Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zooooo.... hier gaat net het laatste geroosterde boterhammetje naar binnen. Dan m'n mokje melk nog en ik kan er weer tegenaan vandaag! :D Hopelijk zijn jullie broodjes ook snel klaar Vagans!

Hier een grijze dag, maar wel droog en ik ben in een opperbest humeur, want ik heb eindelijk weer eens goed geslapen vannacht!! Ik ben heeeeel blij dat ik me gisteravond heb kunnen inhouden en niet van m'n zelfgebakken cakejes heb geproefd (die ging ik om 23u ineens nog maken, had ik zin in, hahaha) anders was het maagzuur weer gaan opspelen waarschijnlijk. En nu dus heerlijk geslapen en net het eerste cakeje geproefd en hij was heerlijk!!

We gaan wat rommelen in huis vandaag en vanmiddag ga ik naar die muziekjesvriend en eerst even langs Hunkemoller want op de site verkopen ze die tussenstukjes niet.

Lilo, wat een kinderachtige opmerkingen maakten ze zeg! En stom dat je vriend het niet voor jou opnam.... Heb je nog wel lekker geslapen?

Guusje: wat gaaf dat je man het hertje zo kon horen! Wij proberen het soms ook met een rolletje, maar tot nu toe niks... de vk zei dat het lastig te horen is, dus we hebben al een tijdje niet meer geprobeerd, maar bij jullie lukte het gewoon toen hij z'n hoofd op jouw buik legde ofzo?

M'n vriend is om me heen al lekker aan het opruimen, dus ik begin me een beetje schuldig te voelen dat ik nog steeds op m'n krent zit, haha. Ik ga dus maar eens even helpen. Ik moet vast nog wel een pauze inlassen ergens, dan kan ik weer meelezen.

Groetjes!!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wij vinden het ook heel bijzonder, mede ook omdat wij pas rond 18 weken voor het eerst het hartje bij de verloskundige konden horen (moesten steeds voor een echo naar het ziekenhuis).

Ik stond en hij legde zijn oor op mijn buik en riep gelijk; "Ik hoor het!" En het klopte, want mijn hartslag was lager. Ik hoop dat jullie mannen het ook nog gaan horen!

Veel succes met eten, opruimen en weet ik wat al niet meer; ik duik weer op de geboortjekaartjes...!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas ik ga iedere wiekend met me dochter in bad heerlijk ik lees een boekje en zei speelt en beeft van die verf voor in bad nou sinds dien wordt me buik steeds beschildert

@Guusje. Oooo wet leukk

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hier een lekkere luie dag vandaag. Lekekr bankhangen en niksen.
    Hier schijnt het zonnetje ook.
    Heb voor vanavond het eten al zover klaar staan dus ook weinig omkijken meer naar.
    Zo misschien maar eens een dvdtje kijken ofzo...

Lilo wat klote al die opmerkingen en dat gezeik van je vriend naderhand, maar meid je moet maar zo denken, je bent lekker gezond zwanger!!!!

Iedereen een gezellige dag met verjaardagen, badderen, familiedag en andere gezelligheid.

Liefs

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Pfff, nog 1 boek te gaan. Maar we hebben al hele mooie kaartjes en tekstjes gezien!
    Was het maar vast mei (met de bevalling achter ons)!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Wat lief dat ze je buik beschilderd! haha

voor alle meiden met een relax dagje: Geniet er van!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oe, net op de kruidvat site de folder aan het bekijken en ze hebben weer leuke baby & mama dingen!

o.a. wipstoeltje & positie t-shirt!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas oo. Dat wordt weer folders kijken

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Leuk, ik heb de folder vast doorgenomen! Bedankt voor de tip Vagans! Ik vond de 'Oud Hollandse' slabbetjes ook wel erg leuk.
    Maar wat ik helemaal leuk vond zijn de Mama vitamines die weer in de aanbieding zijn. De mijne zijn op, maar ik koop zoiets graag in de aanbieding. Dinsdag dus weer even op pad.

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

De kruitvat folder zit idd weer vol leuke aanbiedingen. Leuk positieshirt ook!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hai meiden,

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. Heb mijn vriend vanmorgen even uitgelegd dat het echt niet aan de hormonen ligt en dat het niet leuk is om continu voor dikzak uitgemaakt te worden. Daarnaast heb ik m aangesproken op het feit waarom hij het niet voor mij opnam. Hij beweert dat hij het voor mij op nam (terwijl ik boven lag) dat het niet leuk is dat dat continu gezegd wordt ... naja het zal dan wel. De rust is iig weer terug gekeerd.
    Vandaag officieel in het 3e trimester :D

Wens jullie allemaal nog een fijne zondag :) Knuffel

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ah wat een hel he lilo! Omdat je dikker word wil dat nog niet zeggen dat je dat MAG zeggen, ook al is het legaal omdat het een baby betreft!

afgelopen week zei een kennis; zo jij hebt ook alweer een hele PENS!
    210034 210035 210036.. ja thnx for sharing...
    gelukkig weet hubby hier dat hij dat ECHT niet hoeft te doen. Ik heb hem duidelijk verteld dat hij me alleen maar liefkosend mag toespreken met; schatje je bent de mooiste en het komt allemaal goed. (ook al denk je dat niet, het is verboden om dat te zeggen)
    Gewoon vertellen wat hij WEL moet zeggen; dat snappen mannen tenminste, net als de handleiding van de cd-speler.

nog ff ego nieuws; ons huisje gaat misschien toch door! de financiering wilde niet lukken maar nu bieden ze ons aan om eerst te huren en dan te kopen!!! :D:D Nu maar hopen dat we daar goed gaan uitkomen, dan kunnen we alsnog verhuizen! Juppie!!!:D

verder ben ik echt een zeeft en moet na 2 dagen weer zoveel bijlezen dat ik het niet meer allemaal weet, maar gelukkig hebben jullie dat ook :)
    x en fijne zondag iedereen!

