Goeie nieuwe categorie, Joyce! Er zijn er misschien wel meer die het liever stil houden. Ik wil het hier heel graag vertellen straks, maar twijfel een beetje omdat er misschien mensen meelezen voor wie ik het nog geheim wil houden... lastig...
Wie krijgt wat ?? Binna - meisje Bamboepen - meisje Loki09 - meisje liset- meisje Bloemmm - meisje mammienes - meisje Flower - jongen Mutsevluts - jongen Aukje - jongen Zegt het niet Bas1759 Wil het niet weten
Meiden: Heel de middag ingepakt. Daarna een feestje en nu weer thuis. Ik ben kapot. Ik merk dat ik meer last heb van mijn rug en onder mijn bm als ik geen positiebroek draag. Dus ik ga zo'n steuende buikband kopen denk ik! Verdere baby shopte en ik zei tegen mijn man; doe je hand even hier. Dat deed hij. En er gebeurde niets.. Toen zei hij tegen mijn buik ; ' papa is hier ' en de baby schopte.. Nou we moesten zowat beide huilen hahahahaha. Wat een bijzonder iets. Wow .. ik kan het soms nog steeds niet bevatten. Slaap lekker ladies
sanny als je het echt kwijt moet pb me dan maar wat voor gordijntjes ga je maken? en wat vonden ze van de spulletjes? oeh la palma dat is wel heeeeel erg speciaal!!! heb je het merendeel nu ingepakt?? vagans neem de volgende keer ff een dropje mee.. vaak helpt het zout van een dropje... en zoals al was gezegd morgen ff bellen.. haha aukje voor 50 euro korting zou ik ook de vuilniszak op de kop hebben gezet (nah niet letterlijk dan!)... en idd daarna een heerlijke lange douche (hou niet van bad) weltrusten dames en tot morgen!!
Goeimorgen meiden @Miek weet nie tof je nog onine m Bent maar je mort even de quote haakjes weg halen zodat we hem nog kunnen qoute. Dat lukt nu niet Zo wij gaan straks maar wee eens zwemmen heb eigelijk nietmzo veel zin maar weet dat dochter het super vindt
Goedemorgen meiden, Jeetje ik ben het weekend even niet online en jullie kletsen weer zooooo veel Heb alles gelezen maar ben veel weer kwijt hihi.. We hebben het weekend lekker rustig aan gedaan, we krijgen het nog druk genoeg. Zaterdag samen boodschapjes gedaan voor de komende 2 weken en kerst al een beetje. Kerstboom gehaald en daarna effe naar schoonmonster geweest want die had wat spulletjes op de kop getikt. ( kinderstoel, waskussen en wipstoeltje) Spulletjes waren over het algemeen wel leuk ( alleen 2e hands. Heb er normaal niet zo'n problemen mee maar met zo'n verschoningskussen heb ik zoiets van wat kost dat nou nieuw. En het wipstoeltje hadden we hier een meningsverschil over haha. Vriendlief vind het een onnodige extra en ik wil er heel graag een.. Dus besloten eerst maar een 2e handsje te kopen. En die hadden we al.. ) Maargoed bij SM maar de wipper en het kussen meegenomen. ( kinderstoel hebben we voor onze verjaardag van schoonvader gehad. Dus waarschijnlijk kwam schoonmonster er opzettelijk mee aanzetten om te kijken welke we mooier vonden.. kinderachtig!!).. 'Savonds kerstboompje versierd etc. Allemaal plastic erin en 2 dingen van glas/steen ( die moeten er elke avond uit en elke ochtend weer in.. Leuk he katten??) De eerste dag lagen er allemaal kerstballen door de kamer maar vanochtend niet.. Dus we blijven hopen dat het zo gaat haha. De rest van het weekend hebben we lekker samen in bed filmpjes gekeken Fotosessie; heb zitten kijken om het ook te gaan doen. Maar nog geen goede hier in de buurt gevonden.. Liefs
Googmorning allemaal pfff heb de hele nacht rusteloze pijnlijke benen en dat al dik 3 nachten draai mezelf om de minuut om wordt er gek van en die benen doen echt pijn auw
