OJa, dat lijstje moet ik ook invullen Ja was geweldig. Lekker zo'n uitgebreide echo. Die v rouw was wel een ijskoude tante hoor, later deed ze pas een beetje leuk. Maar al met al een geweldige echo. Goed gegroeid, alles zit erop en eraan. Ik wilde bijna naar het geslacht vragen, hahaha maar toch niet gedaan. Nu even snel slapen.. OF gewoon plat op bed liggen..Daarna naar Gamma, Praxis pfff hahaha nou ja, het wordt wel een gezellig huisje. Fijne avond meiden..
20 weken echo december 2010: Aukje de 11e: Alles goed! liset de 13 : Alles goed! binna de 14: Alles goed! flowertje de 15 Alles goed! Meedje de 17e Alles goed! Sanny76 de 20e Alles goed! Sunnie de 20e Alles goed! La Palma de 21e Alles goed! Mutsevluts de 21e Alles goed!! Mlyn82 de 22ste GuusjeB de 23ste Rianne80 de 27e Bas1759 de 27ste Bloemmm de 29ste Wish30 de 30e januari 2011: Bamboepen de 3e Troetelbeer de 3e Monika de 4de Vagans de 4de Meimamma de 5de Sunnyqueen21 de 5de Miek74 7e Marjan 11 januari
@ La palma: Super dat alles goed was! beetje jammer van de echoscopiste , ik had dit de eerste keer ook en de 2de keer was wel een gezellige. maja mensen verschillen
ff snel voordat "de baas" het eten op tafel zet: la palma wat fijn dat de echo goed was!! jammer van de echoscopiste... voor hun ben je eigenlijk een nummertje die ze moeten afwerken... heb je niet een klein ideetje wat het geslacht is?? net terug van vk: zoonlief mocht helpen bij de bloeddrukmeting en die was weer toppie!! hartje gehoord en dat vond ie helemaal geweldig!!! afstand navel tot schaambot 18 cm (afgelezen door zoonlief) en 3 kilo aangekomen dus tot nu toe 4 kilo erbij
Fijn dat je echo goed was La Palma. Rust maar even goed uit, je hebt het maar druk met die verhuizing.
Zo en even wat paginas terug gelezen. @Binna: Wat een leuke kerstkaart. Erg creatief. Dank je wel. Jij natuurlijk ook hele fijne feestdagen. (Ik heb niet zon mooi exemplaar in elkaar gedraaid). @ Mutsevluts: Fijn dat je echo goed was. Ik had niet eens gehoord van triple P. Wat kijken ze dan precies na bij de baarmoedermond? Grappig dat die kleine het niet wilde, het is ook zijn domein. @Vagans, leuke kerstkaart. De linker hond lijkt wel lachend te poseren @Bloemm: Is dat nesteldrang? Misschien wel, ik kan nooit iets weggooien maar ik heb 5 vuilniszakken aan kleding klaar staan om weg te gooien. Voelt heerlijk. @Sunnyqueen: Spannend, het is zo 5 januari. Hoop niet dat ik veel heb overgeslagen! Nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij, wat heb ik er zin in. Aan het eind van het jaar heb ik zo weinig zin meer en heb dan echt een weekje nodig om lekker bij te tanken (of een kinderkamer klussen ) Ik zit soms wel met mijn werk. In de periode dat ik weg ben, is het een extra belasting op een klein kantoor voor de andere collegas om mijn klantenportefeuille op te vangen. Ik heb de laatste jaren leuk carriere gemaakt, maar nu staat alles op hold. Moet er wel aan wennen al is het voor een goed doel, het allerhoogste doel van mijn leven natuurlijk. Maar toch gek, voor een vrouw blijft het lastig om carriere te maken en houden als ze zwanger is. Laat staan wanneer de baby er is. Wat mis je het meest??? Ik ben dan wel gestopt met roken maar dat mis ik helemaal niet. Ik mis een heerlijk wijntje na een lange werkdag of met de feestdagen! Wat missen jullie het meest?
