Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Meiden ik ga ook slapen! iedereen een fijne nachtrust toegewenst en tot morgen :)

Knuffel

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga ook afsluiten.
    Alvast weltrusten en slaap lekker allemaal!
    xx

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat zijn jullie vroeg met slapen!
    Slaap lekker allemaal!

4. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    strakkies heb ik een date met Dr. Pappa

owww wat spannend
    ben zooo benieuwd naar frummie

frummie gaat al regelmatig tekeer hiero maar ik vind wel dat frummie nu wat hoger mag schoppen dat getrap in me doos is echt alles behalve fijn

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Hier lekker vroeg wakker uit het niets zat ik weer recht overeind haha. Kan er nu wel om lachen maar op dat moment zelf niet hoor.. 5:15.. Hoe verzin je het!

Mannetje is nu een uurtje werken en eind v.d. ochtend hebben we de 3d/4d pretecho:D

Nu effe lekker ontbijten en daarna wat aanmodderen in huis:)

Iedereen een fijne dag!

Liefs

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden Happy Valentijn

@troetel en chaartje heel veel plezier met jullie date vandaag met jullie kleine moppie

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    AHHH VALENTIJN! Helemaal vergeten!!!

@geboortekaartjes: ik ga inspiratie opdoen op de 9 maandenbeurs.

@troetel en Chaartje: veel plezier vanmiddag/avond!!

@vroeg op: hier ook 6 uur dat 'charlotte' (werknaam voor de baby ;)) begon rond te trappelen.. en zoonlief al begon te roepen..
    Die heeft overigens nu zijn driftbuien periode.. was een leuke 'goedemorgen' vandaag.. zo maar lekker zwemmen met m!

@vandaag doen?: heel weinig, genoeg weer gedaan dit weekend!

bye bye

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden!

Chaartje en Troetel veel plezier met jullie echo
    Lekker begin vd dag Esmee zon driftkikker;)
    All..HAPPY VALENTIJN!!!!

Hier aan het ontbijten dus een drukke baby in mn buik.
    Heel typisch altijd hihih.
    Verder maar 2 uurtjes werken vandaag dus lekker kalm aan.
    Moet energie sparen voor de 9MB vrijdag;)

Vandaag 26 weken!!! Joehoepie!!

xx

9. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    WHOOOHOOO ECHOOOOO
    ben zo misselijk hihihhi
    hopelijk hou ik het binnen

Fijne Valentijn aan iedereen

en nog een keer jippieeeee

ik ook 26 weken

sjowwwww

wat een feest vandaag
    moet niet te blij doen want anders mag ik echt weer de plee van dichtbij gaan bewonderen :(

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahah doe dan maar rustig Chaartje!
    Jij ook gefeliciteerd met je 26 weken!!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meissies :D

HIer een goede nachtrust achter de rug .. moet wel zeggen dat ik er 5x uit moest om te plassen. Maar gelukkig heb ik pot boven staan want anders was ik wel chaggo haha.

Vandaag alweer 28 weken joehoeee nog maar +- 12 te gaan :D

@ Chaartje: Heel veel plezier bij de echo! Hopelijk laat je kleintje zich goed zien!
    En gefeliciteerd met je 26 weken!!

@ Troetel; Ook jij veel plezier bij de echo!

@ Meimamma: Gefeliciteerd met je 26 weken :D

@ All: Happy Valentine :D

Zo ga me effe aankleden en dan lekker met de hond wandelen. Tot straks xxx

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Chaartje: Heel veel plezier! en gefeliciteerd met je 26 weken!

@ Troetel: Jij ook heel veel plezier!

@ Meimamma: Gefeliciteerd met je 26 weken!

@ Lilo: Gefeliciteerd met je 28 weken!

Hier niet zo heel goed geslapen, mn buik zit me steeds meer in de weg aangezien ik altijd heel veel draai in mn slaap en daar nu dus van wakker wordt... Vriendlief ging er om 03:30 uit en is weer aan het werk. Met een beetje geluk is die vanaaf thuis. Morgen om 09:30 staat er iemand van het kraamzorg bureau hier.

Ik ga ook ff een boterham pakken.

13. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Good morning ladies!!!!

Hier even een kort berichtje van mij.
    Ik zit heerlijk in Friesland te genieten van sauna, jacuzzi, lekker eten en helaas regen hihihi.

Maar goed lees en leef wel met jullie mee, maar dit kan alleen via mijn mobiel en berichtjes sturen gaat dan zo lastig!
    denk dus wel aan jullie hoor.

Vanaf volgende week klets ik weer volop mee!!!
    Missa you all!

Xxxxx

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Ducky: veel plezier daar!

Pff hier voel ik me ineens niet zo lekker, heb het heel warm, beetje dizzy en misselijk... Maja ik moet toch echt de doggies uit gaan laten, nu regent t ff niet! Dus ik ga maar voorzichtig naar beneden.

Oja en ik zal ff nieuwe fotos in het buikjes topic plaatsen :)

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Meimamma en Chaartje gefeliciteerd met jullie 26 weken!!!

@ Esmee, fijn zo'n driftkikker om je heen in de ochtend!!

@ Lilo, Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Ik moet er ook steeds vaker uit om te plassen, maar dat heb ik bijna de gehele zwangerschap al dat ik er 's nachts uit moet om te plassen dus ik had al heel gauw een emmer boven staan, want mij echt niet gezien dat ik 3 of meerdere keren per nacht naar beneden toe slenter.

Ik heb trouwens als ik dan geplast heb 's nachts en ik ga op bed liggen dan is mijn buik ineens helemaal hard. Niet een echte harder buik ofzo, maar ik voel dan ons kindje heel duidelijk liggen!

