Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik wordy hier op me blaas geschopt grrr hihihi

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Palma dat is kibbeling en dat andere een lekkerbek echt mega veel. Was voor 1 persoon nou ik kon het niet op hoor hahahha

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Werkze Sunnyqueen

Lekker hoor FLowertje. Jij kon het niet op? Terwijl je met z'n 2en bent hahahahaha. Het zag er in ieder geval heerlijk uit :)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hahahahaha erg he. ..
    Was in zandvoort bij simonis heel bord vol en niet duur. ..
    Eten heeel veel mensen daar is vest bekend..

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!!

Pfff kom je hier op zp....zie je dat vreselijke bericht van die jonge moeder die overleden is:$ Gatsieeeeeee echt vreselijk!
    Doet me weer denken aan collega van me die 5 jaar geleden 8 dagen naar bevalling van haar 2e meisje overleed aan een longembolie *snik*

@Palma Veel plezier met bestellen!! Wij hebben ook bij Gardo besteld...vond die winkel veel beter dan babydump (hier in Utrecht dan)

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja wish wat een vervelend bericht he.. ik had het gisteravond al gelezen... was best van slag (ze komt uit mijn geboorteplaats)

la palma shopse!

flower beterschap voor je meisje!!

whaha marjan dat meen je niet.. tis toch ook niet te geloven...
    zit trouwens nu de aflevering van Cesar Milan te kijken over de Akita!

binna veel succes bij de arbo-arts!!

ik ben mn tipi niet uitgedreven... ben wel ff heel erg liefjes om 5 uur tegen hem aangekropen.. op zn linkerzij snurkt ie namelijk niet (kwam ik van de week achter) :D

hier zo ff beetje aanklooien, straks proefritje :D en verder nog niet veel op de planning....

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Uch gemene zuster muts met dikke billen....
    fijn dat je zo fijn geslapen hebt hahahahhaah..

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Gooooood morning!!

Bloemmm: hier ook een vriend die vindt dat ik rustiger aan moet doen. Moet zeggen dat hij uit zichzelf nog niet heel veel doet in huis (behalve elke dag boodschappen, koken en de vaatwasser doen hoor, tis heus geen nietsnut) maar als ik iets vraag, doet hij het meteen.

Hij zei: jij blijft maar gewoon 3 dingen tegelijk doen! Normale mensen doen gewoon 1 ding tegelijk en die zijn niet eens zwanger! Gisteren ook door een goede vriendin teruggefloten. Ik vind namelijk mijn weekenden momenteel best rustig en chill (soms zelfs saaaiiii...) en snap niet dat ik dan niet uitgerust ben. Maar zij wees me erop dat ik toch nog elke dag minimaal 1 activiteit heb buiten de deur en dat dat niet heeeeeeel rustig is... Oké ten opzichte van een volledig volgepland weekend met middagdingen en leuke feesten en concerten die tot diep in de nacht duren , klinkt het misschien rustig, maar zometeen naar Utrecht voor mams vertelexamen en daarna borrelen en uit eten met de familie en dan 's avonds terug met de trein is al best weer een volle dag (terwijl ik me schuldig voel dat ik nu niet mee ben naar een begrafenis van de vader van een vriend van m'n vriend en ik vanavond als ik terugkom uit Utrecht waarschijnlijk direct thuis ga slapen i.p.v. naar het verjaardagsfeest van een goede vriend te gaan...)

Die vriendin drukte me ook op het hart dat mijn normale energie-level heus wel weer terugkomt en het nu ook aan mijn grieperigheid ligt dat het nóg minder gaat allemaal...

Trouwens inderdaad een naar verhaal over die overleden jongen moeder... brrr..... toch maar niet teveel aan denken...

Flower, succes met je snotterige meissie! Ik weet hoe ze zich voelt... behhh.... En Simonis is inderdaad goed. Ze hebben een filiaal in Den Haag vlakbij m'n werk. Af en toe haal ik lekker wat in de lunchpauze, jammieeee!!!

En Binna, moest je nou vandaag naar de bedrijfsarts? Succes in elk geval.

Muts, veel plezier met je proefrit!

SQ: werkze vandaag!

Palma, veel plezier met het bestellen van meubeltjes+kinderwagen!

