Binna, rustig aan doen meid. Rust maar goed uit. Noonoo ik kan me goed voorstellen dat je die vent nu echt niet wil tegenkomen. Dan kom ik toch terug op mijn eerste opmerking: Gaan en stoppen dat het niet gaat.
Belachelijk hoor dat je ondanks de gesprekken die er zijn geweest met de huisarts enzo dat je nog gewoon moet blijven werken! Kan me voorstellen dat je het lachwekkend vind als je het zo erug leest. Maar ja kijk uit hoor dat je jezelf niet voorbij loopt met je bekkeninstabiliteit! En ja wij zijn hier best gezellig Binna lekker kalm aan en uitrusten meid!
@ NooNoo: Welkom! Enne wij zijn Hartstikke gezellie! Wat klote van die berdrijfarts, zo iemand wil je toch het liefst wurgen!!! Probeer goed aan jou en je kleine meisje te denken hoor! Jullie zijn het belangrijkste! Zo hier de chicco draagzaal opgehaald, een zwarte, mooi ding nog! Mevrouw had hem voor de zelfde reden als dat ik hem wilde, hondjes uitlaten! dus ik weet dat hij daarvoor geschikt is hihi!
Welkom NooNoo...hier ook flink last van mn bekken.ben al gestopt met werken met 20 weken...werk nu 2x 3 uurtjes boventallig in de zorg.Weet wat voor pijn het doet die klachten en echt balen dat je bedrijfsarts zo'n LUL is!! gewoon weer opnieuw ziek melden hoor....ze krijgen geld voor jou om vervanger aan te nemen!
lieve mama's ik ga morgen op iedereen reageren, maar wilde nog even de babykamer showen het is een klein maar fijn kamertje .. Het heeft 5 uur geduurd voordat de commode en het ledikantje in elkaar zaten dus ben blij dat het klaar is. Heb al wel ruzie gehad met de lakens en dekens .. ben ik de enige die dat amper voor mekaar krijg ... grr heb het wel 10 keer opnieuw gedaan. Nu maar gewoon 1 deken en 1 laken gepakt want met 2 ging het gewoon echt niet en lag de hele onderkant omhoog .. maarja ik ben miss perfect dus vind het lelijk met zn dikke deken onder het matras Maar hier 2 fotos van het bedje en de commode. Geen van de kast want dat is inbouw http://94.100.120.157/1248250001-1248300000/1248282001-1248282100/1248282098_5_4Xic.jpeg http://94.100.120.202/1248250001-1248300000/1248282501-1248282600/1248282511_5_sJRy.jpeg Ohja op de foto van het ledikantje (links in de hoek) is geen vochtplek maar een schaduw Wat vinden jullie ervan?? Nou ik ga slapen want ben bekaf! Liefs xxx
Goeimorgen meiden @lillo. Gaaf kamerje. En als ze zo klein zijn heb je nog geen Dubbele nodig want je maakt dan het bedje laag op en vouwt de gewonen deken dubbel
@ Lilo, heel mooi kamertje. Klein maar fijn. Op deze leeftijd slapen ze er toch alleen maar en ze worden er verschoond en aangekleed, meer ruimte hebben ze dus echt niet nodig. hier rond 8.15 wakker geworden omdat vriendlief tegen me begon te praten. Die was klaarwakker en zat even te vertellen hoeveel hij van me houd en dat ik het mooiste ben wat hem ooit is overkomen (met de baby natuurlijk) Heel lief natuurlijk, maar ik dacht op dat moment echt even.... aaargh moet dat nu ik lig nog te slapen. Gevolg was dat ik ook klaarwakker was. Vriendlief is nu weer aan de slag met de babykamer en ik ben er toen ook maar uit gegaan aangezien ik met dat lawaai toch niet kan slapen. Vanmiddag moet hij voetballen en hij vroeg of ik kwam kijken dus daar ga ik vanmiddag even heen. We wonen vlak bij het sportveld dus kan er zo heen lopen. En dan vanmiddag denk ik even een beetje opruimen ofzo. Maandag komt de kraamzorg voor de intake. Ben benieuwd hoe lang zoiets duurt en wat de bedoeling precies is. Heb al 2 dagen geen krampen meer gehad omdat ik lekker rustig aan heb gedaan. Gisteravond was ik weer even druk bezig met dingen opruimen en de trap op en neer lopen en meteen weer krampen.... Dus ik denk dat het toch echt met rust te maken heeft en dat ik toch echt meerdere stapjes terug moet doen met mijn werk. Fijne dag iedereen!! Liefs
@ Lilo: leuk kamertje! @ SQ: Oh ik zou er bijna een moord voor doen dat vriendlief hier ook weer is van die lieve dingen zou zeggen! Goedemorgen allemaal voor mij een speciale dag vandaag Mijn kleine Pupje pulchra is vandaag 1 jaar geworden! Wat gaat dat snel joh! Ik weet nog goed dat ik het mailtje kreeg dat hij geboren was en er genoeg reutjes in het nest zaten voor mij!!! Helemaal door het dolle heen was ik met mijn pupje en vandaag is hij al weer 1 jaar!
