Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Mutsevluts, heb niet meegedaan aan dat onderzoek, wist er ook niet van. Was eerlijk gezegd heel blij dat ik een keer niet met mijn benen wijd hoefde! Al leek het daar nog wel even op.

Marjan, fijne vakantie en hopelijk tot snel!

Sunnie, wij gaan volgende week de babykamer ontruimen en de logeerkamer inruimen als computerkamer. Geen klus hier, maar ik vind dat herinrichten van een kamer ook een hele klus:)

Marktplaats is echt een super uitvinding! Ik heb net een nieuw hemeltje en 2 nieuwe aerosleep hoeslakentjes gekocht! Meer mensen die de laatste tijd hier iets leuks hebben gescoord?

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja marktplaats vind ik ook geweldig wat ik de laatste tijd heb gescoord.....
    Een magnetron sterelisator, een handkolf van avent met avent flesjes, avent babyfoon, nijntje plafoniere voor de babykamer, een paar boxpakjes voor de eerste maatjes en een paar rompers, spuugdoekjes die er als nieuw uitzagen en een positiebroek!
    Zal vast nog wel wat vergeten zijn maar ik kijk voor veel dingen op marktplaats. Vind het ook leuk om igewoon te snuffelen en te kijken wat ik voor leuks tegen kom:D

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Over afvallen... Ik had de eerst 12/ 13 weken en weinig eetlust niets smaakte me ook. Was toen 5,5kg afgevallen. Nu sinds 2 weken ehbe ik wat meer etlust en kan ik wat meer eten. Ook weer wat meer "lekkere trek" Vanmorgen stond de weegschaal voor mn neus dus d8 eens kijken hoeveel van die 5,5 kg er al weer bijop zit... Ben ik gewoon weer 3 kg afgevallen!
    Dus nu goed 8,5 kg afgeallen sinds mn zwangerschap.

Heb reserves zat hoor was bij begin van mn zwangerschap op de weegschaal gaan staan omdat we op vakantie waren geweest en ik weleens benieuwd was hoeveel vakantie kilooos erbij op waren gekomen, (was een week voor ik erachter kwam dat ik zwanger was) toen was ik schrik niet 137 kg! Dus er mocht ook wel wat af.
    Maar zwanger worden is de enige manier voor mij blijkbaar om ongemerkt zonder veel moeite af te vallen.
    Dus daarom ik heb ook wel wat reserves!

Dus mutsy die mooie broek van jou maatje 36 is niet aan mij besteed hihiihih;)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind marktplaats ook heerlijk!
    alleen kost het wel teveel geld, je besteld namelijk al snel wat veel haha en ik heb ook mn hondje via marktplaats besproken (hij moest toen nog geboren worden) al moet ik wel zeggen dat sommige advertenties echt niet kunnen! (vooral op dieren gebied)

Zo hier lekker spinazie gegeten, vriendlief extra werken aan boord en die belde dat ie op zn bek was gegaan! normaal is dat niet zo shokking maar daar kan die op 3 mannieren vallen:

1: op de bak met wat pijn
    2: naast de bak in het water wat nu heel gevaarlijk kan zijn en hij kan makkelijk geplet worden door een bak die ernaast ligt
    3: in de bak (en das hoog) en dan breek je hoogswaarschijnlijk wel het een en ander.

Maar gelukkig het was optie 1 (pfiew)

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    rustig maar hoor Sunnie.. je zult nog heeeeel veel aan moeten komen voordat je mij voorbij gaat tijdens mijn 1e zw... 30 kilo!!!

hier laatste tijd nix gescoord via mp... hadden niet echt een budget om uit te geven (was duur maandje)...

marjan hele fijne kerstdagen.. hopelijk spreken we je woensdag al weer ipv volgend jaar!!!

pfiew vagans dat is ff schrikken!! hopelijk houdt ie er niet echt veel pijn aan over!!!

zo de boodschapjes zijn binnen... morgen alleen nog ff de brokken voor de hond bij de groothandel halen en dan is iedereen voorzien :D:D

we gaan 1e kerstdag de gourmetset en de nieuwe mini-wok-stel op tafel zetten... net ff goed veel vlees ingeslagen zodat we het 2e kerstdag ook op tafel kunnen zetten :D

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Zo meimamma, jij doet het goed op MP! Moet eigenlijk bekennen dat ik er sinds de zwangerschap toch iets meer vandaan heb gehaald dan ik eerst dacht; box (+ gratis boxkleed, wipstoel, voedingskussen en speeltunneltje), kruik met kruikzak, behoorlijk wat positiekleding en nu dus ook het hemeltje en hoeslakentjes. Ik vind inderdaad het rondsnuffelen het leukst!
    Maar het klopt ook wat Vagans zegt; je wordt al snel hebberig. Ik moet vaak ook adverteerders terug mailen dat ik er toch vanaf zie. Dat doe ik overigens altijd heel netjes, want als ik zelf wat verkoop vind ik het onwijs irritant als mensen niet meer van zich laten horen. Ben nu nog op jacht naar een leuke lamp voor op de babykamer.

