Even voor de al-mamma's hier: Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en heb de laatste dagen last van harde buiken(soms ook pijnlijke/ flink gevoelige harde buiken). Vrijdag ongeveer 10 tot 12 keer, zaterdag een keer of 6 en zondag 4 keer. Vandaag ook al een keer of 4 tot nu toe. Kan dit kwaad? Ik voel de kleine nog wel regelmatig en heb behalve vermoeidheid geen andere klachten. Weet iemand van jullie het?
Muts, wat onthoudt jij toch altijd alles goed meid Oorpijn is nog steeds een zaak die herstellende is. Gehoor doet het weer goed maar af en toe plopt mijn oor (bij gapen er dergelijken) en dat doet zeer en dat deed het normaal niet... Wasmachine hebben we gemaakt met een nieuwe motor, kostte 50 euro maar beter dan een paar honderd voor een nieuwe wasmachine dacht ik zo! Echo was mooi, precies het koppie van zijn broer qua vorm, heel herkenbaar! De groei was goed en we weten nog niet wat het wordt. Ze kon het zo snel niet zien maar we moeten voor de officiele 20 weken echo langs een echobureau hier dus dan komen we het vast te weten, nog even een weekje of wat geduld Meedje, harde buiken zijn vervelend een een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen! Ik had het in de vorige zwangerschap vanaf 24 weken en heb niks meer mogen doen behalve rondhangen in mijn huis, ik kon ook niet veel anders, bij het opstaan kreeg ik al een harde buik! Rustig aan, rustig aan en stel de vraag ook aan je verloskundige!
Ik heb net een nieuwe babyfoon gekocht die in de aanbieding is bij de kruitvat ziet er erg leuk uit en maar 25 euro koopje toch... ik had er 1 bij de kijkshop gekocht echt een drama ding storing op elk net enz deze ga ik vanaaf uitproberen bij me dochter die van haar is stuk
@meedje net wat rianna zegt tis een soort waarschuwing van je lichaam. rustiger aan doen.en bespreken @Meimama mooi buikje hoor @rianna leukk dat je kindje op de ander lijkt. was het 3d of gewoon. zal ook zo me kerst outfit foto er op zetten
Mooie foto binna ik lees alleen maar goede reacties op die babyfoon en bij sommige webwinkels kost hij 69 euro en bij kruitvat 25 joehoeeeeee blij blij je kan ook terug spreken enz best luxe
Leuke foto's meiden! Misschien ben je te druk Meedje, neem je rust.. En als je je zorgen maakt zou ik toch eventjes bellen.. Ik had all you need is love niet kunnen kijken, dus ik ben lekker aan het weg zwijmelen op bed met mn laptop
meedje dit is echt een waarschuwing dat je te veel doet en rustiger aan meot doen vertrouw je het niet even de vk bellen meid knuf
La Palma, jij geeft de burger moed! Echt schoppen voel ik niet, wel af en toe dat bekende vlindertje wat langs vliegt J Ik ben ook slank, dus wie weet ga ik ook nog echt schopjes voelen! Lijkt me zo leuk voor mijn man (waar ik overigens nog steeds niet boos op ben ) Wish, heel goed dat je jezelf nu ziek hebt gemeld. Je hebt het keurig volgehouden, maar nu is het even rust op de plaats voor jou en de kleine! Meimamma, heerlijk jezelf laten verwennen morgen; 19 weekjes alweer! Ook lekker genieten van deze week vrij hoor! Haha, heerlijk om te lezen dat er meerdere mensen stoeien met al dat babyspul! Ik had mijn man met kerst een campingbedje gegeven. Kregen we dat ding dus nooit in elkaar! Ik had zon spijt van mijn cadeau uiteindelijk even op internet gekeken en het is dus heel simpel! Zal bij jou vast ook wel zo zijn! Mooie foto hoor! Leuk dat jij die buikband ook hebt! Senna, veel plezier met het gratis babyshoppen! Meedje, succes vandaag! Ik zou die harde buiken toch maar even overleggen met je vk. Als je ze te veel en te vaak hebt moet je volgens mij echt rustiger aan gaan doen Vagans; wat fijn dat jullie het ouderwets gezellig hebben gehad! Mooi foto trouwens! Haha, het jurkje kleed te veel af! Humor! Sanny, hoe kun je een krat vol gratis kleding links laten liggen? Ik was er meteen ingedoken! Ben veel te nieuwsgierig met dat soort dingen! Bloemm, heel goed dat je even rust pakt. Ik zou het ook moeten doen, maar ik kan dat dus gewoon niet tips? Rianne, wat gaaf dat je het gezichtje kon plaatsen! Lekker hoor dat alles weer goed was! Wat goed dat de wasmachine gemaakt kon worden! Scheelt toch weer honderden euros!!! Flowertje, wil je je bevindingen wat betreft de babyfoon met ons delen? Ik ben erg benieuwd en nog iemand hier (sorry, weet niet meer wie .). Wij moeten ook nog zon ding aanschaffen. Zo, ik zit even op de bank, jaja, ik zit! Vanmorgen al 2 keer de trap geschilderd, deel van de babykamer ontruimd, geconstateerd dat onze regenpijp onder het ijs zit (en hier dus vast een kostenplaatje aan gaat hangen?!). Tijd voor een beetje rust dus!
