Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben alles wat weg gegooid moet worden (Kleren, spulletjes, tasjes etc. etc.) in vuilniszakken aan het doen en dan gooi ik alles weg! Weet niet waar het vandaan komt. Nesteldrang misschien? :D

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha nou meiden jullie zijn allemaal ijverig bezig. Ik ben een beetje moe en zit alweer een halfuur achter de pc. 'even een koekje eten'..

Moet nog het een en ander doen maar kom maar niet van mn billetjes af.. zucht!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Grrr. Voel me vandaag niet fijn sagerijnig geiriteerd. En heb ook nog eens hoofdpijn baho

Sorry dat ik niet reageer

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hé troetel wat een mooie tekst in je handtekening!!!
    Ja en die gedichtjes doen je "overspannen" hormoontjes nu inderdaad geen goed. Ik kan zo nu en dan echt om "niks" al huilen of een dikke brok hebben.
    Vorige week ook weer zo'n film zitten kijken waarin iemand dood gaat... niet doen dus tijdens zwangschap!
    Alhoewel, er zijn bij tijd en wijle ook films waarbij vriendlief ineens erg moet huilen omdat het hem doet denken aan zijn overleden vader.

5. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Euh ja zo kan je het ook lezen hahaha, ze dromen vast ook, ik ben toch onvergetelijk ;) :p

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Hopmarjanneke; thx:D

Hahaha Rianne wij zijn allemaal onvergetelijk toch:)

Over exen gesproken. Kan me herinneren dat ik eentje ( had ik hier al eens over verteld) tijdje terug had uitgekafferd omdat hij heel kort een relatie heeft, zichzelf doodzuipt. En zijn vriendin had maanden geleden een miskraam gehad en hij vond 'dat maar goed ook' 'want ze hadden geen plek voor een kindje'. En bij de echo waarbij geconstateerd werd dat het een mk was zei hij met zijn zatte kop 'Ja hoef toch geen foto van een dood kind'.
    En 2 mnd later was ze weer zwanger.. Daarom was ik heel boos geworden want toen liep hij trots te verkondigen dat hij vader werd..

Hij had me overal uit verbannen (msn, hyves etc. Handig hoefde ik het zelf niet meer te doen).. Voegt hij me gisteren toe op facebook.. Hoezo ik ben onvergetelijk?? :D

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hmm dan heb ik geen hormoontjes!!
    ik heb laatst "Komt een vrouw bij de dokter..." gekeken en dat is precies hetzelfde verhaal als wat ik met mijn moeder heb meegemaakt (vanaf de 1e afspraak tot de euthenasie!)... bij de 3 keer dat ik het boek heb gelezen was het iedere x tranen met tuiten maar nu helemaal nix!! vond het zelfs een k.u.t. film (Carice speelde het wel ontzettend goed!!!)

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mooi hoor!!
    en gefeliciteerd! (is de mw. op de banner goed gaan lopen??)

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Flower; Haaa dikzak.. Nee grapje:D Mooi buikie hoor meid!

@ Muts; Ik vond de film sowieso minder dan het boek hoor. Bij het boek waren de bladzijdes zo nat van mn traantjes maar bij de film waren we zo weer aan het lachen.. (oke dat kwam ook omdat vriendlief zijn popcorn door de lucht vloog hahahaha)

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja heb er een schop onder de kont gegeven ze loopt weer goed;)

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    toch niet te hard he??? :p

nog een uurtje en dan naar de vk....
    zijn de hele dag al aan het heen en weer rijden..
    net ff winkelcentrum (kronenburg) gedaan... pfff wat een drama en een drukte... vooral de AH was niet leuk meer.. mensen die gewoon blind zijn en doorlopen terwijl jij iets wil pakken.. karretjes tegen je aan..
    en dan vooral die oudjes die denken dat ze de hele winkel toebehoort en zo aso zijn om je weg te drukken bij de koelkast terwijl jij net iets eruit wil pakken :x:x

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flowertje, mooie foto en gefeliciteerd met je 21 weken!

Hier net boodschappen gedaan, pff het blijft druk in de winkels
    en ik wordt zo ontzettend moe tijdens het boodschappen doen, alsof ik me niet kan ontspannen en alles meer moete kost...

zag bij de zeeman een schattig kikker knuffeltje (ik ben gek op kikkers) dus die kocht mn moeder voor me voor de kleine, zo lief ;) Strax houd heel dat kind niet van kikkers en ik maar kikkers kopen HAHAHA

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff heb al geen zin meer om van de week boodschappen te doen bedankt meiden hahaha...

Brengt me op de gedachten ga eens even kijken wanneer het v.d. week koopavond is.

Liefs

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel met een beetje geluk is het iedere avond koopavond in de supermarkt (hier zijn ze allemaal tot 8 uur open)

als ik van de week boodschappen ga doen mag manlief in de auto wachten (of naast de zielige vastgebonden hondjes aan het fietsenrek)... die werd echt pissed off van de drukte en het niet opletten...

hahaha ja goed he Vagans... jij kikkers kopen en dat kleintje is er strax bang voor :( hahaha grapje!!!
    hier ook hoor erg lamlendig tijdens de boodschappen doen.. gewoon alleen al het nadenken over wat te eten en het dan nog vinden !

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

@flower mooie buik meid!

Ik ga vanaaf even het merendeel van de boodschappen halen.
    Hopelijk kan ik alles tot de kerst goedhouden zodat ik er vrijdag niet heen hoef.
    Hopelijk is het vanaaf minder druk!

De poestwoede die ik vanmorgen had is echt op nu. Ben blij dat ik m vanmorgen goed heb benut hier in huis! Moest vanmiddag maar 3 uurtjes werken maar leek geen eind aan te komen!

Nu zo maar weer eten maken voordat de grote baas (He wish!;)) thuis komt.

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Muts; Jumbo wel ja maar wil ook nog effe naar Aldi. En zie dat jumbo hier vrijdag geeeeeeeeeeeeeeeen koopavond heeft (vriend is vrijdag vrij..)

Dus donderdagmiddag maar even naar aldi en dan evt ook jumbo of vrijdagochtend VROEG jumbo. Maar we wilden ook nog naar de stad vandaar. Vraag me af of het vrijdag dan wel koopavond (stad!!!) is of dat die verplaatst is..

Nu net als meimamma eten maken voor de grote baas thuis komt haha..

Ohja meiden.. Omdat ik hier toch geen meelezers verwacht wil ik evt. wel een hint geven over het geslacht als jullie je vermoedens hier & op hyves maar niet keihard gaan uitschreeuwen want op hyves hebben mensen al vermoedens hahaha..

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel ik denk niet dat er een winkel vrijdagavond open is ivm kerstavond... veel winkels sluiten dan al om 5 uur...

hint: altijd welkom.. pb mag ook!!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hint hint hint hint kom op met die hint

Deel Deze Pagina