Ik moest gisteren wel lachen om mijn zusje van 11!! Ik zei leg je hand of je hoofd maar op mijn buik dan kan je hem/haar voelen schoppen. Nou met haar hoofd durfde ze niet, maar met haar hand wel. Ik zei je mag wel wat harder drukken anders voel je niks. Toen zei ze dus dat ze bang was dat ze de baby pijn deed. Dus ik haar uitleggen dat dat niet kon. Die ik begin wat in mijn buik te porren om de kleine uk wakker te maken... Jullie hadden het gezicht van mijn zusje moeten zien die dacht echt dat ik onz kind aan het mishandelen was. Die schreeuwde NIET DOEN!! je doet hem/haar pijn!!! Hahahaha tjah het is voor haar natuurlijk ook moeilijk voor te stellen hoe dat nu precies zit in mijn buik. Liefs
Hahaha, Sunny wat ontzettend schattig. Manlief heeft een zusje van 6 en het is echt een geweldig kind. Ze was laatst aan het huilen en ik wou haar troosten dus hield haar vast om op te tillen, nou je zag haar direct in paniek: "Nee nee til me niet op! Dat is niet goed voor de baby!" Hahaha waar zo'n kind wel niet aan denkt.. Terwijl ze zelf ook nog eens verdrietig was, dacht ze toch aan de baby. Geweldig
Hahaha leuk is dat Mijn 2 jongste zusjes zijn 7 en bijna 6. Maar die van bijna 6 die snapt nog niet goed dat ze straks 2 keer tante is. Ze is natuurlijk al tante van mijn dochter van 3 jaar, (en dat vinden ze helemaal geweldig, want zo gauw mijn dochter geen tante zegt dan rennen ze naar mn moeder: mam, L zegt geen tante tege me! ) Maar dat ze nu WEER tante worden, en dus 2x tante zijn, daar moete ze ff over nadenken, dat snappen ze nog niet goed Althans, die van bijna 6.. die van 7 is zo wijs.. die snapt het best (zegt ze ) Al was het ook leuk met de geboorte van mn dochter, me zusje die nu dan 7 is die had me dochter op schoot, maar was het na eventjes alweer zat, dus wilde me dochter weer terug geven. Toen zegt ze tegen me dochter: wil je naar mama (dus haar en mijn moeder) of wil je naar W. Nee zegt mijn moeder, dan moet je zeggen wil je naar oma of naar mama. En daar snapte ze maar helemaal niks van hahaha
Wat hebben jullie nog jonge zusjes! Mijn oudste zus is 27 en mn jongste 19 Verder aan mijn kant van de familie 1 kleintje, 3 maandjes oud van mijn nicht verder geen kleine kinderen. s-familie 1 nichtje 4 en 2 neejfjes 3 en 11/2 Nu ff lekker een broodje eten
Zo ik heb niet bijgelezen, doe ik vanavond ofzo wel even. Heb de hele ochtend in het ziekenhuis doorgebracht ivm de suikercurve en de aanvullende echo. Ben pas net drie kwartier weer op kantoor (dus ff stiekum en snel tussendoor) Ik heb dus zwangerschapsdiabetes is nu vastgesteld. Moet "op dieet", geen zoetigheden meer tussendoor, oppassen met fruit en koolhydraten en moet zes keer per dag suiker waarde prikken. Over twee weken weer terug komen voor controle en zien hoe het gaat. Vervolgens de aanvullende echo gehad, zag er allemaal goed uit. Had wel wat meer vruchtwater dan normaal voor deze periode, maar kindje lag op schema (geloof ik) Nog een paar mooie afdrukken mee gekregen. Onderweg naar kantoor even mn schoonzusje gebeld, omdat die ook zwangerschapssuiker heeft gehad. Dus daar nog wat tips van gekregen en dingen waar ik evt nog op kon letten. Mogelijk dat daar dus toch mijn middagdip vandaan komt. Zij gaf aan dat bij een te hoog bloedsuikergehalte je heel erg moe kunt zijn/worden. Verder adviseerde zij ook nog om na te vragen of evt mijn schildklierhormoon ook was gechecked, omdat ik ook smorgens zo moeilijk op gang kan komen. Zo zijn jullie weer even op de hoogte
Hallo allemaal!! Schattig hoe die jonge kinderen met het hele baby-fenomeen omgaan, hahaha. Al die generaties en familierelaties zijn ook erg ingewikkeld natuurlijk Vagans: geen idee wat je vlekjes zouden kunnen zijn. Als je er geen last van hebt misschien even afwachten. (en opletten of er niet meer vlekjes komen) Moet je binnenkort naar de vk? Misschien hebben zij het wel vaker gezien. Er kan nu toch ook allerlei pigment-gedoe bezig zijn? Ik heb zo'n streep van m'n navel naar beneden en we kunnen zwnagerschapsmasker krijgen. Misschien zijn dit ook wel pigmentjes ofzo??? (maar ik ben echt een leek, dus als je het niet vertrouwt, toch naar de HA!!) De echo was leuk! Er was nu in elk geval een groot deel van het gezichtje te zien. Alleen in het begin, dus gelukkig had de echoscopiste meteen de 3D-functie ook aangezet. Ik heb leuke foto's meegekregen en een nieuw dvd'tje en kan niet wachten tot vriend om 16u thuiskomt om samen te kijken! Ik ga nog even boodschapjes halen en misschien cakejes bakken. Zin in!! Heb nog niet zoveel gegeten vandaag en ook nog geen last van m'n maag gehad (zal wel met elkaar samen hangen, haha) Merk trouwens wel dat de zwangerschapsbh die ik heb gekocht een beetje krap zit Maarja, ik heb 'm al voor de tweede keer aan, dus kan 'm moeilijk nog inruilen. Ik heb 85 als rugmaat genomen, maar had beter 90 kunnen doen, want hij staat nu op de grootste stand en knelt al.... Misschien kan ik 'm op de een of andere manier oprekken ofzo.... Nou ja, tot straks!!