Net vk gebeld, morgen urine wegbrengen en meer rust nemen... Gelukkig is vriendlief thuis, mag hij wat meer doen. Baal er wel enorm van, ik wacht de kweek even af, anders moet ik minder gaan werken. Nu al.(en ik werk maar 24 uur...)
Guusje, ik ben ook heel moeilijk in mijn rust pakken. Ik ben een veel te druk persoon, maar ik voel nu echt dat ik TE druk ben. Mijn hele rug doet er pijn van aan het einde van de dag. Dus gewoon een dagje voor jezelf prikken en dan ook echt NIETS doen
Ohh ik voel me ook zo slecht dat ik gewoon al de hele dag niks doe.. Nouja bijna niks dan Maar voel echt dat ik het gewoon moet want ben echt doodmoe en voel mijn rug. (heb vanmiddag buiten een smakkerd gemaakt. Vriendlief kon me nog een beetje tegenhouden maar toen ging hij zelf ook mee glibberen dus heeft me toen zo zacht mogelijk los gelaten. Maar deed toch flink pijn) Ook veel getrek en gedoe van binnen als ik te snel opsta of teveel doe.. maar het is moeilijk om stil te zitten want ik ben normaal zo'n chaoot die vanalles wil doen! haha echt erg.. babyfoon: flower laat idd maar effe weten hoe goed hij werkt. Denk dat wij voor die 25,00 hem ook maar gewoon gaan halen morgen of woensdag. Daar kun je toch niet voor sukkelen! Box; wij zitten hier met het box-dilemma haha. We twijfelen over welke kleur box we moeten nemen.. Grenen en wit is onze smaak (dus een van de twee) maar we weten van allebei niet of het in het interieur past hahahaha..
Mn zusje komt morgenmiddag een demonstratie geven van de kinderwagen hahaha. Heb op youtube even filmpjes bekeken en heb het alwel zover dat ik het buggydeel eraf heb en de kinderwagenbak erop heb ziten, maar naar mijn idee zit het nog niet helemaal goed. En ik heb het voor elkaar dat ik de adapters makkelijk weet te gebruiken om te wissellen tussen de bak en de cosi. We leuk hoor zon kinderwagen en cosi in de woonkamer hihih.
@ Flower; tja maar ik ga niet in de rotdrukte vandaag nog naar de stad Zijn druk met de verbouwing hier dus dat gaat niet zomaar effe tussendoor helaas. Zag er op i-net nog 10 in voorraad minimaal. Maar dan komen er verzendkosten bij dus die kunnen we uitsparen door m zelf te gaan halen. en ach anders fiets ik morgen effe naar de stad als ik me wat beter voel.
ik ben er even meiden. Ik wilde even laten weten dat we de 20-weken echo hebben gejhad. Opzich alles goed met de kleine alleen heb ik in plaats van 3 bloedvaten, maar twee vaten in de navelstreng. Opzich is het niet erg omdat het kindje goed op groei ligt, maargoed het zou evntueel een aanwijzing voor syndroom van down kunnen zijn, maar omdat alle andere dingen goed zijn, moeten we ons geen zorgen maken, want dan waren er meer afwijkingen gevonden. Dus al met al is alles goed. En wat het wordt zeg we niet, maar wil wel een foto van de kleine uk plaatsen. xxx Joyce