Vagans, schrok je niet enorm? Wat een gevaarlijk beroep heeft jouw mannetje. De mijne kan hoogstens van zijn bureaustoel vallen!:)

Wat grappig dat sommigen hier gewoon (nog) afvallen! Hier zie ik getallen op de weegschaal staan, die mij toch echt vertellen dat ik aankom. Maar dat is niet erg. Ik kan het hebben. Nu nog een gezond kleurtje op mijn gezicht en het ik ben helemaal blij!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Ben niet hele aal vit en heb dus alleen bij gelezen

@must war in de mini wokpannetjrd ook lekker is pinda's rijst mie en zo. En voor al de wok sausjes en vis ik vindt het heerlijk

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@Muts, nee met de pijn viel het gelukkig wel mee, enne heerlijk hoor! mini wokken! doen wij 2de kerstdag bij mn schoonouders en ze zouden mn favo wok sausje (kerrie) voor me halen hihi

hier nu lekker lui op de bank met mn mini laptop :)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@GuusjeB, ja op zich schrok ik wel een beetje maja hij belde dus dat was al meteen het goed teken ;)
    en ja het is geen heel veilig beroep nee, gelukkig weet ik dat hij uit kijkt en al jaren ervaring in de binnenvaart heft, dat scheelt dan weer

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    meiden heb mijn eigen hyves geopend voor het lezen van foto's doe hoofdzakelijk dieren dat ligt me het meest

ik doe dit gratis vergt veel energie maar vind he tleuk..!!

via hyves probeer ik meer mensen te bereiken en te kunnen helpen

Fotoreadings Hyve - hyves.nl

knufffieeee

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat leuk flowertje! :)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heb me aangemeld flower!!

dames bedankt voor de wok-tips... was onderdeel van het kerstpakket en der zat genoeg te eten bij :D ik zei al "waar is de kip want dat is het enige wat mist!"

ow binna doe maar lekker rustig aan!! ik had het gistermiddag na een stukje buiten lopen... denk van de kou buiten en de hitte binnen... normaal lig ik niet in bad maar vond het toch wel erg lekker!!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tis hier stil vanaaf!
    maar goed ik ga naar bed
    weltrusten allemaal!

x

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Ik ga me ook zo klaar maken om te gaan werken. Tot half 7 oficeel maar hoop dat alle ouders eerder kunnen en anders is het pech

Net wakker geschroken belde colega me op ze staan helemaal vast mag de weg naar het werk niet op was al 5 over half 7 en ze moet 7 uur beginnen. Dus ik spong me bed uit auw. Me banden dat vergeet je dan even
    En toen belde gelukkig de colega terug die dichter bij woont en half 8 moet beginnen dus die is er nu heen. Lig ik weer even bij te komen

Voor als ik jullie niet meer spreek fijne feestdagen niet te veel eten. Hè denk aan jullie lijn ;) :p

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Heel veel sterkte Meedje. Dit jaar nog niet zo lang geleden hebben we er ook voor gekozen om bij oma palliatieve sedatie toe te passen. Dat is overigens geen euthanasie als mensen dat denken.

Guusje super gefeliciteerd met de goede echo.

ik ga vandaag nog buikfoto plaatsen ben benieuwd of iemand aan vorm van buik uitspraak durft te doen. De 27ste weten we het.

xxx Joyce

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

t blijft wit, leuk hoor zon witte kerst! :)
    Nou de baas van vriendlief heeft toch al het salaris over gemaakt dus kunnen we iig morgen ochtend met iets anders ontbijten als de gewone boterham.

ff zeuren: Heel de tijd heb ik een heel gaaf gezichtje, met amper een pukkeltje... en NU net voor Kerst waar natuurlijk FOTOS worden gemaakt heb ik 3 puistjes!!! (t zijn alleen geen puistjes meer maar 3 rode wondjes) en een of ander schraal rood plekje bij mn neus! Grrrrrr ik baal als een stekker!

Gelukkig kun je tegenwoordig alles weg laten fotoshoppen maar toch is het niet leuk, je wilt er toch een beetje op zn mooist uit zien!

naja fijne dag allemaal!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knufje voor iedereen

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zo dames het is erg rustig hier!!!

vagans wat fijn dat er toch geld is overgemaakt!! eet smakelijk van je luxere ontbijtje :D
    geen idee wat te doen tegen de puistjes.. misschien iets van calendula erop smeren ofzo??? :(

knuffff terug flower!!

hier al een ritje achter de rug... net met s-monster naar het ziekenhuis geweest.. alles is stabiel!!
    het rijden ging redelijk alleen sommige stukjes moeite met optrekken...

pff ben bezig met een kerstgedicht voor mn nichtje... geeeen idee wat ik erin moet zetten.. ;) heb al 2 regels hahaha!!

dames hele fijne kerstavond!!

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden..

Hoe gaat het hier?
    De verhuizing zit er bijna op. MIjn kleding kast maandag en die kan ik dan gelijk inruimen. Dan hebben we binnen 1 week alles verhuist, uitgepakt en opgehangen / in elkaar gezet. Vind ik best knap al zeg ik het zelf.

Ik denk aan jullie maarja mijn man jarig, kerst , verhuizen dus druk. Met de baby gaat het goed. De vk zei dat het goed groeit en een ondergemiddelde lengte heeft. Een klein babytje dus :) Op mijn man zijn verjaardag heeft de baby meer cadeaus gekregen dan mijn man zelf hahahahahahhaha

Oke FIJNE KERST ALLEMAAL> ENJOY

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ojaaa, vergeet niet een foto in je kerstoutfit te maken en in buikentopic/ hyves te plaatsen :D

Deel Deze Pagina