O dat komt wel goed hoor Als eten staat er vandaag Renske op het menu (vlees voer) en ik heb speciale honden knakworstjes ipv verjaardagstaart haha!
hai meiden sorrie dat ik ff een paardagen niks van me heb laten horen maar hier gaat alles prima was gister jarig maar heb niks bizonders gedaan alleen naar de gyn geweest me bmh is nog steeds het zelfde 1 cm en heb dus nog steeds rust.. Volgende week gaan ze weer een echo maken en in me doos kijken echt het voelt net of ik een kijkdoos heb.. En de gyn vind het maar raar terwijl ik absoluut niet het gevoel heb dat frummie er elk moment kan komen.. Maar ik weet ook wel dat het allemaal preventief is maar het je kan je dan ook zo zomaar druk maken.. Dus ga ik van me eigen gevoel uit De dag der voor was ik bij dr pappa voor de pret echo en ik heb Frummies gezichtje gezien helemaal top alles goed en dat liet frummie me ook weten ook zie hier een fotootje waar hij/zij gewoon een ok teken liet zien IK BEN VERLIEFD!!!
Sanny, doe niet te gek hè! Ik zwaai naar je terug! NooNoo, welkom in ons gezellige meiclubje! Wat super dat je zo probeert te genieten van je zwangerschap! Jammer van je bekkeninstabiliteit en een vervelende bedrijfsarts! Blijf positief denken hoor! En wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Vagans wat heerlijk dat de draagzak een aanwinst is! Ik zou geloof ik steeds die kleine in de wagen leggen, maar dit is natuurlijk veel praktischer! Jij weet in inder geval dat jullie meisje iedere dag buiten gaat komen! Lilo, het staat gewoon al!!!! Ik ben helemaal verbaasd; jullie hebben hard gewerkt! En wat is het mooi...! Klein maar fijn is inderdaad een hele mooie toepasselijke uitspraak. Je hebt het ook al helemaal ingericht! (Ben je gewoon verder mee dan ik waar het kamertje al weken staat!) Het opmaken van het bedje, was hier niet echt een probleem (die heb ik dan als enige wel opgemaakt). Weet niet wat voor dekens jij hebt, maar ik heb er 2 aan elkaar van Koeka en dat werkt eigenlijk prima. Oh, ik zie nu pas dat je het berichtje vannacht nog hebt gestuurd! Hoop wel dat je nog een beetje hebt kunnen slapen! Binna, dat is een goede tip; dekentje dubbelvouwen in het begin! Merci! Sunnyqueen, wat een lieve vriend heb jij! Fijn dat je nu een beetje een idee hebt waar de krampen vandaan kunnen komen. Lastig om stapjes terug te moeten doen of niet? De kraamzorg komt bij mij begin april en ze hadden zo'n 3 kwartiertjes nodig. Ze hoefden niet persé het kamertje te zien. Er werd mij verteld dat het meer het uitspreken van elkaars verwachtingen is. Laat maar weten hoe het maandag ging, want ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt. Vagans, gefeliciteerd met Pulchra! Jij bent echt helemaal gek op je dieren. Super! Chaartje wat ben ik blij wat van je te horen! Ik heb altijd geleerd; geen bericht is goed bericht, maar ik was toch wel benieuwd hoe het met je ging. Gun je zo dat het allemaal (naar omstandigheden) goed mag gaan! Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat super die echofoto's, vooral die eerste!! Leuk trouwens dat jij het over frummie hebt! Ik heb het hier ook vaak over frummeltje.   