Goedemorgen dames, Alweer heel wat bijgekletst zie ik, proberen om dit jaar dit topic nog vol te krijgen Hier discussie met vriendlief, hij wil weten wat het wordt en het ook vertellen. Ik hoef niet te weten wat het wordt en wil al helemaal niet dat iedereen weet wat het word(met name schoonfamilie niet) Wil nog best hem tegemoet komen door te weten wat het word, maar dan mag hij het ook niet verder vertellen. Hij wil het toch graag aan zijn collega's vertellen en zal waarschijnlijk ook tegen zijn ouders etc zijn mond niet kunnen houden. Wordt er nu alweer helemaal gefrustreerd van! Zijn ouders zijn nu al de hele tijd aan het vissen wat het wordt(terwijl we het dus helemaal niet weten) en dan denk ik: mens doe normaal, vroeger wist je ook niet wat het werd! Je ziet het vanzelf als het geboren is... Maar ja, we zullen wel tot een oplossing moeten komen, aangezien we vrijdag de echo hebben. Jullie nog tips? Verder hier in de weer met geboorte kaartjes, met name de tekst er op vind ik heel lastig. Heb een mooie tekst gezien, maar die vind ik nog niet helemaal passend... Jij bent zoveel meer dan een wonder Zoveel meer dan heel bijzonder Zoveel meer dan ik zeggen kan Dus zwijg ik en geniet ervan Vind het alleen zo jammer dat er ik in staat, terwijl het kindje toch echt van ons samen is...
goeiemorgen (nouw ja goeie voor mij niet echt) troetel wat kinderachtig van je schoonmonster!! kan ze de kinderstoel niet voor bij haar thuis houden??? haha wat een onopgevoede katten heb je nee grapje hoor.. ik lees het heel erg veel hier op zp maar die van ons kijkt niet eens richting de boom... ow flower jij ook al niet lekker... ik heb vanaf afgelopen zaterdag al buikpijn (nee geen bandenpijn).. me hele buik doet zeer en sinds gister na het avondeten is het erger... denk dat de knoflookboter geen succes meer is (heb er ook een ontiegelijk gore smaak van in mn mond en heb het idee dat ik erg uit mn mond ruik :x) binna veel zwemplezier!!! hier trouwens gister schoonmonster ook overleefd... ik had het idee dat ze tegen etenstijd zou bellen maar dit was al om half 3 dus ik dacht mooi rustig eten maar helaas ze bleef.. we hebben lekker simpel stokbroodjes met veel verschillende salades gegeten... normaal eet ze bijna nix maar nu pfff echt niet normaal!! ze kwam om de spulletjes ff de kijken.. pff kon 3 dozen gaan staan uitpakken met alles wat we inmiddels hebben... en echt enthousiast was ze niet... *klaagmodus aan* heb manlief trouwens al wel gewaarschuwd dat ik de volgende keer niet op zijn reactie ga zitten wachten! hij heeft in 2004 een heel zwaar auto-ongeluk gehad (zijn schuld, drank op, slachtoffer is oke!! hij ligt er nu nog wakker van..) hij mag dus 3 januari zijn rijbewijs ophalen zegt ze "ja dan moet je daar natuurlijk niet dronken aan komen zetten" WTF manlief drinkt bijna niet meer: alleen op maandagavond een paar biertjes tijdens het darten (bus heen, taxi terug) en op vrijdag met "zijn jongens" en op zaterdagavond hooguit 4 blikjes... maar zij denkt alleen maar in het verleden: iedere avond in de kroeg omdat er thuis toch niemand was (nu alleen op maandag in de kroeg ivm darten).. grr ik was (ben) zo boos!!! ze ziet gewoon niet hoe hij veranderd is daarin!! ik ben van boosheid maar naar boven gelopen want ik kon het gewoon niet geloven dat ze die opmerking plaatste!!! laatst maakte ze een opmerking waarbij ik totaal uit het veld geslagen was en dat lukt je niet snel "ja straks dan komt ie thuis en dan zegt de kleine ow daar is pappa want ik ruik het bier al" heb ff een sneer gegeven "als je op had gelet zou je zien dat ie niet veel meer drinkt" maar op 1 of andere manier komt het bij haar gewoon niet aan of wil ze het niet horen..... ik weet dat ze heel erg ziek is en we van haar moeten genieten nu ze er nog is maar ik kan het gewoon niet.. niet op deze manier!!! owja bovenstaande is nog maar een heeeeeeeeeel klein beetje van alles!!! *klaagmodus uit*
