Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja, ik drink sowieso al minder koffie dan normaal hoor... ik ben vanbinnen volledig getectyleerd hoor... zeg nooit nee tegen een bakkie pleur, maar nu wel. Het smaakt me uberhaupt al minder goed, dus automatisch drink je al minder.

Ze heeft maar een paar hapjes McDo gehad, ik denk drie of vier frietjes en een mcnugget. Dus echt veel last kan ze dáár nu niet vna hebben lijkt me. Maarja...Vrijdag Babi ketjap, zaterdag rijstschotel, zondag snert, maandag kapucijners en gisteren dus een beetje McDo.
    Is niet zo raar dat je dan gaat knetteren.

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    De zalm zelf is ook niet het "slechte" het vaccuum verpakte is wat gevaarlijk is, de listeriabacterie die veelal gevonden wordt in (rauwe) vaccuum verpakte vis is echt wel gevaarlijk! Als je verse gerookte zalm heb is het prima of als je het verwerkt in een gerecht dat verhit wordt.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha ja daar ga je zeker van knetteren :D
    ben blij dat ik niet naast der lag... arme jullie met de geur die eruit kan komen!!!

haha hier ook een koffieleut maar sinds de zw. ook minder gaan drinken en smaakt het af en toe echt niet.... weet nu al dat ik vrijdagavond bij schoonvader geen koffie hoef te nemen.. die hebben koffie van versgemalen bonen maar dat vind ik echt niet lekker (de bonen zijn smerig)

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier totaal geen koffiedrinker haha. Nooit gedronken.. Maar vind koffie en cappuccino wel lekker ruiken. Kan immens genieten van de geur als ik mijn moeder een bakkie voor dr neus zet hahaha.

Hmm heb wel een ideetje nu voor kadootje vriendlief. Maar moet nog wel het geschikte vinden:D

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whoehoeww hou het helemaal niet meer bij maar vandaag 18 weken:D

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Lekker gevoel is dat hè! Ik zeg ook meestal de "hele" weken hoor en niet plus zoveel dagen. Maar ik mag er morgen ook weer een weekje bij tellen....

En ineens gaat het hier hard met mn buikje... echt een groeispurt voor mn gevoel. Verder heb ik het idee dat het nu ook meer naar voren komt, terwijl ik de weken hiervoor meer "rond" was. Ik zei ook gekscherend dat ik het letterlijk en figuurlijk op mn heupen heb. :) :p Die zijn direct al een stuk ronder geworden tov voor de zwangerschap. Ook mijn borsten zijn groter dan normaal :) maar ze zijn ook veeeeeel groter dan bij de oudste. Ben benieuwd wat voor meloenen het dan worden wanneer ik stuwing krijg etc. bij de BV.

Buikje is ook regelmatig aan het oefenen :p ... lichte harde buiken om het maar zo te zeggen.

Dochter was ook zo lief vannacht... ik had thee gehaald en voor haar een fles met pap en zat dus lekker rechtop in bed. Even mn slaapshirt omhoog gedaan om buikje te bewonderen. Ze gaf er echt spontaan meerdere kusjes op :p:p:p (waar is die verliefde smiley als je m nodig hebt ;) ) Van tijd tot tijd wijst ze ook naar haar eigen buikje en zegt dan heel vragend "Beeebiee??????"

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Gefeliciteerd met je 18 weken!

hier ook totaal geen koffie drinker, ik ben meer een thee mens.
    en verhitte gerookte zalm is veel minder lekker! juist het rauwige is zo lekker! de hij is wel bevroren geweest maar volgens mij gaat die bacterie daar niet van dood.

wat ik trouwens ook mis, maar dat heeft niks met mn zwangerschap te maken, APPELS
    ik ben sinds een paar jaar heel erg allergiesch geworden voor appels en als ik ze eet krijg ik meteen heel erg veel pijn in mn mond en zwelt het (ook mn keel) op. Maar poeh juist appels heb ik nu ZOOOON zin in!!! :(

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Moet zeggen dat ik daar verder weinig van mee heb gekregen... maar heb ook niet onder de dekens gesnuffeld hoor ;)

Dat is hier ook wisselend, soms heb ik al genoeg aan de geur... dan sla ik al over en soms neem ik zelfs thuis nog een tweede bakkie.
    Ach op kantoor hebben we van die "automatenprut" daar blijf je van drinken. Noem het eigenlijk ook wel "nep-koffie"

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Marjan;

Hihi hier gaat het buikje ook hard. Voel sinds een paar uurtjes ook wat vage duwtjes, ben benieuwd wat het is. Denk de Beeb?:) Ohja en ook de borsten gaan zeer hard, maar vriendlief vind dat niet erg hihi. Ben begonnen met cup B ( na stoppen pil werd het richting C) en ben toen gauw doorgestroomd naar inmiddels cup D. Ook in omtrek moeten omschakelen naar n grotere maat.. haha ach t is voor een goed doel..

