Ik "probeer: (uhum) er wel rekening mee te houden dat het n iet altijd fout is wat ik snaai. Ik probeer het ook nogwel regelmatig bij stukken fruit te houden en thats it. Maar ja over het algemeen heb ik er ook wel schijt aan. Ik ben voor ik zwangerschap ook altijd op een of andere manier aan t lijnen geweest of op mn eten aan t letten en nu heb ik zoiets van ik ben zwanger en geniet ervan.
@ Meimamma: Zo denk ik er ook over. Voor de zwangerschap altijd wel opgelet en gesport enz, maar nu geniet ik er lekker van .. maakt het natuurlijk wel weer moeilijk straks als ik weer minder mag snaaien (snaaien is bij mij bijna altijd snoep, choco of chips whaha) Maja dat zien we dan wel weer
Nou ik ben lekker slapen! Morgen even naar de stad met s-moeder en s-zus en effe lekker ergens wat eten. Slaap lekker allemaal en tot morgen xxx
@Vagans Het verhaal is inderdaad waar van de man die in een kapsalon werkte en dit 'recept' steeds haalde waardoor het zo ontstaan is, haha Wel lekker zeg, heb het lang niet gegeten...
Ja maar ik heb zo iets van alles wat ik er nu aan snoep, moet ik er straks ook vanaf zien te krijgen Bij mijn eerste vrat ik ook alles wat los en vast zat, geen enkel snoepje en koekje en chips e.d was veilig voor mij. Ben toen ook in totaal 23kg aangekomen, heeft anderhalf jaar geduurd voor ik weer op mn oude gewicht zat. En daar baalde ik zo van, dat het voor mij nu een lesje is om zo min mogelijk te snaaien. Tuurlijk is het niet erg om eens een koekje, snoepje / handje chips te eten, doe ik ook. Maar dan meer in het weekend. Door de weeks hou ik het echt netjes bij mn brood, beschuit, ontbijtkoek en fruit! (al heb ik ook momenten hoor dat ik zin in chocolade of zo heb, maar dan pak ik boterham, beschuit oid.) Want mijn motto is nu: Hoe minder ik er nu aan eet, hoe sneller ik straks weer op mn oude gewicht ben! Ben nu pas 8 kg aangekomen (bijna 29wke zwanger) dus vind het toch netjes van mezelf.
Aukje, gefeliciteerd met je 29 weken! Ik ben zondag zover Schiet nu heerlijk op!! Valentijn: Doen we hier volgens mij ook niet aan, zijn elke dag lief tegen elkaar Generaties: Mijn oma, mijn moeder (haar dochter dus) ik en mijn dochter hebben alle 4 dezelfde doopnamen. Vond mijn doopnaam eerst niks an, maar nu met 4 generators ben ik dr wel trots op (en het leukste is dat alle dochters van mijn oma, als oudste kind een dochter hebben, en allemaal (incl. ikzelf dus) hebben dezelfde doopnaam. ) Woonkamer inmiddels opnieuw ingericht (stress, stress, stress.. want zoals ik iemand ben die van orde hou, zo is mijn vriend er 1, die het allemaal niet zo boeit, wat vandaag nie opgeruimd is, komt morge wel :s met andere woorden, kamer nog 1 bende en ik heb al zo'n nesteldrang dat ik alles netjes wil hebbe.. whaaaa ) Box inmiddels vol ballonnen.. ze durven er nu niet meer in, maar ben benieuwd hoelang dat duurt, en hoelang het dan duurt voor ze dr helemaal nie meer in kome Nu ga ik lkkr slapie doen!! heb et wel weer gehad voor vandaag! Slaap lekker meiden!!
Gravid, daar heb je ook zeker een punt! Daarom probeer ik zoveel mogenlijk "verantwoord" te snaaien en niet te veel en te vaak de foute dingen te pakken. Maar ja soms is het best moeilijk.. Ik ga zo slapen meiden. Weltrusten allemaal en hopelijk allemala een goede nacht! xx
Hé meiden hou eens op met al die lekkere zoetigheid.... ik moet het laten staan voorlopig En dat is eigenlijk wel een straf voor mij. Ben nogal een zoetekauw... maar ja, we weten waar we het voor doen toch?! Ook hier vandaag de 29 weken gepasseerd.... lekker gevoel hoor. En nog maar vijf weekjes werken! Familie: ik ben de oudste thuis en heb nog een zusje van 32.
Pff ben al uren bezig met heffingskorting aanvragen en ben er nog steeds niet helemaal uit.. Ik kijk morgen wel weer, ga nu lekker slapen. Welterusten meiden!
