Hahaah! En ja een heel oerwoud hihihiih Als je vanavond op het jounaal hoord dat er in Borneo een stuk regnwoud is weggezaagd.......sta er dan niet raar van te kijken!
Haha Vagans, het is ongelijk verdeeld in de wereld Weet je wat grappig is: ik heb deze zomer gefigureerd in een korte horrorfilm die vrienden van me maakten en nu hebben ze alle gegevens ingevoerd in de filmdatabase: IMDB Daar staat mijn naam nu ook bij met de titel actress, hahaha Wat 3 seconden in beeld zijn al niet kan doen, hihihi dit is de site van de film met een trailer erop Meating Penny
@meimama ha ha. ja je moet ze ook niet storen he ik denk dat het ook wel zal schelen als ze de hond thuis hebben of ergenes anders.
Leuk hoor sanny zon eervolle vermelding als actress. Je kan iniedergeval zeggen dat in een film hebt gefigureerd Ik ga zo kappen en in bed verder tv kijken. Heb last van mn buik. Kind ligt dwars volgens mij Alvast welrusten meiden! Slaap lekker! LIefs
@ Meimamma: Hahaha heerlijk he die half slapende saggo mannen Enne BORNEO NEEEE Ik bezit daar wel 1 vierkante meter regenwoud! Dus dat moet je vriend dat wel laten staan hoor haha! Dat was eens zon actie in de dierentuin, kon je kopen voor een euro want als het regenwoud dan eigenaren had mochten ze het niet kappen @ Sanny: HAHAHAHA wat grappig! @ Binna: Weltrusten! @ Meimamma: Ook alvast weltrusten!
Snurken.. zo irritant. En zelf niets door hebben! Die lieverd van me snurkt NOOOIT .. jaja wat hoor ik dan? Sanny, wat grappig om bij de aftiteling te staan. Ook best leuk om zo'n dagje mee te maken denk ik. Hier net thuis van een gezellig borrelavondje met vriendinnen. Wel gek om zo aangestaard te worden met een zwangerschapsbuikje. Rond 11 uur-12 uur komen de 16 -18 jarigen binnen in de loungeclub om daarna de tent om te bouwen in een danceclub. Leuk om te zien, wat een goede oude tijd en wat zijn wij dan weer 'oud'. Was ook wel de tijd om te vertrekken dus nu lekker naar bedje toe. Trusten allemaal.
Hier een gigantische dip!! iedereen die ik tegen komt noemt me: zwangere nel, dikkertje dap, zoo je hebt een dikke kont gekregen, zit wel wat bij op de heupjes. Ik wordt er zooo gek van!!! Ik weet dat het heel normaal is om aan te komen maar vind die opmerkingen gewoon niet meer leuk. Ja ik ben al 12 kilo aangekomen en dat is niemand van mij gewend maar ben nu gewoon zo verdrietig. Een paar keer is leuk maar als het gezegd blijft worden . Dus net barste ik uit tegen de vriend van mijn vriend en nu lig ik boven te janken als een klein kind. Komt m'n vriend naar boven dat ik hem voor lul zet ....... Naja het zal wel aan mij liggen hè, hoor nu beneden het woord hormonen vallen dus dat is dat. Nou ga maar slapen. Sorry voor m'n ego bericht
Zoooo heb even bijgelezen, was al sinds donderdagmiddag niet online geweest. Heb vanalles gelezen maar weinig onthouden. OPgroeien met beesten: juist goed, schijnt dat dat soort kinderen minder stress heeft, verantwoordelijkheidsgevoel leert (later, niet direct ) etc. Hier ook een kind wat helemaal wild is van alles met vier poten, of twee poten met vleugeltjes etc. Ja wat wil je ook,.... vier honden en twee kippen, bij de buren koeien, aan de overkant paardjes (en zo nu en dan met mama óp een paard zitten) Need i say more I rest my case!
Nou meis snap je wel. En niet leuk van je vriend om te zeggen je zet min voor lul. Want zijn vriend zet juist jou voor lul. Dikke knuf Goeimorgen meiden Wij gaan zo even lekker in bad. Ben benieuwd nu nog met 1 dochter straks twee Nof dat is eigelijk nu al hè
Goedemorgen meiden! Hier weer een mooie dag met zon! Vrolijkt me helemaal op. Waar ik nog vrolijker van wordt is dat we vanmorgen de knoop hebben doorgehakt wat betreft de naam! Joehoe @lilo, dikke digi knuf, die kan je wel gebruiken. Vind jou vriend behoorlijk egoistisch als hij denkt dat jij hem voor lul hebt gezet hoor. Net wat binna zegt, hij heeft jou ontzettend voor lul gezet! Vandaag de hele dag weg, dus spreek ik jullie vanavond wel weer even. Fijne dag allemaal!
