@vangas zou bijna boos op je willen worden. je hebt een onwijs zwaar wiekend gehad. en dan nu je hele huisje in een dag willen poetsen. dat kan toch niet lieven schat. en je mannetje moet ook begrijpen dat je mometeel niet ales in het huishouden kan doen. mijn mannetje werkt 5 dagen in de week. maar doet nu toch meer in het huis houden gewoon weg omdat ik het niet kan. en ja ik ben 5 dagen in de week thuis. en werk nog maar 2 ochtende maar toch het is even niet anders je bent ZWANGER kaartje nou wij hadden dus een kaartje via inet met foto maar vindt het toch eng. dus ga nu eerst eens de proefdruk bestelen. maar toen we van de week bij de vk zaten toen zagen we nog een gaaf kartje en pakje muisjes met naam en alles. dus wij verliefd ik naar de druker. mogen ze die niet meer op die manier afdruken en is het nu anders geworden wel een pakje mar er staan nu echte muisjes op zeg maar (dus niet de eet muisjes) naam voor een meisje en een jongen de zelfde naam. net als bij Silver. wel twee ander tweede namen.
Ja ik weet het ook wel Maja ik ben altijd verschrikkelijk rommelig geweest, mn hele leven dat ik thuis woonde is daar bonje om geweest en nu blijkt vriendlief er ook niet tegen te kunnen heb ik dat... Dus ik had vandaag zon bui van ''ik ga lekker laten zien dat ik het WEL kan...'' Vriendlief belde net, die was heel trots op me zei die maar ik moet wel rustig aan doen. * kaartje: Ik heb nog zitten denken aan een foto van een beschuit met mijn muizen erop! Maja die zijn hoog bejaard dus of die er dan nog zijn... en nu zien ze er ook niet op hun mooist uit (gebocheld enzo) al blijven het natuurlijk wel mn schatjes
@ Troetel: Ja jij haalt er snachts juist meer voordeel uit haha, overdag lijkt me wat minder @ Namen: Ben erg benieuwd wat er straks voor namen tussen zitten . Ben benieuwd of er dubbele namen tussen zitten of hebben jullie allemaal een vrij unieke naam? Die van ons is best uniek vind ik zelf .. komt maar 1x voor in 2009 dus ben benieuwd @SQ: Wat fijn dat je bloeddruk goed is en dat je ukje het allemaal goed doet! @ Vagans: Meissie toch! Snel een nieuwe dweil halen zodat je jezelf niet meer zo hoeft te kwellen. Ik wil zelf ook alles op en top hebben als de kraamzorg komt. Ik vind wel dat ik een goede indruk achter moet laten maar daar heb ik wel het vertrouwen in hihi
Ik wilde ook goeie indruk geven, maar toch heb ik ook zo iets van die kraamzorg snap ook heus wel dat nie alles meer lukt. Moete ze maar doorheen kijke.. kunne ze er nie tege, jammer dan. kga me voor hun nie uit de naad werke. denk liever an mezelf dan an hun.
@ Vagans: Ik ben ook een ontzettende rommelmaker hoor maar moet daar toch verandering in brengen anders wordt het nooit wat hihi. Zou soms wel eens willen dat ik heel netjes was en dat ik alles achter mn kont opruim ..
