Hey Meiden! Hier weer even ego hoor! Hele dag gewerkt en mijn man heeft zo'n rugpijn dat hij niets meer kan (hij kan niet eens meer staan) dus thuis kon ik ook alles in mijn uppie doen. Daarbij was de oppas vandaag vrij dus mijn dochtertje was bij de schoonouders geweest. Daar is alles wat ze doet leuk en wordt om alles heel hard gelachen, ook om de dingen die absoluut niet mogen dus die moest ik thuis ook even aanpakken, heerlijk obstinaat!! Dus ik heb het wel gehad! Hoe was de echo van de dames vandaag??
@ Aukje: Beterschap voor je man! erg vervelend! en suc6 met je dochtertje! Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de echo dames!!! Voor mij nog heel ffies gedult hebben
Meiden ik ga maar eens vroeg afsluiten en wat tijd aan mn vriedn besteden Alvast weltrusten voor straks! Liefs
heel erg valentijns achtig, ik lig op bed tv te kijken en vriendlief zit in de woonkamer wat anders te kijken... haha maja ik heb dan ook weer mega last van mn rug dus is bed toch lekkerder dan bank. en de hondjes liggen.... Natuurlijk bij het vrouwtje
weltrusten voor iedereen die gaat slapen! Ik denk dat ik zo zelf ook maar ga afsluiten en nog ff tv ga kijken zonder die laptop op mn buik
hey meiden zo ben weer thuis van de brand oefening ben kapot. de hele tijd gestaan. en toch ook wel weer schrikken hoe de werkelijk heid is en kan zijn. @guusje meis als je met buikpijn op je werk ben moet je wel aan je zelf denken he. dan mar minder werken. en ik ken je gevoel qua nooit meer fultime werken dat had ik bij de eerst ook heel erg.
Even een heugelijk feit: Wij hebben vanavond het geboortekaartje uitgezocht!!! Vriendlief had voor valentijn een bosje bloemen mee met een brief met een hele lieve tekst en 3 boeken met geboortekaartjes van de drukkerij om in te kijken. 1e boek wat we bekeken vonden we meteen al een paar leuke. 2e boek weinig en 3e boek maar 1 die ons beetje aansprak. Dus het 1e boek er weer bij gepakt en binnen minuten waren we er uit. We handig als je dezelfde smaak hebt hahaha! Maar de kosten bij een drukkerij zijn dus veel duurder dan via internet bestellen. Dus ik zoeken op internet of ons geboortekaartje ook online was te bestellen en binnen no time had ik een site gevonden waar ons kaartje tussen zat en de totaalkosten zo'n 70 euro goedkoper zijn dan bij die drukkerij. Dus daar zijn we ook over uit. Nou gaan we later deze week weer verder kijken naar de tekst die we er in willen en als we daar over uit zijn dan bestellen we de proefdruk!!! YESSS!!! Liefs
hai ladies nou Frummie wou zich niet van haar zijn beste kant laten zien elke keer dat handje op het hoofdje en dr pappa ja mevrouw frummie heeft het armpje op het hoofdje maar U OOK!!!! en toen besefte ik dat ik al die tijd met me arm op me voorhoofd lag nou moest ik ff op me zij liggen draait frummie gewoon mee he hij dacht eerst dat hij zijn echoscoop verkeerd om had maar frummie was gewoon gezellie met me meegedraaid toen en paar keer lopen springen gek doen ff wat eten en het hielp niet echt heb wel wat fotootjes mee gekregen 5 maar moet morgen weer bellen voor een nieuwe afspraak jammer genoeg gaat hij vrijdag op vakantie dus ik kan pas na volgend week vrijdag terecht nou hopen dat frummie dan de handjes laag heeft ben zoo benieuwd naar frummie wel jammer en dan die mensen die denken dat ze grappig zijn met hun ow zo fantastische joke nou misschien wilt frummie gewoon niet dat je hem haar ziet na 1000 keer is het niet meer leuk frummie doet het toch niet expres??? dus nou zit ik weer thuis morgen naar de vk en dan kan ik weer naar het hartje luisteren fijne avond xxx
Goeimorgen meiden @chaartje he wat jamer dat het niet helemaal wou lukken hoop dat je snel nog een keer kan kijken
Goeeeeeeeeeeeedemorgen meiden! @ Chaartje; Balen zeg dat het niet helemaal wou lukken @ Ego; hier was de pretecho superleuk hihi. Echt veel herkenbare houdingen (die haar papa ook heeft). Ze lag eigenlijk hele tijd met armpje/handje over het gezichtje en met de andere had ze haar teentjes vast en hield haar voetje boven het hoofd.. (Geen idee van wie ze die lenigheid heeft hihi).. Maar we hebben 7 prachtige foto's meegekregen en vanavond gaan we als het goed is met oma in spé nr 1 de dvd kijken Vandaag druk, druk druk. Nouja overdag valt wel mee Maar vanavond.. Pffff Mama komt op visite maar die verzint het weer om pas rond 4 uur of 5 uur te komen, dan als mannetje thuis komt eten en dan de auto wegbrengen naar de garage en om 19:15 naar de VK.. En dan nog de dvd kijken haha.. Ik ga maar eens gtst kijken en daarna wat in huis doen Liefs
