Ik ben helemaal geen ijs eter! Soms in de zomer een lekkere cornetto, of in een heel zeldzaam geval een water ijsje maar nee niet mijn ding!
Vagans Super cute je hondjes op de foto zo netjes geposeerd naast de bonsai. Wat fijn dat je mams zo lief is geweest dat je een nieuwe hoes hebt gekregen voor je voedingskussen Lekker Lilo pizza Hier vanaaf ook lekker hangen voor All you need! Vriendlief baald al Veel te zoetsappig hihiih
Ow ja hier wel een ijseter hoor. En vindt alles lekker! Vienetta, italiaans ijs, cornetto, waterijsjes, i love it all!!!
Hallo! Hier even ego hoor vandaag. Ik ben net thuis, hele dag geweest zodat mijn man hier de hele dag kon klussen (en geen rekening hoeft te houden met mij en de slaapjes van dochter). Het is klaar, alleen nog even wat kitrandjes hier en daar. Maar wat een stof! Eerst maar even de stofzuiger er door heen en opruimen en dan nog maar even All you need is love zien. Vroeger vond ik het geweldig, ben een beetje bang dat het nu een beetje tegen gaat vallen, omdat ik het zelf stiekem mooier heb gemaakt dan dat het was.. Morgen meer, tot dan!
Oh en niet meer over ijsjes praten luitjes! Ik heb niets in huis.... en het water loopt me weer in de mond!
Haha , wat zijn jullie toch een ijs monsters!!! ik ben meer een chips eter met af en toe ineens super veel zin in spekkies! en bah bah all you need is love ... mij ook veel te zoetsappig
Ik was zo goed bezig en nu is de stofzuiger stuk. Of eigenlijk de stang, die gaat telekens "in" zeg maar.... Ben nu maar gestopt, anders is mijn rug morgen ook stuk. Bah. Oh en ik had net alweer de tranen in mijn ogen bij All You Need... erg he? Haha.
Pff... hier staat ook all you need is love op (ben bij mn ouders) :x En wat rot van die stang! Kan je hem niet op de een of andere mannier vast zetten met iets??? suc6!
hheerllijk zwijmelen bij I YOU NEED IS LOVE @vangas bedoelde meer dat je meisje dan staks ook veel op de foto moet ach wij hebben en kat. maar ondanks dat is ze harstike bang voor honden. wat we er ook aan doen @meimama jaa shopen is niet echt goed meer voor ons @Aukje he net nu je de stofzuiger echt nodig hebt is ie stuk. ijsje oooo i love it. en me meisje ook. en ik hou voor al van italiaans ijs. en heb al een week trek in een swirl ijs. maar dat zit hier niet in de buurt.
Hmm ja swirl ijs is ook erg lekker. Die hebben ze hier bij de intratuin ook. Dan kun je ze lekker helemaal samenstellen met chocola en fruit hoe je m zelf lekker vind! Hmmmmmmm!!!!!!
Ja ik MOET meekijken, maja dan verdiep ik me maar meer in mn pc En ja mn dochter zal ook wel veel op de foto gezet worden, iedere keer met een ander beestje HAHAHA Ik hoop dat mijn kindje niet bang wordt voor beestjes, maja dat zal toch niet als ze er mee op groeit??? althans dat dacht ik altijd.
O dan is het goed Zou ook wel erg moeilijk zijn om bang te zijn voor dieren als je in een huis leeft VOL dieren
Oeh Swirls!! Die haalde ik altijd op het station! Maar op het kleine stationnetje waar ik nu opstap zijn helemaal geen winkeltjes helaas... Wel net een snicker-ijsje op maandag maar waterijsjes halen, want die zijn denk ik iets 'gezonder' dan die snickerdingen. Perenijsjes zijn ook lekker.... Net heel gezellig gegeten met m'n vriendinnetje uit Roermond en nog een vriendin en haar dochtertje van 9. Wel een beetje volle buik nu.... De rest van de avond maar niets meer eten, dan valt het vannacht hopelijk mee met het maagzuur, hihi. Wat een mooie bonsai (en nog steeds lieve hondjes) Vagans! Ik ben te lui geweest om naar de stad te gaan vandaag, dus heb nog geen tussenstukjes voor m'n bh's gehaald. Zometeen even in de webwinkel kijken van Hunkemoller en anders zijn ze misschien morgen open. Moet om 16u bij een vriend in de stad zijn, dus moet toch fietsen, weer of geen weer. Kan ik net zo goed een half uurtje eerder gaan en die dingetjes meenemen Gisteren heb ik alleen de flauwe film die op rtl5 was gekeken zo'n tienerfilm. Weet de naam niet meer. Dus ik heb Glee nog op disk staan van dinsdag en ook nog "He's just not that into you' Misschien ga ik die wel kijken zo. Vriend is boven schaatsen aan het kijken en op z'n eigen pc bezig. Verder eventjes niet zoveel te melden eigenlijk. Misschien nog tot vanaaf en anders tot morgen!
nou ik dacht ook altijd dat je dat zelf in de hand had. maar me dochter ziet iedere week de hond van me oma en iedere week is het weer een probleem. en dat was eerst een oude hond die is nu overlede en nu is het een pupie daar heeft ze nog meer moeite mee
@ Sanny: Wat fijn dat het zo leuk is geweest met je vriendinnen! @ Binna: Oe dat lijkt me echt verschrikkelijk!!! het zou voor ons onleefbaar zijn als onze dochter bang voor honden is!!!
Misschien is de situatie voor het kindje van vagans anders omdat haar kindje opgroeid met allerlei diertjes om dr heen? En jou dochter ziet het hondje dan bij oma.....?? Hier is de zwangerschap goed verdeeld.... Ik ben moe van het winkelen van vanmiddag en mijn vriend ligt (heeeel irritant) een heel oerwoud om te zagen op de bank. Zo maar eens een kussen naar zn kop gooien! Zo irritant als je op dat gesnurk gaat letten!
haha, een heel oerwoud ja!! Mijn vriend snurkt bijna nooit! Mn hond wel maja dat vind ik zo schattig dat ik er maar doorheen probeer te slapen, als mn vriend het was geweest had die ook een kussen naar zn hoofd gehad. Erg he, mn hond mag wel snurken maar mn vriend niet