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Kom effe snel hallo zeggen:D

@ lilo; jeetje meid, wat een gedoe met je mannetje. Fijn dat het nu weer wat bekoelt is. ach die mannen begrijpen ook niet altijd alles
    @ vagans; Leuk he die dingetjes bij kruidvat:D Ik ben ook in love met dat positieshirt haha.
    @ dieren; denk dat als kindjes ermee opgroeien ze wel beter eraan wennen dan wanneer ze diertjes zijn bij kennissen of familie ook al is dat heel vaak.
    Ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen tussen poezen en baby, maar dat zal vast goedkomen!

@ baby voelen/hartje horen kloppen: Wij zijn hier nog steeds niet de gelukkige! Ik voel zelf de kleine meid regelmatig maar manlief heeft haar nog steeds niet gevoeld:(
    wel voelde ik van de week wat aparts, net alsof ze een gitaarsnaartje vastpakte en liet schieten haha een soort getril. Heel apart! En toen trilde mijn mobiel in broekzak en toen zei ik: Papa trilt terug!.. Kreeg ik als reactie een keiharde beuk/schop hahahahaha..

Nou meiden, ik ga lekker heeeel veel broodjes hamburger/cheeseburger maken voor mn mannetje en mij en dan gaan we romantisch samen een filmpje kijken:D

Morgen pretecho woeehoeewww:D

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Poeh hier buikje weer vol!
    Lekker ggeten en lekker toetje!

Ik heb hier een kanarie met een tik!
    Beest zit de hele dag op zn schommeltje tegen de zijkant een te schuren met zn hoofdje en snavel.

Schoonzus met neefje op visite geweest vanmiddag dus even een break op deze luie dag;)

15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoeii!!! Gauw de Kruitvatfolder bekijken zometeen! Ben nu wel benieuwd naar dat positieshirt!

Veel plezier met de pretecho morgen, Troetel!
    Binna, wat schattig dat Silver in bad je buik beschildert! Wij zijn ook echte badderaars, dus ik kan niet wachten om dat straks samen met ons kleintje te doen!
    Kheb vandaag de tussenstukjes bij Hunkemoller gekocht trouwens. Vandaag nog geen last van knellende bh, maar morgen neem ik er voor de zekerheid eentje mee naar werk. Je weet maar nooit! Misschien draag ik de kleine vrij hoog ofzo, want ik heb nu bh's maat 90C terwijl ik normaal 75C heb en groter dan 90 zag ik ze bij Prenatal niet...

Ik ga zometeen nog snel even iets te eten maken, dan kan ik daarna Boer zoekt vrouw kijken.

Groetjes weer!!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo ben trots op me meisje. we zijn gewoon met de loopfiets helemaal naar me ouders gegaan. dat was nu met haar tempo iets van een kwartiertje echt super.

daar lekker gegeten en nu lekker thuis uitbuiken.

@sanny ik vindt het super dingen die tussen stukjes. ook omdat ik dan wat leukere bh aan kan. want ik heb wel een brede mt en een grote cup mt.

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Tussenstukjes BH;
    Ik wist niet dat ze er waren, maar had eerlijk gezegd ook 1 a 2 cups groter nodig qua bh, dus moest sowieso nieuwe kopen.

Cup C is nu te klein, D past bijna nauwsluitend zegmaar. Heb de 'breedte' maat wel op de groei gekocht, nu 95. Maar kan hem strakker doen zegmaar. Heb gewoon bij Hema wat bh's in de aanbieding gekocht toen:) Want die meegroeidingen zijn echt niet mijn favoriet, afschuwelijk!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zo ik ben weer thuis.
    Leuk he dat positie shirt!

* Bh bandjes, bij mij is de rug altijd te groot! ik heb echt 80 maximaal... want ze moeten wel stevig zitten aangezien mn cupmaat laatste keer voor mn zwangerschap F was dus ik heb heel wat mee te sjouwen...

* Dik genoemd worden: Ik zit zelf juist steeds, pff moet minder eten wordt fatsig, en vriendlief dan ja ja je krijgt een hele pens! Wij maken daar gewoon wel grapjes over en dat vind ik prima.

De verjaardag was gezellig, daarna lekker gegeten en nu weer thuis met vriendlief en hondjes voor de buis! ;)

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Argh! Dacht is snel uit het kaartjes kiezen te zijn, liggen er nu 5 kaartjes me toe te lachen: "Kies mij, kies mij!" :D

Morgen moeten de boeken terug, dus maar even de namen opschrijven en over een paar weken maar weer eens ophalen. Meisjes kaartje gaat wel lukken, misschien dat we een jongenskaartje nog zelf gaan samenstellen.

Toch leuk als je nog niet weet wat het wordt; mag je er 2 uitzoeken!:cool:

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Hahaha, o wat erg.
    ik moet nog steeds bij mn zwager langs, die zou me helpen met zelf ontwerpen. Maar ik vergeet het steeds ;)

Zo ik duik zo maar is mn bedje in

truste meiden!

Deel Deze Pagina