@ Mutsevluts; Dat van die kinderstoel dacht ik dus ook en zo dacht ik ook over dat waskussen.. Dit was er een uit 1990(ofzoiets haha) met eendjes zooo lelijk.. Maar dat maakt me nog niet zo uit.. Maar ze begon helemaal van jaa en het is een meegroeistoel en die is beter dan die jullie nu hebben. Alleen heeft deze een likje verf nodig. tja die andere is van dat domme kunststof van tegenwoordig. Ze verwachtte echt dat wij dus 2 kinderstoelen in huis gingen laten staan om haar maar tevreden te stellen! Want ze had nog wel iemand ervoor maar ja wij kregen eerste keus en omdat we 'zo laat' ( een week nadat ze had het gevraagd) kwamen kijken wilde diegene hem misschien niet meer dus kwam ze er NOOOOOOIT meer van af.. 'Likje verf' Ze weet verdomme hoeveel we nog moeten doen! Maargoed.. Klaagmodus weer uit haha Enne mutsie; snap wel dat het gaat irriteren hoe je schoonmoeder doet hoor. Is een beetje belachelijk hoe ze doet, maar kan goed door haar ziekte komen dat ze de dingen zo brengt he! hmm vandaag komt MVM als het goed is voor de laatste keer de flessen ophalen en krijgen we ons serviesje Vandaag veel op de planning: -dozen van kerstspullen naar boven - effe de financiën op orde brengen - afwas doen - kozijnen v.d. badkamer schuren zodat vriendlief die + de deur v.d. babykamer kan verven - kozijnen stofvrij maken - was opvouwen en 2 nieuwe wassen ophangen - en nog even de voorkant ramen zemen en mooie kerstfiguurtjes op de ramen aanbrengen en eigenlijk nog meer maar moet me maar n beetje inhouden haha. Liefs
Jeetje muts wat een grrrr wijf zeg sorry hoor ik hrb noet zo veel te klagen oven schoonmonster want we gaan er niet zo vaak meer heen hahahahaahahahahaa maar kerstavond wel dus nereid me nu vast voor op de leuke opmerkingen hihihihihi als ik daar binnen kom gaat me gezicht al hangen maaar ja ze ia ook wel lief hoor maar er is wat gebeurd waardoor ik haar totaal noet meer snap maar ach ja is haar leven noet de mijne vanmiddag huis bekijken heb veetje raar gevoel hopend redden we het finacieel dat maalt ecgt door me.kop heen de huur is 590 inclusief servicekosten van 51,41 maar daar komen nog de stookkosten en watwe bij dus laten we het houden op 800 inclusief alles dan jrijgen we nog iets van 112 euro huurtoeslag terug we krijgen 90 zorgtoeslag en we krijgwn 110 kindgebonden daarbij werk me vriend alleen ik kan dat noet met me bekken en hij verdient 1400 netto zonder overuren maar hij had een schuld en moet via zijn werk iets betalen dus kregen maar 1000 euro 3 maanden lang dit is de laatsye maand maar toch maak me er wel druk over maar hier blijven zitten kan ook niet ik verlang zo naar me eigen plekje ook krijgen we straks 2 x kindrbijslag vam 194 euro het moet te halen zijn denk ik maar me kop maalt en maalt en als ik dat doe wordt ik gek ik kan dan niet normaal handelen me.hoofd stroomt over ga schreeuwen enz
