Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve mama's in spe

Ik ga weer afsluiten, sorry dat ik er de afgelopen dagen maar weinig mee heb gekletst maar dat maak ik vrijdag goed :p
    Morgen eerst maar eens op de beurs kijken :D

Welterusten xxx

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik denk dat je mij bedoeld?;)

Ander oplossing is er niet echt, hij kan natuurlijk ook heen en weer gaan rijden, maar dan kun je niet om de spits heen rijden en dan is het waarschijnlijk 2,5- 3 uren dat hij erover doet. Dus dat is niet echt te doen.
    We hebben eerder in deze situatie gezeten hoor, dus ik weet wel een beetje wat het is, ik vind het alleen zo vlak voor en na de bevalling niet echt fijn. Vooral omdat je nu ook nog niet weet hoe je er dan lichamelijk aan toe bent, en hoe je kindje is. Ons dochter was heel makkelijk (sliep met 3 weken door!) dus dan is het probleem veel minder groot.

Maar stiekem denk ik ook dat je pas gaat bevallen op het moment dat je er klaar voor bent en de situatie er naar is. Dus wie weet gewoon in het weekend.

Wat wel super is dat ik onze gastouder ten alle tijde mag bellen, ook s nachts, dat is al een zorg minder omdat mijn dochtertje daar kind aan huis is. Dat geeft al een goed gevoel. Ze kent de situatie en is ten alle tijde bereid om mijn dochtertje op te halen.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hoi Aukje,

Alles gaat hier goed. De vermoeidheid begint gelukkig ook wat minder te worden, dus de lol van het zwanger zijn is er weer!

Even kijken... een zwangerschap duurt 40 weken, ik stop 6 weken van te voren; dus ja, met 34 weken ga ik met verlof! Volgende week nog een weekje vrij en dan nog 5 weken van 4 dagen. Moet lukken!:)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb bij mn oma zon weekendtas op wieltjes met zon trekstang opgehaald vanmiddag. Beetje het boodschapentrolly idee;)
    Voor de negenmaandenbeurs vrijdag.
    Ik zie het niet zo zitten op daar te leuren met allerlei tassen;)
    Ik ga met mn zusje dus kan ze mooi sjouwen hiihihi

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: Oeps, ja ik bedoelde jou natuurlijk!!! Sorry :D

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga ook afsluiten en mn bed in. Ik voel dat ik nu moet gaan toegeven aan mn slaap.
    Ben kapot. Sorry voor de ongezelligheid!

Alvast weltrusten!
    xx

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama super gedacht. tis ook niet goed al de sjouwen. ben blij dat wij de buggie daar voor hebben

@lilo slaap lekker meis. en als je tot laat blij mischient ot morgen

@aukje oei snap wel dat je dat minder vindt. en zekker omdat je zo snel bevalen bent. je weet dus wat je te doen staan ;) tijdens de spits benen dicht houden. nou heb me ramen maar niet gedaan omdat ik morgen naar de 9mdb wil en ik zekker weet dat ik er last vna ga krijgen

@guusje jaa het schiet op de weken naar het verlof heerlijk

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meimamma; daarom neem ik mijn man mee!:D
    Oh, nee, hij stelde voor om te gaan...!:)

Slim idee hoor die trolley! Veel plezier morgen op de beurs dames! Laat morgenavond maar weten hoe het was!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat willen jullie gaan kopen (of weten jullie dat nog niet )

ik wil de starters set van tommie tippie halen
    de beurs tas
    en kijken voor kleertjes
    en natuurlijk lekker snuffelen

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hé Binna,

dat is een hele goede... waar gaan we voor? Geen idee eigenlijk!
    Zal die Dikkie Dik tas wat zijn? Misschien nog een leuk maatje 50 setje roze en blauw... Leuke hebbe dingetjes, volgens mij hebben we het meeste al.
    Dat nieuwe kolfapparaat lijkt me heel fijn, maar was nog niet van plan zoveel geld uit te geven voor iets waarvan je niet weet of je het gaat gebruiken...

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje ha ha. tja ik had gekken wat de aan biedingen zijn en wat ik daar van wil en voor de rest kijk ik wel.

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wij gaan vooral voor het kijken! Ik ontdekte trouwens net dat de beurstas de Dikkie Dik tas is!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje ha ha ja dat klopt. ach er zitten altijd wel leuke boekjes en proef dingetjes is dus wil hem wel

Meisje ik gaat slapen/ slaap lekker iedereen

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    En mijn zolder puilt al uit van alle babyspullen! Haha, nou ja ik ga wel kijken of we hem kopen.

Slaap lekker!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden ik ga ook lekker slapen!

Iedereen weltrusten!

16. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden:D!

@ Lilo en Binna; Veel plezier vandaag op de 9 mnd beurs:D Lekker veel shoppen en niet te veel lopen he??
    @ Guusje; Heeeeerlijk dat weer.. Alleen moest het weerbericht dat heerlijke lente-gevoel in ons weer verpesten want ik hoorde weer temperaturen onder het vriespunt etc.. Balen hoor! Maar we zullen het maar afwachten; wie weet is het zonnetje dwarser dan we denken!

