@troetel. Ik bedoelde dat niet nu Persoonlijk tegen jOu. Maar in het algemeen en voor van af nu Ik vindt namelijk dat je in je goed recht staat want ik snap niet zo gOed waarom er nu in een keer weer een negatiefs tachtig van flowertje naar jou komt. Vindt dat oo een beetje olie op het vuur gOoien na twee weken En ik snap apsoluut dat je daar op reageerd En er hoeft van mij niemand weg zou ik alleen maar jammer vinden
Dan ligt het aan mij en voelde ik me aangevallen .. Komt vooral omdat de andere meiden hier niet meer zijn en de enige die nog met de ruzie te maken heeft en hier nog is.. Ben ik.. Leek me een logische verwijzing.. Helemaal niet terecht wat ik net allemaal zei; was ook een groot deel in het algemeen bedoelt en niet nar jou of binna persoonlijkk!!!!!! Maar het zit me nu gewoon zo hoog dat ik elke keer mn mond maar houd en iedereen voor de rest lekker alles eruit gooit.. En ik me maar inhouden in de hoop dat de boel wel bij zou draaien..
denk dat ik toch maar van de week ff ga shoppen bij de hema, das helemaal geen straf hebben jullie ook de hele dag honger??? gek wordt ik ervan. als het goed is neemt mannetje vanavond chinees mee, maar heb eigenlijk ook wel zin in friet maar das dan weer zo ongezond! en dan voel ik me schuldig naar de kleine dat ik niet gezond eet, erg he.
@senna ha ha moet erg om je lachen dat je ej dan schuldig voelt naar de klein. ik eet wel vaker ongezond maar daar heb ik eigelijk nog geen last van gehad.
@ Senna; Gewoon lekker shoppen.. Is alleen maar leuk haha! Enne eten: hier restje macaroni wat mijn mams gisteren heeft gemaakt. Heb eigenlijk meer zin in friet hahahaha nu je erover begint! Effe wat anders: meiden wat is het !*@weer buiten zeg brrrr
Ik heb inderdaad de hele dag door honger, echt ongelooflijk. Word zelfs goed misselijk als ik er niet aan toegeef...
Hahaha, ik heb zo iets van ach.. 1x in de week friet/pizza o.i.d moet kunnen, kan voor die kleine ook geen kwaad hoor Hier zorg ik dat ik maandags en dinsdags groente/aardappels (of puree of rijst)/vlees eet, woensdags meestal iets makkelijk zoals macaroni/nasi o.i.d. en donderdags en vrijdags weer groente/aardappels/vlees. en dan zaterdags en zondags is het vaak friet of pizza, of macaroni. dus mwah, toch vrij gezond En honger heel de dag door ken ik maar al te goed, ben dan ook erg verslaafd geworden aan me bruine boterhammen Probeer het snoep en de koek zo veel mogelijk links te laten liggen!! (wat me vrij goed lukt, behalve gister en vandaag.. ineens trek in mini marsjes.. maar die zijn nu OP.. dus ga weer op de boterham tour ) Hier niet echt rot weer buiten, maar wel grijs en benauwd!! bleh
Hier regent het pijpenstelen en het waait en is grijs buiten.. Brrr! Haha Gravid; breng me nou niet op lekker ideeën zoals mini-marsjes.. Pff staat er weer een op mijn blaas te dansen en is een blokkentoren aan het bouwen met mijn late lunch.. Leuk! zijn er meer die dit hebben trouwens: Ik krijg af en toe ineens de wildvreemdste dingen in mijn hoofd qua eten of drinken en daar krijg ik dan zin in. Of ik proef ineens donuts (vanmiddag in de supermarkt) zonder dat ik er iets van gegeten heb. Gewoon ineens die smaak in mijn mond. En ik ging eecht als een blinde hongerige opzoek naar donuts hahaha die ze helaas niet hadden
Nou wij eten meestal door de weeks groeten en in het wiekend dan wat slechter maar soms hebben we een slechte week en dan eten we bijna de hele week slecht. ach zo veel kwaat kan het niet. (tja alleen voor me lijn )
@ Troetel: haha ik ben het wel met je eens over dode BNérs hoor En ja het gaat me geen reet aan waarom en of je een keer een ban hebt gehad op een ander forum... Ze hebben een keer mijn reactie op hondenpage gewist omdat ik zei dat ze niet alle hondjes door moeten fokken... konden ze denk ik niet hebben * eten, wij eten straks broccoli met filet lapjes.
