Ja gelukkig wel helaas zonder extra kamer voor de beeb, dus we willen wel weer verhuizen maar goed we hebben een dak!
Heeeeejjj dat De Ruyter pak is gaaf!!! Ik denk zowiezo wel dat er bij ons versierd wordt. Mijn schoonouders hebben een bord van nijntje in de schuur staan. Mijn zusje gooide al een balletje op tijden de kerstdagen en anders heb ik buren die er wel voor in zijn. Zullen we t.z.t een topic openen met onze versierde huizen?? Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ik heb vanwege overgewicht al een medische indicatie in the pocket. Scheelt me die eigenbijdrage weer Vandaag lekker bij en met mn oma appelbeignets gebakken. En daarna een energie bevlieging en dus bij mn oma een aanval van schoonmaakwoede gehad. Ze heeft me op een gegeven moment een halt toegeroepen ahhahah!
haha guusje die is helemaal geweldig!!! wij gaan voor de ooievaar die door het raam vliegt (20 euri bij xenos) en slingers.... bij de geboorte van mn zoontje hadden we een hele oude kinderwagen die kapot was gratis opgehaald en toen we die mensen vertelden dat hij op dak van de schuur kwam te staan hebben ze zich rot zitten lachen want hun hadden echt zoiets van wat moet je ermee???? ja die verzekeringen is wat... en weet je.. ik heb me er totaaaaal niet mee bezig gehouden.... we zijn verzekerd en krijgen bijna alles totaal vergoed en ik had geen zin om te gaan speuren voor een goedkopere enzo (ja ik is lui ) hihi net met zoontje vuurwerk afgestoken en konden zo binnen verder gaan kijken bij de buren van een straat verderop... die zijn nu al zeker een uur bezig met vanalles de lucht in de schieten... zoonlief zat al te klagen "dan kan ik niet slapen" hahaha 3 min en hij was weg tja en daar zit je dan Remy op de bank met een hond die ligt te snurken alsof ze 3 weken wakker is geweest....
Wat leuk dat jullie dat muisjes pak ook zo leuk vinden! Ergens is het ook weer heel standaard. Denk trouwens niet dat die er gaat komen... Kost gewoon 60 euries voor 2 weken! Muts, wat heerlijk om lekker met je kleine ventje vuurwerk af te steken! Ik kan met sommige dingen ook gewoon niet wachten om dat te doen met ons ukkie... maar dat je nu alleen thuis zit vind ik wel sneu voor je. Gleukkig heb je ons nog!
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm overgewicht, alleen is dit gewoon poliklinisch en geld net zo goed de eigen bijdrage(antwoord vk, het is niet arbo-technisch verantwoord voor ambulance personeel (en had ik maar niet zo dik moeten worden.) Medische indicatie valt automatisch onder klinisch verloskundige of gyneacoloog
Doordat mijn placenta aan de voorwand zit voel ik haar heel af en toe. Nooit een hele avond lang en soms wel dagen niet dus ik vond het echt leuk
Je kan ook gewoon de gezinnenpolis van Agis nemen dan wordt je ziekenhuisbevalling helemaal vergoed en je eigen bijdrage voor de kraamzorg ook.
Ik ben nog totaal niet bezig met versiering na de geboorte. maja ik weet dan ook het geslacht nog niet. zodra ik dat weet ga ik eerst zelf mn geboortekaartje ontwerpen Hebben jullie die al klaar? @ Wish: ja je kan wel meer aanvullingen nemen ,ook bij vgz maar ik kan het niet betalen helaas...
Die heb ik ook.. Maar de Gezinnenpolis is ook aanvullend.. Als een basisverzekering 95 a 100 euro kost, kost de Gezinnenpolis 120 a 130 euro.
Oja, kon ik eindelijk vandaag mn felicitas box ophalen! ik met mn bonnetje erheen (van de week hadden ze nog stapels staan) nu OP verdories... moet ik nog wachten...
ach guusje je went eraan... baal alleen als een stekker ervan dat ie vanmiddag om 4 uur al de deur uit ging terwijl zoonlief net sinds gister weer thuis is en morgenavond alweer weg is voor het weekend en ik ben blij dat ik jullie heb!! enne dat pak muisjes kende ik nog niet!! vind m wel superstoer... ff aan manlief laten zien maar er komt ook nog borg bij is vaak ook iets van 100 euro! hihi bloem de kleine die de hik heeft!! geweldig!!! gister was mijn vriendin er nog ff en die wilde heel graag ff voelen.. zat ze net iets te hoog met haar hand te hoog om het ene schopje die hij gaf te voelen... haha het zal wel weer zo'n eigenwijsje als mn andere zoontje zijn: zodra iemand voelt schoppen we niet meer
ow vagans das balen!!! hier bij prenatal blijken ze niet aan te slepen zijn hoorde ik van de week (weer)... hmm das ook wel een goeie.. het geboortekaartje!! nee nog niet mee bezig geweest... eind januari maar eens boeken gaan ophalen bij de drukker... en natuurlijk alvast snuffelen op het net
trouwens bij mij lag de placenta iets voor de uitgang?? daarom moet ik met 32 weken nog een keer een echo om te kijken of ie omhoog getrokken is....of had ik dit al gezegd hahahahaha
hahaha wish... je had alleen verteld dat de placenta voor ligt maar niet dat ie voor de uitgang ligt... last van zwangerschapsdementie???
Hahaha! Bij mij ligt de placenta echt bij mijn buik (aan de voorkant). Dus gelukkig niet bij de uitgang Ik wil namelijk echt geen keizersnede! Maar goed, dat zou altijd alsnog kunnen (helaas).