Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat ziet er erg leuk uit Vagans! Honden kunnen echt van zo´n uitje genieten! Grappig dat er 1 Max heet. Mijn man vond dit een leuke naam, maar ik vind dat een hondennaam. Buurhond heette ook zo.:)

Hier nog niet echt last van het ´niesprobleem´. Span inmiddels wel alles aan als ik moet niezen;).

Meimamma sterkte bij de crematie.

Oh en ik ben echt zwanger!:D Heb daarstraks gewoon 3 kwartier op de bank gelegen en heb zelfs geslapen! Dat zou ik gewoon iedere middag moeten doen:).
    Was ook echt wel nodig, want vannacht slaap ik met mijn klas op school. Ofwel ik mag blij zijn als ik kan slapen!

Oh en mijn badkamer wordt mooi!!!!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Haha ja lief he!!!
    Ik had die babybelt omgedaan die ik van mn buurvrouw heb geleend en ik had het idee dat het wel wat scheelde voor mn rug.

Maja als ik zo van die beestjes aan het genieten ben dan is de pijn zowiezo een stukkie minder ;)

De kleine is weer lekker aan het trappelen :D

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Ik vind Max niet zon bijzonder naam maar mn moeder heeft t uitgekozen, ik mocht toen het andere broertje benoemen (Spike) maar die is helaas vroeg dmv een aanrijding overleden...

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Stomme auto's ook!

Het heeft ook te maken met een knuffel die hier ligt. Kregen we toen we de babykamer bestelden bij Babymax (faillissementsgezeur...). Leuke hond hoor, maar hij heeft een halsband met heel groot MAX erop om...

Maar we hebben een hele leuke andere naam gevonden!

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik ben even wezen neuzen en de kaartjes van www.krtjes.nl vind ik erg leuk, vind ze alleen niet erg goedkoop... Hier wel leuke versies gezien voor zowel een jongen als een meisje. Straks maar even aan mijn man laten zien.:)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind Max ook een typische hondennaam hoor ;) haha
    als je 1x Max roept reageren er 10 haha!

Daarom heb ik toen ik mijn eerste helemaal eigen hondje kreeg deze Pulchra genoemd ;) Dat hoor je niet zo veel HAHAHA

Mn familie vreest nu wel voor de naam van onze dochter omdat we beide niet van de standaard namen zijn haha, Maar het zal ze reuze meevallen!!! :D

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik kom alleen even zwaaien, want het is erg druk op werk, maar alles gaat goed. Hopelijk met jullie ook!

Doeg!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

* zwaait terug naar sanny*

Zo, hier zo maar is even koken, boerenkool staat op het menu, met rookworst en spekjes natuurlijk. Favo eten van vriendlief.

En wat staat er bij jullie op het menu vanavond?

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net spagetti op jammie jammie samen met mn vriend gekookt;)

Crematie was vrij ingetogen. Weer wat familie gezien die je normaal nooit ziet en heel chique nog even een nicht van mn pa een sneer gegeven en even duidelijk een mening gegeven;) Werd niet gewaardeerd maar ging over mn oma en daar zit niemand aan!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Goed zo! oma's zijn de beste! en daar moet je voor op komen!

Hier net gegeten en de afwas gedaan enzo

en dan zo ff de babydraagzak ophalen die we via MP gekocht hebben!

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hallo medemeimamma's :cool:

Mag ik ook komen meeschrijven?

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja hoor NooNoo gezellig Welkom:D!!
    Heb je een goede zwangerschap?
    Vertel eens wat over jezelf:D;)

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Thanx meimamma ;)

Wil niet zo heeeel veel over mezelf vertellen hoor, probeer een beetje anoniem te blijven op het wereld wijde web, al valt dat soms niet mee ;)
    Ben in ieder geval midden twintig, gelukkig getrouwd met een schat van een vent en dus in verwachting van ons eerste kindje, een meisje ;)

Heb een redelijk goede zwangerschap tot nu toe, afgezien van flinke bekkeninstabiliteit. Ik probeer dat niet de overhand te laten hebben maar voornamelijk te genieten van alles, lukt de ene keer beter dan de andere keer.
    Momenteel weer heel erg niet, mijn bedrijfsarts is één en al onbegrip en wil dat ik weer aan het werk ga (ik heb een paar weken geleden i.o.m. de leidinggevende besloten te stoppen omdat het teveel pijnklachten gaf).
    Op m'n werk zeggen ze dat ze dit advies moeten opvolgen. En met dat bericht begint mijn weekend... :(

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom Noonoo.
    Wel vervelend van de bedrijfsarts.
    Ik zou dus weer gewoon proberen en na een paar uurtjes zeggen, het gaat echt niet, en me weer ziekmelden...kom op zeg.
    Sommigen kan je wurgen.

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zeg dat wel Monika, die man moet me maar niet voor de ogen verschijnen... gelukkig waren alle consulten tot nu toe telefonisch, maar zelfs dat lijkt me nu niet meer verstandig. Ik heb dan ook om een andere gevraagd, ik sta niet meer voor mezelf in vrees ik. En dat terwijl ik normaal heel veel geduld heb :)

Het voelt zo oneerlijk, mijn VK, fysio én huisarts zeggen allen dat ik er goed aan heb gedaan om te stoppen en dan zegt één zo'n bedrijfsarts dat ik heus wel meer kan en dat is het dan... daar moet ik het mee doen.
    Probeer nu heel erg uit de put te blijven, misschien morgen overdag maar even iets heel leuks gaan doen ofzo... :)

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou dan van alle 3 een schriftelijke verklaring vragen en die overhandigen aan die bedrijfsarts en zeggen dat ie die ergens mag steken waar het licht niet schijnt, maar dat jij niet meer gaat werken.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het meiden

@meimama nog gecondeleerd

@nonoo welkom. En ik zou anders even een verwijs brief laten maken want bi. Is echt niet goed om mee door te gaan want san heb je er na de zw ook last van

@Guusje wat fijn dat de badkamer oP schiet

@vangas. Leuke foto's

Nou ik heb niet gelezen was zo moe. Of was nog steeds heb het ook erg kout en ga dus zo na gtst ook me bed in. Heb ook erge last van me buik een piep dag dus

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Fijn zon bedrijfsarts NooNoo. Wel heel makkelijk oordelen zo door de telefoon.
    Wat Monika ook zegt. Dan maar paar uurtjes proberen en weer de ziektewet in.
    Jij weet het beste wat en hoe je je voelt!
    En begrijpelijk hoor dat je anoniem wilt blijven.
    Maar wat leuk zeg, ook een meisje. Die overheersen in mei:D

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    :) Hij heeft al een schriftelijke verklaring van de huisarts gehad, die daarin ook spreekt voor de VK en fysio.
    Heeft zelfs een telefonisch gesprek gehad met de huisarts. Maakt 'm allemaal niks uit. In de richtlijnen staat dat ik meer kan werken, dus moet ik meer werken.

Erg he? ;)

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik moet er haast om lachen nu ik het zo terug lees haha! Het is te gek voor woorden, ik zou haast denken dat het hele verhaal niet waar is en dat m'n wekker zo gaat hihi...

Dank voor jullie welkom en lieve woorden in elk geval! Wel leuk, een clubje om mee te schrijven!

Deel Deze Pagina