@ Vagans; We zullen toch moeten BEVALLEN hoor hahahahahaha!
    wbt. Echo; je bent ver genoeg om een goede echo te hebben zonder volle blaas. Dus zou lekker met lege blaas gaan anders lig je zo te knijpen.. (als je net als mij bent moet je toch nog 2 keer naar de wc voor je überhaupt aan de beurt bent hahahahaha).

Ik hoop dat jullie meisje zich mooi laat zien! Ik duim voor een prachtige echo:D

@aukje; Doe je rustig aan met werken meid? Enne balen zeg van je man zijn werk; Kan wel begrijpen dat je, je er druk over maakt. Heb je het al met hem besproken? Misschien lucht dat wat op.

Zo nu even ego hihi;

Gisterenavond nog naar de VK geweest. Die heeft even netjes een extra controle gedaan alleen geen inwendig onderzoek omdat de VK dinsdag nauwelijks bij mijn baarmoeder kon komen omdat die nog zo ver weg lag. Bloeddruk was goed, buik opgemeten die was ook goed. Ze zag ook dat ik inderdaad een wel hele grote groeispurt had gemaakt (striemen zaten eerst zegmaar tot onder de hoogte van mijn navel en komen er nu flink boven dus ben compleet zebrapad nu.. Je kunt zo oversteken hahahaha.. Hartje nog eens gehoord (nooit een straf natuurlijk), ze heeft ook echt via 3 plekken geluisterd. Het zekere voor het onzekere genomen. Gevoeld of de baby misschien al aan het indalen was, maar ze kon wederom het hoofdje niet voelen, na lang voelen constateerde ze dat onze meid nog in stuit ligt dus indalen is nog niet het geval (hoewel dat wel even vermoed werd).

Advies is nu nog even kijken of het geen sluimerende blaasontsteking is d.m.v. urine op kweek te zetten. Als dit niet het geval is, is er geen andere oorzaak want de zw. Schap verloopt gewoon prima. Dan ben ik een van de pechvogels met heel erg veel pijn en moet ik die tijd doorkomen met paracetamol en warme douches en kruiken..

Gisteren ook nieuws over de auto: Die is gemaakt.. Maar die sukkel heeft gewoon een nieuwe uitlaat eronder gedonderd zonder even te bellen ( hij zou kijken of het te lassen was en anders even bellen). Belde hij dat de uitlaat er al onder zat en dat het €245,00 ging kosten.. Heel grappig.. Kwikfit had 265 gekost.. Dus als we dat hadden geweten….. We gaan nooit meer bij die vent in ieder geval!
    Maarja nu hopen dat hij de keuring doorkomt (als we eens geluk mogen hebben) en dan weer in de verkoop.

Nogmaals slecht nieuw: Schoonvader heeft een terugval gehad van zijn TIA vorig jaar. Hij kon weer heel veel zelf voorheen, maar de laatste tijd gaat het steeds slechter. Dat was toch wel even schrikken. Hij heeft (gelukkig) een jonge vrouw die veel voor hem doet. Maar hij heeft een sterk karakter en vind het zelf heeel vervelend dat hij niet eens meer zelf onder de douche kan of zijn jas kan aantrekken.

Nou het zonnetje mag vandaag wel gaan schijnen, we kunnen wel wat zonnestralen gebruiken!!!

Fijne dag iedereen;)

Liefs

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@lilo veel plezier vandaag op de 9maandenbeurs

@troetel oei heftig van je schoonvader lijkt me ook erg moeilijk voor hem. Hoop dat de auto snel verkocht wordt voor ene leuke prijs.

zo ik gaat zo man en kind weg brengen en ben home alone.
    ga de hele dag rusten voor vanavond naar de 9mnb heb de nieuwst film van harry poter dus die gaan we maar even kijken. mooi weer voor bah tis zo mistig als wat

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas hoe laat moet je voor de echo heel veel plezier al vast

19. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aankomende mama's met een meisje op komst of leuke ideetjes voor een 'meiden-lamp' op de babykamer:D???

Ik kan er echt niet uit komen wat voor lamp we gaan ophangen en wil (denk ik) iets meisjesachtigs!! Manlief is ook helemaal om en alle accessoires mogen roze.. Dus dan doen we dat ook he hahahaha.. Hij wil zelfs niet eens een jongenskaartje voor de zekerheid omdat hij nu 3 keer heeft gehoord dat hij toch echt een meisje heeft verwekt en er dan wel vrijwel zeker van is!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben dan een rood kamerjte en daar heb ik een roodlampenkapje bij gekocht met roosjes er op. deze staat op de comode. en er komt zo'n systeem met van die ijzerdraade en dan drie van die soort spotjes te hangen

Deel Deze Pagina