Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He meis laat je niet kisten he!
    Je maakt je eigen keuzes en over alles valt te overleggen!

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff zit ik weer te lang hier te kletsen.. Nu moet ik kiezen; eerst douchen en niet genoeg tijd hebben voor het eten eventueel.. Of aan het eten beginnen en vanavond hopen dat ik nog kan douchen!

Hmm.. ik ga maar visjes bakken; wip af en toe nog effe hier binnen hoor hihi..

enne binna/vagans; geef anders maar een gil op msn. Dat hoor ik tenminste haha t forum maakt geen geluidje als er iemand post (helaas)

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

pretecho Dat zal hier ook wel moeilijk gaan worden. Ukje is op de laatste 3 echo`s al net zo als wij. Wij 2 zijn ook niet zo van die types die graag op fotoos enzo gaan. En ukje draaid ook iedere keer weg of zit met handen voor het gezicht.
    Vagans Wat een gekloot iedere keer met die K hond. Doet die buuf niets meer met die afspraken die jullie hebebn gemaakt?
    Marjan arm kind Maar gelukkig had ze er zelf weinig last van;)
    Sunny leuk dat julie uit het kaartje zijn.
    Wij zijn er ook al uit. We hebben de proefdruk ook al een week of 3 in huis, we moeten alleen nog een keer naar de drukker.
    Binna hopelijk heb je vandaag een relaxt dagje na die intensieve date met 16 brandweer mannen;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij deze vraag ik aan Iedereen die hier mee schrijft en mee leest.

heb RESPECT voor me kaar.

ieder heeft ze eigen problemen ziet ze eigen beren op de weg en we zijn er om me kaar daar in te helpen en steunen. kan je je er totaal niet in vinden dan zeg je dat gewoon HIER tegen die geen en niet in een ander topic Over die geen gaan rodelen zonder naam zodat iedereen even gaat lezen en denk He over die gaat het.

dus of je lees en schrijft mee Met RESPECT of je komt niet meer mee lezen en schrijven. !!!!!!!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Bakse!

@ Meimamma: De buuf had een briefje op dr deur voor iemand anders dat ze rond 4 uur thuis zou zijn dus dan gaan we even aanbellen.

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    dames, ik kom me hier afmelden. dit is toch niet helemaal wat ik in mn hoofd had ivm gezellig kletsen over de zwangerschap.
    ik wens jullie veel plezier met de zwangerschap en binnenkort een gezonde baby in jullie armen!

troetel; sorry maar je zult dan een andere buddy moeten zoeken. jij ook veel plezier de komende tijd met de zwangerschap

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Respect! ;)

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ senna: Ik kan je niet tegenhouden, ik snap je ook wel, maar vind het wel ontzettend vervelend!!!! :(

Ik hoop dat het je allemaal goed vergaat!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @senna kan me je gevoel zo goed voor stellen. ik hoop dat je een leuk plekje kunt vinden. en heel veel suces kan wel zeggen blijf. maar ben heel bang dat het zo blijft. omdat er erg veel botsen de karakters bij de mei mama's en de mei indaantjes zitten :(:(:(

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ja wat ik op hyves zag.......

Wish gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!!!!!!!!

En meiden maak je niet zo druk!
    Laat die kraamzorg en borstvoeding of niet lekke rop je afkomen.
    Zijn allemaal dingen waar je vooraf weinig over zeggen kan laat het lekker op je afkomen en probeer er in zoverre van te genieten.
    Relax!;);)

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Senna;

Balen dat je weggaat meid. Ik vind het schandalig dat het ten koste gaat van leuke meiden zoals jij die zich nergens mee bemoeien of wat..
    Meissie, het ga je goed! Fijne zwangerschap en geniet ervan.

Baal er van dat ik, Binna en Vagans zowat de enige zijn die het bij willen leggen en die anderen er enkel maar belachelijk over doen!

Goed ik zou bijna zeggen; zullen we een ander plekje zoeken om te kletsen met de 'leuke' mensen. Want voor mij is dit ook steeds minder een plek aan het worden om terug te komen!

Maar ik ga even naar mijn vis toe want anders smijt ik het zo nog naar iemands hoofd:D

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: en vergeet er niet iets lekkers bij te drinken... vis moet zwemmen ;) :D haha (nee wijn moet je laten staan!)

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Senna geniet van je zwangerschap. En straks van het kindje on je armen.
    Jammer dat het zo moet gaan:(

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Senna: Jammer dat je gaat meis!! In ieder geval veel geluk toegewenst! xxx

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans;

Hmm ik zal de wijn laten staan (ben ik toch geen fan van;)) maar zwemmen moet de vis zeker hihi.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ troetel: ik lust ook geen wijn hoor! ;)

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo mijn vis is ook aan het zwemmen wij eten gestoofde vis met mostersausje en rijst champions en uien heerlijk

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wij zijn net met de buurvrouw gaan praten
    We hebben hel duidelijk gezegd dat dit de laatste waarschuwing is en we er anders alles aan gaan doen dat het beest wordt weggehaald.

Ze gaat nu samen met haar dierenarts kijken of er geen ander gezin is die de hond (dan al niet parttime) wil opvangen, en anders een heel ander huis voor hem zoeken.

Ik ben benieuwd of ze het doet... ze zou vanaaf om uiterlijk 12 uur thuis zijn maar ik heb mezelf voorgenomen iedere keer als die hond jankt op een belachelijke tijd de politie te bellen, desnoods elke dag, tot die een x van hun luie reet komen er er wat aan doen! Want wij zijn het echt meer dan zat!

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Kan me goed voorstellen dat je het meer dan zat bent! Beest zelf kan er natuurlijk niets aan doen. Hoop dat ze een beter gezin kunnen vinden voor de hond.

Eten: Gebakken aardappels met eigengemaakte gehaktballen en sperziebonen :D lekker lekker hihi

Verder vandaag de blije doos opgehaald :) alles wat gratis is is mooi meegenomen toch!

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier nog geen bericht van de blije door, voor ik wist dat het niet duidelijk stond aangegeven ginen de baby mails altijd meteen de prullenbak in dus ik hoop niet dat ik de mail al gemist heb...

Deel Deze Pagina