Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Voor mijn ouders 3de kleinkind. Voor mijn schoonouders 2de maar deze wordt 1e naamdrager:D

Heb ik net online kaartjes plus treinkaartjes bestel voor de negenmaandenbeurs. Krijg ik het voor elkaar om de treinkaartjes af te drukken. Maar de kaartjes voor de negenmaandenbeurs kunnen niet worden afgedrukt.
    Net al naar die organisatie gebeld, die stuurde me een mail met bijlage. Krijg ze nog niet afgedrukt! Dus gelijk maar weer een mail er achteraan of ze niet naar mn huis konden sturen of een andere oplossing Grrrrr wordt je toch simpel van!

2. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Weer thuis vd stad. Niks gekocht, want mannetje was zo handig om mijn pinpas te lenen en niet terug te geven :$ dus had ik geen geld!
    :x:x:x!!

Fysio heeft mijn bekken weer recht gezet ofzoiets, doet nu aardig zeer!

Marjan, wat een vervelend nieuws van je zwangerschapssuiker!

Sanny: fijn dat de kleine zich weer beter liet zien! Zelf gebakken cakjes lekker, dat brengt me op ideeën. ;)

Aukje: 29 weken! Wow wat ga jij hard! Bijna 30 weken!

Sq: een drieling! Wat speciaal! Een tweeling lijkt me altijd erg leuk, maar wel super zwaar, laat staan 3.

Vagans: zou idd toch de huisarts maar even laten kijken naar die plekjes. Vind het ook op pigmentvlekken lijken. En jij alweer 25 weken!

Gravid: Al gelukt met de woonkamer verbouwen?

Weer: hier ook echt vies naar weer. Hoop dat we nog een paar van die mooie dagen krijgen deze week!

Familie: hier een oudere zus van 25 en een jonger zusje van 16. Oudste zus heeft een dochter van 8.
    Schoonfamilie bestaat uit 4 broers, mijn man is de jongste. Zijn al drie uit voortgekomen:) wel allemaal meisjes. Dus toch wel weerr speciaal bij ons, want het is de eerste kleinZoon!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Onze lieve heer werd zeker gek van mijn gevloek... Ik heb het voor elkaar. Instellingen van de printer gewijzigd en nu print ie ze wel!!!!!!

4. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Meimamma dat is idd wel super irritant! Hopen dat ze met een goede oplossing komen!

5. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een broertje van 18 en voor mijn ouders is het het 1e kleinkind..

Mijn vriend heeft 6 zussen en voor zijn ouders wordt dit het 10e kleinkind :D !

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Even wat anders tussendoor. Wie had nu die babyfoon bij het kruidvat vandaan? Dacht flowertje...
    Welk merk is dat?

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

!0 kleinkinderen! Ik hoop niet voor die mensen dat ze aan sinterklaasdoen ofzo hihih. Worden ze straat arm van;) (geintje!)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hebben jullie nog opa &oma's. Hier wel
    Van me vaders kant wordt het tweede achterklein kind
    Voor me moeders kant het 5. En de 6 is ook in aantocht
    En voor me kan ze oma het 7. Dus best rijk bedeelt

9. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog 1 oma het voor haar is het ook het eerste achterkleinkind.
    Mijn vriend heeft nog 1 opa, maar zou echt niet weten hoeveelste achterkleinkind het wordt voor hem... Het is zo'n grote familie..

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Voor mijn ouders word dit het 2e kleinkind, maar 1e kleinzoon, en voor mn schoonmoeder word dit het 4e kleinkind, maar ook de 1e kleinzoon ;)
    Voor mijn opa&oma (ouders van me vader) word dit de zoveelste achterklein zoon (heel veel nichten en neven van mij hebben al kids, en zoveel spreek ik die kant van de fam niet dus zou niet weten hoeveel achterkleinzonen en achterkleindochters me opa&oma hebben)
    maar voor mijn oma (moeder van mij ma) word dit het 3e achterkleinkind, maar 1e achterklein zoon.
    Snappen jullie um nog? ik bijna nie meer :p

Woonkamer gaan we zometeen verbouwen, dus ben benieuwd!!

Kga eerst maar weer eens naar de wc, voor de honderduuzendste keer :$
    Blijf lopen :(

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb nog 2 oma`s en mn vriend nog een opa&oma (al bijna 60 jr getrouwd!)
    Voor allen geld het zelfde als bij mn onze oouders wat betreft achter-kleinkinderen.