Zo heb heerlijk mijn soepje op. &had wat macaroni erbij gemaakt. Nu ga ik lekker hangen voor de buis! Fijne avond meiden.
ik mag op de lijst voor 5 januari voor de 20 wk echo. We hebben deze in het zkh. Geen idee hoe ik me dat voor moet stellen want ik ken alleen het kleine kamertje van de echoscopiste met een beeldschermPJE waarop je niet eens een hartje ziet kloppen, en niet eens een kont ruimte is voor een manlief om mee te kijken... Geloof niet dat ik daar echt zin in heb. Baal daar wel een beetje van, maar misschien valt het mee.. @darmendames: ja het zal aan de 23ste liggen! Hier hetzelfde
Hey meiden nou we zijn weer terug van de echo even zag het er uit dat we nog een keer terug zouden moeten want het moppje lag weer heerlijk in me bekke en lied dus weer niet haar rugengraat zien. maar na aller lei oefeningen en dat steve erg aan het kriebelen was aan en kant toen draaide ze even en daarna weer snel terug. tis toch wat maar we hebben weer genoten en mooi foto's gehad
@Binna, gelukkig dat je toch alles kon zien! @Esmee, waar wij de echo's krijgen heb je een groot beeldscherm om zelf mee te kijken, zonde dat dat daar niet zo is!
Triple P onderzoek houdt in dat ze met de inwendige echo je baarmoedermond opmeten en kijken hoeveel cm deze is.. valt ie buiten een bepaald aantal dan kun je verder meewerken aan een onderzoek met echte medicijnen en placebo's... owja het opmeten is om te kijken of er kans is op vroeggeboorte... Binna wat fijn dat de echo goed is gegaan!!!
Binna, wat goed dat jullie nu alles goed hebben kunnen zien! Onze bib lag ook zo laag in m'n bekken. De namiddaghouding noemde de echoscopiste het. Grappig dat jullie meisje draaide door het gekriebel enzo! Wat mis ik het meeste... ehh... ik denk mijn energiepeil, hahaha. Al zijn vriendinnen blij dat ik nu volgens hen een normaal energiepeil heb en geen buitenaards wezen meer lijk (dat vonden zel altijd doordat ik op meerdaagse festivals en op zomerkamp enzo makkelijk met 3 à 4 uurtjes slaap toe kon en dan de hele dag dansen en springen en zingen (en op kamp juist survivallen, kanoën en wandelen enzo en dan 's avonds feessies!!!) zonder dat ik daar last van leek te hebben (oké als ik weer thuis was, raakte ik ongeveer 2 dagen in coma, maar dan had ik het wel weer bijgeslapen, hahaha) Nu heb ik na een dag werken soms niet eens meer zin om iets te gaan drinken in de stad of naar toneel ofzo te gaan... gaaaaap... En omdat we nog steeds regelmatig naar concerten en feestjes gaan en ik uiteraard geen alcohol meer drink, mis ik af en toe m'n biertjes wel. Maar ik dronk nooit echt veel. Wisselde altijd al af met fris en water (waardoor ik de volgende ochtend ook weer fitter opsta, wat op die kampen en festivals heel fijn is! ) Maar nu voelt het na een concert echt aan alsof m'n rug doormidden ligt, bleh... Maar goed, hopelijk trekt dit na de zwangerschap wel weer bij en de frequentie van concerten en avondjes weg zal wel lager worden. We moeten het wel eerlijk verdelen natuurlijk, haha. Vriend basketbalt normaal 3x per week en doet ook op maandagavond altijd zo'n pubquiz in de kroeg. Maar dat laatste wil hij wel opgeven, zodat ik op maandag toneel kan blijven doen. Jaaaa... we zijn er al goed over na aan het denken, hihi
Hier in het ZH ook een groot scherm waarop je mee kan kijken en manlief kan er makkelijk bij zitten. Is zelfs nog ruimte genoeg voor nog een paar man erbij
hier bij de echo ook genoeg ruimte en met de pret echo zelfs een dia scherm wat ik mis. het stoeien met me dochter me rode vlees dat is echt het ergste en met de feestdagen me boreltje
Wat ik het meeste mis.... met stip op nummer 1!!!! FILET AMERICAIN.............. Echt waar dat is echt het eerste wat ik eet als die kleine er uit is. Liefs
@sq. Dat had ik ook voor Al met ossenworst nou heb het geweten kwamen. Me moeder en s moeder met onwijs grote stuken worst aan heerlijk mooi een in de vriezer I heb al op nesteling broodje carpatio van de slager in beverwijk
Wat fijn al die goeie echo's!!! Ik moet nog een klein weekje wachten spannend! Wat mis ik het meest, een wijntje, manlief drinkt lekkere flesjes in zijn eentje, ok ok ik steel een slokje zo nu en dan en ruik eens stevig maar vooral met kerst is het afzien! Daarnaast gerookte zalm, mmm kan ik kilo's van op 8)