Als jij het snapt, kan je het mij dan even uitleggen weet niet eens of ik er nou wel of geen recht op heb en hoe ik het allemaal moet doen...
Marjan jij ook 29 weken! Wow op naar de 30 weekjes! Ik ga slapen, ben kapot en heb echt super pijn in mijn rug. hoop dat het morgen een beetje gezakt is, neem maar een warm kruikje mee naar bed . Truste allemaal!
Marjan en Aukje gefeli met de 29 weken! En Vagans met de 25! (hopelijk vergeet ik niemand nu...) Ik snaai appelmoesjes en plakjes rauw bladerdeeg... (ja, I know... raar...) En op werk vaak crackers die ik in slankiekaas dip en soms een dropje, maar daarmee probeer ik me in te houden, omdat drop niet zo best is. Ik had van een leerkracht een doos merci gekregen, maar die heb ik in de algemene snoeppot gedaan en omdat ik vandaag vrij was, hoop ik dat m'n collega's flink hebben doorgegeten. Dan kom ik niet in de verleiding, hahaha. Inmiddels tussen de 8 en 9 kilo aangekomen. Valentijn: doen we eigenlijk niks aan. Soms heb ik ineens een leuke ingeving voor een kleinigheidje, dan koop ik het, maar dat kan ook op een andere dag in het jaar zijn, haha. Wij kregen ooit op 18 januari 'verkering' en toen kreeg ik twee dagen voor valentijn een kaart en op de dag zelf nog eentje. Dat was wel heel lief. Die heb ik nog steeds. Partneravond van yoga was leuk! Wel veel info gekregen, haha. Nu beetje duf ervan. Ik ga lekker slapen. Eerst nog even maagzuurdrankje nemen, want het zit weer niet lekker daar in maag/slokdarm (terwijl we dachten dat we misschien vanavond weer eens leuke dingen konden gaan doen in bed, sniff... maar daarvoor ben ik nu niet echt in de stemming.
helluuur ladies ff kijken van de generatie " van mijn kant heb ik van mijn moederskant alleen me oma nog en vaders kant niet maar mijn oma heeft 11 kinderen 27 kleinkinderen en 8 achterkleinkinderen en de mijne word dus nr 9 me vriend zijn moeders moeder is er ook nog alleen en het word zijn oma's 3e of 4e achterkleinkind Met valentijn heb ik een date met frummie KAN NIET WACHTEN En ow ja ik ben verslaafd aan waterijssies snelw eer een pakken en dan naar bed heb de gelukkige huisvrouw gelezen had ik beter niet kunnen doen goed boek maar niet bedoeld als je zelf zwanger bent tenzij je ook manisch prenataal of postnataal depressief bent of was zij nou manisch depressief werd er een beetje bang van
@Chaartje ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat je het boek of de film niet moet lezen/kijken als je zwanger bent. Door mijn middagslaapje gister viel ik pas laat in slaap en om 6uur ging de wekker weer... Ennn ben natuurlijk ook weer 4x ofzo wakker geweest dus echt wakker ben ik nog niet.. Maar goed zo toch weer werken. Ohjaa 27 weken vandaag! Op naar de 30! Werkse vandaag!