Uhh... de rest weet ik niet meer, sorry!!! (die 25 pagina's laat ik ook even voor wat ze zijn, want ik wil zo gaan douchen anders mis ik de trein, haha)

Heb net met heel kleine hapjes 2 boterhammen op en drink nu met kleine slokjes een glas melk. Voor in de trein neem ik nog 2 boterhammen mee (ik ontbijt normaal altijd met 4 bammen, maar dat lijkt nu teveel in 1x vanwege maagzuur, grrr....) en misschien is de kiosk op het kleine station waar ik vertrek open, dan neem ik nog melk mee voor in de trein. Dat lijkt wel te helpen bij mij :)

Heel misschien kom ik vanavond weer online en anders morgenavond pas weer.
    Fijne dag allemaal!

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahahahahaha mijn man komt net met de opmerking, wanneer komt de volgende indiaan met de naam: Muts met lekke tieten

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    die hebben we nu: jij!!!

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sanny heel veel plezier met je wat minder drukke weekend!!

pff marjan wat een mooie aflevering was dit zeg: heeeel erg heftig allemaal met die hond!!

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Muts, helaas, maar die van mij lekken (nog) niet

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Beterschap voor je dochtertje!

@ La palma: Veel plezier! En gefeliciteerd met je 26 weken!

@ Sunnie: Gefeliciteerd met je 26 weken!

@ Bloemmm: Ah wat lief van je mannetje! Vervelend van je pijn!

@ SQ: Werkse!

@ Monika: Haha, wat een opmerking hihi

Nou rare nacht gehad hier! Ik lig op bed, ben weg gedoezeld wordt ik ineens wakker met mega pijn in mn rug!!! :( Wist niet meer waar ik het zoeken moest, alsof mn rug kramp had heel raar en heel vervelend! Nog voor ik mn moeder kon roepen omdat ik het echt niet meer trok is mn lichtje uit gegaan... hoe vaag is dat!!! :(

Vanmorgen wel rugpijn maar niet meer zo iedioot als vanacht, dacht nog even dat ik het gedroomd zou hebben maar dat geloof ik niet en mn bed was ook helemaal losgetrokken door het draaien.

Naja toen ik beneden kwam had pulchra een cadeautje voor me, 2 versnipperde doodjes die door de heeeeeele kamer lagen! Gelukkig helpt mn moeder met opruimen want das echt heel veel buk werk.

maar goed, ik ga een boterham pakken, fijne dag dames!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb een tosti voor mezelf gemaakt! Dus ik ga nu ook echt zitten en niets doen :D Mn rug doet zo'n pijn.. Wordt er helemaal duizelig van!

Ik heb trouwens heel veel vocht/afscheiding verlies.. Herkennen jullie dat meiden? Ik had gisteren voor het slapen toch maar even de verloskundige gebeld en ze vroeg of ik vandaag met een boterhamzakje (Ja heel vreemd...) in mijn ondergoed wou lopen om het op te vangen.. Hoop niet dat het vruchtwater is!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jij ook al met je rug :(.. Beterschap ermee! Weet hoe je je voelt.
    De pret is er nu echt vanaf geloof ik, het echte werk gaat beginnen..

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloem ik heb begrepen dat als het vruchtwater is dat het dan zoetig moet ruiken...
    het opvangen is zodat ze het kunnen controleren of het echt vruchtwater is....

oeh vagans das niet prettig en erg raar!!!!
    wat had pulchra voor je klaargelegd? doodjes??

hmm monika dan moeten we ff voor jou een andere naam verzinnen en voor de lekke tieten iemand anders zoeken....
    troetel jij hebt ze toch???

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ bloemmm: een boterham zakje... :( haha (sorry :p)
    maar ik hoop voor je dat het niks is.
    ik heb er helemaal geen last van!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben een beetje sjaggie grrr..
    Me kind jankt om dora maar dvd is stuk wordt er gek van

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ muts: hahaha DooSjes ;)
    erg vervelend ;)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Elke keer als ik opsta lijkt het net alsof ik in mijn broek plas.. Maar dan natuurlijk niet heel veel.. Mijn ondergoed is dan wel nat....
    Maargoed, nu loop ik dus met een boterhamzakje, Heel charmant :D

Deel Deze Pagina