Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi meiden,

Wil even zeggen dat ik alles nog wel volg (voornamelijk tijdens werk.. foei!)
    Maar m'n energie is een beetje op, dus als ik thuiskom lees ik soms nog een klein stukje, maar daarna plof ik op de bank of in bed en raak ik m'n laptop nauwelijks meer aan (ja, m'n farmvilleboerderijtje hou ik alleen nog bij, hihi)

Even weinig reactie van mij dus, sorry. Hier op de moeheid na alles oké hoor!
    Liefs!

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Sanny; Rustig aan meid;) En genoeg uitrusten:)

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel hmm gek zie je niet verschijnen op msn. mischien pas als je ook echt onile bent.
    en als je pijn hebt bij het plassen is het denk wel plaasontseking. wat ook helpt is citroen thee

@sanny rustig aan meis. en als je het niet trekt aan de bel treken he je thuis sytiatie moet ook leuk zijn en ja je boederij kan niet zonder je he. Nou die van mijn ook niet zonder mijn hoor:D

@vangas oeiii het komt dichter bij. spannend fijne dag vandaag.

zo ik ben lekker naar de markt geweest en daarna even op de kofie bij een vriendin.

Baal alleen mometeel even qua zwanger zijn tis zulk lekker weer en me ramen zien er niet uit. en het erg ook niet en wil dat dus gaan aan paken maar ja dat is geen strak plan zekker niet omdat ik morgen naar de 9 maanden beurs ga/wil

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou vriendlief moest dus ff weg voor zn werk, wat dingen halen. Dus heb ik maar besloten mee te gaan anders zat ik weer zo alleen met dit lekkere weer. Nog ff naar de boot gegaan enzo.

En wat een HEERLIJK weer!!! :D

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ binna; Ben online maar zie jou niet online. Anders pb ik je even mijn msn en voeg je mij ook even toe? wie weet werkt dat!

Morgen ga je naar de 9 mnd beurs lees ik, leuk joh! Wij gaan niet is nogal een behoorlijke afstand en nu met mijn pijn ook niet zo verstandig.

Wbt; nesteldrang en poetsen.. Hihiih ik ken het, het stilzitten valt hier ook zwaar.

@ Vagans; Lekker weertje he:D? nu komt de BEVALLING helemaal dichtbij als de vogeltjes fluiten en het zonnetje schijnt:)

@ ego;
    HA- assistente belde paar uur geleden. Volgens hun geen blaasontsteking aanwezig. Zowel op het teststaafje als onder de microscoop niet. Ik moest de klachten maar 'aankijken' en een beetje 'uitzieken' en als het erger werd maar 'een keer een afspraakje maken'.
    Maar toen ik de vraag stelde hoe het kon dat de test v.d. VK uitwees dat ik juist wel een blaasontsteking had en waarom ik dan dubbel geklapt sta met mijn lijf van de pijnscheuten terwijl de VK niks van ontsluiting of weeen activiteit kan vinden werd ze geirriteerd..
    Ik moest niet twijfelen want deze assistentes wisten echt wel wat ze deden omdat ze daar al 15 jaar werkte en haar collega's al 20-25 jaar. Ik moest het er maar mee doen..

Nou ik stond zo verbouwereerd dat ik weinig terug heb gezegd en daarna heb ik zitten huilen van de pijn en verbazing. Effe met vriendlief overlegt en de VK gebeld en het verhaal voorgelegd. Die stond echt verbaasd dat ik zomaar werd afgewimpeld terwijl zij duidelijk een bacterie aan had getroffen!

Ze wilde dat ik even langs kwam en dan zou ze even kijken en zouden we het erover hebben. We hebben om 18:00 een afspraak dus ben benieuwd..

Nu zit ik op de bank met laptopje haha. Soort van verplichte rust. Probeer zo min mogelijk te doen want die pijn is niet te harden:(

liefs

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hai meiden,

Zoo hier al een drukke dag achter de rug. Vanochtend naar een vriendin geweest, lekker samen in de stad wat gegeten met haar 2 jarige zoontje. En zo direct naar de fysio.

Wij gaan ook morgen naar de 9 maandenbeurs, leek me een beter plan dan de drukke zaterdag .. aangezien ik toch vrij ben :p

Lekker veel weer gehad van mn vriendin: Badje met standaard, 2 aerosleep hoeslaken (zitten nu in de was met vanish) en nog wat hydrofiele doeken :) lekker op 60 graden wassen en alles is weer schoon, scheelt weer in de centen.

Nou ik kom vanavond nog effe kletsen!

