Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Euhm.... oeps juist ja :D

Vagans, nee het is niet raar wat jij denkt, jij wilt dat dus doe! Alleen de kans dat je dan BV kan geven op termijn is denk ik niet zo groot maar als jij dan happy bent met gewoon overstappen op FV dan is dat toch prima? Zoveel mensen zoveel wensen ;)
    En luchtig met jezelf afspreken dat overstappen geen probleem is is een goed voornemen, als je straks in de kraambed ligt en vol razende hormonen zit is het veel moeilijker om nuchter te doen namelijk hihihi

Muts, nee geen kletsindianen, kletskonten eerder :p
    Dr Brown fles is hetzelfde idee als BornFree flessen.

Bloem, goed zo dat de verloskundige langs komt, als het niks is ben je gerust en als het wel wat is dan kunnen ze je dat vertellen!
    Leest vervolg, gelukkig dat ze je kon geruststellen meid!

BV, je hebt niet alleen regeldagen maar ook krijg je waarschijnlijk uren in de dag dat je kindje verzamelwoede krijgt en bijvoorbeeld twee of drie uur lang steeds weer wil drinken, om vervolgens meer uren achter elkaar te slapen, soort hamsteren voor de nacht, al valt die nacht vaak eerst in de avond...
    Clustervoeden ofzo heet dat?
    Ik ben van mening dat je kind heel goed kan samenwerken met je lijf en ik persoonlijk ga dus graag mijn kind volgen in de BV. Ik zag bij Draakje03 dat het allemaal het beste verliep als we hem het ritme en de koers lieten bepalen, ook al kreeg hij FV, de richtlijn is wel om de 4 uur (eerst 3 geloof ik) maar als het de ene keer 2 uur was en de andere keer 5 uur dan zal het wel, gaat globaal om wat ze krijgen op een dag en niet zo strikt. Ook slapen op zijn tijden ging beter dan slaapjes inbouwen enz... Ik denk gewoon dat baby's heel goed weten wat qua eten en slapen goed voor ze is en dus heb ik daar rust in ipv rust in regelmaat ;)

Binna, ik heb geen tommy tippi ervaring maar met nuby natural touch, beetje hetzelfde idee alleen kon Draakje03 daar dus echt niet uit drinken, rampzalig en krampen niet normaal...
    BornFree flessen waren de ideale uitkomst hier maar zo heeft iedereen andere ervaringen en wijst het zich vanzelf. Je eindigd toch met meerdere soorten flessen in je kast denk ik ;)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oe lekker!!! :D Thanx!

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloem wat fijn dat er nix is!!! heel erg lekker dat ze zo goed reageerde!!! eet smakelijk alvast!!
    en laat je lekker verwennen!!

flower dat heet Floradix.. is verkrijgbaar bij de natuurwinkel...

vagans echt aangeven hoor meis want dan houden ze er rekening mee!!

zo net terug van de proefrit... WE ZIJN VERLIEFD!!!
    hebben ook ff getest of de kinderwagen erin kan: PAST!!
    nu alleen nog ff 3 maanden wachten tot ie geleverd word :(
    en natuurlijk opzoek naar een kleinere auto voor moi :D

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik wil ook :D:D
    hihi gaan zo boodschapjes doen dus ff veeeel lekkers halen :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Voor jou ook een schaaltje! :D:D Veel plezier met boodschappen doen.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje wat is het stil hier vandaag :D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ben zo moe van hè eventjes in de stad en naar de Arbo heb gewoon van kwart voor 2 tot net geslapen. En nu nog koenen hoofdpijn

@vangas zou het wel bespreken want door dat ze het weten zullen ze er exstra op letten qua omgang

@bloemm doe mijn ook maar zo'n schaaltje ;)

@Rianne. Weetje elke kindj doet het weer anders qua de flessen
    Ti's toch altijd zoeken

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Binna; vervelend van je hoofdpijn! Ik stuur jullie gewoon allemaal pudding :p

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heeey meiden,

Jeetje wat kletsen jullie veel!!

