Iedereen fijne kerstdagen gehad? Even een klein beetje klagen, ga later bijlezen.... Momenteel ben ik de enige die op kantoor aan het werk is.... Alle hoofden zijn weg en alle andere cwv'ers zijn vrij... Met andere woorden, ik mag in mijn eentje de toko runnen hier... Net zoals vrijdagmiddag, toen was het zo druk dat ik de hele dag(en zaterdag) harde buiken heb gehad. Gelukkig is het nu wat rustiger. Hoop ik.
@meedje en anders us het pech voor je werk je gaat zelf voor hoor moeten ze maar niet iederee. Vrij geven
Pfff ben hier aan het stoeien met de bugaboo frog. Als je het eenmaal onder de knie hebt zal het best eenvoudig zijn... We hebben de bugaboo met maxicosi en alle toebehoren van mn zusje over genomen. Ze had het frame met het buggy gedeelte hier al laten staan na de laatste keer oppassen, maar gister hebben we dus de kinderwagenbak en maxicosi mee gekregen. Nu naar veel gestoei heb ik het dan eindelijk voor elkaar dat ik het buggydeel los heb van het frame en op mijn manier heb ik die bak er nu op gezet maar heb het idee dat ie er niet goed op zit! Ik heb mn zusje al gesmst dat ze vd week maar even een keer hier moest komen laten zien hoe het goed moet!
Goedemorgen allemaal Gefeliciteerd met je 19 weekjes meimamma! Wish; fijn dat je de nacht hebt overleefd. Vanavond toch echt voor jezelf kiezen hoor. Succes Meedje. Wij gaan nog kleine dingen kopen vandaag.. Zoals die onderkantjes voor stoelen, zodat ze niet op de vloer krassen, bakje voor id badkamer.. En de kledingkast in elkaar zetten. Verhuizing bij de gemeente doorgeven. Al met al kleine dingen Morgen gaan we een nachtje weg. Even niets met verhuizen doen
zo hier de kerst ook weer overleefd. pfff wat een drukte zeg, allemaal naar familie en 3 dagen uit eten geweest. ben anderhalve kilo aangekomen in deze dagen.. oeps.. nu maar weer gezond gaan eten. man en ik hebben lekker de hele week vrij en gaan vanmiddag even de bonnen van de kruidvat inleveren en de etos doos ophalen. ben benieuwd wat er in zit.
@ Muts: Mn luxere ontbijtje, Ja lekker met croisantjes en broodjes met allerlei belegjes, heerlijk! @ Rianne: Suc6 bij de echo! @ Sanny : leuke kerstoutfit (ik zal mijn foto daalijk ff op de pc zetten) @ Guusje: wat lullig van je man, ik snap zijn nieuwschierigheid wel hoor maar dat is ook de reden dat wij het wel willen weten. @ Wish: Beterschap meid! @ meimamma: Gefeliciteerd met je 19 weken! @ Meedje: wat vervelend dat je in je eentje zit!, suc6 meid! @ La palma: Shopse! Goedemorgen dames Hier kerst ook weer overleefd, gisteren mini wokken bij mn schoonouders, was wel gezellig. Op de weg naar huis kreeg ik telefoon van mn vader dat mn oma was opgenomen in het ziekenhuis omdat ze tijdens het etentje in elkaar is gezakt. Oma is al wat oud en krakkemikkig en heeft ook beginnende alzheimer dus dat was wel even schrikken. Ze ligt nog in het ziekenhuis misschien mag ze vanaaf weg miss niet, ze weten nog niet goed wat er aan de hand is. Straks is even contact opnemen met het pret echo bureau, ik moet met meerdere mensen rekening houden die mee gaan haha (ivm werk) en mn liefje werkt natuurlijk week op week af dus ik wil het op tijd afspreken. vriendlief en ik hebben trouwens geen ruzie gehad, het was weer is ouderswets gezellig fijne dag allemaal!