@ Vagans: Spannend morgen 3d echo :D wel foto showen he :D

@ Troetel: Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt, hopelijk heb je snel de uitslagen

xxx

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel he wat is dat nou. zekker als je pijn hebt. nou trek maar goed over al aan de bel hoor. want tis wel gek. hoop dat je om 18.00 meer hoord

@lilo leukk weer nieuw dingtjes wij gaan morgenavond naar de 9 mnd beurs ben beneiuwt

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetelbeer, wat een bezoek aan de VK zeg! Meisje misschien al aan het indalen?! Die wil wel heel snel op deze wereld zijn.
    Wat een fijne zelfingenomen mensen werken er bij jouw huisarts! Ik hoop dat je VK je op dit moment wat verder kan helpen!

Vagans; 07.10 uur al stofzuigen????? Wat erg!

Sanny, ik hoop voor je dat de vermoeidheid weer wat wegzakt. Je voelt je dan zo belabberd! Rustig aan hoor!

Binna veel plezier op de 9 maandenbeurs! Wij gaan vrijdagavond.

Lilo, veel plezier morgen op de beurs! Heerlijk hè om al die spulletjes te krijgen. Kan er ook zo ontzettend van genieten! Na een wasje is het helemaal van jezelf.

Dit weer is fantastisch! Zo krijg ik echt enorm veel zin in mijn verlof!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ sanny: Lekker rustig aan doen meid!

@ troetel: Help me nou niet herrinneren aan de bavalling!!! Brrrrr.
    En wat ontzettend stom van die doktersassistente! Echt belachelijk gewoon Die zou zeker nog wat van me horen!!! Gewoon een dikke klacht neerleggen daar! Heel veel beterschap meid en een dikke Knuf!

@ Lilo: Ja ja ik zal m zeker showen!!

@ Guusje : Ja lekker he! Heb alleen gehoord dat het weer snel gedaan is met het lekkere weer helaas :(

Hier ineens ontzettend moet, net ff een soepje gegeten en nu maar even de doggies voeren, afwassen, doggies uitlaten en dan doe ik helemaal niks meer!

Heeft iemand nog een goed tip voor me voor de echo van morgen???
    Juist wel of juist geen water drinken (ik denk ik kan het voor de zekerheid gewoon doen, kan het er altijd nog uit plassen)

Verder zal ik vast gewoon geluk moeten hebben dat ze zich goed laat zien, we hebben de afspraak om 14:15, Ben benieuwd :D

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥

28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje Bv
    28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv
    29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv
    02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv
    05 Mei Meedje (25) 1e kindje ziekenhuis? Zegt het niet Bv
    07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv
    09 Mei lilo88 (22) 1e kindje, kraamhotel, bv meisje
    13 Mei GuusjeB (26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing Bv
    13 mei Cin22 (22) 1e kindje ziekenhuis Meisje FV
    14 mei Shoob (23) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV
    18 Mei Wish 1e kindje Jongen ziekenhuis fv
    21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv
    22 Mei Ducky (23) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv
    23 Mei Chaartje 79 (31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet Bv
    23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Zegt het niet bv
    24 Mei Rianne(30) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv
    25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv
    26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing
    26 Mei Vagans (24) 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv

♥Buddylijst♥

Marjan 28 april / Marieke 5 mei

BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei

Monika 21 mei / Sanny76 2 mei

Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april

Wish 18 mei / Vagans 26 mei

Troetelbeer 25 mei/ wie wil er buddy zijn

Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei

Lilo88 9 mei /Binna

Hoeft geen buddy
    Liset
    Rianne
    GuusjeB
    Cin22

♥Afsprakenlijst♥

17-02 Vagans Pretecho
    17-02 Cin22 Controle VK
    23-02 Meimamma controle gyn
    24-02 Monika Gyn + echo
    24-02 Sanny76 controle vk
    28-02 Rianne Gyn + groeiecho
    01-03 liset start zwangerschapscursus
    15-03 Sanny76 controle vk
    19-03 Meimamma 3d/4d echo

♥ Wie gaat wanneer met verlof ♥
    02-02 Shoob (zit al thuis vanaf 23 nov)
    18-03 Aukje
    19-03 Binnabinna
    23-03 Meedje(vooraf vakantie, laatste werkdag 09-03)
    25-03 Lillo88
    01-04 GuusjeB
    01-04 Marjan (voorafgaand 2 weken vrij, laatste werkdag 17-03)
    04-04 Wish
    04-04 Sanny76
    08-04 Ducky
    09-04 Sunnie
    11-04 Meimamma
    12-04 Rianne (zzp-verlof telt dat ook?)
    15-04 Sunnyqueen

Ik heb de lijst even aan gepast. ook aan de mensen die al langer niet hier mee hebben geschreven. want als we dan straks op het einden zijn weten we nog op wie we wachtne

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna idd, nog ff en we kunnen beter een nieuwe lijst maken...

