Voorgevoel over de bevalling: Vorige keer was ik er heilig van overtuigd dat ik overtijd zou gaan, maar toen ben ik bevallen met 39+3. Nu geen voorgevoel, maar wel een eisenpakket: Niet op 8,9, 15 of 16 april. 8 en 15 heb ik beide dagen een trouwerij waarbij we daggast zijn, de 9de vrijgezellefeest, en de 16e is mijn dochter al jarig. En liever niet op koniginnedag, of op 4,5 mei. Voor de rest geen wensen, haha. BH's: ik heb nog dezelfde aan als van voor mijn zwangerschap, eerst op het strakst en nu 1 gaatje losser, gaat nog prima. Chaartje: Waterijsjes zijn nog niet zo'n verkeerde verslaving! Lekker! Esmee: Wat een goede voorspelling zeg, daar kun je tenminste wat mee, haha. Hier weer de benedenverdieping gedweild, en een doek gehaald door de wc en badkamer. Voor nu vind ik het wel even best, niet te laat op bed vandaag! Tot morgen meiden!
Sanny: Klinkt als een leuk weekend, lekker creatief ben je! Ik ben daar stiekem altijd jaloers op, ik heb dat totaal niet... Meimamma: Haha dat is handig, mijn man weet inmiddels al iets te vinden in de winkels. Al belde hij vanavond nog over de bambix, haha. Maar was allang blij dat hij de week boodschappen heeft gedaan.
Jemig ik hen nooit geweten dat je tussenstukjes voor bhs kon kopen. Ik ga morgen echt gelijk naar een livera of hunkemuller! Ik heb bhs die heel mooi en goed zijn maar net te strak zitte. Had ik dit ff eerder geweten zeg
@meimama ik zweer bij die tussen stukjes @lilo hij was grapig hè @aukje jeetje waar je savond's. Nog energie voor hebt
@ aukje: Jeetje wat ben jij ijverig zeg! * bestaat er ook iets om je BH in te korten? heb het wel is geprobeerd met naaien maar dat kan ik dus echt niet he!
Hahah geinig, die van mij weet het ondertussen ook al Al loopt hij uitzichzelf ook al wel te zoeken en te kijken als we in een winkel zijn, dus kei lief Ik hoop dat ik in de eerste week van mij beval, eh mei dan Want daarna zitten we met de verjaardag van me broertje en ikzelf (15 en 17 mei) al denk ik dat Ukkie de 17e er al wel is, dus voor me eige verjaardag ben ik nie zo bang maar ja, beval ik 2 weke eerder, zit ik weer met de verjaardag van me jongste zusje, en die van me nichtje. Maar goed, beval ik op uitgerekende datum is Uk tegelijk jarig met me oom en me tante. hahahaha.. tis wat We zien wel IJs: Ik heb vanavond heerlijk een stuk vienetta biscuit caramel op. hmm smullen Bh: Ik draag nog dezelfde maat bh als voor zwangerschap, maar nu wel zo'n speciale mee groei ding. die zit heerlijk (bredere schouder/rug band) alleen knelt savonds wel net op grens onderkant borsten/bovenkant buik.. dus dat is wat minder fijn. Ik ga zo lkkr tukken!! Slaap lkkr meiden, denk dat ik morgen nog wel ff kom buurten.
deze mama in spe gaat ook afsluiten. Effe xfactor afkijken en dan lekker mn bedje opzoeken Slaap lekker xxx
Ik ga ook slapen meiden! En ik ga dromen dat we morgen hier gewoon allemaal weer lekker verder kunnen kletsen! Want het is voor mij niet bij te houden 2 topics! (ben ook nog op andere forums actief ook) weltrusten & een dikke knuffel!
Goeimoegen meiden Echt balen heb een onwijs zere keel en veel hoesten dus weer slecht geslapen is de 3 de nacht
Goedemorgen dames, Ik heb alles wel gelezen, maar omdat het grootste gedeelte ging over ''de discussie" reageer ik daar verder niet meer op. Ik wil alleen zeggen dat ik het me Aukje eens ben. Ik houd me afzeidig van de discussie en vind het jammer dat het zo gegaan is. Ook ik lees af en toe in het andere topic waar Flower en Muts nu kletsen omdat ik benieuwd ben hoe het met hen vergaat in de zwangerschap en ook erna. We zijn met zijn allen hier begonnen dus lijkt het me logisch dat we daar nog interesse in hebben en dat heeft helemaal niks met scheinheiligheid te maken! Zo en nu over naar de orde van de dag! Straks weer werken en heb er dus echt geen zin in. Ik heb steeds meer last van mijn rug en slaap daardoor ook slecht. Ben regelmatig wakker vanwege de pijn! Pffff maar wil geen zeikerd op mijn werk zijn, want heb al aangepaste tijden!! Even een vraagje voor degene die er verstand van hebben (vagans o.a.) Wij hebben 2 poezen. Nou gaat het even om 1 poes. Ze is helemaal zwart, maar sinds een paar weken wordt ze op haar kont/rug (bij de staart) steeds lichter. Bruinig lijkt het wel met wat grijs. Net of wordt ze daar wat kaal. Vlooien hebben ze niet, want daar heb ik ze voor behandeld en ze zijn na een paar beurten nu eindelijk vlooienvrij. Ze bijt of klauwt er verder ook niet aan dus het lijkt of heeft ze er geen last van. Maar ze mocht altijd graag naar buiten. Ging 's ochtends tegelijk met vriendlief naar buiten en kwam pas weer thuis als vriendlief thuis was ongeveer. Gisteren kwam ze al voor 13.00 weer binnen en vandaag had ze na 5 minuten het al weer gezien. Geen probleem