Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier maar een 3 generatie foto Mijn uk met mij en mn oma.
    En ja misschien niet helemaal goed met de bloedlijn maar kunnen wel aan mn vriends kant 4 generaties doen. Dan zit ik er maar bij als kouwe kant hhiih

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben hier ook de oudste (22) heb nog 2 zusjes van 15 en 20.
    Verder wordt ons kindje het eerste kleinkind voor mijn ouders en s-ouders
    Hier ook nog opa's en oma's zowel bij onze kant als kant van mijn vriend eerste achterkleinkind :)

@ Generatiefoto: Wil ik wel doen, lijkt me erg leuk :)

@ Ducky: Ai klinkt pijnlijk bekken rechtzetten .. en moet je nu rust houden of regelmatig bewegen?? Bij mij heeft ze het nog helemaal niet gehad over rechtzetten...

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Generatiefoto: Zo heb ik mijn oma eigenlijk verteld dat ik zwanger ben.
    Had gevraagd of ze ergens in juni een gaatje in haar agenda had om een foto te maken van 4 generaties.
    Ze was zo perplex dat ze over andere dingen door ging praten.
    Had mijn moeder van te voren al gezegd: Die zal je wel gaan bellen.
    De volgende middag belde ze dus pas. Ze moest het helemaal verwerken. Haar reactie naar mijn ouders: Maar dan worden jullie opa en oma!

Lol heb hier hard om kunnen lachen.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een leuk idee om het zo te vertellen Monika!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Een 4 generatie foto wordt het bij ons ook maar dan met bij de dochters En ik hoop dat nichtje ook een meisje krijgt dan wordt je helemaal gaaf. We hebben er al een namelijk. Van mijn oma
    Mijn moeder ik en mijn dochter en daar bij mijn tante met haar dochter en kleindochter

En als dus mijn nichtje ook een meisj krijgt kan die er ook bij en hebben we dus een drie dubbel generatie foto

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij hebben de broccoli, aardappelen met een burger in hartjesvorm (i.v.m. aankomende valentijnsdag) weer achter de kiezen!

Fijne avond!

7. meedje

meedje Niet meer actief

Gaan jullie nog wat doen met/voor valentijn?

Hier kunnen we geen generatiefoto maken, van vriends kant is alles overleden(opa's en oma's) dus zou 3 generaties kunnen zijn. mijn kant is beetje raar met een jongetje

8. meedje

meedje Niet meer actief

Ps, mijn borsten lekken....
    Vriendlief: Weet niet of ik daar nou op moet afknappen of opgewonden van moet raken
    Ik: Zie het maar gewoon als functioneel:D

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij vieren geen Valentijnsdag. Elke dag samen is leuk :D
    In de avond hebben we sowieso een controle bij de verloskundige en daarna een voorlichtingsavond in het ziekenhuis.

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meedje: Haha het is inderdaad puur functioneel... hier ook alweer lekkerij. Manlief kan er om lachen maar opgewonden van raken nee.. dat niet. Hier geen valentijnsdag kaartjes, vieringen enz enz. Vind het altijd een beetje onzin...

Marjan: Balen van je zwangerschapssuiker, maar kan inderdaad wel een goede reden zijn voor je middagdip! Hopelijk houd je het met een dieet onder controle.

Vagans en Sunny: Gefeliciteerd met jullie 25 weken!

Broertjes/zusje: Hier ben ik de tweede van vier. Ik heb een zus van 29 (morgen..) een zusje van 23 en een broertje van 17 die is dus 10 jaar jonger.

Generatiefoto: Ik heb er al 1 met vier generaties, maar die gaan we nog wel een keer maken met deze knul. Ik heb nog 1 oma. Mijn man heeft geen opa's en oma's meer.

GuusjeB: Lekker dat jullie de tegels niet uit de babykamer hoeven te slopen, scheelt ook een hoop werk!

Vagans: Kapsalon op??? En dat was lekker, heb er nog nooit van gehoord... Is dat erg dom, ik kom niet uit een grot, haha.

Ducky: Haha ik ga niet sneller dan de rest hoor, maar idd vandaag 29 weken! Stiekem speel ik ook een beetje vals en hoor ik bijvoorbeeld net als Binna bij de april mama's maar het kan natuurlijk heel goed een mei kindje worden. Balen dat je geen pinpas had! Leuke actie van je vriend, ik moest laatst de auto een dag hebben dus was mijn man met het OV naar het werk gegaan, met de autosleutel in zijn zak... Ook zo handig!

Sanny: Wat fijn dat de echo vandaag wel goed ging en dat de baby zich nu wel van zijn beste kant liet zien!

