Goedemorgen meiden.. Zijn er hier meer meiden die het idee hebben dat hun darmen van slag zijn en/ of door elkaar gehutseld worden? Ik heb al sinds vrijdagnacht dat ik flink last van darmkrampen en diaree heb. Niet veel diaree maar toch.. Maar die krampen joh das echt niet leuk! En dan echt s`nachts en s`morgens bij het opstaan! Iemand hier bekend mee? Of weet iemand wat je hiervoor wel nemen kan tijdens je zwangerschap???
Goedemorgen meiden! Hopen dat de meiden die weg moeten van huis vandaag allemaal veilig weer terugkomen! Sterkte.. Ik moet zelf vanmiddag pas weg, even naar m'n schoonouders.. (Maar die zijn heel lief, dus geen schoonmonsters zoals jullie hebben ) Meimamma: Ik heb de hele zwangerschap al last van mijn darmen.. De ene keer gaat alles 'extra makkelijk' en de andere keer juist totaal niet.. Had ook een tijdje echt pijn bovenin m'n buik door m'n darmen, maar dat is gelukkig weg. Wij zijn volgens mij op dezelfde dag uitgerekend als ik 't goed heb, 23 mei toch?? Leuk! Haren: Mijn vriend heeft gelukkig alles 'normaal' en houdt het goed bij, en geen rughaar. Een ex van me had dat wel, schrok me rot toen hij z'n t-shirt uitdeed de 1e keer. Maar vond 'm verder zo leuk haha dus had 't maar geaccepteerd. Was echt niet normaal man, leek wel een aap! Ben blij dat mijn vriend dat nu niet heeft! In de zomer hou ik het allemaal wel bij, bikinilijn nooit helemaal glad maar altijd met ladyshave zodat je stoppels overhoudt, want anders ga ik echt kapot van de jeuk en irritatie jammer genoeg!! Heb echt alles geprobeerd maar niks helpt Sunnie: Fijn dat de echo zo goed was meid! Lijkt me echt super spannend, ik moet pas 3 januari, kan niet wachten.. Maar heb wel al de pretecho gehad, das wel fijn! Sanny76: Ook fijn voor jou van je echo zeg! En veel plezier in het hotelletje alvast! Muts: Hoe is het met je zoontje?? Voelt hij zich alweer wat beter? Zwemmen: Ik ga vaak met een vriendin zwemmen hier vlakbij, daar is een zwembad met turks stoombad, sauna, bubbelbad, wildwaterbaan, glijbaan, buitenbad enz.. En dat voor nog geen 5 euro. Sanadome zit hier ook vlakbij, en dat is ook wel heel relaxt, alleen dan ben je zo 25 euro kwijt en tsja, sauna en turks stoombad zitten ook in dat andere zwembad. Dus meestal daar. Maar bij ons is het niet echt zwemmen, meer hangen en praten hahaha. La Palma: Succes met je 20 weken echo meid!! En geniet ervan! Esmee: Gefeliciteerd met een meisje!! En fijn dat de lengte goed was nu! Troetel: Wat een ellende met dat mens zeg. Zo irritant als mensen niets vragen aan je over de zwangerschap.. Zo is mijn inmiddels 10 jaar 'aangevriendinde' schoonzusje ook.. Dat is echt een verschrikkelijke !#%# haha. Toen ik zwanger was en we het vertelden had ze later tegen m'n schoonmoeder gezegd dat ze het zo ZIELIG voor mijn vriend vond, en dat ze zeker wist dat als ze hem zou bellen dat hij in tranen uit zou barsten omdat ik hem dit had aangedaan.. WTF?! Terwijl hij er nog blijer mee is dan ik haha.. Wat een stom wijf! (En het ergste is nog dat iedereen haar zo leuk vind, pfffffff) Nou meiden, een heel verhaal maar wilde toch een keer op iedereen reageren! Als ik iets vergeten ben, sorry!