@ Palma; Veel plezier met het shoppen:D
    @ Wish en Muts; Had het bericht idd gisterenavond ook doorgelezen, was er echt effe naar van..
    @ Flower; Zielig zeg van je snotterige kleine meid. Hopen dat het gauw over is!
    @ Binna; ben benieuwd hoe het was bij de bedrijfsarts!
    @ Vagans; Jeetje effe in de gaten houden hoor meid. Heb dat ook gehad enkele weken terug maar toen had ik flinke griep.
    @ Bloem; goed dat je de vk nog effe hebt gebeld. Ik heb ook wel veel heldere afscheiding, maar niet het idee dat het niet okay is zeg maar. En ik heb het ook als ik opsta of iets dergelijks.
    Toevoeging: Fijn dat alles in orde is voor zover de VK dat kan zien. Neem maar lekker je rust en houd het goed in de gaten! Dikke knuffel
    @ Muts; Ja ik heb lekkende tieten hahahahahah Maar ben vast niet de enige;)
    @ Rianne; Heb respect voor jouw en ieders mening, maar denk toch dat je niet helemaal begrijpt hoe ik het bedoel. Maar ik blijf bij die mening die ik heb omdat ik meerdere redenen heb om zo te denken. Ik heb bijv. mijn rust echt nodig snachts en wil het graag op deze manier gaan proberen. Ben uiteraard niet van plan om vanaf dag 1 te kolven want dat gaat niet, maar om standaard aan 6 weken te houden vind ik persoonlijk te lang. Maar we zien het allemaal wel, wil het graag op een manier doen waar ik me fijn bij voel.

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Muts dat spoel bedoel ok hoe neem je sat in heb het namelojk thuis hier

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ muts: fijn dat jullie geslaagd zijn :D

zo hier net boodschappen gedaan, KOUDDDD buiten!
    en toen nog ff de honden uitgelaten. Nu moe en lekker op de bank. We eten frietjes (altijd hier op zaterdag) en vriendlief komt ook eten :D Hij belde me wel dat hij dinsdag door moet werken!!! Maar dan hebben we de afspraak voor het kaalscheren van pulchra! Dus hij gaat zeggen dat het niet kan! Dag hoor ik moet altijd al zo rekening houden met dingen plannen omdat hij een hele week weg is! (van dinsdag 06:00 tot dinsdag 06:00)

Nu ff wachten tot die er is, hij is eerst thuis ff douche

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Vagans wel meleden want bij de bevalling voelen ze ook best vaak en kijken met best wat mensen erna....

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mensen zeggen niks voor niks dat ze zich net een kijkdoos voelen..

Bij mij hoeft er niks gekeken te worden of gevoelt maar dat komt omdat me kind uit me buik komt via een snee hihi

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
  15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ La palma: Leuk! Al ben ik ni zo van het wit.

Vriendlief is hier, arme man is kappot! maja hij heeft weer heel weinig slaap gehad. Dus zo lekker ff eten en dan gaat hij alleen naar huis om meteen te pitten en blijf ik hier, hij is morgen vroeg toch weer weg.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Palmpje; Wat fijn dat jullie wat geslaagd zijn! Lekker gevoel he? :D
    @Flower; Is Romy wel met een normale bevalling geboren?

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej bloem keizersnede
    mijn bekken zitten namelijk met platen vast en ook mijn bekkeb kom met schroeven heb met paardrijden een ongeluk gehad ben achter over geklapt met een paard van 700 kilo en die viel boven op mij en ik maakte een draai in de lucht dat heeft me leven gered anders viel hij op mijn frontaal en nu op me benen en heup...

Ben 3 keer aan me bekken geopereerd omdat ik geen botgroei aanmaakte maar er past geen hoofd door hihi

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans
    ik zou het idd ook even aangeven bij de vk

Binna
    Wat fijn dat de arbo arts zo meedenkend was!

Muts
    Oeww dan heb je naast je kindje nog iets om naar uit te kijken de komende maanden!

Bloemmm
    Gelukkig dat alles goed is en je helemaal gerust gesteld bent.

Palma
    Leuk kamertje! Wij hadden die ook op internet gezien, maar zijn uiteindelijk voor een andere gegaan. En leuke kleuren combi met de kinderwagen!

Hier vanmiddag de stad in geweest ik ben kapot!
    Bij h&m 2 positieshirts gehaald.
    En een huispak idee maatje 56 met hello kitty. En een roze-wit gestreepte romper maet lange mouw met een broekje, dat was een setje.
    En had ik bij prenatal een pakje gekocht.lichtroze en dan lijkt het of er een wit met roze stippels lange mouw onderuit komt dat zit er dan aan vast.
    Maar ik had gekeken en d8 dat het een mt 50 was want dat wilde ik ook heb ik een 56 meegenomen!
    Ik had al een "eerste pakje" maat 56t maar voor de zekerheid wilde ik ook een 50 mee naar het zh nemen. Verdorie kan ik weer terug.
    Maar ja wel weer een rede om de prenatal binnen te neuzen.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Flower wat een heftig verhaal van je ongeluk. Dan heb je echt nog geluk gehad zeg.
    En gelukkig dat er nog zoiets als een keizersnede bestaat dan he

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hahahahah vind het wel jammer zou graag zelf willen doen natuurlijk maarja mag dus niet en dat is best moeilijk geen brekende vliezen geen weeen enz of het moet vroeger beginnen de bevalling maar dat denk ik niet

Deel Deze Pagina