Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Draagzakken / doeken
    Ik heb een babybjorn, wilde manlief graag en ik had een tricot doek en nu heb ik ook een Manduca, die laatste is ergonomisch verantwoord voor ouders en kind, hij hangt niet zo aan je rug als een babybjorn en heeft de voordelen van een draagdoek voor de baby maar hangt eenvouding om als een draagzak. Ideaal en te gebruiken tot peutertijd, dreumes kan ermee op mijn heup zitten ook en op mijn rug.
    Ik denk dat je zoiets zoek Vagans? Goedkoop zijn ze niet nee... Ik heb hem tweedehands gekocht maar kostte nog steeds 75 euro ofzo, het was een showmodel geweest dus niet gebruikt. Ik denk dat ze wel goedkoper tweedehands te krijgen moeten zijn en anders heb je nog de Bondolino, misschien is die goedkoper? Je hebt er vast nog meer maar die ken ik niet zo uit mijn hoofd...

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb wel korte mouwtjes, maar dan wel dingetjes waar een leuk vestje overheen kan bijvoorbeeld. Ook al zou het warm zijn denk ik dat het nog wel even duurt voor ze alleen een korte mouw truitje aan kan.. Ze kunnen zichzelf nog niet warm maken namelijk.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja meiden ff een persoonlijk vraagje
    Dat ik een rot huid heb dat wist ik al, maar ik heb al een hele tijd (sinds mn zwangerschap) vlekjes aan de binnenkant van mn bovenbeen. Voornamelijk aan 1 kant en het wordt steeds donkerder.
    Het is overgens niet dik of wat dan ook, gewoon rare vlekjes!

Iemand enig idee? en zouden jullie er voor naar de HA gaan of niet?

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Ik zou persoonlijk zelf naar de ha gaan, gewoon om effe na te laten kijken. Jeukt het ook?

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Rianne: oe thanx, heb ik weer een richting om in te zoeken!

* rompertjes: Hele lades vol!!! van super klein tot al een stuk grotere. lange mouwen, korte mouwen, geen mouwen en zelfs een soort geribbelde spagettibandjes, zodat als het heel warm is je er alleen een rokje over hoeft te doen en klaar!

@ Lilo, nee het jeukt niet, merk er eigenlijk niks van!

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Misschien toch effe naar de huisarts. Het enige wat ik op google kan vinden is netelroos wat er een beetje op lijkt (erge vorm maar ook minder erge vorm). Maar ben echt een leek in dit soort dingen hoor ;)

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemorgen meiden

(eh zullen we dr maar goeiemiddag van maken :D)

Hier weer heerlijk weertje buiten, en dus ook heerlijk weertje in me hoofd :D
    Krijg met dit weer echt zin in de lente, lkkr buiten wandele met ons jochie, droomdroomdroom... kan niet wachten :cool:

Vagans: Gefeliciteerd met je 25 weken!! Enne wat die vlekjes betreft, ist geen soort van exeem?? zou idd voor zekerheid ff langs HA gaan!

Draagzak: Ik heb er met mijn dochter 1 gehad van babybjorn, en die vond ik super fijn!! Brede schouderbanden, en me dochter zat er ook super goed in!!

Kleertjes: Tot nu toe heb ik 7 rompertjes, 5x mt 50/56, en 2x mt 62/68. Alle 7 met korte mouw.
    Ik heb 1 setje kleding maat 50/56 (broekje met lange pijp, en shirtje met lange mouw)
    1 setje kleding maat 62 (broekje met korte pijp, en shirtje met korte mouw)
    1 jasje maat 56.
    Verder moet ik nog even keer shoppen ;)

Gordijnen: Ik ben ook nog op zoek naar een leuke stof, wil oranje gordijnen, maar die kun je bijna nergens kant en klaar vinden. Tenminste, ik niet :p Dus nu maar opzoek naar oranje stof, kan mijn mams daar mooie gordijnen van maken!

Gisteravond de box opgehaald, en het thermobadje! Super blij mee zijn!!
    Vriendlief kon niet wachten, en heeft gisteravond box gelijk in elkaar gezet, en vanmiddag gaan we samen even op nieuw de woonkamer inrichten, zodat de box er ook leuk tussen past!
    We dachten eerst dat de katjes niet door de spijlen konden, maar helaas.. we riepen wat te vroeg, katjes passen er precies doorheen!
    Dus nu hebben we even tijdelijk een kleed over de box gelegd, en straks maar even balonnen halen.

