Meiden die gaan slapen weltrusten! Niet teveel nadromen over al die verhalen hier van vanavond anders glijden jullie, jullie wigwam uit Hihih
NOg even een nabrandertje... ventlief zit voor journaal of een of ander achtergrond programma en roept me net even Gaat over die rellen daar in Egypte, tijdens de reportage zie je iedereen met elkaar matten, maakt niet uit wie nu wie op zn kanis slaat. Plots is het tien voor 3, oproep tot gebed.... ze vallen allemaal "en masse" op hun knieen, bidden 10 minuten... net alsof het allemaal pais en vree is.. en vervolgens gaan ze vrolijk verder met knokken Ja het is gewoon te gek voor woorden eigenlijk dat dit gebeurt, maar dit was wel errug komisch. Nu is het echt schluss.... Trussie!
Ja jemig meiden, ga ik even een paar uurtjes weg naar het jubileum van vriendlief, hebben jullie gewoon al 25 pagina's in het nieuwe topic volgepend! Die ga ik echt niet allemaal nog lezen nu hoor Ik duik lekker m'n bedje in en kijk morgen wel hoever ik kom, hahaha. Trusten!!
Oooo het lijkt hier wl een oversexstehormoontjes rond vliegen Heb erg gelachen om jullie Baal el dat ik de foto van bloemm en troetel niet gezien heb Maar wens jullie allemaal een rustige nacht toe slaap lekker
Goodmorging kibdje lief al de hele nacht.bezog mama is moe en romy kijkt dora haar neus xit vol snot arm kind. ....
Zit beneden met een ziekig kind hoop dat ze vanacht wat beter slaapt wat een nacht vanacht boehoeeeee maar hopen dat me zieke kindje beter wordt
Goedemorgen allemaal. Jeetje wat kletsen jullie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Wow. Ik wens een ieder een fijne dag.. Wij gaan de kamer & wagen bestellen EINDELIJK!
Goedemorgen, wat kletsen jullie indiaantjes toch veel!! Is bijna niet meer bij te houden. Heb het de laaste dagen dan ook erg druk gehad. Vandaag lekker eens weinig in de planning. Ik ga eens kijken hoe wij de oude wieg kunnen pimpen. Beetje jammer dat ik niet met een naaimachine overweg kan en ik kan nergens kant en klare wiegbekleding vinden. Toch maar eens verder zoeken. Fijne dag allemaal.
@Palmpje: Heel veel plezier met het bestellen van de babykamer! @Flower: Ahh nee, is Romy ziek! Arm kind.. Beterschap! Sunny en Palma gefeliciteerd met de 26weken!. Ik heb zo'n rugpijn .. Ik denk dat de lol er nu van af is en dat het echte werk begint.. Net een preek gehad van manlief (wel heel lief hoor) "Je bent al over de 6maanden en je doet alsof je 2maanden zwanger bent. Hou eens op met dat gedoe in huis, ik doe het wel als ik vrij ben" Hahaha! Soms is ie echt om op te vreten .
Zo Ik wordt wakker en kom in het nieuwe deel... Meteen 26 pagina's vol geluld.... Weet niet of ik dat allemaal kan bij lezen nu. Moet namelijk werken!! Liefs
Hiuihihiji bloem. .. Laat het hem doen hij bied het aan hihi... Ze is wat ziekig verkoude neus enz...
Ik las inderdaad dat ROmy ziek was. Heeft ze een griepje te pakken. En flowertje. op je hyves zag ik een bord friet met iets ernaast. Niet meer doen hoor, ik heb gelijk trek gekregen Beterschap voor de kleine Bedankt Bloempie. We gaan naar Gardo in Velserbroek ofzo?? En anders rijden we door naar babydump. Ik vind dat je man gelijk heeft. Nu is het even klaar. Beterschap met je rugpijn