Vandaag 29 weken, schiet al op. Heb niet echt veel kwaaltjes, alleen pijnlijke ribben, van het schoppen en de kont van onze knul...
    Hier vandaag nog even een klein baalmomentje, er is een kleine kans dat het project van mijn man per 1 maart stopt. Hij is een ICT consultant en nu gedetacheerd in Leeuwarden, dat is hier ongeveer 25 rijden vandaan. Nu is het geen probleem dat het project misschien stopt, hij krijgt gewoon door betaald enz. Maar er is eventueel al een nieuw project voor hem... in Den Haag. Dat betekend dus 3 a 4 hotelovernachtingen per week. Plus dat ik dan natuurijk uitgerekend ben, de vorige bevalling heeft nog geen 6 uurtjes geduurd, zie het al gebeuren dat ik het in mijn eentje mag doen.

Maar ik moet me hier helemaal niet druk over maken, het is al veek vaker gebeurd dit soort dingen en het gaat waarschijnlijk nog 100x veranderen... heb al veel vaker beren op de weg gezien en tot nu toe viel het altijd mee. Kan nu wel lekker de hormoontjes de schuld geven, dat ik hier over blijf malen, haha.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: HAHAHA wat grappig!
    Ik vertelde mijn oma & opa het nieuws en mn oma helemaal gillen!
    Mn anders oma lachte alleen maar maja dat doet ze bijna om alles sinds ze alzheimer heeft :(

@ Binna: Das ook leuk zon uitgebreide generatie foto ja!

@ Meedje: HAHA grappige opmerking van je vriend! enne is die nu opgewonden geraakt of knapte die er toch op af?

@ Aukje: HAHAHAHAHA Kapsalon haal je bij de turk. Ken je Donner? Dit is een bakje met friet erin, donner erbovenop, saus erop, plak kaas en salade. En dat is echt heel erg lekker!!!

* Valentijn: Niet mijn ding. Ik weet dat sinterklaas en kerst ook commercieel zijn maar valentijd spant toch wel de kroon vind ik, daarbij is het bedoeld voor geheime liefdes en die heb ik niet ;)
    Oja en vriendlief is dan gewoon aan het werk.

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier witlof met ham en kaas uit de oven op!

Wauw Aukje alweer 29 weken! Gefeliciteerd!
    Idd een baal momentje van je man zeg ppff te hopen dat het wel mee valt met die beren op de weg;)

Valentijn..
    Daar begin ik niet meer aan. Als ik wat voor mn vriend koop doet ie niets voor mij hij vindt het nogal commercieel, heeft ie in principe ook gelijk in, maar ja dat 1 richtings verkeer is ook niet leuk!. Dus ga ik maar lekker koken en een lekker toetje maken ofzo..

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kapsalon is lekker! Nu heb ik er ook trek in :D

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heh dames jullie zorgen hier ook voor honger! Kapsalon klinkt erg jammie! Ik zit me hier ook al te bedenken wat ik zo s voor lekkers zal pakken....
    Boterham of iets fouts???
    DENK DENK DENK;)

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hier staan nog twee gehaktballen op het fornuis te wachten tot mijn man thuis komt... moeten maar op want morgen eten we pannekoeken, wat een straf!

En weer wat geleerd: Kapsalon, klinkt lekker vind de naam wel iets minder lekker, haha. Net of zitten er haren in...

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Valentijn: Wij hebben alleen een kaartje voor mekaar of iets kleins. Maar verder wordt er geen vrij genomen of speciaals gedaan.

@ honger: Hier weer sinds een aantal dagen de hele dag door ... probeer het bij boterhammen te houden maar er is al weer een zak spekjes doorheen ... nog geen week mee gedaan en helemaal alleen op *oops*

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje : HAHA nee zitten gelukkig (als het goed is) geen haren in!
    Ik heb eens een verhaal gehoord dat het ontstaan is door een eigenaar van een kapsalon die naast een turkse winkel zat en niet zo veel tijd had om te eten dus heb allemaal in 1 bakje vroeg. En dat daar de naam kapsalon vandaan komt! Maar of dit waar is weet ik dan weer niet...
    en gefeliciteerd met je 29 weken! jeetje gaat de tijd hard!

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zoooo fout he dat gesnaai!
    Ik zag hier nog een aantal verdwaalde m&m`s die ik aan het opsnoepen ben;)
    Zal ik zo wel weer moeten bekopen met misselijkheid:(
    Maar ja tis dan ff lekker;)

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: ooooo Spekkies! daar heb ik ook zin in!

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Ja ik heb nooit spekjes in huis, maar zag een zak liggen in de supermarkt en dacht hebbe hebbe hebbe :p Ooh echt erg eigenlijk :p

@ Meimamma: Lekker m&ms :D pff dat gaat nog moeilijk worden voor me om na de zwangerschap weer "normaal" te gaan eten ;) nu moet ik eerlijk bekennen dat ik wel een beetje schijt aan heb hoor ;)

Deel Deze Pagina