Verder word ik agresief van die 2 beesten, ze slopen werkelijk ALLES :x:$ Word er niet goed van!
    En daarbij wil ik alles nu lkkr schoon hebben in huis, denk je met alles klaar te zijn, kom je uur later ff in de woonkamer kijken, ALLES weer onder die vieze **** haren :x gooi die 2 et liefste naar buiten, raak echt gestrest van die 2, maar vriendlief wil ze nie na buiten hebben.. zucht...

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Netelroos kan het niet zijn want op inet staat jeukende huidaandoening ;) en het jeukt niet bij jou haha

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Vagans; Misschien toch even laten zien bij de huisarts..

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jippie vandaag 25 weken!!!!

@Vagans jij ook gefeliciteerd met je 25 weken vandaag.

Pfff het kriebelt en doet bij mij.... Ik zie foto's van babykamers voor bij komen en jullie praten over rompertjes en andere kleertjes.... Onze babykamer is nog in de maak en qua kleertjes heb ik nog niet zo ontzettend veel gekocht, wel al gekregen, maar daar is het meeste van op meisje gericht en wij weten het geslacht niet... Daarnaast moeten wij nog best veel spul hebben alleen wacht ik daar dus nog mee omdat de babykamer nog niet klaar is en ik het dus niet kwijt kan. En ik wil zo graag het kamertje in richten en de kleertjes opruimen.............!!!! Begin maart heb ik een week vakantie en vriendlief heft beloofd dat de babykamer dan af is, dus nog even geduld hebben...
    Een oom en tante van vriendlief die hun jongste is nu een jaar of 7 en zij hebben al aan gegeven dat ze nog een heleboel spul hebben wat wij wel mogen hebben. Badje met standaard en dat soort dingen. Dus dat is helemaal super natuurlijk!!! Scheelt weer in de kosten!!!

Liefs

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Sunny; Gefeliciteerd met je 25 weken!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Vagans, ik zou er zeker even mee heen gaan. Kan wel een allergie zijn. Mijn zusje had allemaal rode vlekjes op haar buik en dat is dus een allergie.... maar ze heeft er geen last van. Dus ff na laten kijken.

Liefs

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Miss is het me even ontgaan, maar wat voor beesten? katten?

@ SQ: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je 25 weken!

* Vlekjes: Ik heb al een huidaandoenning (eczeem) een soort neefje van de psoriasis om het zo maar even makkelijk uit te leggen, gelukkig niet besmettelijk en niet zo agressief. Helaas is het sinds mn zwangerschap wel weer erger geworden :( er zit nu zelfs een plekje in mn gezicht :( maar ik mag het spul er niet voor gebruiken nu ik zwanger ben...
    Die vlekjes op mn been zijn heel anders, tis enkel een verkleuring, verder niks. Geen jeuk, schilfers of wat dan ook... en heb zo GEEN zin om weer naar de HA te moeten :) Heb het ook pas echt sinds mn zwangerschap.

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    begin hier trouwens weer af en toe misselijk te worden :( hoop zo dat het niet doorzet want dat was echt een ramp de eerste 13 weken ...

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mn moeder en mn zusje hebben de kleine net ZIEN bewegen :)
    zo leuk! :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb dat ook af en toe nog.. Duimen dat het niet doorzet inderdaad want dat was bij mij ook een ramp!

17. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vagans

Ooh leuk is dat he.. Mijn vriendin heeft het wel gezien maar mijn vriend nog steeds niet... Meestal als ik het wil laten zien stopt het weer en hij heeft ook minder geduld... Ik zit soms wel 15 minuten te staren of het weer gebeurt haha

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Cin: haha mijn vriend is ook zo ongeduldig. Hij heeft het tot nu toe nog maar 1x gezien en stond echt met zn mond open... hij vond het maar raar om te zien hihi

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn vriend heeft het bewegen zowel gezien als gevoeld, vond het erg leuk :)

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    zo heb effe lekker een gebakken eitje gemaakt :D heb ik mn eiwitten ook weer binnen voor vandaag wgaga

Deel Deze Pagina