Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Je had zoiets al verteld Wish, maar herhaling vinden wij niet erg hoor! Wel vervelend dat je straks weer een echo krijgt!;)

Oh ja, geboorte kaartjes komen eerst!:) Wij zouden de boeken deze week ophalen, maar zijn zo druk en moe dat we het even hebben uitgesteld. Toch nog tijd zat.:)

Oh, net mijn hemeltje op de sluierstok gedaan. Zo lief!!!!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

#1642 meimamma, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Nou ja dat treft dat ik onder beide val;)
    Ach ja heeft die dikke kont tenminste nog een voordeel:p

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meissies:D

Wat een gezellig geklets hier over versieringen en bevallingen en geboortekaartjes:D

bevallen: Ik wil dat thuis maar ben ik nou de enige??? hahaha..
    versieringen: oooh dat pak is gaaf.. Je hebt ook echt zulke leuke borden maar wij hebben niet echt een voor 'tuin'. Het is meer een trappetje voor de voordeur met een klein stukje 'eigen' stoep onder het raam zegmaar. Dus weet niet of dat veilig is om iets neer te zetten. Ik heb er al wel een beeetje over nagedacht maar nog niet uitgebreid!

geboortekaartjes: Daar wil ik komende maand aan beginnen. Ik wil ze zelf gaan ontwerpen.. Alleen hebben we nog niet echt een naam hahaha. Maar 3 januari krijgen we als het goed is bevestiging van het geslacht dus kunnen we echt aan de gang:D

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wij gaan in het nieuw jaar na mn 20 weken echo volgende week op geboortekaartjes jacht.
    Volgende week woensdag hebben we dan de 20 wk echo om half 12 en dan gaan we s`ochtends eerst langs het gemeentehuis om de erkenning te regelen. Dat vind ik dan ook wel weer een fijn dingetje om te doen:D:D:D:D

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik weet al ongeveer hoe ik het geboortekaartje wil.
    zowiezo met thema kikkers!
    ik ben gek op kikkers! :D
    mijn zwager kan heel mooi met zon bewerkingsprogramma overweg dus hij heeft aangeboden te helpen :)

pff iedereen hier om me heen is ziek, mn vriend, zwager, zus, zusje... mn zwager is de aansteker (die was al niet zo lekker met kerst)

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja echt heeeeeel naar zo'n extra echo;)
    De pretecho doen we trouwens met 27 a 28 weken das schijnt de beste tijd te zijn

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hahaha wish echt vervelend he die extra echo!! en dan ook nog eens de pretecho erbij... bofkont!!!

troetel je weet toch al wat het wordt??? of twijfelde de echoscopiste???
    enne zo'n bord in de tuin is altijd een risico... wij hebben wel een "normale" voortuin maar om er nou een bord in te plaatsen nee denk het niet want je loopt de gang in en neemt m zo mee.... vandaar ook de ooievaar op het raam!!

hebben jullie trouwens een peetoom/peettante???

hihi ik zit ondertussen willie wonka te kijken... weer een film waarin ik Hunk Johnny niet echt herken... vorige week ook al met Alice in Wonderland....

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

nee ik doe niet aan peetoom of tante
    heeft voor mij geen enkele betekenis en daarnaast zou ik niet weten wie ik moet kiezen.

mn vriend is wel peetoom, maar ik vind dat eigenlijk niets meer dan een overbodige titel

pfff dames, ik ben 6 januari jarig , ik zou het eerst niet vieren omdat ik daar de financieen niet voor heb maar nu mag ik het bij mn ouders vieren (ja weer die ouders van me ;))

maar nu moet ik dus ook verzinnen wat ik wil hebben, en ik heb werkelijk GEEN idee

jullie ideetjes?

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    He ladies, vanmiddag op autojacht geweest. Helaas wilde de man onze auto niet " innemen" omdat hij nog op Nle kentekenplaten staat. En het hele bedrag cash hebben we jammer genoeg niet... dus ik denk dat we nog even verder moeten zoeken. WE hebben nog een paar maandjes, maar ja de tijd gaat ontzettend rap en we MOETEN een andere auto voordat frummel nummer 2 zich aanmeldt! :$
    We hebben nu nl een driezitter en ja we zijn straks met zn viertjes ;)

Verder lekker gezondigd vandaag... eerst al lekker Italiaans ijs gehad en daarna hebben we lekkers van de snackbar gehad. Ook dochterlief vond dat een zeer goed idee :D

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Er maakte iemand een opmerking over " de late 20-wekenecho" van mij.... dat kan kloppen. Maar ik heb met 17+5 al een uitgebreide medische echo gehad en het advies was om 4-6 weken later pas de 20-weken echo te doen.... vandaar..... Door de feestdagen is het nog een weekje later geworden.

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kk heb bij mijn dochter de 4d echo echo bij 32 weken gedaan en dit was het resultaat...
    Bekijk bijlage 118011

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben onze volgende pretecho's met 25 en 32 weken :D
    &Ik heb ze ook in Purmerend Flower.

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    34 weken was ik hier trouwens

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik woon in purmwrend hahahahah dus tja deze is bij marja schouten

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb ze bij Twinkelster die jullie mij destijds hadden aangeraden voor een geslachtsbepaling :p

Meiden ik ga richting mijn bed, ben erg moe :D Welterusten allemaal en tot morgen!

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een gave foto!!!

Meiden ik ga douchen en mijn bed opzoeken. Morgen staat er weer van alles op de planning en moeten we het een paar uur langer volhouden... dus ik pak vast mijn uurtjes slaap!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ga mijn pretecho met 26 weken laten doen :)
    kijk er nu al naar uit!

weltrusten voor iedereen die gaat slapen!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wat gaaf flower! op de 2e foto zie je al echt een oog :D

hmm vervelend marjan... wat voor auto hebben jullie nu dan dat je er maar met zn 3tjes in kan???

pfff vagans wat te vragen!!?? :(
    geen idee... misschien een kadobon voor prenatal?? offeeeehm... eeeehm.. geen idee hahaha

weltrusten voor de dames die gaan slapen.....

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

hahaha, erg he cadeautjes vragen
    en mijn ouders en zussen vinden het niet leuk om een cadeaubon of geld ofzo te geven. Wij zijn gewend altijd een beetje moeite te doen voor elkaar...

maja ik verzin wel ff door ;)

Deel Deze Pagina