Flower.. Ik wil je niet aanvallen hoor. Allereerst: ik zeur altijd tegen mensen dat ze niet zo duur moeten gaan huren particulier. Want wij betalen dat aan hypotheek zowat.. Wat jullie aan huur betalen.. en dit is dan eigendom. Maargoed, begrijp dat niet iedereen kan kopen vanwege omstandigheden. Maar zeg niet altijd NOOIT.. Ja nu kan het idd niet meer omdat de overheid iets vast heeft gelegd nu. Maar voorheen kon het wel hoor En dan heb ik het niet over een hypotheekje van 120.000 of lager.. Ook mét schulden kon je kopen. Maar de overheid maakt het iedereen steeds moeilijker. Maargoed. Het is dus zo dat jullie netto vanaf volgend jaar (in ieder geval januari dan) 1400 overhouden? Zelfs zonder huurtoeslag moet dat haalbaar zijn (want let erop dat je bij particulier huren niet altijd je huurtoeslag krijgt!!). Alleen moet je gewoon letten op wat je doet, maar tegenwoordig moet iedereen dat zowat... En als jij afgekeurd bent voor je bekken, heb je dan geen recht op een bepaalde uitkering meid? Ik ben geen fan van de uitkeringen hoor, maar als in jouw 'dossier' vaststaat dat je niet kan en mág werken met je bekken etc. Heb je óf recht op uitkering of aangepast werk.. Bovendien zou ik me als ik jou was niet zo druk maken. Ik zal je zeggen dat wij het luxe hebben hier met maandelijk salaris e.d. maar zelfs bij gezinnen die het wat 'luxer' hebben kan het voorkomen dat je soms niet rondkomt. Vaak genoeg kunnen wij veel sparen, maar dan komt er weer iets om de hoek ( conflict met oude autoverzekering die eerst wilden dat wij 150,00 betaalden voor ze gingen kijken naar de 3000 a 4000 euro die we teveel betaald hebben, de belastingdienst, eigen risico zorgverzekeraar, kapotte auto, hond ziek, kat ziek ga zo maar door.. ) Vaak zit je dan toch nog krapper doordat er onverwachtse dingen komen. Wat ik je wil zeggen meid is als je je druk loopt te maken, je het alleen maar groter maakt dan het is voor jezelf en daar kom je geen stap verder mee. Ik heb hier in het begin ook gezegd ohjee we komen nooit rond. (er was een fout gemaakt bij de hypotheek.. voor de kenners. De eerste maanden werd er beweerd dat de levensverzekering (á 211) bij de hypotheeklast in zit. we vonden het raar, maargoed ze wisten het zeker.. Achteraf bleek dus dat dit er nog bovenop moest zoals wij dus van te voren hadden gezegd) Tevens ging onze autoverzekering omhoog omdat onze schadevrije jaren plots waren verdwenen en niemand in het systeem weet hoe & wat, 10 maanden later zijn ze het nog aan het uitzoeken.. Ga zo maar door. Al met al kwamen we veel hoger uit dan vooraf berekend. Maar tóch komen we rond elke maand weer. Zelfs tegenvaller vangen we op. De verbouwing maken we af en ook extra's kunnen we kopen. Meid; om een lang verhaal kort te maken het is toch altijd een eind puzzelen en breien, niets gaat vanzelf. Je moet alles toch in de gaten houden, maar maak je vooral niet druk dat helpt niets! Ga gewoon lekker voor dat huisje en een toekomst voor jullie samen, je komt er wel
Net naar de verloskundige praktijk gebeld en verteld van het flauwvallen, de vrouw die ik te spreken kreeg belt me nog terug als ze overlegd heeft met de verloskundige zelf, maar denkt dat het komt door alle veranderingen in mn lijf, daar kan mn bloeddruk een beetje laag zijn geweest of iets met mn suiker geloof ik. Maar ze belt me nog terug. Ik had inderdaad lolly's en zwart/wit ballen in mn tas die ik ook opgesabbeld heb (weet ff niet meer wie dat zei) @Muts, wat ontzettend vervelend! ik heb niet zo veel problemen met mn schoonfamilie, alleen dat we op sommige punten lijnrecht tegenover elkaar staan, maja mijn leven, mijn keuzes hoor!
