Ohja ik bedoel een lamp voor aan het plafond.. Dus een hanglamp of een plafonnière Evt komt er bij de commode ook nog een lamp maar moet even aan manlief vragen of we dat doen. ( hij legt zelf alle elektra aan dus dat is geen probleem).
Ja die lamp met ijzerdraat is aan het plafon. enigste echt tip die ik heb. is zorg dat je een groot licht hebt. maar ook een klein lamp/lichtje voor snachts en smorgens vroeg. maar als ze poep of iets hebben is veel licht wel fijn
Ja klopt, dat kwam net in me op toen je zei lampje op de commode. Zeker omdat we toch voor die grote hemnes gaan is er wel ruimte voor. Zal het vanavond eens aan vriendlief voorleggen. Heb hem gisteren helemaal uitgeput met geboortekaartjes, namen, tekstjes etc. Mannetje zat gewoon te slapen met zijn hoofd op mn schouder.. Zonde he!
@ Troetel: Ik hoop dat er niks slechts aan de hand is en het gewoon iets heel lulligs blijkt te zijn! Wat stom van de auto!!! Het is toch niet meer dan normaal dat ze je eerst op de hoogte stellen van iets VOOR ze het doen!!! Beterschap voor je schoonvader! Helaas geen ideeen voor een lamp, aangezien wij geen baby kamer hebben moeten wenhet het gewoon met onze eigen lamp doen. Al ben ik nog wel op zoek naar een stekker lampje t liefst in de vorm van een kikker... maar die kan ik niet vinden. @ Binna: De echo heb ik om 14:15, vind het zooooo spannend! Mn ouders, zus en zusje gaan mee, en vriendlief natuurllijk! s-ouders niet, werdt teveel voor mn schoonmoeder. Maar we laten het op DVD zetten dus kunnen we het later nog laten zien! Hier een redelijke nacht gehad maar WEER even voor half 8 dat gestofzuig van de bovenbuuren!!! :x Ik weet niet of ik er iets van kan zeggen want volgens mij als je harde geluiden maakt van sochtends 7 tot savonds 10 dan mag dat... De kleine meid lag net te draaien, vriendlief keek maar toen was ze stil, dus ik prik dr zo krijg ik me toch een stomp terug! mn buik puilde aan 1 kant helemaal uit! Vriendlief in een deuk! haha Hier schijnt het zonnetje al weer! alleen zal het niet zo warm zijn als gister want het zou weer kouder worden... vandaag al weer 26 weken! en om 14:15 de Pretecho! Ik heb er zin in!!!
Zo, ik ben weer aangekleed , gegeten en dan ga nu ff de doggies uitlaten Hopen dat het zonnetje net zo voelt als dat het er uit ziet!
Aukje doet een 30 weken dansje!! Nu komt het einde echt in zicht! Ik heb nu ook mijn eerste baby wasje draaien. Had laatst alle rompers en dergelijke van zolder gehaald en daar waren allemaal gele vlekken in gekomen, dus nu even voorbehandeld en op 90 graden in de was. Daarna nog even bleken in de zon, hopelijk helpt het. Net even naar het parkje gelopen, eendjes gevoerd. Het is echt heerlijk buiten! Troetel; ik vind van die "kroonluchter achtige lampen" met van die roze kapjes erg leuk. Hopelijk snap je wat ik bedoel. Vagans; veel plezier bij de echo! Later reageer ik even uitgebreider, ga nu even dochterlief toespreken en vanmiddag de ramen maar even doen *nadeel van de de zon..*
@ Vagans; Hier was het nog vrij koud buiten. Hoop dat het zonnetje bij jullie wel een beetje de boel opwarmt @ aukje; hihi irriteren de vieze ramen bij jou ook al.. (hier ook.. hoop dat het straks bewolkt wordt, kan ik ze effe doen!) die kroonluchter lampen zijn inderdaad supermooi. Zal eens op marktplaats zoeken want nieuw vind ik ze vaak nogal prijzig. Liefs
@ Vagans; Kikker nachtlampje: Misschien is dit iets?? Heel leuk Dushi nachtlampje rabbit (kikker)met een LED lampje. Bacladi Nachtlampje kikker - Gehele catalogus Bacladi in Eurekakids
@ Troetel: Ik bedoel meer een heel simpel en vooral zwak lampje die je in het stopcontact steekt en dat is dan ook gelijk het lampje, echt een stekker lampje zeg maar. Aangezien de kleine bij ons op de kamer komt en vriendlief echt niet kan slapen met een lichtje aan moet het zo zwak mogelijk en zo dicht mogelijk bij het ledikantje. En net boven het ledikantje zit een stopcontact dus dat zou mooi uit komen Zo maar hier is het wel heerlijk buiten!!! Jas lekker open gehangen, hondjes los lekker spelen met een puppie die er liep, heerlijk!!! Nu ffies afwassen, de wasmachiene aanzetten en de tafels hier ff opruimen en afnemen.