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb nog 2 oma's waarmee we met 1 geen contact meer hebben. Voor beiden zou het het eerder achterkleinkind zijn.
    Mijn man heeft geen oma's of opa's meer.

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wij hebben geen grootouders meer helaas. Dus geen extra generatie om van die leuke foto's mee te maken :)

14. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog 2 oma's van mijn kant en 1 van mijn man zijn kant. we hebben allebei nog 1 opa.

Wat eten we vandaag...........? Hier verse pasta met paddestoelen bosui en parmezaan.... Jam

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag allemaal! Hier ben ik ook weer eens! :)

Marjan, wat vervelend die zwangerschapssuiker! Het lijkt me wel even wennen om zo vaak per dag te moeten prikken. Laten we hopen dat het allemaal werkt.

Sanny gefeliciteerd met je mooi echo!

Oh Ducky, wat irritant geen pinpas! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van het etalageshoppen!

Gravid, lukt het met de woonkamer?

Ik kom uit een gezin van 4. Mijn zus is de oudste (32), dan nog 2 broers van 28 en 30 jaar. Tussen mijn zus en mij zit op de dag af 6 jaar. Inderdaad; we zijn op dezelfde dag jarig!
    Mijn man heeft een zusje van 31.

Voor mijn ouders wordt dit kindje het 7de kleinkind. Er zijn dan precies 3 meiden en 3 jongens, dus wij kunnen weer alle kanten op.:D Voor mijn schoonouders is het de eerste keer dat ze opa en oma worden. Schoonvader hoopt op een jongen, zodat de familienaam blijft bestaan.:$

Ik heb nog 1 oma met wie het op dit moment even niet zo goed gaat, maar ik heb goede hoop dat ze ons kleintje nog mee mag maken. Het wordt voor haar kleinkind nummer zoveel (ergens in de 30 geloof ik).

Deze week kreeg ik van mijn zus een foto die met kerst is gemaakt. Ik laat op die foto de echo's aan mijn oma zien. Ik vind het een heel bijzondere foto. Mocht ze er vandaag of morgen niet meer zijn, dan heeft ze ons kleintje toch 'gezien'.

Even blij nieuws met jullie delen: onze badkamer hoeft nauwelijks gesloopt te worden! Het wordt zo'n megaklus, dat de tegelzetter adviseerde om over de bestaande tegels heen te tegelen. Ben zo blij! Blijft de babykamer namelijk ook een stuk schoner bij!;)

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb nog 1 beppe (oma) en daar wordt dit het 9e achterkleinkind van. Mijn vriend heeft van zijn moeders kant nog 1 beppe daar wordt het het eerste achterkleinkind van en van zijn vaders kant nog een pake en beppe en daar wordt het ook het eerste achterkleinkind van. Mijn vriend is ook het oudste kleinkind en geeft hun het eerste achterkleinkind.

Liefs

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Ducky: Zo maar das vervelend, daar heeft die van mij ook wel eens een handje van!

@ Meimamma: LOL

@ Binna: Ik heb 2 oma's en 1 opa. Mijn ene opa is overleden toen mijn moeder 3 was die heb ik dus ook nooit gekend.
    Voor mijn oma wordt het haar 2e achterkleinkind en voor mn opa&oma de eerste! Vriendlief heeft nog 1 opa, voor hem wordt het de uhh... heel veelste achterkleinkind ;) mn vriend is namelijk zijn jongste kleinkind.

@ Gravid: Ik pies me ook gek!

@ GuusjeB: Wat fijn van je badkamer!

* Hier ga ik wel een 4 generatie foto maken :) lijkt me heel erg leuk!
    Doen meerdere dit?

* eten: Hier net Kapsalon op! Jammmmm

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Als oma er nog is ga ik absoluut de generatiefoto maken! Is toch wel bijzonder. De laatste overgrootoma... bijzonder hoor.

Meiden, wat komt het nu allemaal dicht bij! Ik heb ook echt zin in mijn verlof! Nog 7 weekjes!

19. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Guusje, zo leuk dat we tegelijk lopen. Ik ben er nu ook wel steeds meer mee bezig om af te tellen tot mijn verlof. Inderdaad nog 7 weken ;)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief heeft nog alle twee zijn oma's en één oma, ik heb alleen nog een oma :D.

Ik heb lekker mijn prei opstaan en heb een aardappelgratin in de oven gedaan, had er ineens zo'n trek in. Zo lekker smullen! &dan kan manlief ook lekker eten als hij thuis is van werk.

Deel Deze Pagina