Hahah Vagans. Heel handig, tegen jou praten op 3 verschillende plekken Ach ik denk wat betreft die ban. Hoef ik het niet aan andere over te laten om persoonlijke dingen van mij rond te bazuinen.. Pretecho:d JEEEJ wij hebben m maandag Eindelijk ons meissie in 3d/4d zien
Sorry sorry hahaha Enneh, leuk he zo'n Uk die op je blaas ant dansen is Hier ook continu eentje.. Blijf naar de wc lopen Ik heb het ook hoor, dat ik af en toe INEENS zin krijg in bepaalde dingen. Vooral als ik door de supermarkt loop Zie ik Nuts (hmm zin in, eh nee toch maar niet doen.) Zie ik kersevlaai (hmmm... die wil ik NU.. eh nee toch maar niet doen) Gevulde koeken (mjammie.. NEE laten liggen ) Weet zeker dat als ik aan al dat lekkers had toegegeven, ik nu wel meer dan 8kg was aangekome hahaha Maar puur doordat ik me eerste zwangerschap nog in me achterhoofd heb zitten (23 kg aangekomen, en jaar geduurd voor ik weer op oude gewicht zat) ben ik heel standvastig en blijf van al het lekkers af! Af en toe een snoepje moet kunne, maar hou het netjes Hoe minder ik er nu aan eet, hoe eerder ik straks weer op oude gewicht zit Pretecho doen wij niet, zitten financieel niet heel breed.. dus dan hou ik dat geld liever voor de uitzet van Ukkie.. Wij eten vanavond weer vis, en een aardappel schotel denk ik. Lekker en makkelijk.. aangezien ik niet vooruit te branden ben. (al heb ik vandaag al wel 2 wasjes opgehangen en kamer helemaal opgeruimd en schoon, dus mwah.. tot wat gedaan vandaag haha )
Hahahah geef net de hond hier een stukje van mijn boterham. Likt ie de kaas ervantussen en laat hij het brood vallen. Wat een aso he! (heeft ie vast van het vrouwtje) Meiden, ik ga nog effe snel de stofzuiger er doorheen jassen.. Zat met heel veel aan mn hoofd en daardoor nauwelijks nog wat gedaan vandaag en daar baal ik van!! Spreek jullie snel weer
@ Gravid; Wij hebben de gok genomen, zijn in januari begonnen met sparen(telkens een paar muntjes van het boodschappen geld opzij gezet) en dingen die ik verkocht via mp daarvan het geld opzij gezet.. vorige week een afspraak gemaakt voor a.s. maandag en ik moet nog 3 euro neerleggen en dan hebben we €105,00 gespaard en kan de pretecho maandag doorgaan
Ja zo kan het ook inderdaad Maar wij zijn juist steeds geld opzij ant leggen en ant sparen voor de uitzet. (heb zelfs bijna al mn instrumenten al verkocht ) Maar ja, nu bijna alles compleet.. dus lkkr genieten Mag niet klagen.
vind het erg jammer dat alles uit zn verband wordt getrokken!!! ik vroeg aan troetel waarom ze overal tegenin gaat terwijl ze zelf om het advies vraagt.. ik wordt WEEER uitgemaakt voor een hormoonbom (en ik was al een zwangere muts die last had van der hormonen).. hmm hormonen wat zijn dat???... meteen krijg ik een volle lading van verschillende mensen over me heen... nou sorry maar daar pas ik voor......
Laten we het er op houden dat IEDEREEN momenteel last van de hormonen heeft!!! en klaar!!!! niemand schuld, niemand word aangevallen, we hebben er gewoon ALLEMAAL last van!! Okee??? -------------------------------------------------------