Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Sanny: Ach ja soms heb ik geluk en weet ik wat ;) Ik heb altijd een dierenopleiding gedaan (Zowel VMBO & MBO) stages gelopen bij dierenartsen en jaren in een dierenwinkel gewerkt ;) dan onthoud je nog eens wat ;) En daarbij zelf natuurlijk ook veel dieren dus veel ervaring :D

En idd ik moet ook als een bejaarde de trap op en af (voetje voor voetje) en eerst omdraaien en dan met 2 benen tegelijk de auto uit en dit ook bij je bed hahaha echt lullig af en toe ;)

Suc6 met namen verzinnen!

Vriendlief komt vanaaf eten! jeah!

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Oh sanny dat lijkt me moeilijk kiezen.

Hier zijn de namen inmiddels gereduceerd naar 2 en dan nog kunnen we niet kiezen....

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik weet niet zo goed wat ik van die topic splitsing moet vinden, voel momenteel de behoefte minder om hier of daar te posten dus ik lees lekker bij beide mee ;)

Wil wel even mijn meisje showen:

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ze lijkt ook vreselijk op haar broertje ;)
    Zoek de verschillen:

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Rianne: Tsja ik vind het allemaal nogal flauw en wordt er ook niet echt vrolijker van... maja ...

Wat een mooie fotos! en wat lief dat die 2 zo op elkaar lijken op die fotos!!!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #2566 binnabinna, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
    Wat ik alleen jamer vindt is dat iedereen het er nu over heeft terwijl het al een hele week zo is
    Als iedereen die nu wel ze mond open doet dat vorige week hadden gedaan hadden flowertje en muts waarschijnlijk hier wel weer geschreven maar der was haast niemand die zei nee niet weg gaan

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja dat komt denk ik omdat (althans zo zie ik het) nu echt heel duidelijk een splitsing te merken is, en daar is gewoon geen ruk aan!

was het 1 topic gebleven en er werdt een berg zand over gegooid dan had (denk ik) niemand het er meer over gehad.

en ik moet eerlijk bekennen dat juist die week ik er maar heel weing was en in eerste instantie nergens vanaf wist...

Zo hier de zal spekkies weer open :) zo ffies boodschapjes doen op t gemakkie.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Na maar dat andere topic is meteen vorige week vrijdag al gestart

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @binna dat is niet helemaal waar. Dat andere topic is op 14 januari al geopend. En dat is 3 weken terug...
    Maar vind het wel jammer dat het zo moet lopen.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

ja dacht dat dat topic was voor de meiden die al een beeb hebben, dus ik heb daar niet eens gekeken! ik krijg de eerste dus ik dacht: daar hoor ik niet!

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @vagans, daar was hij idd ook voor opgestart ja.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ach ja het zal wel aan mij liggen... ik houd gewoon niet van ruzie! en zeker niet van forum ruzies...

Mmm... mn spekkies zijn bijna op... gelukkig ligt er nog een zak! ;)

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Hey meiden!

@ gisteren;

Vagans; Noemde jou niet schijnheilig in persoon. Het zit me allemaal zo dwars dat er zo dom wordt gedaan op het forum en dat kwam er gisteren even uit. Dan weten jullie ook even hoe ik me er onder voel, en dat het absoluut niet zo is dat ik het er om doe of het leuk vind!

@ beide topics; Tja ik weet niet of de meeste mensen kunnen lezen, maar als je dat kan heb je gelezen dat ik al tig keer heb aangegeven dat die meiden gewoon terug kunnen komen (moet je nagaan terwijl ik degene ben die uitgemaakt is voor alles wat los en vast zit)
    Het enige wat ik nog wil loslaten over het hele gebeuren is dat het, voor degene die het interesseert, voelt voor mij alsof iedereen overal komt maar ik de ENIGE ben die zich niet welkom moet voelen in beide topics.. Dus als er gewoon een einde zou worden gemaakt aan deze onzin en we in een topic praten en rekening houden met elkaar voelt niemand zich meer rot toch?? Tis toch allemaal nergens voor nodig..

Ik heb gisteren al gezegd: Grote berg zand erover en dan doen we ALLEMAAL normaal tegen elkaar.. Wat ik al die tijd al probeer & doe, maar de meiden blijven zelf weg; eigen keuze.
    Ik dacht dat na de laatste reacties van Flower en mij tegen elkaar er ook een hoop rechtgezet was. Maar kennelijk heeft Muts het er toch nog moeilijk mee want ze zag toch ergens weer ‘hormoonbommetje’ of muts met hormonen oid staan.. Nou dat heb ik 2 wkn geleden gezegd, gisteren mijn excuus voor aangeboden maar kennelijk ben ik de enige die het woord Sorry kent!