GVD heb ik hier net een heel verhaal lopen typen druk ik op verzenden ligt mn internetkabel eruit!!!!! Misschien dat ik zo nog wel opnieuw begin als ik uit gescholden ben!!!! GRrrrr Marjan wat vervelend die zw. suiker! Hopelijk gata het verder goed en heeft het geen verdere consequenties voor je zwangerschap.
Ja ik ben de oudste (22) heb dan 2 zusjes van 7 en 5 en daartussen in een zusje van 16 en broertje van 20 Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg, dus ja
@ hopmarjanneke: vervelend van die suiker, wel fijn dat je nu weet wat het is en er iets aan kan doen @ Sanny: Wat leuk dat de echo nu wel gelukt is!!! Enne wel ff foto plaatsen he!
Zoooo jullie kletsen veel haha Heb net lekker witte bonen gegeten (had ik zin in). Mijn mams komt zo op visite.. Als ze maar opschiet grrr.. hahaha Ze wilde met me om boodschappen maar ja om dat om 3 uur nog te doen!! @ Website geboortekaartjes; www.geboortepost.nl @ Vagans; Effe naar HA idd. Beter het zekere voor het onzekere nemen! En ik lees vanavond nog effe verder hiih! Liefs!
Ik (30) heb alleen een broer van 26. Mijn man (32) heeft nog een broer van 31, zus van 29, zus van 20 en broer van 16.
Ik heb een zusje van 26 (wij schelen 11 mnd) zij heeft een zoontje van 6 en een dochter van bijna 11 maanden. Ik heb nog een zusje van 22 van 21 en de jongste is 16. Mijn vriend (32) heeft een zusje van 28 zij heeft een zoontje van bijna 5 mnd hij heeft nog een broertje van 25 en een zusje van 20. Rompers: Ik heb mt 50 mt 56 en mt 50/56 veel omslag rompers dat vind ik voor zowel mezelf als het kind wel makkelijk en fijn. Ik heb ook wel gewone romers hoor. lange mouw korte mouw en spagetti bandjes hihiih. Zooo lieff!! ook mt 62/68 al een behoorlijke voorraad. Kleertjes: Ik vind het met het weer een beetje moeilijk in te schatten lange of korte mouw. Ik heb voornamelijk veelal lange mouw maar dan ook veel dun spul. En mn zusje weet het geslacht van ons ukje nog niet maar heeft al laten doorschemeren, dat als het een meisje wordt, ik een extra kast moest gaan aanschaffen hihih erg makkelijk.
Eerst mag vriend de foto's zien en dan moeten we daarna even kijken of we vanavond tijd hebben om ze te scannen, want we moeten samen neet yoga vanaaf, hahaha. Ik heb twee broertjes van 30 en 26. Ze hebben beiden nog geen kinderen. M'n vriend (40) heeft een broer van 44, maar die heeft ook geen kinderen. Ons kindje wordt dus door de grootouders ontvangen als een soort wereldwonder, hahaha. Nu al verwend!!
Voor mijn ouders is het ook de eerste. Voor mijn s-ouders de 3de, maar de 1ste naamdrager, dus wordt ook flink verwend.
@Marjan; Vervelend van de zwangerschapsdiabetes! @Sanny; Fijn dat de echo goed ging Succes met boodschappen doen en cakejes bakken @Kleinkinderen; Voor zowel mijn schoonvader en mijn eigen vader wordt het hun eerste kleinkind. Dus erg bijzonder hahaha. Hier net een Bapao broodje naar binnen gewerkt. Heb veel honger vandaag zeg! Mijn maag voelt al de hele dag zo leeg terwijl ik al best veel gegeten heb. Lig lekker op de bank te luieren, en ik kom er ook echt niet van af
Ik lees over broetjes en zusjes in de leeftijden van mijn kinderen Dat is wel grappig, ik heb dus een zoon van 10 eentje van bijna 8 en eentje van 1,5. Mijn zusjes zijn 33 en 23 en mijn broertje is 25, ik wordt over een maandje 31... Ik was 19 bij de eerste ook
Heyy meiden Kleertjes ik heb nog niks korte mouw. Want ken me zelf zie van de zomer dan leukere dingen ( oei ik lieg eerst jurkje is korte mouw maar dan met lange mauwen romper) Onze kindjes zullen niet heel snel blood liggen in mei is het vaak nog niet zo warm dat hun blood kunnen Rompers heb ik van alles maar alles gekregen zou zelf haast geen lange mouwen kopen Werk. Ik werk 18 uur in de week in d kinderopvang in twee dagen maar momenteel nog maar 4.5 per dat Broertje is jonger is 23. En zwager is 24 Dit is het tweede klein kind voor beiden opa en oma's. Van ons dus @vangas nhet zit er uit als pigment vlekken maar zou het toch even laten na kijken @Marjan oei meis dat is balen
voor mijn ouders is het het eerste kleinkind, voor s-ouders de 4e pff het regent hier, niks meer te merken van het lekkere weer van van de week...
Ik ben de oudste thuis (23) en heb dus nog 1 broertje en 2 zusjes van alledrie 11 jaar. Een 3-ling zoals de meesten al weten. Mijn vriend is ook de oudste thuis (26) en heeft een zusje van 25 en een broertje van 23. Dit wordt het eerste kleinkind voor mijn ouders en voor mijn schoonouders! Liefs