Ik vind het ook heel spannend.. Ben eigenlijk wel blij als het voorbij is Woensdag Ben benieuwd naar je foto!!
Wat een tof moment om je kleintje te voelen, Sunnyqueen! Ik had vannacht een nare droom en schrok met zo'n schok wakker. Toen ik weer even op adem lag te komen, kreeg ik ook een schopje. Alsof bib me weer gerust wilde stellen, hihi. Haha, al die lekverhalen... ik heb nog niks gemerkt gelukkig, hihi. Heb een kerstoutfitje samengesteld. Wel een beetje een samengeraapt zooitje, maar kan er wel mee door. Denk dat m'n vader wel foto's maakt vanavond. Dan kan ik er eentje posten hier of op de hyve. Zo, nog even een crèmetjeop m'n gezicht en m'n haartjes fohnen en nog wat opruimen in huis en dan richting m'n ouders. Het sneeuwt hier weer, joepiee!!
Sunnyqueen, wat een geweldig mooi moment moet dat zijn geweest! Heel stiekem hoopte ik ook op zon teken tijdens de kerstnachtdienst. Niks bijzonders gevoeld helaas, viel wel bijna in slaap tijdens de dienst! Vandaag lekker kerst gevierd met de schoonfamilie. Morgen met mijn familie; daar zijn dan 2 jarigen! Hier doen we wel cadeautjes met kerst met de sfamilie. I.p.v. Sinterklaas, want rond die tijd hebben we veel verjaardagen. We zijn weer heerlijk verwend. Ik heb o.a. het Kraambezoekboek en Baby's eerste jaar van Pauline Oud gekregen. Deze wilde ik heel graag, dus ben erg blij! Fijne avond allemaal!
Hoi ladies. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad. Geniet nog even morgen Slaap lekker. Deze dame gaat rusten
Goeienavond! Ik duik ook lekker m'n bedje in. Heb zoveel gegeten dat ik bijna plof, hihi. Tot morgen allemaal!
Goeimorgen meiden @sq. Wou meis wat gaaff dat is wel een super moment @monika mooi buik foto je ziet echt al verschil @flowertje Jou buikje groeit ook al goed @laplama. Mooi rond buikje zeg Nou was erg gezeglig de kerst smidags cadeautjes en. Toen lekker Chinees gegeten En daarna op de bank en de 3 kerst films van de kerst man geken
Meiden mooie buikjes! Ik hoop dat jullie een leuke 1ste kerstdag hebben gehad wij wel! Eerst ff langs mn opa en oma geweest daarna bij mn ouders steengrillen met de hele bups. ennnnn we hebben toch zon leuk cadeau gekregen!!! Het maken van een pret echo!!! Mn ouders wisten dat wij dat eigenlijk niet zo goed kunnen betalen maar mn moeder vind dat zon mooie herrinering dat we hem op hun koste mogen laten maken, en ze mogen dan natuurlijk mee! net als mijn 2 zussen en miss mn schoonouders. Leuk he! ik vond het echt geweldig! Helaas veel last van rugpijn dus moest tijdens het eten af en toe gaan liggen omdat ik het gewoon niet meer vol hield van de pijn maar goed vandaag weer een nieuwe dag, op naar Limburg naar mn schoonouders fijne dag allemaal! liefs
Goedemorgen allemaal. Leuke films he Binna? Wij hebben deel 1 en 2 ook gezien. Vagans. Geweldig cadeau. Succes met de pijn. Fijne dag allemaal. Op naar het volgende feestje
Goedemorgen meiden!! Iedereen genoten van 1e kerstdag? Hier heerlijk gegeten bij mn ouders Vandaag de kids van mn vriend op bezoek dus weeer gourmetten Vanavond weer werken....is moeilijk punt....ten eerste heerst er het Noro virus op het werk en heb ECHt geen zin om ziek te worden.Daarbij heb ik veel last van mn rug,liezen en schaambeen.Heb er aan zitten denken om me ziek te melden maar omdat ik dat lullig vind met kerstga ik vannacht toch werken.Denk dat ik me morgen wel ziek ga melden.Ik baal ervan maar ja moet ook aan mezelf denken he. Mooi buikje monika.... Ik zal echt snel mn buikje erop gaan zetten
goedemorgen dames!! ow wish denk je wel aan jezelf!!! tis misschien heel lullig tegenover je collega maar het beebje in je buik is belangrijker!! veel plezier met gourmetten... oeh vagans wat een lief kado!!! hoe was je luxere ontbijtje? wat gaaf la palma... hier "alleen nog maar" kunnen voelen... hihi SQ goeie timing heeft je kindje!! dames mooie buikjes... ik zal strax ff gaan spammen.. vandaag 21 weken dus weer tijd voor een foto hihi binna stond de tv bij jullie ook op SBS6?? hier wel... we hebben liggen gieren van het lachen... blegh zoonlief is vanmorgen opgehaald.. moet m tot woensdag missen.. dan is ie 2 daagjes thuis en weer weg voor het weekend... gelukkig had ie er nu wel zin in dus dat scheelt!! ik heb geen kadootje van de kerstman gekregen.. zoonlief heeft 2 spelletjes gekregen en ik had voor manlief een setje bij prenatal gehaald (pappa's kanjer)... vond ie helemaal geweldig in tegenstelling tot alle eetfestijnen gaan wij vandaag lekker in huis aan de slag.. manlief ga ik zo de zolder opschoppen om de commode te verven.. of de babykamer voor de laatste muur... en ik ga beneden aan de slag.. kgloof dat ik last krijg van nesteldrang