zou je zeggen, maar we mogen dus niet meer aan haar kont komen. Dan haalt ze uit of probeert ze te bijten. Dus ze zal er toch wel last van hebben denk ik zo. Nou wil ik van de week zoiezo met haar naar de DA, maar misschien had 1 van jullie al een idee wat het kan zijn. Ik moet er bij zeggen dat zij niet gesterriliseerd is en in de herfst ongeveer was ze drachtig alleen toen ze op het punt van bevallen stond was ze naar buiten ontsnapt en na een kleine week kwam ze dus met een lege buik terug. In de periode dat ze weg was en daarna hebben wij ons rot gezocht, maar geen kittens kunnen vinden. We hebben haar daarna ook niet gesterriliseerd omdat wij graag een nestje willen, maar sinds die tijd heb ik haar ook nooit meer krols gezien!! Misschien dat iemand me kan helpen! Liefs
@ Binna: Beterschap! @ SQ: Mmm... moeilijk. Het zou een ontsteking kunnen zijn, dan wil op die plek de vacht ook nog wel eens verkleuren en dit is erg pijnlijk! Ook kunnen ze zich hierdoor niet zo lekker voellen. Ze kan ook een parasiet hebben opgelopen of bijvoorbeeld een tekenbeet waar ze wat last van heeft. Tis heel moeilijk te zeggen! Houd dr goed in de gate! zorge dat ze voldoende eet en drinkt en een bezoekje aan de DA zal zeker goed zijn! Ben benieuwd of die wat vind! Suc6! Hier redelijk geslapen maar ook vrij veel wakker door de rugpijn. Pulchra heeft zich misdragen door een wc rol van de kleine tafel te jatten en te versnipperen waarbij dr nog meer spullen van de tafel zijn afgevallen waaronder een heel mooi klein orchideetje van mn moeder (gelukkig is die nog heel!) dus die op zn flikker gegeven en laten ben ik met alle 4 gaan lopen (ik ben t weekend bij mn ouders omdat vriendlief weer varen is), maar pff dat gaat ook niet zo makkelijk meer... T zijn maar kleine hondjes (tussen de 6 en de 10 kg) maja als die allemaal gaan trekken is het toch wel ff tanden op elkaar omdat mn rug dat niet zo leuk vind. Nu ff beetje bankhangen en strakkies ff mn ma helpen met boodschapjes doen. Verder niet zo veel gepland, morgen verjaardag dus nog ff een bloemmetje halen (ze doen niet aan cadeaus hoorde ik maar helemaal met lege handen aan komen zetten vind ik ook niks) Fijne dag meiden!
Binna balen!! Beterschap en doe maar rustig aan, knap je ook sneller op. Misschien een middagdutje om wel wat extra slaap te krijgen? Kan me voorstellen dat je een hoop tegengas moet geven als die hondjes allemaal tegelijk trekken. Lekker zo'n dagje waarbij er niet al teveel staat gepland. Geniet ervan.
Hoi meisjes, Jammer dat het zo is gelopen allemaal... Maar ik kijk gewoon in beide topics mee. Ik vind dat we allemaal bij elkaar horen
Hier sluit ik me wederom bij aan! @ Vagans bedankt. Ik zal het zeker in de gaten houden en met haar naar de DA. Ze drinkt en eet gelukkig wel goed en verder heeft ze ook geen last van gedragsveranderingen gelukkig! Liefs
@La palma: Sluit ik me ook bij aan, erug jammer wat er gebeurd... @ SQ: Suc6 ermee en laat maar weten als je bij de DA geweest bent, ben benieuwd!
Goeiemorgen! Vagans, wat handig dat jij zoveel van dieren afweet! Binna, wat rot dat je zo naar geslapen hebt zeg. Hoesten is ook niet echt fijn nu... Rugklachten: er zijn er veel die er last van hebben he... Donderdag bij de fysio de tip gekregen om me echt als een bejaarde te gaan gedragen, haha. Dus niet meer al rijdend van de fiets springen als ik thuis kom, maar netjes remmen, voorzichtig afstappen (met 1 been aan elke kant van de fiets) en dan pas het andere been over het frame heendoen. En als ik tijdens het lopen omdraai, niet ineens een zwiep maken, maar eigenlijk met van die kleine schuifelstapjes omdraaien... Echt oma-achtig! Maar in bed gaat het nu een stuk beter met liggen, dus erop letten helpt wel! Ik ben niet naar de toneel-klusdag gegaan. Door het vieze weer moeten alle houten decors etc. binnen geverfd worden en we kunnen in onze opslagkelder niet ventileren. Niet zo gezond voor mij dus... We zouden ook de kelder op gaan ruimen, maar daar komt natuurlijk superveel bukken en tillen aan te pas, dus dat gaat nu ook niet zo best. Ik voel me wel een kneusje eigenlijk... Maar gelukkig begreep de regisseur het prima. Die is sowieso verbaasd dat ik 2 weekenden geleden nog zoveel toneeldingen achter elkaar had gedaan en dat ik dat volhield, dus ik kan wel een potje bij hem breken. Morgen in elk geval de geluidstrack maken voor het toneelstuk, dus dan heb ik dit weekend toch nog iets nuttigs gedaan voor de groep We hebben de afgelopen avonden met de echofoto's erbij druk nagedacht over een naam en we hebben er nu nog 5 om uit te kiezen, hahaha. Ze passen alle 5 goed bij de achternaam en bij onze voornamen en het zijn ook een beetje hetzelfde soort namen allemaal... pffff... ik vind het zoooo moeilijk!! Tot later!