@ Binna: Tsja met brand valt niet te spotten nee, kan me voostellen dat je kappot was! @ SQ: Wat lief van je vriend! en at fijn dat jullie er uit zijn! @ Chaartje: O wat balen meid!!! Ik wordt er trouwens wel bang van, je hoort zo veel verhalen over dat het kindje zich niet goed laat zien!!! En ik moet Donderdag! Mogen jullie kosteloos nog een keer terug komen of moet je dat weer opnieuw betalen? Ik hoop echt dat frummie zich de volgende keer wel helemaal laat zien!!! @ Troetel: Wat fijn dat bij jou de echo wel leuk was! Maar toch hoor ik zooooo vaak dat die handjes een probleem zijn Hier een ROT nacht gehad. Nu slaap ik zowiezo minder doordat mn buik in de weg zit maar die k*T hond van de buuren, naja eerder die K*T buurvrouw... tot HALF 4 Heb ik die hond horen janken, en dus ik ook wakker!!! kon ook wel janken ik was zoooo boos ik wilde bijna de ruiten in gaan gooien ofzo :x We gaan even heel goed kijken welk recht we hebben want de dierenbescherming doet niks maar de politie ook niet! en dit kan zo niet langer! Ik heb mn slaap hard nodig en ik merk gewoon dat de kleine ook super rusteloos is zo als ik me zo druk aan het maken ben en niet kan slapen. En straks wil ik zeker niet dat mn kindje niet kan slapen omdat die hond tekeer gaat!!!! Konden niet eens uitslapen want om 09:30 staat er iemand van de kraamzorg op de stoep voor de intake. Naja ik ga hier ff de was wegruimen voor ze komt. fijne dag allemaal!
@ Pretecho; Ja ook hier lagen de handjes in de weg hoor.. We hadden geen volledig zicht over het gezichtje helaas. Maar uiteindelijk waren we redelijk tevreden met de foto's. Ze gaf ons in ieder geval geen kans nog een keer terug te komen.. 'Want het was toch een extra dimensie om dat handje ook bij het hoofdje te zien..' @ Vagans; Succes met de intake zometeen. Ben best benieuwd wanneer ze hier een keer bellen voor een afspraak!!
moguh ja hoor want we waren nog niet eens echt begonnen dus 3 maart mag ik het nog es proberen hopelijk werkt frummie mee wel grappig dat frummie dezelfde houding qua liggen heeft als mij me moeder en me oma en Levi als we liggen lagen dan is het meestal wel met het armpje op de hoofd hahahaha ff kijken of ik zo een foto kan uploaden
Goeiesmorreges.... Ha Binna: ja ik wilde je gisteren vragen hoe het zat met pleegzorg... maar ja... alle tekst weg grrrr. Maar dus pleegproject afgesloten en dan straks evt overnieuw in een project stappen? Leuk zo'n date met stoere brandweermannen!!!! @Vagans: balen zeg van die leveringen aan Kruidvat. Maar lekker gegeten dus (of het lijkt mij in ieder geval wel heel lekker mmmmmmjammie) Och balen meid, doet buuf nu helemaal niets meer qua de afspraken die jullie hebben gemaakt? @guusje: 6 partneravonden? Wij hadden er maar eentje bij de oudste. Moet nog even gaan kijken hier in Duitsland. Hihi "Beschaafd dik" vind m wel mooi gevonden! Enne... gewoon op je strepen staan meid. Niet al die extra taken nog aannemen! Je hoeft nog maar een paar weken te werken meid! En werk je niet overde kop hoor. Straks moeten ze het ook vier maanden zonder je doen! @aukje: knuffel meid ivm je peuterpuber! en beterschap voor je vent! @SQ: leuk dat je nu in ieder geval je kaartje hebt. Wij moeten nog: naam!!!!, kaartje, tekst.... @chaartje: balen dat frummie "vervelend" was. Maar toch wel mooie beelden meid! @troetel: leuk zeg dat het zo geslaagd was met de echo! @handjes voor gezichtje: hier ook een kindje wat regelmatig met de handjes tegen de wangetjes ligt enzo. Geeft juist wel mooie beelden vind ik. Frummel stak vorige week zowaar dr tong naar me uit. Hier weer een kindje wat volgens mij salto's aan het draaien is ofzo. Vanmorgen ging er echt een hele knobbel over het midden van mijn buik (ter hoogte van navel) en dan eerst van links naar rechts en toen weer terug. Dus ben heel benieuwd hoe ze morgen weer ligt Dochterlief duikelde vanochtend pardoes achterover van ons bed af arm ding, maar ze huilde niet, dus ik geloof dat ze "goed" neerkwam. Maar ja ze was ook zoooo druk, ze had al zeker een kwartier in haar bedje zitten keuvelen, daarna begon ze "Heitieie" te roepen. Papa geeft antwoord..... "memmieie", nou dan kan moeders antwoord geven Dus papa heeft haar opgehaald, meteen honderduit kletsen en klauteren enzo... en ja toen pardoes van bed gerold.