Goedemorgen meimammies. Vandaag hebben wij de 20 weken echo. We willen niet weten wat ons kindje heeft een piemeltje, of een vagina. We zien het wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch best nieuwsgierig ben nu En ik voel me ook best wel schuldig. Een belangrijke echo ( zijn ze allemaal wel ) maar door die stomme verhuizing ben ik er helemaal niet echt mee bezig geweest Nou, jullie horen van me. We gaan eerder weg, want volgens mij is het weer een puinhoop op de weg .. Fijne dag meiden & doe voorzichtig.
Hai bamboe wij zijn inderdaad op de zelfde dag uitgerekend, leuk Dat van die darmen zal dan wel aan die 23ste mei liggen ahahahah Wat helpt er bij jou tegen. Wat naar dat jij er al zo lang last van hebt. Ik heb het pas sinds vrijdag maar wordt er nu al vervelend van!
Geniet dan nu maar extra van jullie echo en jullie kindje op het scherm. Toch wel een voordeel dat je er nog niet teveel mee bezig bent geweest dan kun je je ook geen zorgen maken! Doe het rustig aan op de weg het is inderdaad chaos op de weg overal! Ik heb die mevrouw waar ik vanmorgen heen zou moeten maar afgebeld. Die woont hier een dorp verderop maar dan op het platteland. Das nu helemaal moeilijk begaanbaar en het is hier al aan het sneeuwen dus ik kies voor mezelf nu.
Nou ze zeggen dat veel vezels eten goed helpt. Maarja bij mij helpt niks. Ik heb het maar geaccepteerd en ik zie 't wel. Als 't eruit wil mag 't eruit, zoniet dan niet hahaha.. Oja, en als je het gevoel hebt dat je 'moet' dan moet je ook gelijk gaan, anders kan 't al niet meer.. Ik heb verder geen middeltjes ervoor. (Sorry ) Ja ik ben 11 mei jarig, dus hoop dat ik mijn verjaardag nog wel gewoon kan vieren haha.. (Of misschien denk ik tegen die tijd wel, KOM ER ALSJEBLIEFT UIT!!) Haha ik weet 't niet. Ik maak me trouwens de laatste paar dagen echt ongerust.. Maar morgen naar de VK en dan horen we hopelijk het hartje weer. Gaat jullie vriend eigenlijk vaak mee naar de VK? Want die van mij is tot nu toe elke keer nog meegeweest (was ook niet zovaak) maar nu is het gewoon hartje luisteren, beetje praten en weer wegwezen. Vind niet dat hij daarvoor vrij moet nemen, en dat doet hij dus ook niet. Nu gaat morgen een vriendin mee..
Zooo effe de wasserette uitgeruimd ( over droge, schone, vieze, en natte was haha). Zometeen nog een beetje opvouwen en de nieuwe was zit er alweer in. Vriend vanavond eens vragen of hij puf heeft om de kozijnen te schilderen en de deur in de kinderkamer te passen. Dan kan van de week de vloer erin. @Bamboepen: mijn mannetje gaat eigenlijk altijd mee naar de VK. We plannen de afspraken ook expres zo dat hij mee kan. ( Kan meestal in de avond of eind vd middag) 20 weken echo is de eerste keer dat het alleen in de ochtend kon maar dan is hij vrij Nu effe boterham eten en soapie kijken
Goeiemoggel ladies, Brrrr.... t was vannacht -15 bij ons!!!! Lekkere vrieskou dus! @Sunnie:Fijn dat je echo goed was! en heb je nog lekker gezwommen? @Sanny76: Leuk hè al dat bewegen van je frummel. Hier gisteren echt een bewegende buik. En fijn om te horen dat de echo goed was. @ Bloemmm: leuk hè dat babyshoppen. En wat vond je man er van? @vagans: dat stuk spanning of het goed is, dat heeft iedere zwangere denk ik wel. Maar je moet het niet je hele zwangerschap laten beheersen, het is ook een tijd omte genieten van het wondertje wat in je groeit! En over de beweging... ik had de vorige keer ook de placenta voor, maar