Whoehaaaaa!!!! Zo zeg kletstantes!!! En al een deel twee en al weet ik hoeveel berichtjes in het deel 2!!!!! Ik ga een poging doen bij te lezen en te reageren. @GuusjeB: dat is echt een schoonLoeder opmerking zeg. Alsof zij erop zit te wachten, alsof jij op dat soort opmerkingen zit te wachten zeg!!!! Fijn dat je het hartje nu eindelijk hebt gehoord!!! Volgens mij is het een of twee keer extra bloedprikken ivm die rhesusfactor en dan ook nog alleen maar wanneer je partner positief is. Is je kindje positief dan krijg je inderdaad een injectie. @meedje: hoop dat de kachel het heeft gehouden dit weekend. Gelukkig was het niet zo koud als vorige week. @Bamboepen: van harte welkom hierzo... en een meisje, gefeliciteerd! Het gemiddelde qua meisjes begint nu op te lopen. @Mlyn82: gelukkig heb ik niet zo'n schoonmonster, en ach ze (schoon-& mama) wonen op anderhalf uur rijden van ons, dus dat soort opmerkingen zijn er niet zo snel. Al was mijn moeder wel heel verrast toen ik haar bij de vorige zwangerschap vroeg om mee te gaan naar een controle (was niet met echo oid, was toen al 36 wk ofzo) @LaPalma: ja hier is verder alles prima! Gelukkig dat je hoofdpijn weg is meid! @ Vluchtelingen/asielzoekers: mijn buurvrouw doet vrijwilligerswerk op het aanmeldcentrum in Ter Apel.. en inderdaad de meeste mensen zijn hier echt niet zonder reden!!! Soms vertelt ze me zulke schrijnende verhalen en dan moeten die mensen toch nog terug naar hun land van herkomst omdat hun aanvraag is afgewezen! @mammienes: jij ook een meisje, gefeliciteerd!!!! @meimama: weet niet of er al mensen hadden gereageerd op je vraag mbt toeslagen: Zorgtoeslag zou kunnen veranderen, kindgebonden budget (maar daarvoor mag je niet heel veel verdienen), evt huurtoeslag, in geval van gebruik van opvang: Kinderopvangtoeslag. ZOoooo nu over naar het tweede deel...... @Vagans: leuk hè dat vooruitzicht naar de 20-weken echo!!! Ieder zijn liefhebberij, ik heb het niet zo op reptielen enzo. Geef mij mn harige hondjes maar. Balen dat je je gisteren zo kl*te voelde zeg. Bij mij is het dan vaak een probleem met een te lage bloeddruk icm warmte. Ik val niet flauw oid, maar voel me wel heeeeeel raar op zo'n moment, kan ook echt weinig doen dan, behalve rustig zitten. @muts: huishoudbommenontploffingen.... hahaha heel bekend!!!! Zeker als dochterlief haar duplo-doos ondersteboven gooit samen met haar speelgoedkist. Grr... wat een kl*te-opmerkingen van je SM zeg mbt het vroegere drinkgedrag van je man. @sanny: vooral rustig aan doen met die rommelkamer hè. Niet denken dat die in 1 dag leeggeruimd moet zijn. Gefeliciteerd met je 20 weken!!! @bloemmmm: lekker hè, samen weg op huwelijksreis!!! Ben jij ook al zo "vreterig"... ik was gisteren alleen thuis.... banketstaaf, kokosmakronen (zelf gemaakt), kikkers/muizen....Chips had ik helaas niet in huis. @Aukje: in Jonkje!!!! Mooi zeg meid!! Kan me voorstellen dat je dan toch gaat zoeken, 50 euro korting is toch mooi meegenomen. @Rianne: ach op zich leeft het wel bij me, maar ik ben bijvoorbeeld nog niet echt met namen enzo bezig! Kamertje kan nog niet, omdat we boven eerst alle kamers moeten "bouwen", dus daar ligt ook nog een grote uitdaging. @binna: mooie foto's meid!!!! Die eerste met die schoentjes *in love* @Guusje: mooi wiegje hoor!!! Wel even opletten met het matrasje, evt een nieuwe kopen wanneer het te oud is. @LaPalma: mooi hè wanneer je man kan meegenieten!!! @troetelbeer: die waskussens zijn nieuw niet zo heel erg duur hoor. Grr... schoonloeders met hun acties! Oh en dan ook nog verwachten dat jullie m zelf gaan opknappen... laat ze m lekker thuis neerzetten en zelf opknappen! @flower; op zich klinkt het wel goed. Maar heb jij geen recht op WAO oid, of werkte je niet toentertijd van je bekkenbreuk? En wordt het kindgebondenbudget evt nog hoger bij de tweede? Of weet je dat nog niet? En inderdaad wat Troetel ook zegt: iedereen moet roeien met de riemen die hij/zij heeft. En al lijkt de berg soms zooo hoog, je klimt er uiteindelijk wel overheen. En hoe lang moet je vriend nu nog afbetalen aan zijn schulden? Kunnen jullie daar niet andere/nieuwe afspraken over gaan maken, zodat hij een lager maandbedrag zou moeten betalen? @meedje: mooie gedichtje zeg!!! In eerste instantie wilde ik tikken dan verander je "ik" in "wij" maar dan rijmt kan niet meer op ervan, aangezien je dan moet wijzigen in "Kunnen".
