dacht dat de jongens in het voordeel waren de laatste keer?! Nou ja, de balans op de wereld zal wel ergens hersteld worden!

Ja die f*cking prenatal site.. heb ik net vandaag een slaapzak gekocht, krijg ik die mail! Bijna blij dat ook ik erniet op kom, ligt dus niet aan mij. Half ZWpagina is er aan het winkelen zeker hahaha!

Ik kon even geen vragen of verhalen ontdekken dus ga even over op de ego modus.. ;)

We hadden bij zo'n pretecho bureau een echo laten maken. Opa's en voooral oma's denken dat we pas de dag NA kerst de afspraak hebben. En oh wat willen die het graag weten!!! Dus die krijgen een mooie romper met 'kleine zus' met kerst. Oh wat zullen er tranen vloeien. Die hebben wel degelijk een voorkeur hahaha!
    Eindelijk kan ik iets geheim houden voor ze! Mijn schoonmoeder ging al vissen naar haar cadeau voor kerst, en ik heb alleen maar NEE gezegt, NEE geen hint, NEE het klinkt niet als, NEE het lijkt niet op... hahaha oh ik heb daar zoveel lol om!!!

Wat ik nog het meest prettig van de echo vond was dat ze de lengte even kon meten en dat die GOED was. Chris ging namelijk rond deze periode achter lopen en eindigde in een dysmatuur. Dus ik was daar nog bijna meer blij om dan dat het een meisje werd...

Bedankt voor het op de lijst zetten! Wij hebben trouwens de 5de januari de 20 weken echo!

Vandaag alweer 18 weken juppie! wat gaat het hard.. pfff

Ik ga ook slapen!
    Iedereen een goede nachtrust!

dikke kus van mij

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nou, bij mij werkt de site dan met heel veel geduld, maar door de verzendkosten ben ik duurder uit dan in de winkel. Ik ga dus wel even shoppen en anders kunnen ze zo'n tankini vast wel bestellen toch?!

Slaap lekker allemaal en als ervoor nog wat gebeurt; veel plezier!;)

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wie krijgt wat ??

Binna - meisje
    Bamboepen - meisje

Loki09 - meisje
    liset- meisje
    Bloemmm - meisje
    mammienes - meisje
    Esmee - meisje

Flower - jongen
    Mutsevluts - jongen
    Aukje - jongen

Zegt het niet
    Bas1759
    Troetelbeer90
    Sanny76
    Sunnie?

Wil het niet weten
    Senna999
    GuusjeB

Heb even m'n naam als Sanny76 gezet, maar misschien hoort Sunnie in hetzelfde lijstje? Of is het Sunny met een y? Sorry, al onze nicknames lijken zo op elkaar, hihi. Je moet het maar even veranderen als ik het niet goed heb gedaan.

Ik heb ook zo'n zin in zwemmen! Woensdag vertrekken we voor twee nachtjes naar een luxe hotelletje op vlieland... met zwembad! Gisteren even geprobeerd of ik nog in m'n bikina pas en het ging nog net, haha. Er zaten van die soort opvullinkjes in het bovenstukje en die konden er wel uit nu :D En het broekje zit vrij laag, dus net onder de buik. Super!

Ik duik nu lekker m'n bedje in. Morgenochtend maar kijken of het lukt om naar werk te komen of dat ik thuis werk. Heb vandaag expres als thuiswerk meegenomen voor het geval dat :)

Hopelijk voelt je mannetje zich morgen weer wat beter, Muts!

Welterusten allemaal!!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen. Meiden

Pfff heb me toch slecht geslapen ben wel
    100x waker geweest bah nu ook nog eens een zere rug en moet bootschapen doen

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Haha zat gisteren jullie seks en haar verhalen mee te lezen en wilde antwoorden maar schoonmonster zat op visite dus praatte steeds tegen mij.

Was zooooooooooooooooooo geïrriteerd we kwamen serieus nét thuis van de pretecho hadden heen én terug in de file gestaan en over een ritje van normaal 15 min. bijna 45 min gedaan.. en dan belt zij weer met een probleempje. Hadden ook maar snel snel gegeten (Vriendlief stond met pizza in zijn mond de auto te krabben om half 6 hahaha)

Haar telefoon deed raar, ze kreeg hem niet aan (heeft een nieuwe telefoon gekocht). Vriendlief eerst 16 keer proberen telefonisch uit te leggen, lukte niet. Dus zegt hij: Zal ik haar effe hierheen laten komen want zo duurt het alleen maar langer..
    Ik denk ja doe maar als mn mannetje 1 uur aan de tel hangt heb ik er ook niks aan. Is ze hier, hebben wij die pokketelefoon binnen 1 sec aan he.. En zij: Ja maar ik deed dat ook en toen deed hij het niet.. Zeikwijf.. grrr
    Heeft ze hier serieus nog tot kwart voor tien gezeten ofzo.. Nouja toen viel ik al half in slaap! :( En ze had ook NIKS gevraagd over de zwangerschap, de kleine of de echo.. Echt een rotwijf!

even back to the point:

pretecho: We weten het geslacht maar zeggen het lekker nieee:D

haar: Vriendlief had voorheen alles wel eens geschoren ivm bodybuildingwedstrijden was ook wel apart hoor haha. Maar ben blij dat zijn beenhaar weer terug is hihihih.. Oksels houdt hij bij en vanonder meestal ook:)
    Ikke tja in de winter neem ik het niet zo nauw sinds de zw. schap zeker niet. ( wordt vanaf week 4 ontzettend duizelig als ik te lang onder de douche sta) Dus het is de ene keer benen, andere keer van onder en andere keer oksels haha.
    Tip tegen de jeuk van mn vriendlief en t werkt ideaal!!: scheren met babyolie en daarna insmeren met van die lotion voor pasgeschoren bikinilijn, benen etc.

Esmee: Leuk meid een dochter! Wat fijn dat de echo goed was;)

La palma: Meis begrijp dat je ontzettend moe bent. Neem maar lekker je rust! Dikke knuffel van hier.

Dat was het denk ik?? als ik iemand vergeten ben, geef maar billenkoek!

Deel Deze Pagina