@ Vagans; Snap wat je bedoelt. Maar dacht misschien vind je deze ook wel iets Zal mn ogen openhouden en als ik wat zie geef ik wel een gil. Ik ga eens even verder met het gedichtje voor in het zwangerschapsalbum voor de kleine meid
Ik ook niet. Maar ga het zelf in elkaar crea-bea-en hahaha.. Mijn moeder heeft toen ze in verwachting was van mij een dagboekje bijgehouden uit zichzelf( in een notitieboekje zegmaar) en dat vond ik super om te lezen toen ik 16/17 was. Ze heeft ook een babyalbum, maar dat begint pas vanaf de geboorte. Ik heb wel een 9 mnd dagboekje van pauline oud maar dat is zo 'vraag-gericht'. Ik wil ook een stukje vanuit mezelf vertellen en dat kan ik daarin niet zo goed.. dus vandaar het idee. Gewoon een fotoalbum met een mooie kaft. Gedichtje op de openingspagina en over iedere week v.d. zwangerschap een stukje schrijven. Leuke dingen die we tegenkomen opschrijven, of foto van maken en inplakken. Echo's kunnen er dan ook in etc.
@troetel dat heb ik ook gemaakt maar dat digtaal op de site. maar ook een digitaal foto boek echt super
@ Troetel: Das wel heel leuk ja alleen ben ik zelf totaaaaaal NIET crea-bea Nou ik ga alvast afsluiten en dan gaan wij zo op weg!!! Heb niet extra veel gedronken maar ga gewoon niet naar de wc voor ik weg ga
@ Binna; Dat is ook wel heel leuk! Maar ik doe het liever echt tastbaar zegmaar. net als vroeger hihi @ Vagans; Mijn crea-bea kant komt ook pas tot uiting sinds ze zw. schap hoor hahahaha.. Pff wou wat gaan doen in huis maar schoot me toch ineens in me rug pff dus kon weer gaan zitten voel me net een oude oma joh. Nu maar effe herhaling All You Need Is Love kijken.. Hihi zat alweer te snikken bij de opening.. Dank aan hormoontjes hahahahaha
Aukje gefeliciteerd met je 30 weken! Vagans gefeliciteerd met je 26 weken! Hoe was je echo Troetel klote van die auto, kerel had op zn minst ff kenne bellen van te voren! En je crea idee klinkt leuk zeg1 Heb hier ook een 9 maanden dagboek maar wil er ook nog iets bij om zelf mn verhaal te doen, daar in in dat 9 maanden boek te weinig ruimte voor. Negenmaandenbeurs. Ik ga dan morgen. En ik ga echt voor die tas van Dermocare met nijntje erop en daarin dan die 6 verzorgings producten met nijntje afbeelding erop! Mn zusje gaat voor de bambix papjes enzo Ik heb er echt zin in!! Heb alles al startklaar staan. En alsof het een schoolreisje is (en in het kader vd kosten besparing) Heb ik ook broodjes en drinken klaarstaan hihihi. Als ik daar morgen nuchter rondloop dan sla ik aan de grond Alleen de reis he 2 ur heen 2 uur terug met de gele limo. Maar mn zusje zei dat vanuit Arnhem de trein die naar schiphol gaat een tussenstop bij de Rai maakt dus dat is kassa! Scheelt weer een keer overstappen. En ach in de trein kunnen we rustig blijven zitten
Ben wel benieuwd hoe Vagans haar echo was Ik ga zo even alweeeeeer naar de wc ( 10 min geleden ook al geweest). Pffff en weer een gedoe met de huisarts maar dat zal ik jullie besparen.. Ze had het nu ineens over een kuurtje wat er voor mij zou liggen. en toen ik zei dat mn urine schoon was volgens hun dus waarvoor ik dan een kuurtje nodig had.. Wist ze het niet meer.. Lekker professioneel. Ga er straks even met manlief lang want ben het helemaal zat! Zo.. nu echt plassen. Moet ik nog van iemand de groeten doen aan onze wc-pot? Ik heb er weinig meer mee te bespreken. Heb m vandaag al 30 keer gezien ofzo.. wordt nog irritanter dan mijn schoonmoeder.. Moet je nagaan
Whahahah die houden we erin; nog irritanter als je schoonmoeder Als jij jou wc de groeten doet van mij, dan doe ik die van mij de groeten van jou! Ik heb er ondertussen ook een hechte band mee. Mijn kind is de hokiepokie aan het dansen op mn blaas hahah. Hoorde ik dat er hier vanuit Arnhem een directe trein verbinding was naar de Rai, ik denk das kassa scheelt me een aantal keren overstappen... Kijk ik op ns.nl en zoeken zoeken kom er niet uit. Ik maar gebeld is het alleen in de spits!!! GRRRRRR! Heeel flauw! Maar ja ls we sàvonds terug gaan is het wel van rai tot arnhem aan een stuk. Tenzij het weer veranderd. Daar zullen mn beentjes wel erg blij om zijn