Goede morgen allemaal! Stuur dat zonnetje eens hierheen; ik leef op dit moment in een grijze mistige wereld... Lilo, gelijk heb je hoor dat je het gezegd hebt! Je vriend had je moeten beschermen. Je laat je vriendin die zo'n wonder in zich draagt toch niet zo te kijk zetten? Je hebt de afgelopen maanden juist heel bewust geleefd en waarschijnlijk niet iedere dag bij de Mc Donalds gezeten. Grrrr, kan hier zelf gewoon boos om worden! Alsof jij het leuk vindt dat je zoveel bent aangekomen. Maar je weet waarvoor het is hè?! Voor een heel mooi lief klein wondertje, die zich op dit moment prima vermaakt in jouw buik!
Goedemorgen dames, Nou vannacht weer zo'n lekkere pijnlijke nacht gehad. Kon vanochtend amper mijn bed uit komen van de pijn en voel me rug dus de hele tijd. Tijdens het lopen heb ik ook behoorlijk pijn. Ik mijn werk gebeld dat het lastig werken is met zo'n zere rug. Vraagt mijn collega of ik toch wil komen al was het alleen maar om daar te zitten en toezicht op de woning te houden en dan zouden hun al het werk wel doen!!! Dus straks toch maar die kant op en een beetje zitten daar! Pff wordt een zware lange dag ben ik bang! Liefs
Lilo knuffel!! Ik kan me ook onwijs storen aan dat soort opmerkingen. Raar he dat mensen dan ineens het normaal vinden om grappen te maken als he dikkie dik ofzo.
@ Sunnie: HAHAHA voelde je je zo oud ja! Moet zeggen dat ik ook al een heeeele tijd niet meer ben gaan stappen, maar zon 2 jaar geleden ging ik nog standaard elk weekend de discotheken opzoeken! Heb daar eigenlijk best nog wel weer is zin in! @ Lilo: Pff meid dat is echt niet leuk! Het is zowiezo niet leuk om voor l*l gezet te worden en om dan ook nog te zeggen dat het aan je hormonen ligt... mensen lijken echt niet te snappen dat niet elke vrouw daar last van heeft en je normaal gesproken ook zo zou reageren!!! Maar probeer dat maar is uit te leggen, dat geloven ze dan weer niet. Sterkte ermee en een dikke knuffel! @ Hopmarjanneke: Het lijkt ons ook heerlijk om een nieuwe dierengek op te voeden! @ Binna: Eigenlijk zit je er nu al met zn 3e in Doen jullie dat vaak? samen badderen??? Hier hebben mijn ouders dat nooit met ons gedaan en wij thuis hebben geen bad dus ik zal dat denk ik ook niet gaan doen. @ Monika: Hier valt het zonnetje nog wel mee maar je merkt het goed aan de vogels die zijn heel druk hier buiten En super dat jullie de knoop doorgehakt hebben betreft de naam!!! @ SQ: Jeetje meid wat verschrikkelijk rot! Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuffel! Hier redelijk geslapen. Nu aan het wachten tot de warme broodjes klaar zijn *jammm* En dan naar opa&oma en vanmiddag om 15:00 wordt ik door een vriend van me opgehaald om naar de verjaardag van zn vrouw te gaan. Met een beetje geluk is mijn vriend lekker vroeg klaar dat die ook nog ff naar die verjaardag kan komen, dan bij mn ouders weer eten en dan saampies naar huis Fijne dag toegewenst voor iedereen!
Goeiemorgen! Tnx voor wie gereageerd heeft op mijn echo foto's! Wij houden familiedagje vandaag dus ik ben weer weg!
Monika, bedantk voor de zonnestralen! Ik zit hier met de laptop op schoot enorm van je foto te genieten, want hier is het nog altijd grijs..... Mijn man luisterde net even aan mijn buik; hoort hij gewoon het hartje van de kleine! Terwijl hij al weken 's avonds met een wc rol mijn buik afspeurt op zoek naar de hartslag. Zo gaaf! Sunnyqueen rustig aan doen hoor! Goed dat je wel je werk hebt gebeld! Vagans eet smakelijk en een fijne verjaardag!
@ Rianne: Fijne familiedag! @ Guusje: Wat leuk dat je man het hartje heeft kunnen horen! Vanaf wanneer kan dat eigenlijk? en moet je er nog iets speciaals voor doen? pff broodjes zijn nog niet klaar want mn moeder is nog in de douche bezig... ik heb HONGER!