@ Gravid: Hier nog zo een die het al behoorlijk zat is. Kan mn eigen schoenen niet meer aan doen whahaha @ Bloemm: Lekker dat je het huis al helemaal schoon hebt af en toe erg fijn die nesteldrang haha @ Sunny: Balen dat je moet werken morgen! Maar nog maar 8 werkweken en die zullen voorbij vliegen @ Borstvoeding: Waarom doen die kraamhulpen toch zo moeilijk Nee is NEE toch @Baby op kamer: Hier komt de baby in eerste instantie gewoon op eigen kamertje te liggen. Wij horen die kleine echt wel @ Overtijd lopen: Wil ik het liefst ook niet. Weet wel dat ze je niet zomaar inleiden (of hoe het ook mag heten) zonder medische indicatie. Maargoed dat zien we dan wel weer. Hoop gewoon dat ik op tijd beval @ Senna: Hier ook de hele dag honger: It drives me crazy @ Eten: Boerenkoolstamp met worst @ Kleertjes: Mochten er onverhoopt toch kleertjes blijven liggen, zal ik ze via marktplaats aanbieden Ik haal toch geen dure merken. Ik heb ook veel nieuwe kleding via marktplaats kunnen krijgen. Allemaal nog met kaartje eraan van het merk dirkje voor kleine prijsjes. Gooi het toch in de was. Net het eerste shirtje binnen gekregen voor 2,50 van het merk dirkje. En dit jurkje ook besteld aaah zoo qute
@ Gravid: hier probeer ik ook op mn eten te letten hoor, maar idd een keertje friet ofzo is echt niet erg voor de beeb, ik zeg altijd: Vind ze lekker hoor of daar had ze nou net zin in En wij hadden eigenlijk ook geen pret echo kunnen laten doen hoor, het is dat dat ons kest cadeautje was van mij ouders @ Troetel: Nee ik heb (nog) geen rare eetgewoontes, wel heel erg trek nog steeds in spekkies, kwam door Lilo geloof ik @ Lilo: Leuk jurkje! (behalve de kleur, sorry ik heb een hekel aan blauw ) * En ik moet eerlijk bekennen dat de hormonen hier nog niet echt aanwezig zijn Mmm... zou ik de regen trotseren voor een zak spekkies??? *denk denk*
lilo; leuk jurkje joh; zwijmel zwijmel, wist ik nu maar of ik een meid of jongen kreeg dan kon ik ook alvast shoppen. maarre wat betaal je dan nog aan verzendkosten als je via marktplaats koopt? wordt het dan niet alsnog duur of valt dat wel mee?
Hahaha het is maar net hoeveel zin je in die spekkies heb En klopt, af en toe keer friet is niet erg! maar khou et wel bij 1x in de week hahaha
hahahah dan heb je er wel errug veel zin in Ik heb momenteel zo'n zin in broodje gezond vd week in de stad bij een zaakje een broodje gezond gegeten, en ben dr gelijk verliefd op geworden
hahaha ja ik had er heeeeel veel zin in en moet me inhouden om niet heel die zak leeg te eten want er moet straks ook nog gewoon gegeten worden En ja broodjes gezond zijn heel erg lekker , die eet ik ook heeeeel graag! (wel zonder tomaat)
@ Vagans: Hahahah door de regen voor spekkies ik heb vandaag bij kruidvat 500 gram snoep gratis bij 2 actieproducten o o o niet goed voor me @ Senna: Dit jurkje was 8,95 incl. Maar de verzendkosten voor shirtjes enzo betaald je ongeveer 0.92 tot 1.38 euro aan verzendkosten omdat het door de brievenbus kan
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Sorry hoor. Kan echt even niet normaal reageren op wat er allemaal gezegd is nu het laatste uurtje. Irriteer me zo enorm aan het schijnheilige gedoe van ik praat in beide topics en hier doe ik of me neus bloed en in het andere topic sluit ik me aan bij dat Troetel schuldig is en Troetel het zwarte schaap is en een zeikwijf.. Is het dan niet genoeg dat ik zeg: Zand erover? Neeeee dan trek ik iets UIT ZIJN VERBAND?? EXCUSE ME? Ik ben het helemaal zat dat het voelt alsof ik hier niet alles meer kwijt kan omdat mensen niet eerlijk zijn en achter je rug toch wat anders doen.. echt heel jammer dat een forum wat opgezet is om als zwangere dames gezellig te kletsen zo uit de hand loopt omdat er twee te dwars zijn om ook onder die berg zand te kruipen.. Ik weet niet wat ze willen horen maar als je iets bij legt moet dat van 2 kanten komen, en niet van 1! Dat is er uit en ik ben nog niet rustig moet je nagaan!
@ Troetel: Knuffel! * ja noem mij miss maar schijnheilig of niet maar ik WIL me er gewoon niet in mengen, ik trek me dingen vaak persoonlijk aan en dat kan ik gewoon ff ni hebben. Sorry! Nu ga ik lekker eten en ik wil alle mei mamma's even een hele dikke stevige knuffel geven!
oh dus de verzendkosten vallen best mee, dacht dat er rond de 6 a7 euro bij zou komen.. dan kan ik ook wel eens op mp gaan neuzen voor wat uni dingen.
@ Senna: Nee dat is alleen als ze het in een pakketje versturen. Maar die losse shirtjes kunnen makkelijk door de brievenbus heb nu in totaal: 5 shirtjes, 3 broekjes, 1jurkje voor nog geen 30 euro lijkt me best wel goedkoop
I love shopping op MP ik koop er zo veel zo leuk qua prijsjes. en die kleine mt shirtjes kunnen al voor 88 cent verzonden worden. iediaal en alles gaat in de wasmaschien en het is weer van mijn (geurtje en zo )
@ Binna: Helemaal mee eens. Voor die paar weekjes dat ze het aanhebben. Ik ben ook al helemaal verslaafd
MP vind ik ook heel fijn ja! Heb mn hondje via MP gevonden en het laatste wat ik er gekocht heb is een rummykub spel haha (tsja die hadden we niet en we hadden er zin in )