met 18+1 voelde ik frummeltje ook al hoor. Maar gemiddeld gezien voelen zwangeren met placenta voor de baby later. @muts: ooohhhwwwww mooi pakketje van je man!!! @Roodheid/scheren: ik gebruik regelmatig babypoeder direct na het scheren. @Aukje: da's van wel weer heel vervelend dat je zo heftig reageert op vrijen cq penetratie. Daarvan zou ook onze lust drastisch kelderen. @Esmee: joehoe ook een meisje!!! het lijstje begint wel errug roze te worden nu. Fijn om te horen dat de groei vooralsnog goed loopt van jullie frummel. @Wish: meid wanneer ga je stoppen met de nachtdiensten? Slaap ze in ieder geval! @bamboepen: klinkt inderdaad niet echt als een fijne "vriendin" die schoonzus. En dan die opmerkingen over dat je vriend het niet fijn zou vinden dat je zwanger bent!! Bezoekjes VK/FA: vriendlief probeert nu iedere keer mee te gaan. Laatste twee keren is hij niet meegeweest, maar dat kwam ten eerste vanwege het tijdstip (slaaptijd oudste) en de tweede keer omdat ik direct door zou naar mn werk. 7 januari gaat hij vermoedelijk wel weer mee, en if not.... ook niet erg want we hebben 11 januari de verlate 20-weken echo, dan gaat hij sowieso wel mee. @LaPalma: fijne dag vandaag gewenst, en geniet van je echo!! @Binna: wat een vreselijk lief kaartje!!!! van jullie (B)engeltje!!! Misschien dat ik toch wat vergeten ben.... sollie
@ La palma: heel veel plezier bij de echo! @ Binna: Leuk kaartje!!! Hier ook een onrustige nacht gehad, mn buik zat vol met lucht! mn neus zat dicht (ondanks mn neusspray verslaving) en nu doet mn keel zeer door het door mn mond ademen. Oja en er zat een bromvlieg in de kamer die me wakker hield O en ik kan ook niet naar de WC, neem daarvoor de emfasene zetpillen. Hierdoor kan ik wel Hele fijne dag (in de sneeuw) mensen! Vandaag komt mn liefje me weer halen, als het goed is is hij vanacht thuis gekomen en ligt nu uit te slapen
Best lekker dat ik nu de ochtend vrij ben. Kan ik mooi alvast voor het weekend een aantal dingen opruimen en poetsen. Scheelt me vrijdag weer een hoop werk Heb de badkamer al schoon. denk dat ik nu maar eens aan de koelkast ga beginnen. Ik heb echt even zon poetswoede gevoel. Jammer dat ik vanmiddag wel gewoon moet werken hahah. Maar ja dan heeft een ander ook nog baad bij mn poetswoede hahah
Meiden fijne middag! Ik ga nu naar mijn beste vriendin, en daarna naar m'n schoonouders.. (Mijn vriend heeft zijn auto te koop staan, hij heeft er 2, en die staat daar. Nu wil iemand komen kijken maarja mijn vriend moet gewoon werken, dus doe ik dat ff) Is normaal ongeveer een half uurtje rijden, ben benieuwd hoelang ik er nu over doe.. Byee
20 weken echo december 2010: Aukje de 11e: Alles goed! liset de 13 : Alles goed! binna de 14: Alles goed! flowertje de 15 Alles goed! Meedje de 17e Alles goed! Sanny76 de 17e Alles goed! Sunnie de 20e Alles goed! La Palma de 21e Mutsevluts de 21e Alles goed!! Mlyn82 de 22ste GuusjeB de 23ste Rianne80 de 27e Bas1759 de 27ste Bloemmm de 29ste Wish30 de 30e januari 2011: Bamboepen de 3e Troetelbeer de 3e Monika de 4de Vagans de 4de Meimamma de 5de Miek74 7e Marjan 11 januari Goedemorgen dames!!! ff snel tussendoor... net echo gehad en alles is goed!!!
Hier ook een digitaal kerstkaartje van mij voor jullie! Ik wil alvast iedereen hier op het forum en ik het bijzonder alle mei mama's een super Kerst en een heel gelukkig 2011 wensen met allemaal mooie gezonde kindertjes!!! heel veel liefs van mij!