Gisteren heerlijk gegourmet met de s-familie en we zijn verwent. 1/2 staatslot, luieremmer, vulling voor luieremmer, 1 pakje met winnie de pooh, een rompertje met tijgertje, 3 paar sokjes met winnie de pooh, en 16 van die dingetjes voor in de wcd zodat de kleine er niet met de vingers in kan. De kleine was gisteravond heel beweeglijk, niet normaal meer. Vanmorgen toen ik net wakker werd kreeg ik ook gelijk weer een trap oid.
Goedemorgen allemaal Vrolijk kerstfeest!! Dat jullie de kleine allemaal al zo goed voelen zeg Ik voel echt nog niks....heeeeel soms dat ik denk was dit de baby?? Maar echt niet duidelijk ofzo Hoop dat het snel komt! Vanavond gezellig met de familie bij mn ouders gourmetten....heb ik zin in Jullie drukke dagen??
Wish, dat bewegen wordt steeds iets duidelijker, geduld meid Hier twee dagen bij anderen eten, lekker makkelijk en niet duur hihihi Fijne kerstdagen allemaal!
Zo heerlijk zeg buiten de deur eten 2 dagen Ja weet ook wel dat het vanzelf komt hoor dat gevoel maar dan lees je hier dat al zoveel vrouwen het allang voelen en dan baal ik een beetje dat het bij mij zo lang duurt haha ongeduldig dus....
Heey Goedemorgen meiden! (naja bijna middag) hier net lekker geontbijt, nu de beestjes verwennen en dan gaan we staks naar mn opa&oma en vanaaf eten bij mn ouders Fijne 1ste Kerstdag allemaal!
hihi, Wish: ik vond het ook heel lang duren. Bij mij is het de afgelopen week pas echt heel duidelijk en maandag ben ik al 22 weken! Nog heeeel even geduld dus! Monika, jullie zijn inderdaad lekker verwend! Leuk hoor! Wij vieren altijd sinterklaas met de familie en doen dan met kerst eigenlijk niks. Ja, we hebben wel een cadeautje uit Vlieland meegenomen voor onze ouders, waar we morgen en overmorgen eten, maar verder niks. Binna, hopelijk vermaakt je meisje zich met alle nieuwe cadeautjes! Veel plezier! Vanaaf dus eten bij m'n ouders (weet nog niet wat) en morgen bij s-ouders. Daar gaan we racletten. Lekker met gesmolten kaas, jummieeeee!!!!! Oeh, ik ge de croissantjes uit de oven halen!!
Nooit gedaan dat racletten...is dat alleen met kaas? Hier ook geen cadeautjes....alleen kleinigheidjes....Voor mn ouders grote doos Leonidas bonbons en voor iedereen....(broertje en zusje met aanhang en ouders) een pen waar liefste oom tante opa en oma op staat namens de baby
Goeiemorgen allemaal, Hier ook een lekker kerstontbijtje gehad Net het huis beetje op orde gemaakt. Vandaag komt de schoonfamilie bij ons en allemaal zorgen we dan voor iets. Ik had het makkelijk alleen stokbrood, kruidenboter en frisdrank Geen grote dingen voorbereiden dus. Das wel weer makkelijk. Ik werd ook wel ontzien vanwege mn zwangerschap (thanks ukje) hihi. Morgen gaan we gourmetten bij mn zusje thuis. Dus 2 gezellige kerstdagen Volgende week lekker vrij alleen mn vriend moet werken. Dat is een beetje jammer Fijne en gezellige 1ste kerstdag meiden!
@ Wish: ja, racletten is alleen met kaas in de pannetjes (met wintersport doen ze geloof ik gewoon een groot blok kaas verwarmen ofzo en daar schraap je dan met brood overheen, maar dat heb ik alleen uit verhalen van s-familie, want ik heb nog nooit gewintersport ) Op tafel staan dan wel allerlei vleeswaren en gepofte aardappel enzo, zodat je de kaas nog wel ergens overheen kunt 'draperen'. Ik ben een onwijze kaasfreak, dus toen ze vroegen wat ik wel en niet mocht eten nu, heb ik meteen raclette in de groep gegooid, hihi
Wat ik van mijn ouders begrepen heb is dat racletten deels steengrillen is en deels gourmetten, want zij hebben zo'n set thuis. Het enige wat ik ken met kaas is fondue.
Racletten is heerlijk! Toen ik in Zwitserland woonde deden we het s winters vaak. Je bakt eerst even dingen en gooit er dan een plak (raclette)kaas overheen. Heerlijk! Hier vandaag gourmet bij de schoonouders, hopelijk heeft ze wel champignons gekocht, ik kan wel een heel bakje op!
Haha, ik krijg er helemaal trek van! Vaak staat er op zo'n gecombineerd apparaat: steengrill/raclette/gourmet-stel. Wij hebben er ook zo een. De ene helft is zo'n steen en de andere helft is een bakplaat en je kunt ook nog dingen in pannetjes doen. Zo kun je vleesjes/aardappeltjes bakken en dan (raclette)kaas smelten in je pannetje en dat erover doen. Oeh, champignons! Die vind ik rauw al zo lekker, hahaha. Hm.. eerst maar eens in bad en dan pas weer aan eten denken.
Gisteravond tijdend de kerstavondmis in de kerk, vertelde de pastoor over het welbekende kerstverhaal van het kindje jezus dat in de kerstnacht geboren is. En op dat moment kreeg ik dus voor het eerst een duidelijk schopje van onze kleine uk.... Ik dacht eerst van HUH wat was dat, maar het zit zo laag en voelde echt als een schopje. Dit kon niet missen dit was onze kleine die even liet weten dat hij/zij het kerstverhaal ook wel leuk vind. Prachtig dat dit gebeurde op dat moment. Kan niet wachten tot ik het weer zo duidelijk voel, maar dat zal nog wel even duren voordat dat frequenter wordt. Ik wou dit jullie toch even laten weten! Fijne kerst!!! Ik zal weer aan mijn werk. Liefs
Hahahahagagga vind het wel grappig.. Toen ij voor het eerst zwanger was lag ik gelemaal in een deuk kon niet geloven dat er melk uit kwam hahahahaaha