@Echo's Heel veel plezier dames!!!!

@ Vagans, heel herkenbaar dat de buik steeds meer in de weg gaat zitten. Ik merk het ook in bed vooral bij het omdraaien.

@ Ducky, meid geniet er maar lekker van en het geeft niks dat je niet zo vaak kan reageren. Dat komt na die tijd wel weer.

@ All happy valentine!!

Ik ben dus gisteren om 12 uur begonnen op mijn werk en ik ken mezelf ik ga toch gauw dingen doen, maar ik had tot 13.30 een collega bij me die tegen me zei ZITTEN BLIJVEN!!! Zei heeft me even met de broodmaaltijd geholpen met de bewoners. Ze zei tegen me dat ik nogal bleek zag en toen heb ik ook verteld dat ik me dus helemaal niet goed voel en veel pijn heb. Ze vroeg zich af wat ik daar dan deed. Nou ja ik moest van die andere collega komen. Nou dat vond ze maar een beetje belachelijk alleen mag zij daar dus niks van zeggen. Na het brood eten moesten de mensen naar de wc gebracht worden en ik had die collega gebeld die vroeg of ik vandaag toch wou komen. Ik vroeg haar wie bij mij de wc-ronde kwam doen. Toen zei ze dat zij dat samen met collega S zou doen. Maar zei was nog niet klaar dus ik moest collega S alvast maar bellen want die was al klaar volgens haar. Ik collega S gebeld, maar die was zelf ook nog haar bewoners naar de wc aan het brengen, maar ze zou er zo aankomen. Nou zij kwam al vrij snel en heeft 1 vrouw naar het toilet gebracht om vervolgens eerst weer haar eigen bewoners naar de wc te brengen. Ondertussen kwam die andere (oppercollega noem ik had maar even) steeds maar niet. Toen kwam de collega die mij met het brood had geholpen had even kijken (zij mag mensen niet naar het toilet brengen omdat ze gastvrouw is) Zei vroeg dus aan mij of ik al geholpen was. Dus ik vertelde dat er nog 2 naar het toilet moesten, maar dat collega S nog druk was en dat die oppercollega ook nog druk was. Toen vertelde ze mij dat die oppercollega gewoon achter de computer zat!!! Nou toen zakte mijn broek af. Zij was degene waarvan ik moest komen en zij was diegene die zei jij hoeft niks te doen wij helpen je wel, maar ze is nooit geweest te helpen. Collega van mij er heen om te vragen waar ze bleef. Heeft ze gezegd dat collega S alle mensen wel even naar de wc kon brengen bij mij. Dus je kan je voorstellen dat wij met zijn 3-en echt zoiets hadden van HUH!!! Rond 15.00 begon mijn andere collega en was er weer overal toezicht waardoor ik ''extra'' was dus toen heb ik aan gegeven dat ik nu toch wel graag naar huis wou. Officieel moest ik tot 18.00, maar had echt zo'n pijn en zat me daar een breuk. Nou het kwam er wat moeizaam uit maar uiteindelijk mocht ik dan toch wel naar huis. Pfff Wat gedonder zeg!!
    Inmiddels gaat het iets beter met mijn rug. Gisteravond heb ik een flinke uitgebreide massage gehad van vriendlief en dat heeft toch iets geholpen. Ik merk wel dat als ik op mijn zij probeer te slapen dat de pijn dan weer wat begint.
    fijne dag dames!!

Liefs

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: Jeetje wat een rot collega!
    Kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zat! Ik hoop dat er volgende keer meer rekening met je gehouden wordt en anders zou ik gewoon ziek melden en dan ook echt niet komen! Laat ze het maar uitzoeken!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo ben weer lekker me meisje wezen zwemmen en nu even wat eten. straks gesprek met pleegzorg. ben benieuwt

@sq ik vindt het echt niet kunnen hoor van die opper colega. ik zou zeggen nou bij deze ik ga nu naar huis. je was al gek dat je heen ging en dan doet zei ook nog eens niks. je meot wel goed aan je zelf denken he. je moest straks nog een zware bevaling tegemoed. en voor het slapen als je dat graag op je zei doet. een kussen onder je buik. want dan hangt ie niet zo aan je rug

@vangas hoest nu heb je de hondjes nog uit kunnen laten

@dukcy oeii lekker genieten dus

@meimama en chaartje gefeliceerd met jullie 26 weken

@lilo gefelciteerd met je 28 weken.

we schieten al lekker op he meiden

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Sunny: Ik voel het kindje ook heel goed liggen als ik net geplast heb :)
    Jemig wat een rot werkdag heb jij gehad zeg ... Gelukkig gaat het iets beter met je rug na die massage.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Ja ik heb de hondjes uit gelaten, voel me alleen heeeeeel erg moe. Beetje een verzwakt gevoel en mn hoofd is heel zwaar! Ik had dit gisteren middag ook... naja ik doe het wel gewoon een beetje rustig aan vandaag, al wilde ik een hele hoop doen vandaag maja...

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans ik voel me net als jij. Ook geen puf, kind dat in de weg zit als je in bed ligt. En vanalles willen doen en geen puf hebben!

Binna ja we schieten al lekker op met zn allen. Onze babies komen steeds dichter bij!
    Kan niet wachten om op mn roze wolk te zitten.

Ik ben op radio 100% nl lekker een top zoveel van liefdes liedjes aant luisteren in het kader van valentijnsdag.
    Lekker radio hard aan. Jammer voor de buren!

Alleen moet ik zo ff stofzuigen. Ik heb 1 kanarie maar die maakt echt zooi voor een hele foyer. Ik wordt er zo vervelend van!

Deel Deze Pagina