Goeimorgen meiden Ik gaat straks werken en daarna even slapen Dan na denken wat we gaan eten. Heb door jullie trek in kapsalon gekregen maar dat ligt niet op de route
Binna gefeliciteerd met je 29 weken! En natuurlijk Marjan ook nog al is het dan een dag te laat Hier Zijn mijn man en kind een 2 eenheid tegen mij aan het vormen geloof ik! (zegt ze chaggie!) Wordt ik om 4 uur!!!!! wakker is er een druk op mn blaas aan het dansen, jodelahietie mama tijd voor wat beweging! Kruip ik het bed weer in ligt er voor de verandering een naast me een heel bos weg te zagen, dus die maar aangetikt en gelukkig snaptie hij de hint. Nou poging om te gaan slapen, dacht het kind van hmmm mam als we beide nou toch wakker zijn kunnen we toch net zo goed even wat eten? Dus werd ik kotsmisselijk en moest ik wel even gauw een beschuitje eten (dat dan niet iin bed gedaan maar op de badkamer vanwege het gekraak) Beschuitbus staat naast mn bed Nieuw poging om te slapen, heb ik een woelwater naast me liggen! WHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA ik werd gek! Dus ik heb dat ook even heel duidelijk tegen mn vriend gezecht zonet, maar ja heel raar, die had lekker geslapen vannacht en niets gemerkt! Ik geloof dat ik om half 6 ben ingedut en om kwart voor 7 ging de wekker van meneer. En nu is er in mijn buik ook weer iemand wakker die weer aan de hongerklok trekt, want ik voel dat ik nodig weer wat moet gaan eten Later meiden! Ik moet strakjes ook nog even werken en dan ga ik even op de koffie bij mn oma
Goedemorgen meiden! Effe kladblok erbij gepakt dat is wel nodig met dat geklets van jullie hihih! @ Broers/zussen; Ikke (20) heb alleen een broer van 25 en manlief (27) heeft broers van 41, 39 en 30. Mijn broer heeft geen kindjes en manlief zijn broers hebben heel wat kinders haha. Broer van 41 heeft 3 kindjes van 3, 7 en 9 jaar. Broer van 39 heeft 1 kindje van 13 jaar en broer van 30 heeft volgens mij een kindje van 9 maanden. We hebben enkel maar contact met de oudste broer. Om gelijk maar op het opa/oma en overgrootopa/oma in te haken. Mijn mama: 1e kleinkind, mijn opa en oma: 1e achterkleinkind S-moeder: 6e kleinkind maar 1e die ze mee maakt. Oma: 6e achterkleinkind maar 1e die ze zal ontmoeten. @ Rompers: Wij hebben veel maat 62 (20 stuks ofzo)en ook van maat 50/56 hebben we al 13 stuks ofzo. Wil enkel nog wat kleurige meidenrompers hebben & wikkelrompers! Ook sokjes hebben we echt 30 paar ofzo haha, iedereen geeft standaard sokjes! @Kleertjes; Wow, zou niet weten hoeveel van welke maat maar we hebben veel hihi. Wat ik uit mn hoofd weet: 2 vestjes (meisje) maat 56. 2 jurkjes met legging en truitje maat 62& 68. Veel pakjes met vestjes en broekjes allerlei maten (56-68) ook eentje met I love dad!! Ik denk 5 broekjes maat 50/56, +- 5 truitjes 50/56. Heeeeel veel boxpakjes en truitjes, broekjes etc van maat 62-74. En allemaal lieve schoentjes en mutsjes We hebben eigenlijk redelijk wat om de eerste weken mee door te komen. Enkel nog wat roze kleur in de kast en dat kopen we dan in de maten die nog ontbreken. lange mouw/korte mouw; truitjes etc. zijn bijna allemaal lange mouw en rompers korte mouw en enkele met lange mouw. Wat Binna zegt denk idd dat onze ukjes nog niet gauw bloot zullen liggen! @ Monika; Ik heb die babyfoon ook gehaald. Is Isi mini dect babyfoon geloof ik * Vier generatiefoto; lijkt me super! Nu maar hopen dat het echt een meid wordt haha dan is het extra zo speciaal Het lijkt me ook wel leuk om samen met oma( v. manlief) en s-moeder zo’n foto te maken. Vooral omdat manlief zijn oma nu heel erg slecht ligt, zou het toch wel speciaal vinden als ze nog de baby kan leren kennen. Ik denk dat ik maar eens voorstel om de dvd ook aan haar te gaan laten zien.. Als dat kan in dat domme verpleeghuis waar ze zit hahahaha.. * Valentijn; Wij hebben aan het eind v.d. ochtend een pretecho en verder lekker knuffelen en niks doen. Genieten van elkaar! Manlief heeft heerlijk vrij genomen @ Ducky en Aukje; Hahahaha volgens mij hebben die mannen ook last van zwangerschapsdementie! @ hier; Hahaha de kat zit mijn muis te volgen, heel grappig gezicht. Mannetje maakte mij vanmorgen wakker ging ook op een heel aparte manier. Hij: Schatje? Ik: Ja? Hij: Oh ik dacht dat je wakker was Ik: Nee, maar nu wel hahaha. Waarom ben jij al wakker? Hij: Euhm ik moet werken mijn wekker ging?? Ik: Oh dankjewel ik moet toch plassen hahahaha Had ik dus helemaal niks van gehoord! Normaal hoor ik altijd zijn wekker en ben ik al wakker voordat hij uit bed stapt zegmaar. Kreeg ook nog de opmerking dat ik lag te kreunen en geluidjes lag te maken en lag te knarsentanden Nou niks van gemerkt; heerlijk geslapen en rare dromen gehad hihihi! Ik ga nu eens even GTST kijken en dan lekker douchen voordat er hier weer een aan de mam-ik-wil-eten-klok trekt hihihi.