zit er een maatbekertje ofzo bij? ik kreeg van de vk 10 ml. flesjes mee en ik heb na de bevalling van M. het als ranja 1 keer per dag gedronken... staat het trouwens niet op de fles???
Ohh! Op die manier! Wat erg zeg.. Gelukkig heb je er niet iets ergers aan overgehouden! Anders zaten we zonder onze Maria
*gniffel* hmmm geen idee flower... heb meneer google ff geraadpleegd: GEBRUIKSAANWIJZING De dagelijkse aanbevolen dosering voor een volwassene is: 2 x 10 ml of 1 x 20 ml (een maatbeker) een half uur voor de maaltijd. Niet innemen met zwarte thee, koffie of melkproducten, want dat vermindert de ijzeropname aanzienlijk! De dagelijkse aanbevolen dosering voor een kind is: 3 - 5 jaar 5 ml per dag, 6 - 12 jaar 10 ml per dag. Vitamine C bevordert de ijzeropname, dus inname met een glas vers vruchtensap is prima. Voor het beste resultaat dient het elixer 3-4 weken gebruikt te worden, de tabletten 5-6 weken. Na opening in de koelkast bewaren. Het elixer is dan nog 4 weken houdbaar.
Hahhaha tja gebroken bekken is al erg genoeg leven lang pijn in me benen enz maarja dat heb je van trauma letsel hahhahah maar ben jong
Tnks gemene zuster als ik zelf zo slim was hahahahaha kon ik het ook opzoeken alleen windmuts-maria is niet zo slim
ow meimamma wat vervelend! ook erg vervelend dat je nu weer terug moet whahahaha flower daar heb je je gemene zus toch voor hihi zag net op me hyves de ticker: 99 days to go!!!!!!!!!!
Pagina 38????! Vergeef me dat ik niet alles gelezen heb.... Flowertje, dat is een heel heftig ongeluk wat jij hebt gehad. Je had wel een engeltje op je schouder... Nog niet te druk maken over die ruggenprik; je kan daar weinig aan veranderen. Nu gewoon nog lekker genieten! Hier een echt babydag gehad. Vanmorgen maxi-cosi terug gebracht en Familyfix gehaald. Nog een heel gedoe om te ontdekken hoe dat werkte. Kinderwagen past gelukkig ook in de kofferbak. Wist toch echt niet meer hoe je dat geval moest opklappen! Babykamer staat. Bedje is opgemaakt en sluiertje staat. Bij Prenatal 2 super lieve eerste setjes gekocht. Blauw en roze, want wij weten niet wat we gaan krijgen. Ben ik alleen de mutsjes vergeten! Kan ik maandag nog een keer naar de Prenatal.... Ook de Blije doos opgehaald en gisteren kreeg ik al het kraampakket binnen. Ik zeg: 'Laat de baby maar komen!'
Hier is de papa in spe druk in de keuken Omdat deze mama in spe last van buik en benen heeft. En we gaan ook nog op visite straks *gaap gaap* Ik had vanmorgen draadjesvlees al opgezet en appelmoes gemaakt. Hij heeft net de boontjes gekookt en aardappelschijfjes gebakken en chocolade toetje gemaakt. Nu is de schat de vaatwasser aan het uitpakken en de vuile vaat weer aan het opruimen. Wi eten eigenlijk alleen chinees op verjaardag van schoon pa of ma. Mijn lief houdt niet zo van chinees en om het nou aleen voor mezelf te halen... best jammer eigenlijk
Hier lekker frietjes op vriendlief is al weer naar huis, die was echt kappot en gaat nu lekker slapen! Wel is geregeld dat hij dinsdag thuis is! @ flower : Heftig verhaal hoor @ meimamma: leuk dat het shoppen geslaagd was @ Bloemmm: Geniiet van de chinees!
Ow meiden niet te druk maken over het BEVALLEN Zien jullie er echt zo tegen op? Ja ruggenprik kan ik wel begrijpen, vooral als je een nare ervaring hebt. Hoe reageren jullie op bevallings verhalen van een ander dan? Worden jullie daar echt naar van? Mij intresseren al die verhalen helemaal niets. Zie ook NOG niet op tegen de bevalling. Ik denk maar zo, goedschiks of kwaadschiks.. het moet er toch uit. Dr zijn miljoenen vrouwen mij voorgegaan dus ik kan het ook. mama power!
Ik weet ook wel dat ik het kan.. Maar dat hele gebeuren. Het moet eruit en ik probeer zoveel mogelijk zo te denken maar toch ben ik bang hoor Ik knijp 'm echt wel een beetje! Hahaha. Ik heb best een hoge pijngrens en weet zeker dat ik het wel aankan, maar het is meer; Niet weten wat je te wachten staat. Maar we krijgen er het mooiste van de hele wereld voor terug, dus ik ga het met liefde doen.
Nou ik zie zeker wel op tegen t bevallen ik heb totaal geen hoge pijngrens en als ik dan zon filmpje zie van een uit elkaar gerukte vagina en dan soms zelfs nog zon flinke knip dr in lopen de rillingen me over de rug, het lijkt me het meest pijnlijke wat ik ooit zal meemaken dus JA ik ben heeeeel bang voor de bevalling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!