Hoi meiden, Aangezien er al een forum is van dames die uitgerekend zijn in september 2011 en die al aardig vol zit, dacht ik ik open een nieuwe. Zijn er nog meiden die dan uitgerekend zijn en hier willen meeschrijven? Vind het best lastig om in zo'n vol forum waarin de meesten elkaar al kennen mee te schrijven. Ik ben 28 jaar, heb al een dochter van bijna 2 en ben uitgerekend op 29 september a.s. We hopen dat alles goed gaat!
dit heeft andor in het Sept 2011 mama's lekker super vroeg!! topic gezet.. is bij zwangerschap.. dus jij ben de 4de. Meiden dit is het 3e sept-mama topic er is eentje bij bevallingslijst en een bij de zwangerclubs sluit jullie gezellig bij ons aan of bij bevallingslijst September 2011 mama's (bevallingslijst) is iets drukker, daarom klets ikzelf bij de clubs -> September mama's 2011!!! ik bedoel het niet als aanvallen hoor.. wil alleen ff laten weten dat er al een paar zijn.. en het is jammer dat het zo verdeeld is.. je kan gewoon komen kletsen hoor.. je hoeft echt niet alles terug te lezen.. gewoon aansluiten gezellig!! mare gefeliciteerd met je zwangerschap!!