ik vindt het eerder deze. Ik wordt er echt heel verdrietig van dat dit aan de hand is en dat er alleen in dit topic over de ruzie gesproken wordt. wat zoals er van de week hier gewoon door gepraat wordt wordt er nu daar door gepraat. en ik heb zo'n gave tijd hier achter de rug met mijn eerst zwangerschap. en ik hoopte zo dat dat ook kon met jullie als de mei mama's en ook dat we straks lekker veder kunnen praten als we bevalen zijn.
Ja waarom denk je dat ik niet meer reageer. Al dat gezeik tegen mekaar.. Hoe oud zijn we zeg Ik lees af en toe ff mee.. en zolang er niet gezellig gedaan kan worden, zegt ik bye bye zwaai zwaai.
Jemig, nu weet ik het wel, weet dat ik zelf ook door ben gegaan, maar ben het nu beu. HOU ER NU MAAR OVER OP!
@rianne; mooie echo zeg en ze lijkt idd heel erg op de echo van dr broer. ben benieuwd hoe dat dat is als je bevallen bent. hier vandaag hartstikke moe terwijl ik eigenlijk niks heb gedaan. ben zo vaak snachts wakker omdat mn heup pijn doet, is echt niet fijn meer. en het rare is dat het overdag over is.
Hallo allemaal! Volgens mij is het tijd voor weer wat meer gezelligheid! Ik heb even snel wat terug gelezen en volgens mij wil iedereen gewoon een gezellig kletsforum waar respect voor iedereen is. Nou daar sluit ik mij helemaal bij aan! Vandaag heb ik me maar eens opgegeven voor zwangerschapscursus. Tsjonge, wist niet dat ik daar nogal laat mee was... Nou die vrouw kan me de boom in; kinderen komen heus wel ter wereld met hele of halve cursus toch?! Maandagavond kan ik gelijk meedraaien. Gisteren 6 (!) boeken gehaald met babykaartjes. Pfff wat veel keuze! Maar wel super leuk! We hebben al maanden een meisjes en een jongensnaam. Nu vind ik een meisjes naam heel leuk die een verbastering is van onze jongensnaam. Laten we nu een kaartje vinden met daarop die leuke (voor mij dan) meisjesnaam! Je begrijpt; de twijfel is toegeslagen hier! Ben benieuwd wat onze keuze gaat worden. Wij gaan zo uit eten (pannenkoeken; jummie!) en ik zal daarna snel mijn bedje opzoeken. Morgen hoop ik er weer te zijn. Oh en die echo foto's weet je zeker dat ze niet van 1 en hetzelfde kindje zijn? Lijkt sprekend!
@Guusje. Hmm Lekker pannekoeken helmaak uit etn hè ze maken ze dan altijd zo lekker En moeijlijk hè een Kaartje uit zoeken win hebben gisteren onze proefdruk binnen gehad maar hadden nog eentje gezien moeilijkk @Senna. Mischien komt het wel omdat je op die kant ligt en er nu veel meer gewicht op drukt dat je daarom last hebt
@ senna: Jeetje vervelend meid, hier is het juist andersom! Mn heupen doen zon zeer tijdens het (trappen)lopen. Erg vervelend beterschap! @ Guusje: Ik doe helemaal geen cursus dus en ik zal ook heus wel bevallen enne 6 boeken vol! toe maar! Suc6 met de keuze van je naam en eetse! @ Binna: Ben het met je eens, en ik hoop snel op meer gezelligheid! Zo net terug van boodschappen doen. Heb van mn moeder een groene voedingskussenhoes gekregen, ze vond dat ze witte wel aan een wasbeurd toe was! (krijg je er van als je er honden op laat hihi) Toen liepen welangs een bloemen winkel en daar zag ik me toch een mooie Bonsai! een Ulmus! (das het soort) en ik zou nog een bonsai krijgen van mn zusje maar bij een andere winkel kwamen ze pas maart binnen. Dus mn moeder had mn zusje al aan de lijn (die is ziek) en die vond het hartstikke leuk als ik deze bonsai zou krijgen! Ik blij! Ook nog een mooi glas met een orchidee gekocht voor de verjaardag van morgen Dus we zijn weer goed geslaagd! Zie hier de Bonsai!
Hahaha wat schattig zo je hondjes erbij op de foto! Helemaal poseren! Wel fijn dat je zo lekker geslaagd bent met inkopen.
Ja lief he, maakt de foto extra leuk! en ze zijn het wel gewend dat t vrouwtje graag fotos van ze maakt en dat ze dan stil moeten zitten ze worden er overgens wel altijd voor beloond!
Pffff dames, ben gesloopt!!!! Zometeen lekker aardappelen met witlof eten en vanavond lekker voor ALL YOU NEED IS LOVE!!!! En tussendoor ff met vriendlief geboortekaartjes kijken op internet!!! Fijne avond!! Liefs
Haaaa meiden, Heb net effe alles terug gelezen maar niet veel onthouden Vandaag effe lekker met de hond naar het bos geweest. Heb van vriendlief een heliumballon gekregen met I love you .. was eigenlijk voor valentijn bedoelt maar we hebben het gewoon vandaag gedaan hahah alleen een kaartje met een lieve tekst Verder vanmiddag bij schoonouders geweest en net daar pizza op!! Jammmieeee. Nu maar effe lekker uitbuiken. Vanochtend trouwens voor het eerst de hik van de kleine beeb gevoelt hihi was zo fijn! Moet wel zeggen dat ik er niet zo veel voel de laatste paar dagen ... alleen af en toe sochtends en savonds. Hoop dat het geen kwaad kan.
@ Binna: Ja onze kleine meid zal geen gebrek hebben aan beestjes om dr heen! Vind ik op zich ook best wel goed voor de opvoeding, (al is het bij ons wel een beetje overdreven natuurlijk haha ) @ SQ: Lekker rustig aan doen! Enne All you need is love is niet echt mijn ding zal hier niet op komen vanaaf , maar jij veel plezier ermee! @ Lilo: O lekker met de hondjes naar het bos! Hier heb je niet zo veel bos en das best jammer maar wil binnenkort wel weer ff naar t losloop gebied. Tis alleen dan vriendlief niet van wandelen houd en hij toch echt mee moet of taxi moet spelen want het is een stukkie rijden... Hoe voelt de hik van je beeb eigenlijk? Hier net lekker frietjes gegeten! Vriendlief was er ook maar die is weer naar huis want die gaat zo gelijk slapen. Morgen komt die ook naar huis en kan zelfs miss even mee naar die verjaardag! Nu lekker uitbuiken op de bank! Zijn jullie ook een beetje benouwd/kortademig na het eten?
@ Vagans: Ik voelde echt 5 minuten lang continu plopjes om de zoveel seconden. Zo grappig @ Benauwd/kortademig: Hier nog niet echt .. maar dat zal nog wel komen als mn baarmoeder nog meer groeit.
Heej meiden! Hier net patatjes gegeten Vandaag even die tussenstukjes voor bh gekocht Maar ja ff shoppen en ben gelijk gebroken en moe. Ik ben hier een zak ijsjes aan het leeg snoepen. Van die staafjes van 50cent per 10 stuks van de AH. Hier na het eten ook weleens kortademig of als ik me moet omdraaien in bed.