La Palma bij ons zeiden ze ook bij de (pret)echo bij 18 weken dat ons kindje een ondergemiddelde lengte heeft. Ik zei gelijk: "Zal ik even voor je opstaan?" Hahaha ik ben namelijk zelf maar 1.58. Sorry, heb de laatste dagen niet veel kunnen meelezen en schrijven. Heb het zo druk. Vandaag weer visite! Hoop dat alles goed met jullie gaat hoor, en denk zeker aan jullie!!
la palma nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!! (ik wist het niet anders had ik het wel eerder gedaan) knap hoor in 1 week tijd verhuizen.. eeehm welke kerstoutfit? me huispak hier geen echte kerstoutfit... strax ff de kast induiken voor iets voor vanavond... we zien het wel... pff nogsteeds het gedicht niet af... :x
Ondergemiddelde lengte... dat lijkt me om heel eerlijk te zijn wel gaaf. Heb je straks echt zo'n mooi klein poppetje in je armen. Zal hier niet snel gebeuren ben ik bang. Mijn man is 1,96m en zelf ben 1,79. Als baby was ik net 6 pond en mijn man ook zoiets, dus het zegt ook weer niet heel veel. Muts, kan ik helpen met een kerstgedicht? Ik wil nog een moeder - dochter gedicht schrijven voor mijn moeder die met kerst jarig is. Daar houden wij beiden wel van. Bloemm, rustig aan hoor! Wel je rust nemen! Kerstoutfit... ik heb hier nog een gewoon jurkje dat past, maar de voorkant van de rok komt al wel iets omhoog. Had een ander jurkje bedacht, maar daar passen mijn borsten niet meer in!
Goedemiddag!!! Iedereen die 20 weken echo heeft gehad...Gefeliciteerd!!! Heb ff op buikjestopic gekeken...wat een mooie buikjes meiden!!! Xal binnenkort ook foto plaatsen! Komt er gewoon niet van met die drukke dagen Nog een paar dagen en dan heb ik de 20 weken echo Jeetje zeg wat is dat spannend! Ben er een beetje uit dus moet meer gaan meelezen om goed te kunnen reageren op iedereen.
Ohhh natuurlijk hele fijne kerstdagen alvast voor iedereen!!! De laatste kerst zonder ons kindje Wel apart idee hoor...
Iedereen hele fijne dagen! Zometeen lekker eten en kadootjes uitpakken bij mijn s-ouders met de hele familie. Gezellig!
Hoi meiden, Wat is het rustig hier vandaag. Hier ook niet veel meegemaakt. Paar keer over vast gestaan met de auto en door stoere mannen aangeduwd Vanaaf lekker nog even van de rust genieten voor de drukke kerstdagen beginnen. Meiden hele gezellige kerstdagen gewenst! En geniet ervan dat je nou niet teveel op je lijn let, rond worden we toch xx
Guusje bedankt voor je aanbod maar hij is gelukkig af Haha ja dat we rond worden is wel de bedoeling.. daarom ben ik nu al aan het voorproeven zoonlief vind het ook wel lekker... en de hond ook
Wil iedereen ook even een hele fijne kerst wensen. Kilo's hier ondertussen ook al 5 kilo erbij. Hier geen vreetbuien ofzo, maar wel minder actief ivm bekken. Bij de oudste was ik ruim 20 kilo aangekomen. Hopelijk dit keer wel wat minder.
Hele fijne en gezellige kerstdagen allemaal! Ben vandaag precies 20 weken... toch wel heel bijzonder zo op Kerstavond!
@ Muts: Ach, alles wat ik er op smeer is nu toch te laat... lang leven het fotoshoppen! @ La Palma: fijn dat alles goed is met de beeb, en iets kleiner... is dat ook erg? of alleen makkelijk ivm de bevalling Enne ik zal een kerstfoto maken met het ondertussen wel bekende jurkje haha! @ GuusjeB: Van harte met je 20 weken! Zo hier toch nog een druk dagje. Beetje uitgeslapen en 9 uur opgestaan. om 10 uur belde vriendlief dat hij slapen maar had over geslagen en al in de winkels liep, hij vermelde ook dat mijn ex baas (en vriend van me) ziek naar huis was gegaan dus 1 werkneemster alleen in de dierenwinkel stond. Dus ik snel gegeten en ben gaan helpen. Ondertussen ook nog boodschappen gedaan enzo en toen kwam de baas toch nog even terug aan het einde van de dag en nam lekkere hapjes mee om te bedanken voor alle hulp. Ook heb ik van hem het laatste deel van de twilight boeken gekregen maar het ene laatste deel had ik nog niet dus vermoed dat vriendlief die voor me heeft (ookal zouden we geen cadeautjes doen) heb nu wel heel veel rug en banden pijn door het vele staan en klanten helpen maar het was een gezellige dag! Ik wil jullie ook een Hele fijne Kerst toewensen! geniet van al het eten (dik worden we toch hihi ) xxx
Iedereen een hele fijne kerst toegewenst. Ik zal dit weekend niet veel op het forum zijn denk ik. Overdag werken en daarna lekker de kerst vieren! Liefs
hey meiden nou had mazzel de laaste werd om 10 voor half 6 gehaald dus toen opgeruimt en ben ik ook naar huis gegaan en hebben we lekker gegourmet. en nu even uit puffen ben toch wel onwijs moe altijd na het werken
Ik zit nu het ultieme kerstprogramma te kijken... Alle You Need is Lovvvvveeeee!!!!! Kerstboom aan onder een dekentje op de bank. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRLIJK!!!!! En laat de tranentrekkers maar komen... mijn lieftallige vriend ligt al te pitten op de bank hihihihi dus geen commentaar op de traantjes
Hoi allemaal! Ben net terug van een paar daagjes Vlieland. Was echt super en heeeeeeeeeeeeel koud!!! De nacht voordat we vertrokken hadden we lekkage in de slaapkamer, dus ik sjeesde meteen naar boven toen we thuiskwamen, maar er is bijna niets meer naar beneden gekomen gelukkig. Alleen wat lelijke plekken in het plafond nu... Ik heb alles bijgelezen (meer dan 20 pagina's, pfieuw!!) maar heb nu niet meer de puf om erop te reageren, sorry! Duik zometeen lekker ons bedje in. Bib is erg beweeglijk als ik wil slapen, dus hoop dat ik niet steeds wakker word, haha (was de afgelopen nachten steeds het geval) Heel fijne kerstdagen allemaal. Ik kom overdag af en toe wel even spieken hier.
Goeimorgen meiden Fijne 1e kerst dag Wij gaan zo aan het ontbijt met. Cadeautjes Ben beniewd wat ons meisje er van. Vind vanmidag krijgt ze weer cadeautjes bij opa n oma en dan morgen weer echt te erg
Goedemorgen (toekomstige) mama's Bloemm.. Ik ben ook 1,68 dus dat de baby iets kleiner is, was geen surprise. Ik ben eigenlijk de langste in mijn familie hahaha. Vagans;: Het is niet erg dat het een iets kleinere baby is. De metingen waren namelijk wel gemiddeld, dus de baby groeit goed, is alleen kleiner FIJNE DAGEN ALLEMAAL. Lekker eten, laat de baby in je belly maar lekker genieten van kerst. En ook al is je kerstoutfit een joggingspak, ik wil foto's zien. Trouwens, bij WE zag ik gisteren uitverkoop. Superleuk jurkje gekocht die mooi mee rekt a 15.00 en 2 vesten in een grotere maat a 10 euries.