Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Guusje. Zou wel humor zijn moet je eerlijk zegen ik heb altijd gedacht straks ga ik bevalen (bij me dochter toen ). En dan komen er twee en zij. We niet voor bereid. Haha. Ook zo iets

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

O haha dan had ik het verkeerd begrepen, oeps :)

maar goed dit is enkel wat mij geleerd is en normaal ben ik ook wel van het liever voorkomen dan genezen maar ik vind ook dat je ze niet overal van tevoren tegen kan beschermen, dat vind ik ook weer zo onnatuurlijk (al zou een testje zijn om het van te voren te weten wel handig zijn natuurlijk)

en misschien klinkt het heel gemeen maar ik was heel erg blij dat het 1 kindje bleek te zijn en niet 2... niet dat 2 kindjes niet welkom waren geweest maar het had niet mijn voorkeur gehad ;)

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nu ik door begin te krijgen hoe druk je kan zijn met zo'n ukkie heeft het ook niet mijn voorkeur, maar het lijkt me toch nog steeds helemaal geweldig!

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0

ow dames ik heb honger!! en dan niet lekker honger maar gewoon echt honger... zin in een goed stuk vlees wat ik niet binnen kan houden :(:x

whahaha manlief denkt dat ik alle tijd van de wereld heb vrijdag... ik moet eerst smorgens met zn moeder naar het ziekenhuis (en waarschijnlijk boodschappen doen dus weg ochtend), hapjes maken voor savonds, zelf nog alle boodschappen doen...
    had zelf bedacht morgen de boodschappen te gaan doen maar meneer wil vrijdag: nou dan gaat ie maar alleen!!!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik hb altijd gezegt lijkt me zo gaaf.

Maar nu ik het soms zie met alleen mijn dochter en met de bepaalde dingen die ik nu met haar doe zoals ouder en kind zwemmen denk ik ook wel wow wat heftig en zwaar twee van de zelfde leeftijd

Zie het op me werk daar hebben we
    momenteel een tweeling die heel erg samen spannen tegen de andere kindjes echt zwaar lijkt me dat voor thuis als je zeg dat iets niet mag dat je er dan twee hebt die er tegen in gaan en zo

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Erg hè die mannnen ik vroeg maandag is er nog cola ja is er nog. Na nu drie dagen de supermarkt van binnen gezien te hebben omdat ik door me zwdemntie van alles vergeet zelfs met lijstje (bloos)
    Zegt ie. Er is nog maar 1 fles cola. En dat terwijl ik morgen en vrijdag moet werken ahhhhhj

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Werk op een school met best veel tweelingen. Lijkt me ok zwaar... maar als ik denk aan twee van die kleine ukkies... zucht!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha dan heeft die van mij echt pech... hij zal het zelf moeten halen anders komt het er niet!!!

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zitten die 2lingen samen in 1 klas of de 1 in de ene en de ander in de andere?? hier zijn de 2lingen gesplitst...

10. meedje

meedje Niet meer actief

Goedenavond dames!
    Wil jullie even weltrusten wensen. Ik lees mee, maar reageren lukt niet.
    Fijne avond!

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Erg kleine school dus de tweelingen zitten lekker bij elkaar. In mijn klas zitten 2 tweelingen...:)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hoe hou je ze uit elkaar als ze hetzelfde gekleed zijn???
    bij mn zoontje in de klas zit nu 1tje van een 2ling en ookal zijn ze anders gekleed ik hou ze echt niet uit elkaar!!!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden, ik wil jullie een hele fijne avond wensen!
    Ik ga alvast op bed liggen, heb echt veel pijn in mn rug en dan kijk ik daar nog ff tv, lekker plat

Weltrusten en tot snel weer

x

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts dat gaat ie morgen ook doen alleen lust ik ook wel eens een colatje. En ach voor deel we zijnde kerst dagen toch van huis

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nee, het is echt heel erg, maar ik haal de één eiige tweeling altijd door elkaar. Mijn truc; 's morgen als ze gaan zitten gelijk kijken wat ze aan hebben en dit dan de hele dag onthouden. Ik ben daar gewoon echt heel slecht in. Kan onze twee katten ook niet goed van elkaar onderscheiden vandaar dat ze tegenwoorden een babyblauw en babyroze halsbandje dragen!:)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hai meiden! Ik heb vandaag lekker uitgerust en rustig aan gedaan. Voel me erg moe..

Voel mn buik weer helemaal uitrekken, het begint nu ook enorm te groeien! :D. Dat uitrek gevoel is wel vervelend, maar goed het is voor een goed doel natuurlijk!

Zag dat jullie het een paar pagina's terug over wat jullie miste van voor jullie zwangerschap hadden. Ik mis een stokbroodje met filet american!! Ben er zo dol op. Ga het in mei gelijk weer eten :D.

Ik ga weer even op bed liggen.. Een fijne avond allemaal..

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oo erg hè. Gelukkig hebben bij ons de tweeling twee meiden verschilende slofjes en eentje is geopereed dus alsnik twijfel kijk ik in haar nek

Hebben ook een keer een tweeling gehad de ene had een naam met twee leter gepen de andere 1. En die met twee had duw twee staartjes.

En ook eens eentje die een R in de naam had en doe had altijd de rode jas en het rode ondergoed of kleding stuk ha ha. Ti's echt moeilijk

Hebben ook een tweeling gehad met speciale voeding maar dan ook nog eens niet het zelfde nou aan die ouders hebben we dus een armbandje gevraagt terwijl eigelijk de regel bij ons is geen sieraden

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hebben jullie trouwns gezien dat er hier op het forum 3 meiden zij. Die gewoon zwanger zijn van een drieling

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja, heb wel eens met hen mee gelezen. Echt een wonder, maar ook wel onwijs heftig. Geloof dat mijn gezinnetje in 1 keer compleet zou zijn.... Ook wel jammer, want ik vind zwanger zijn eigenlijk best wel heel erg leuk!

Binna, wat grappig om al jouw ervaringen met tweelingen te lezen! Kan me indenken dat als ze zo klein zijn het helemaal niet te doen is...!

Ik ga mijn bedje zo opzoeken. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou meiden

Wens jullie een fijne nacht rust

En Guusje morgen veel plezier bij de echo

Deel Deze Pagina