Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Voor mijn vriend hoef ik ook niet veel moeite te doen hoor. Zal me alleen aankijken of ik serieus ben of niet;)
    Heb nog steeds niet zon heel hoog libido.
    En als ie aan mn borsten zit wordt ik eerder geirriteerd als opgewonden. Maar ja dan doet ie t op zijn manier rustiger, maar daaraan zitten kan ik echt niet hebben sinds ik zwanger ben.

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Over het bevallen: Kom maar op! Deze week weer mijn bevallingsverhaal gelezen, en teken voor dezelfde bevalling, alleen dan een iets korter persfase.

Mutsevluts: Die afspraak staat hier ook, lekker biefstuk na de bevalling! Is ook hartstikke goed voor je, de kraamverzorgster van mijn moeder stuurde mijn vader een half uur na haar bevalling naar de slager voor een dikke biefstuk, lekker veel ijzer! Die vlekken in je gezicht, is het geen zwangerschapsmasker??

En het gaat heel goed met mama en de baby, ze heeft haar er in 1 pers wee uitgeperst, dus de kleine werd gelanceerd! Was haar tweede, en de bevalling duurde ook maar de helft van de eerste.. dat wil ik ook wel dan is heb na 2,5 uur gepiept, haha.

Troetel: Oh lekker pizza! Moet ik toch ook weer eens gaan eten, we eten het hier bijna nooit... mijn man lust geen kaas.. Met afkolven voor de 4 weken geen ervaring, ik heb pas met 7 weken voor het eerst gekolfd. Maar het kan wel, ligt ook een beetje aan de omstandigheden. Hier had ons dochtertje geen last van tepel speen verwarring, maar soms hebben ze dat op die leeftijd nog wel. (dochtertje had een speentje omdat ze zo'n zuigbehoefte had) Ik was trouwens wel "blij" dat ik niet eerder ging kolven want het was funest voor mijn productie. Dus ik wil zoveel mogelijk live voeden. Wel fijn dat jij niet pese hoeft te kolven voor werk! Toen ik weer moest werken was binnen 2 weken mijn hele productie weg... Ik zou gewoon even kijken na de bevalling hoe het gaat met de BV. Er zijn wel speciale flessen waarvan de speen extra goed de borst/tepel nabootst.

LaPalma: Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen, maar hoe was je pretecho??

Vagans: Fijn dat het weer wat beter gaat tussen jou en je vriend. Heb je nog veel hardebuiken?? Dat er wordt gezegd dat je op aanvraag moet voeden wordt gezegd omdat de borstvoeding wordt afgestemd op de behoefte, zo krijg je dus ook de juiste hoeveelheid productie. Maar na een paar weken krijg je er meestal wel een mooi ritme in hoor. Was hier gelukkig wel het geval.

Meedje: Merk je al wat van je periode rust? Zakken de harde buiken wat af?

Marjan: Wat zielig van je kwartels.... en spannend met jullie hondje!

Bloemmm: Wij zijn ook al uit de naam, hij wordt vernoemd dus het is eigenlijk dezelfde naarm als we hadden bij de eerste, alleen nog een letter toegevoegd dat vonden we toch mooier. We vernoemen trouwens niet letterlijk. En de naam blijft ook nog even geheim!

Flower: Knappe meid ben je! Ben benieuwd welke naarm het uiteindelijk is geworden (hoef je niet te verklappen hoor!)

Meimamma: Niet gek dat je mensen hier verwisseld... het gaat zo snel! Leuke foto!

Zo ik ben weer bij, nu maar even wat beter mijn best doen om dat ook te blijven!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    He wat een mooie dames hierzo!!!! Ik zal ook even kijken of ik nog wat moois kan vinden, ik trek ;) meestal niet zo mooi op foto's... kan zo slecht op commando lachen, dan wordt het of te gemaakt of juist zo'n "zwarte" blik :D

Werd er net even tussenuit geroepen. MN ventje zit voor "dog whisperer" en dat ging over een hele mooie Akita die kennelijk op jonge leeftijd Parvo heeft gehad, en die extreem angstig is. Zo'n mooie hond :(

Oh ja... Vagans: we hopen nog steeds op kleine Bikkel/Fardautjes maar ja.... mogelijk is er toch iets niet goed met ons "varkentje"

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
  5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo me laptop had weer 100 jaar nodig om te beginnen pffff maar ben er weer joepieeeee:p:p

is mijn gemene zuster must er ook nog mutsyyyy

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Bekijk bijlage 125502
    En met zn 3-tjes.... 1 van de weinigen waar we met 3-en op staan.
    Het is meestal M. of M met papa.... omdat de mama meestal het fototoestel in dr handjes heeft :) En de papa is niet zo vlot...:(

Hmmmmm... ideetje voor kadootje... bon/geld voor fotoshoot met zn allen, wanneer ook frummel er is ;)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuk Marjan!:D

Ik ben lekkere zoute zonnepitten aan het eten.. Jammie!

8. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahahahaha muts jij met je opmerkingen..

Paracetamolletje gaat niet werken denk.. Hij is anti-medicijnen.. Gaat vanzelf wel weer over.. ( sinds hij gestopt is met sporten sowieso veel spierkrampen en dat veroorzaakt hoofdpijn).. En hij zei dat de stress van gisteren hoofdpijn had veroorzaakt..

hij gaat wel mee douchen maar of dat op wat uitloopt.. Betwijfel het!

Nou meiden ik ga afsluiten, misschien tot morgen;)

Knuffie!!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

HAHAHA
    dan zegt die, doe het zelf maar. Kan je best! :(

Maja ik mag niet klagen, verder gaat het wel beter tussen ons! :)

@ Hopmarjanneke: Wat een leuke fotos!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    leuke fotos marjan!!
    hier ook 1tje die meer achter de camera staat ipv ervoor....

jaaaaaaaaaha flower ik ben er nog!!!! wilde net vragen waar je was....

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Onder de douche gewoon op je knieen gaan, sterke vent die daar nee tegen zegt! ;)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    na het douchen op bed smijten, vast binden en pas morgenochtend losmaken .... hahahahahaha

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Leuke fotoos marjan! Wat een lief koppie heeft je dochter!!

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Marjan..

Hmm Vagans, komt vanzelf wel weer goed meid! ;) Het gaat al stukken beter..

Nou meiden, deze Jane gaat onder de douche, kijken of mijn mooie Tarzan ( maar dan mn mannetje natuurlijk) ook mee komt hihihih..

Fijne avond nog!

Knuffie enne niet teveel kletsen he;)

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Good luck troetel!;)
    xx

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    niet vergeten om af en toe adem te halen en het water uit je mond te spugen ;)

(sorry wordt errug melig)

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant

Helaas lukt niet, we hebben een boxspring.. hihi :$

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0

als je de goeie Tarzan hebt mag die ook mee onder de douche!!!!

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden.. :p Hij kan niet eens lachen om jullie opmerkingen, dus ik ga lekker douchen en smijt hem op bed.. Haha alstie nu nog wil dan heeftie gewoon pech hahahahahahaha

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    :) Thanks ladies :)

Deel Deze Pagina