Maar vooralsnog; de dames zijn hier van harte welkom. En we kunnen het hier gewoon normaal hebben voor zover dat nog mogelijk is. Ik zal proberen niemand meer te beschuldigen van het hebben van hormonen (want dat was het probleem kennelijk) in ruil voor dat anderen mij met respect behandelen en ieders recht inzien van mogen reageren op elkaar met normaal fatsoen.

@ Sunnie; Gefeliciteerd!:D
    @ overtijd: ik heb eigenlijk geen enkel idee. Heb wel het voorgevoel dat ze niet veeeel te vroeg komt, die zit lekker daarbinnen hahaha.. Maar hier wordt 25e mei al vanaf begin zwangerschap als de datum genoemd door vriendlief, dus wie weet heeft hij gelijk!
    @ Binna; Jeetje meid, hoop dat je niet de griep krijgt en je je gauw beter voelt!
    @ Vagans; En lekker gedroomd??
    @ Rianne; Wauw, mooie foto’s zeg! Heb je lekker genoten van de echo??:)

@ Monika; Dan heb je vast ook gezien dat het topic wel BEWUST en OPZETTELIJK van naam is veranderd.. en dat is gebeurd zoals Binna zei; Een week of 2 weken geleden, na dat gedoe..
    Dat wou ik even kwijt..

@ all; tja.. Jullie moeten eens weten hoeveel het mij dwars zit! Ik dacht hier een gezellig kletsclubje te hebben met ALLE meiden. Daar kan een discussie zo nu en dan eens voorkomen maar dat er dan een soort scheiding/splitsing uit voort moet komen zo van TROETEL hoort er niet bij en de rest wel.. Is dan heel pijnlijk.. Misschien denk ik het te gauw.. Maar het voelt dan wel zo van: we doen jou er lekker pijn mee.. Alleen jammer dat niemand dat net zo als ik ziet.. Maar dat geeft misschien aan dat ik er teveel mee bezig ben.. Maar eerlijk is eerlijk.. Het valt me best zwaar dat er sindsdien een gevoel bij mij is dat me remt om mee te praten en dat me boos maakt (zoals ik geloof binna of vagans zei) niemand er toen wat van zei, maar er eerst ‘overheen’ wordt gepraten en het na een week weer wordt bovengehaald..

Ik ga lekker genieten van het geschop van mn meisje en ik hoop dat het voor de bevalling nog zover is dat we hier gewoon allemaal kunnen kletsen wat we willen en dat we dan inderdaad de ene keer met zijn alle in ons broek piesen van het lachen en het andere moment elkaar de haren uit willen trekken..
    That’s life..Zolang er maar respect is voor elkaar.. En het respect van mijn kant ligt nu open en bloot op tafel evenals de uitnodiging voor IEDEREEN om gewoon terug te komen en het te laten varen..[/FONT]

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; gooi eens een spekkie.. krijg er zin in hahaha.. Ruilen voor een zoute stick???

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: O nee ik weet dat het niet tegen mij was over dat schijnheilige, voelde me ook niet aangesproken hoor! Ik moet zeggen dat ik wel snap hoe je je voelt en dit ook al wel een beetje dacht, dat dit ''jou'' topic is en het andere ''flower & muts'' dr topic en zo van kijken bij wie de meeste mensen willen kletsen... daar pas ik voor.

je hebt geluk, nog een paar spekkies over , daarna is ze zak echt leeg ;)

zo en nu eindelijk boodschappen doen, mn ma is eindelijk klaar met alle dingen die ze nog snel ff wilde doen haha

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Okej dan ist goed..

hmm jammer.. Maar dit is voor mij echt niet 'mijn' topic, aangezien ik ook het gevoel heb dat ik het forum sinds dat gedoe meer mijdt dan opzoek.. maarja wie weet gebeuren er nog wonderen; ik heb mijn zegje gedaan!

Hmm jammie spekkies!

Veel plezier met boodschappies doen;)

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Troetel, nee dat wist ik niet.
    Ik vind de situatie gewoon rot voor iedereen die erbij betrokken is.
    Ik heb geprobeerd om er niet op te reageren, maar op een gegeven moment kan je het gewoon niet meer negeren. Daar baal ik best van.
    Ik zou het ook het leukste vinden als we allemaal weer normaal tegen elkaar kunnen doen en lekker hier met zijn allen kunnen kletsen.
    Maar dat is mijn mening.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dat topic is op 14 januari geopend onder de naam mei mama's die een tweede verwachten.

op vrijdag 4 februarie toen hier de bom barsten is de naam veranderd in de mei-2011-indiaantjes.

en als we het er dan toch zo over hebben. dit is niet de eerst keer. der is vorige jaar in het begin ook ruzie geweest en toen waren er ook twee topic's

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rianna wat een moppie. en wat schatig dat ze nu al zo op me kaar lijken. ben benieuwt als ze geboren is of ze dan ook op haar broertje lijkt

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Deel Deze Pagina