Inderdaad alle winkels zijn vrijdag op tijd dicht.... en wees blij dat je niet in Duitsland woont.... daar is alles vrijdag al om 12 uur dicht!!! Heb gisteren de eerste boodschappen gedaan, moet nog wel het een en ander halen, maar daar had ik gisteren geen trek meer in. Krijg net sms-je van vriendlief of ik niet erg laat thuis wilde zijn, hij wilde nog "klusboodschappen" gaan doen. Dan kan hij de komende dagen verder met klussen voor de slaapkamers boven. Hij wil as maandag dan wandisolatie en gipsplaten voor de wanden gaan bestellen. Ben volgende week de hele week thuis, dus hij kan dan mooi gaan klussen. Dus ik ga zometeen maar eens afsluiten en me huiswaarts begeven... tot morgen dames!
ik ben net zo meeuw uit finding nemo in plaats van mijn mijn mijn mijn mijn mijn is het nu hint hint hint hint hint hint hint
veel plezier met boodschappe doen allemaal hahaha heb er een hekel aan en heb het zooo warm in die winkels bah
Mooie buik flower! Hintjes....ik vermoed een J. Vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Net zoiets als dat ik 21 mei uitgerekend ben, maar voor mijn gevoel zeker weet dat het de 26ste komt. Rare ik
Pff... net met vriendlief gebeld. een zijn baas weet dat we het financieel niet zo breed hebben en dus maakt hij altijd een voorschot over zodat we 2x in de week geld krijgen. hij zou het nu voor de kerst doen maar door het ongeluk van afgelopen week doet hij het ineens niet meer! het ergste is wij reken er op dus hebben t/m de na de kerst wel 10 euro te besteden (en een lege koelkast en verjaardagen) dus vriendlief was nogal down toen hij ook nog vertelde 2de kerstdag bij zijn ouders (die wonen verder weg) te blijven slapen en ik kenbaar maakte daar eigenlijk helemaal niet zon zin in te hebben werdt i helemaal boos op mij Nou fijn is dat...
haha ja maar wij doen als niks anders dan ruzie maken de laatste tijd wordt er wel een beetje heel erg moe van maja misschien is het strakjes weer over...
Hè, wat sip Vagans... Niet nog ergens centjes in een oude sok of spaarpot? Ik heb gisteren uit m'n spaarpot weer wat 50 cent muntjes gehaald, want ik heb minder dan een euro op m'n pinrekening staan... En ik hoop te zo erg dat m'n salaris vandaag al gestort zou worden, maar ik zie nu in een overzichtje dat dat pas donderdag wordt, boehoe... Mooi buik, Flower! Net even een dutje gedaan. Da's echt een groot voordeel van thuis werken, hihi. Ik ben ook al heel ver met een verslag en het wordt echt leuk! (we moeten elkaar op werk meer op de hoogte houden van wat we allemaal doen, dus het is een heel uitgebreid verslag aan het worden over de kindergroepen die ik in het kader van een project allemaal ontvang in ons archief) Zometeen even boodschapjes doen en eten en dan koffertje voor Vlieland inpakken, jeuj! Hopelijk is de was al een beetje droog. Had vanmorgen expres een aantal dingen in de huiskamer opgehangen, omdat het daar het warmst is. Tot later weer!
Zooooo alles was niet nodig meer is zit in vuilniszakken. Mag manlief als hij komt weg gooien . Nu heb ik lekker een soepje voor mezelf opgezet. Jummie
Hallo dames, Ik ga proberen zoveel mogelijk op iedereen te reageren! @foto's--> Ik ben wel op hyves te vinden via de mei mamma hyves en daar staan wel foto's van mij op! @Sanny76 Mooi dat de echo helemaal goed was. Kun je weer lekker verder zweven op die mooie roze/blauwe wolk. @Sunnie, jullie echo was ook helemaal goed. Super hoor!! @Bloemmm & Vagans bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en de gyn heeft tegen mij gezegd dat het daardoor even kan duren voordat ik onze kleine zal voelen, maar zoals ik laatst al geplaatst had heb ik de kleine waarschijnlijk al 1 of 2 keer gevoeld. Ik hoop dat het binnenkort dagelijks wordt en duidelijker... @mutsevluts leuk kerstpakket van je man hoor! Orgineel wel! Hopelijk knapt dat ventje van je gauw op. Niks aan als je kind ziek is. Mooi dat alles goed was op de echo!! @guusjeB balen dat net op het moment van de korting en jij even tijd hebt de site plat ligt. Zul je altijd zien. @meimamma en Vagans, ik heb dat nog nooit gehoord dat kreeft mannen geen nymfo's zijn van oorsprong, maar vriendlief en ik zijn beide kreeft en we lusten er beide ook echt wel pap van. Het gemiddelde ligt bij ons toch wel op 1 keer per dag of meer. @Aukje83, ja met bloed er bij is sex geen plezierige happening meer kan ik me zo voorstellen. @ la palma, hopelijk wil het wat vlotten met de verhuizing. Lekker voor de kerst klaar zou wel zo fijn zijn. @Esmee81 jeetje weer een meid er bij!!! Mei wordt een roze maand! @ binna leuk kaartje zo!! @Vagans, wat een snoezig kaartje zeg! @exen, ik droom ook regelmatig over exen... zal er wel bij horen denk ik. @Flower gefeliciteerd met je 21 weken. Nou meiden ik heb de laatste 3 a 4 pagina's even snel snel gelezen, want het is haast niet bij te houden. Sorry als ik je over geslagen heb! Vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. 5 januari om 15.15!! Wel weer spannend hoor! Liefs
Wie krijgt wat ?? Binna - meisje Bamboepen - meisje Loki09 - meisje liset- meisje Bloemmm - meisje mammienes - meisje Esmee - meisje Flower - jongen Mutsevluts - jongen Aukje - jongen Zegt het niet Bas1759 Troetelbeer90 Sanny76 Sunnie? Wil het niet weten Senna999 GuusjeB Sunnyqueen21
Wie krijgt wat ?? Binna - meisje Bamboepen - meisje Loki09 - meisje liset- meisje Bloemmm - meisje mammienes - meisje Esmee - meisje Flower - jongen Mutsevluts - jongen Aukje - jongen Zegt het niet Bas1759 Troetelbeer90 Sanny76 Sunnie? Wil het niet weten Senna999 GuusjeB Sunnyqueen21 La Palma
20 weken echo december 2010: Aukje de 11e: Alles goed! liset de 13 : Alles goed! binna de 14: Alles goed! flowertje de 15 Alles goed! Meedje de 17e Alles goed! Sanny76 de 20e Alles goed! Sunnie de 20e Alles goed! La Palma de 21e Mutsevluts de 21e Alles goed!! Mlyn82 de 22ste GuusjeB de 23ste Rianne80 de 27e Bas1759 de 27ste Bloemmm de 29ste Wish30 de 30e januari 2011: Bamboepen de 3e Troetelbeer de 3e Monika de 4de Vagans de 4de Meimamma de 5de Sunnyqueen21 de 5de Miek74 7e Marjan 11 januari