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel wat een gekloot allemaal!
    Lekker tegenstrijdig vk en ha!! Grrrr en dan heb je ook nogeens pijn! eigenmerk van de ah is wel lekker.

Ow Binna en Lilo laat wel weten hoe de 9MB was. Ik ga vrijdag:D:D:D
    Ik las op de site van de 9MB dat bij het station van de RAI auto`s van Mazda staan die je van het station naar de ingang brengen:D

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik had vorige week naar het echo bureau gebeld over wel of geen volle blaas en tegen mij zeiden ze dat in dit statium vd zwangerschap een volle blaas niet nodig is, omdat alles nu heel duidelijk zichtbaar is.
    Anders bel je smorgens ff.
    Of zoals je zelf al zei, je kan het daar altijd nog uitplassen... hihih

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja weet je wat het is, het MOET goed gaan
    op de site staat dat als het niet goed te zien is ze enkel de 2d echo rekenen en een nieuwe afspraak maken , maja de 2d echo voor 30 min is ook 75 euro! en het is een cadeautje dit keer en een 2e keer kunnen we dus niet betalen...

pfff nu ben ik gewoon zenuwachtig! ;)

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meis bel anders morgenochtend voor de zekerheid even naar dat echobureau dan weet je het zeker en ben je wat geruster.
    En die kleine dame van jullie, die staat morgen heel mooi in beeld voor jullie!;):D

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik hoop het :D
    en ik denk dat ik heel eigewijs gewoon zowiezo wat te drinken naar binnen gooi ;) haha

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ben heel benieuwd naar je mooie duidelijke echo foto hihiih;)

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Eerst even ego:
    Hier weer een werkdagje achter de rug, over 4 weken heb ik mijn laaste dagje achter de rug, joehoe! Merk nu ook wel dat ik er steeds meer aan toe ben, wordt toch allemaal iets zwaarder.

Hier vandaag wel te horen gekregen dat mijn man zijn project over 4 weken afgelopen is. Even uitleg: Hij is ICT consultant, hij werkt voor een groot bedrijf, en wordt door andere bedrijven in gehuurd. Het heeft dus geen gevolgen voor ons inkomen dat blijft gewoon, alleen is dit project in Leeuwarden. Hij kan nu per 1 april op een ander project, maar dat is in Rijswijk... en dat is een flink end hier vandaan. Dat betekend dat hij dan waarschijnlijk 3 nachten per week in het hotel zit. En daar wordt ik niet echt vrolijk van, bovendien moet er een tweede autotje bij. Nu is dat niet echt een probleem, maar ik baal ervan dat hij net in de weken voor de bevalling en daarna gewoon 3 nachten per week van huis is. Daarnaast ben ik bang om te bevallen zonder hem, mijn eerste bevalling ging ook vrij vlot, ongeveer 5 uurtjes.

Zo dit was even ego, nu ga ik even terug lezen en op jullie reageren!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Rianne: Ik snap dat dat niet leuk is!
    Hier het geval van dat mn vriend week op week af werkt is ook niet leuk, al blijft hij op t end wel enkel in de rotterdamse havens en maakt dan geen uitstapjes naar bijv belgie ofzo das wel fijn. Maja ik snap heel erg goed hoe je je voelt, en dr is geen andere oplossing?

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Troetel: Ben benieuwd wat de VK nog zegt.. Ik heb deze zwangerschap nog geen blaasontsteking gehad, maar bij de vorige 7 (!) keer. En toen is het ook een paar keer voorgekomen dat ze in eerste instantie niets konden vinden, en dan zetten ze het op kweek en dan was het wel degelijk een blaasontsteking. Is het op kweek gezet? Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent, dan kun je er naar handelen.

Lilo: Veel plezier op de 9-maanden beurs.

Binna: Hier ook hele vieze ramen, blegh! Moet het morgen maar even doen. Jij ook veel plezier bij de 9-maanden beurs.

Vagans: Hier geen tips voor de echo, maar gewoon met volle blaas gaan toch? Plassen kan altijd.

Sunny: Hopelijk stijgt je energiepeil weer een beetje, wel goed je boederijtje bij houden.

Guusje: Ik kon alleen nog maar genieten van het weer van achter het raam, hopelijk morgen nog zo'n dagje. Is alles goed met je? Ga je met 34 weken met verlof?

Nu weet ik het niet meer... sorry voor degene die ik vergeten ben!

Deel Deze Pagina