Ja eigenlijk is mijn huisje altijd wel een rommel! Het is heel klein en ik heb heel veel spullen en heel veel dieren die ook de nodige troep maken! Maja de ene keer (naja meestal dan) heb ik zo iets van ''lekker boeie'' en soms heb je van die dagen dat je denk ''waarom ben ik nou zon slechte huisvrouw'' maja. Ik ben ook heeeeel erg benieuwd naar alle namen!!! Ik vind/vond onze naam ook uniek, maar dan toch stiekem hoor je hem een keer voorbij komen... Maja al die mensen op de wereld! Kan mn kind moeilijk Pulchra noemen Ik wilde ook iets waarmee het kindje niet zo snel gepest kan worden (ben ik wel heel erg) ookal vinden kinderen daar altijd wel wat op natuurlijk en het moest wel meisjes achtig, mooi maar niet te truttig hihi
@ Vagans: ik heb ook naar een naam gekeken waar niet zo snel mee gepest kan worden. Ik heb onze naam nog nooit voorbij horen komen en vind hem erg bijzonder kan niet wachten tot de kleine is geboren en ik de naam kan vernoemen. Hier in huis wordt de kleine al wel echt bij haar naam genoemd
@ Binna: Ik verwacht dat onze naam ook niet dubbel is. Mocht dat wel zo zijn hier binnen het forum vind ik dat niet erg. maar als het bij een bekende in de omgeving is zou ik het niet zo leuk vinden
Hi moppie Hoe gaat het met jou? Nou we wilden nog steeds een neutrale kleur hoor.. Maarja, het is toch een jongensachtige kleur geworden hahahahahah
Hey ladies, Laatste werkdagje zit erop! Heerlijk nu 1,5 week vrij! Veel te veel gedaan vandaag op mijn werk vandaag, pffff allemaal boze jongetjes de hele dag . We hebben afgesproken dat ik de boze buien een beetje uit de wegga, maar was geen ontkomen aan haha ben met van alles en nog wt bekogeld. draken! En nu last v mijn rug en bekken.Maar nu even 1,5 week niet heerlijk. Kaartjes, wordt hier wel via de drukker, verder nog niet over nagedacht. Huishouden, ben ook geen poetser, maar probeer het wel goed bij te houden. Dus altijd wel lekker clean. Namen zijn we hier al heel lang overuit! We zijn wel gestopt met de kleine nu al zo te noemen, want ik versprak me steeds bijna. Wij eten vanavond lekker patat! Heb ik echt super veel zin in hihi!
Hallo allemaal, Er is weer druk gekletst vandaag! Ik heb een aantal geboortekaartjes "gemaakt" via internet dus moet nog wel een definitieve keuzen maken samen maar dat komt wel goed. Naam zijn we ook al een tijdje uit, en mocht het nodig zijn hebben we ook een jongensnaam. Geen idee of het een dubbele naam zou kunnen worden hier... Het zou kunnen, en zou het ook niet erg vinden. We hebben ook al besloten ookal wordt er in de omgeving voor ons een babytje geboren met dezelfde naam houden we hem toch. Begin er toch al aan te wennen nu. Hier staat pasta op het menu... maar heb totaaaaal geen zin om te koken.. Morgen ben ik vrij en dat wordt echt een LUI dagje denk ik!
Oh lekker ducky.. patat... Heb het gisteren al gegeten maar blijft lekker haha Eet smakelijk!!! Ik werd er erg blij van gisteren haha
wij eten lekker harde broodjes met beleg. kan ik altijd zo van genieten een broodmaaltijd savond's Lilo hier op het forum zou me ook niet uit maken. maar zou het niet leuk vinden als kenisen van ons de zelfde naam zouden heben. toch omdat we aparte namen hebben.
@ Ducky: haha Boze jongetjes!, maar nee lijkt mij ook geen pretje! *namen: De naam die wij hebben hoor ik hier in de buurt niet. Is dit wel zo... jammer dan! ik verheug me er nu al op! We noemen de kleine eigenlijk nooit bij haar naam, als ik het tegen mn vriend heb zeg ik meestal: je dochter
Ik zit momenteel te wachten bij de patatboer.... Hoe fout maar hoe lekker! Eigenlijk stond er boerenkool op het menu, maar had er totaal geen zin in! Dus even zitten discuseren met mijn man, en ik heb gewonnen! Tot straks, dan reageer ik uitgebreider.
AAAAAAH kramp in voet en tenen.... Me tenen buigen gewoon helemaal vanzelf.... En dan stopt het weer even en begint het weer... net WEEËN! Hahah..
Ja Vagans, klinkt lekker he patat.. Heb spijt dat ik het gister al op ipv vandaag haha... Ik zou een pasta gerecht met kipfilet eten maar die heb ik weer eens over de datum laten gaan... Gebeurt gelukkig wel 2x per maand ofzo... Dus wordt ff de kasten en vriezer uit spitten