Goedemorgen meiden! Ik heb net 6 pagina's zitten lezen ofzo, en weet dus echt niet meer wie wat zei Ik las iets over de gezinszorgverzekering.. Ik heb nu VGZ Gezinpakket, ook met 15 uur luxe kraamzorg. Nu moet je wel kijken welk kraamzorgbureau je neemt heb ik gemerkt. Ik belde er eerst 1, en die geven niet standaard die 15 uur erbij. Vertelden me dat ze die 15 uur 'bewaren' voor het geval je extra zorg nodig hebt en ze het dan daarvan kunnen pakken. Maar toen ik Kraamzorg Zuid Gelderland belde (heel groot) en het verhaal uitlegde hebben ze me gewoon die 15 uur extra gegarandeerd. En gewoon standaard ingepland. Verder zit daar geen extra LUXE iets bij ofzo hoor, ze noemen het zo maar het zijn gewoon extra uren. Muts: Wat vervelend dat ze zo belachelijk doet, hoe durft ze zo te oordelen over iemand terwijl hij helemaal veranderd is. Ik was gister trouwens zwemmen bij centerparcs, heb rustig aangedaan maar ben wel van de wildwaterbaan geweest (rustige stuk) en daarna had ik buikpijn. Toen ik thuis kwam met de angelsound geluisterd, hoorde ik niks! Was ongerust haha, terwijl ik dat de hele zwangerschap nog niet geweest ben en me sowieso niet echt druk maak normaal. Maar werd vannacht om 2 uur wakker en hoorde toen wel het hartje kloppen! Pfew opluchting! Maar het zwemmen/luieren was super relaxt, was het niet dat ik mijn 'exdate' tegenkwam en dat ie met me kwam praten!! GATVER daar had ik dus echt geen behoefte aan.. (Heb wel met 'm gedate maar vond 'm niet leuk, dus toen ie me toen wilde zoenen en ik 'm vertelde dat ik dat echt niet zag zitten ging hij gekwetst naar huis haha en verder nooit meer gesproken) Maar goed, ook weer overleefd haha! Zag trouwens een lijstje over 20 weken echo's. Ik heb mijne 3 Januari! SPANNEND!