En wat lief zeg die kleine meid van jou haha, wat een schatje!

@ Vagans; Blegh ik kan geen appels meer zien sinds ik zwanger ben. Moet er echt van spugen heel raar.. Voorheen was ik er dol op!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
  11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
  12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
  13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    ahhh wat een lieve foto's Marjan:D

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier ook geen koffiedrinker, maar vind de geur daarentegen wel weer heel erg lekker. Nog 3 kwartier dan mag ik naar huis!!!!
    Morgen alweer 18 weken!!! Gaat snel!!!

Liefs

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    wat een geweldig schattige foto's!!!

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    hoop volgende week/nieuwe jaar ook nog leuke foto's te kunnen laten zien.... hond als paard voor de slee en dan M-eke er op.
    Ze vindt het echt waar... schitterend!!! Ze schatert het dan uit volgens vriendlief.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@marjan leuke kaarjte en jullie ook een fijne feestdagen

oo tis echt te erg maar ik weet het gewoon niet meer.
    was nog al gefrusteerd toen i begon met lezen de vaatwasser heeft het namelijk begeven en heb dus eerst alle vaat moeten wassen van gisteren nog. ble hadden ok nog eens knoflook gegeten dus vaat wasser stinkt ook. nu maar een geur zakje er in

hmm moet naar boven er is er een wakker en die zit aan de baby foon :D

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmmmm ik wil uitschreeuwen wat het geslacht is van onze beeb. Maar houd me in:D Ook wil ik kleurgericht gaan shoppen en wel nu. Maargoed morgen gaan we samen naar de stad en dan moet vriendlief nog al zijn kerstkado's kopen. Kan ik gewoon stiekem even heeeel stiekem babydingetjes kopen hahaha..

Hij is er meer zo een van 'moet dat nu al allemaal'. en ik zie de volle verhuisdoos en denk: Ik wil meer, meer meer meer meer. Zeker nu ik weet dat het een ....... wordt:D

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ben je niet bang dat je door het "kleurgericht" shoppen niet het geslacht gaat verraden? Of heb je het alleen aan bepaalde mensen verteld wat het zal zijn. Ik bedoel, wanneer iemand dan per ongeluk de kast op de babykamer opentrekt en er hangt allemaal knalroze of lichtblauw in.... dan weet die persoon wat het gaat zijn :D
    Ik vond het juist leuk om ook te kunnen laten zien wat ik al allemaal had gekocht/gekregen. Nu hebben wij onze mond er twee jaar geleden dus niet over gehouden, dus hadden we dat probleem uiteraard niet zo.

Maar die shopdrang ken ik hoor.... ik kan me nog steeds redelijk inhouden, mede omdat we al veel hebben. Maar ben wel benieuwd naar de echo van 11-01 of het een Kerl of een Mädel zal zijn. Bij het eerste zal ik uiteraard toch nog het een en ander moeten gaan aanschaffen. Is het toch een meiske, dan hoef ik alleen nog maar even te checken wat ik heb en dan hoeft er maar heel weinig te worden bijgehaald. Zeker omdat beide kindjes dus in de zelfde periode zijn/worden geboren.

Ik had in totaal drie volle verhuisdozen met babyspullen (ten tijde van verhuizing), en dan uiteraard het grote spul als kamertje, kinderwagen, wiegje, badje etc.
    Maar je kunt het beter allemaal een beetje gespreid kopen, dan voel je het ook niet zo in je portemonne!!!

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat een leuke fotos!

Hier trouwens normaal al een flinke D/E cup en mn BH past nog dus het zal wel meevallen, ze waren al groot haha. mn vriend zij wel pas dat mn tepels groter worden (ik heb normaal amper tepels)

ik zit hier trouwens te genieten van de vogels
    woon sinds kort in een stad (wel dicht bij waar ik eerst woonde) en ik zie toch heel wat verschillende vogeltjes voorbij komen die zich tegoed doen aan de pinda netjes die ik heb opgehangen :)

ik morgen ook alweer 18 weken! tijd gaat hard maar ik vind het heerlijk!

Deel Deze Pagina