@ Hopmarjan: Nope, half 4 is niet tussen 11 en 12 en het gaat al weer dagen zo... Nou net de intake gehad tsja... ze wist mn vragen verder niet echt te beantwoorden, moest ik maar aan de VK vragen en we krijgen het minimaal aantal uuren, 8 dagen lang van 09:00 tot 12:00 maar heeft er duidelijk bij gezegd dat dit enkel moeder en kind is en dus geen huishoudelijke taken bevat en mn bed doen ze zowiezo niet omdat die niet omhoog kan (door de kast ombouw die er aan vast zit) Maar wat moet zon mens in godsnaam 3 uur lang met mij doen... en gaat ze dan de rest van de tijd uit dr neus zitten eten??? Nee ik heb zo iets, kom dan niet , je betaald er toch goed geld voor dus ik vind het allemaal best wel een beetje stom! Naja nu maar ff met de doggies wandelen en dan boodschapjes doen met vriendlief en vanavond bij vrienden eten
@ Marjan; Gelukkig dat de kleine meid niks mankeert zeg. Was vast wel even schrikken! @ Vagans; Pff word je niet vrolijk van die kraamzorg dan. Wat voor vragen had je dan gesteld?? Hmm ik ga er ook wel vanuit dat in die uurtjes die ze komen mij & manlief ook ondersteunen in het huishouden?? Ik weet totaal niks van een bevalling en het herstel daarna maar ga er toch vanuit dat het wel een week duurt voor je jezelf bent. En in 1 week wil ik toch wel dat het huis zo fatsoenlijk mogelijk erbij staat net als normaal! Wasjes gedaan, afwasjes en het huis wat opgepoetst. Ze hoeft echt niet alles te doen, maar wat moet ze dan doen inderdaad.. 3 uur naar je eventuele hechtingen kijken?? Hmm hier lekker aan het genieten van een kopje thee met speculaasje! Als dat op is weer verder aan de poets in de keuken; die krijgt een supergrote schoonmaak haha.
Vagans waarom krijg je maar 3 uren daags? Ze moeten wel zeggen dat het voor moeder en kind is, maar daar valt nog heel veel onder hoor. Ze moet mams natuurlijk ook ontlasten, dus daar viel hier ook het huishouden onder. Ze deed hier: - Verzorging moeder en baby (wassen aankleden enz.) - Wasjes draaien - Iedere dag een doek door de WC en badkamer (ivm bloedingen stolsel, infectiegevaar moet het goed schoon) - Stofzuigen en dweilen - Controle's bij moeder en baby (temperatuur, baarmoeder, hechtingen, groei baby) - Voedingsschema uitzetten - Eten vast klaarmaken zodat ik het alleen nog hoefde op te zetten - Zorgde dat het bezoek wat kreeg - enz. Dus hier deden ze genoeg, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze de ramen moeten lappen, en gordijnen gaan uitwassen. Dat ze het bed niet mogen doen is een arbo regel, dan is het te laag en moeten ze teveel bukken. Hier werd het trouwens wel gewoon gedaan. Maar wij krijgen meer uren kraamzorg, waarom kijg jij maar 3 uurtjes per dag?