Zoooo, bijgelezen!!!! Gelukkig is het niet zo heel erg druk op t werk Maar heb toch wel anderhalf uur werk gehad om alles te lezen en te reageren! En omdat door de reacties het nogal een lang bericht werd, dacht ik laat ik maar even apart over mezelf gaan reageren. Mijn vriendin is afgelopen vrijdag bevallen van een dochter, bijna 5 kilogram! Wel heel dubbel hoor, dinsdag moesten we afscheid nemen van haar vader en vrijdag hebben ze een nieuw leventje in hun armen!!! Ik weet alleen nog maar de roepnaam van het meisje, Germaine heet ze. En ben benieuwd naar de doopnamen. Mijn vriendin is nogal creatief in het veranderen van de doopnamen naar een mooie roepnaam!!! Zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd bij mn ouders. Zo gelachen om M In eerst instantie snapte ze het principe niet zo, dus haar aangegeven dat ze iedereen mocht helpen met uitpakken. Bij het derde kadootje (niet voor haar) begon ze zelf al met uitpakken, voordat het aan de bedoelde persoon werd gegeven. OP het laatst lagen er nog een aantal kadootjes in en chocoladeletters die niet waren ingepakt. Dus ze pakt zo'n niet ingepakt doosje, kijkt er naar en slingert het zo achterwaarts de kamer door.... "er viel toch niets uit te pakken!!!" En vervolgens werd de zak uitgebreid bestudeerd op ingepakte kadootjes, de rest liet ze gewoon liggen! Hebben een mooie slee voor haar gekregen! Dus laat die sneeuw dit weekend maar komen! Kreeg wederom te horen dat ik zo weinig buik heb voor 20 weken. Ach ja, ben ook nog maar anderhalve kilo gegroeid. Ben ook wel blij eigenlijk, anders moet je zoveel buik meeslepen op het laatst! Strontlaat thuis... lagen pas rond twee uur in bed... en de wekker ging alweer om zeven uur, acht uur moest vriendlief weg, dus die had eerst de honden nog gedaan. Gisteren een dagje "alleen", vriendlief zat de hele dag in Brabant. Zusje van onze hond heeft pups en daarvan krijgen wij er eentje, nou ja, wij... hondje wordt van ons ivm toekomstige fokkerij en wordt grootgebracht en getraind door een bekende van ons. Heb geloof ik gistermiddag nog drie uurtjes op de bank liggen slapen. Ben nog moe Vanmiddag moet vriendlief door de MRI ivm zn tussenwervelschijf problemen en de artrose in zn heup. Ben benieuwd!
Lief van je troetel maakt me wat rustigr ik kan daar moeilijk.mee omgaan ik wertke toen niet na me ongeluk in 2007 niet meer zit gewoon on een kutsituatie ik krijg niks moet maar werken met me rug instabiliteit mag het nu helemaal.niet enz maar geen flauw idee waar ik recht op heb ik ga vandaag rustig houden en kijken en even geld uit me.kop zetten.
@ Hopmarjanneke; Zei volgens mij ook dat een nieuw waskussen niet zo duur koste Maar zei gisteren over dat waskussen tegen vriend: Nou als we er 'toevallig' een nieuw krijgen kan dit kussen altijd naar een van de oma's. Haha.. Maar om het zelf al te bewaren dat doet ze niet hoor!! Daar denkt ze echt niet bij na @ Flower; Nou meissie. Als jij niet KAN en MAG werken zoals je zegt, mogen ze je daar ook niet toe dwingen. Zou gewoon eens een afspraak maken bij het centrum voor werk en inkomen (werk.nl) Als bij jou bekkeninstabiliteit en ruginstabilieit e.d. is vastgesteld door een dokter en je kan hierdoor niet werken dan moeten ze je medisch controleren en vervolgens een uitkering geven. En ik zou er nu alvast achteraan gaan, want als je straks bevallen bent zeggen ze: Waarom kom je nu pas?? Succes
Vergeet mezelf helemaal.. Blond he.. Was net bezig met schuren v. een deurkozijn maar had het nog niet eens helemaal af en ws gewoon al buiten adem & doodmoe enzo.. pff.. Maar wil het toch even afmaken vandaag hoor. Vriendlief moet al zoveel schilderen omdat ik het niet 'mag' vanwege de terpetine erin. Voor oudjaar moeten we nog een hoop: - deur babykamer geverfd en erin ( 4 keer verven!! en 48 uur drogen ofzo.. ) - 2 kozijnen verven + 1 bijlakken - badkamer stucwerk bijwerken + plafond verven - babykamer laminaat erin en de meubeltjes+ dozen naar beneden van zolder - ventilatie in de badkamer - elektra in de badkamer+slaapkamer - drempel badkamer vervangen - en dan de wc verbouwen maar daar heeft vriendlief tot april voor gerekend. - badkamer betegelen voor 7 januari.. dus druk zat