Hai allemaal! Heb ook het gevoel dat ik nog zit uit te buiken van al dat eten de afgelopen twee dagen! Maar misschien komt het gewoon doordat ik een te strak shirtje aanheb, haha. Kan ook op de stapel "pas ik niet meer nu". Gisteren kwam de overbuurvrouw een groot krat positiekleding brengen. Haar tweelingzus is een vriendin van ons en die hadden de hele bak bij haar achter gelaten. Heb nog geen tijd gehad om te checken wat er allemaal inzit, maar ben heeeeel benieuwd! Meedje, niet jezelf voorbij lopen hoor! Wish: goed dat je je hebt ziekgemeld. Effies tot rust komen! Meimamma: op youtube kun je veel filmpjes vinden over hoe je verschillende bugaboos moet in- en uitklappen en moet wisselen tussen reiswieg en buggy-ding enzo. Best handig! La Palma: druk dagje zeg! Veel plezier morgen! Zijn er nog meer mensen met kerstfoto's? Of heeft iedereen ze op hyves gezet? Ik ga weer verder werken. Hier heeft ook bijna iedereen vrij, maar m'n kamergenootje en ik zitten lekker te typen met de top 2000 aan. Lalalala!!
goedemorgen dames!! ff denken of ik het nog allemaal weet.... la palma wat geweldig dat je je beebje al voelt!!! veel plezier met het nachtje weg.. waar gaan jullie heen?? wish wat goed dat je toch bent gegaan en je vanmorgen ziek hebt gemeld... wat zei je leidinggevende??? meimamma gefeliciteerd met je 19 weken!! succes met de kinderwagen.. altijd leuk om m voor de 1e keer zelf stoeien... wat lief dat je vriend meteen voelde... ik zat gister op de bank en je zag het door mn shirt heen.. manlief deed niet eens een poging om zn muis los te laten Vagans sterkte voor oma!! altijd schrikken en helemaal met de kerst!! lekker hoor dat jullie geen ruzie/oneinigheid meer hadden!! sterkte en succes Meedje zo in je 1tje.. en zoals werd gezegd: lukt het niet dan is het pech voor de "baas" want dan had ie niet iedereen vrij moeten geven!! oeh sanny das lekker.. hopelijk zit er iets leuks voor je in de krat... ik ga zo ff kijken of de wegen hier te rijden zijn... eerst brokken voor de hond halen en als het rijden goed gaat wil ik nog ff het centrum in... H&M en Hema leegkopen... vooral de ubercharmante onderbroeken van de Hema
Goodmorning meiden... Hier hopelijk bericht van het huis deze week had net gebelt maar die vrouw werkt tot 11 uur wat een luize baan zeg baal ik wel van grrrrrr..morgen maar voor 11 bellen ben het wachten xat hahahaahaa fijne dag verder meide knuf
Oja de kerstoutfit (het bekende jurkje haha) Hij kleede zo af dat je van de voorkant amper kon zien dat ik zwanger ban haha!
Vagans wat een onwijs leuk jurkje! &natuurlijk een mooie buik. Ik heb al twee dagen veel rugpijn.. &de bandenpijn is weer terug van weg geweest. Manlief werkt vandaag de hele dag dus ik ga lekker op bed liggen en wat series kijken.. Heb echt even een uitrustdag nodig Ik merk gewoon dat hoe drukker ik ben hoe meer bandenpijn ik krijg.. Woensdag de 20weken echo!!
Ja leuk jurkje he! ben 6 januari jarig en dan gaat die zeker weer aan! , miss dat mn buikje dan beter te zien is haha en ik heb de afspraak gemaakt voor de Pret echo!!! Donderdag 17-februari om kwart over 2! Ik kijk er nu al naar uit!!! Ben dan 26 weekjes
oeh vagans wat een mooie datum!!! hihi mijn zoontje wordt dan alweer 6 jaartjes oud... pff wat vliegt de tijd!! haha leuk jurkje hoor... maareh dames wisten jullie dat zwart afkleed? vandaar hier geen zwarte kleertjes meer!!! (eerder ook al bijna niet ivm ondergewicht) Rianne heel erg veel plezier... hoe is het trouwens met je oorpijn? ow en hoe is het met de wasmachine afgelopen?? pff flower wat een werktijden zeg... *goodluck morgen!*
@ Muts: ja dat weet ik maar ik draag nou eenmaal graag zwart heb ook het meest mn zwarte buikband om. kan er niks aan doen haha! @ Rianne: heel veel plezier met de echo! ik vind echo's zoooo heerlijk
Hier ook een foto van gister 18+6wk Ik heb me er net toe kunnen zetten om te douchen! Heb zooon luie dag vandaag!!