Ik heb de nacht overleefd. Wat een ramp! Ik was natuurlijk constant wakker, zoniet om te plassen, dan wel om anders te gaan liggen en steeds weer die herrie van de kinderen... Ik er dus steeds maar weer uit en orde op zaken stellen. Ondertussen sliep mijn collega gewoon door. Nu doe ik even helemaal niks. Vanmorgen nog wel even een wastafelkraan en verlichting voor boven ons bed gekocht. Dat laatste was iets wat nog in mijn planning stond om te regelen voor de bevalling. Is nu dus klaar! Mijn moeder vroeg me of ik ons kindje niet al wilde zien. Euh, nee. Ben daar helemaal niet mee bezig. 10 Weken geleden hebben we hem/haar voor het laatst op de 20 weken echo gezien. Ik voel ons kleintje (al is het steeds een beetje minder) en dat vind ik voldoende. De 3 en 4D echo's vind ik heel gaaf om te zien, maar voor ons hoeft dat dus niet. Mijn buikje is vrij klein en ik draag frummeltje dus echt vanbinnen. Kan alleen nog maar kaarsrecht op zitten en lopen, want anders gaan mijn ribben echt pijn doen. Ook erg veel last van maagzuur, maar dat heeft frummeltje vast allemaal op zijn/haar geweten!
@ Guusje: Wat rot van je nacht, hier zijn ze ook niet heel veel beter hoor! enne ik was juist super benieuwd naar de 3d echo! Maja ieder zo zn ding, ik ben zowiezo gek op fotos dus ja automatisch ook op echo's zo, hier hangt de was weer te drogen, ffies pulchra kammen (die moet er op zn best uitzien op zn verjaardag natuurlijk ) en dan even boodschapjes doen, zowel voor ons al wat dingetjes ophalen voor vrienden. Vanavond bij mn ouders eten, en daarna naar mn zus & zwager om het geboorte kaartje af te maken Ben benieuwd!
Lilo, wat een mooie meubeltjes! Dat is ook wel onze smaak! Vagans, gefeliciteerd met Pulchra, leuk beestje! Chaartje, wat een leuke en mooi echo. Dat oke-teken is leuk, was laatst zelfs nog een keer in het nieuws geloof ik haha! Ik zat er gisteravond even helemaal door heen, heb tot zeker half 2 wakker gelegen en vanmorgen opgestaan met dikke rode ogen.. heel charmant Wel gisteravond een soort van plan bedacht waardoor ik iets meer rust heb. Ik wil sowieso een andere bedrijfsarts, maar deze komt er niet zo mee weg. Of het iets uit zal halen weet ik niet, maar ik ga in elk geval een klacht tegen hem indienen. Morgen gaan m'n man en ik er even goed voor zitten en een brief opstellen, er is de laatste weken zoveel voorgevallen en gezegd, voor m'n eigen gevoel moet ik er gewoon iets mee doen. Laat ik het in elk geval niet helemaal op m'n kop zitten Vandaag wilden we dus een leuk dagje in plannen, we zijn naar Bocholt gereden in Duitsland waar ze twee babywinkels zouden hebben, maar daar was niet veel aan eigenlijk. Ik ga het liefst naar de Prénatal enzo Nog weer een paniekmomentje voor mij daar, terwijl manlief helemaal dubbel lag. Ik kan dus geen Duits, echt vrijwel geen woord (alleen vieze woorden haha!) Komt er in zo'n winkel een man naar me toe die me een stapel folders geeft met een heel verhaal. Waarschijnlijk was de paniek van m'n gezicht af te lezen want ergens in een hoekje zag m'n man het allemaal gebeuren en stond daar gewoon keihard te lachen... Ik stamelde iets van danke schön (ofzoiets) en maakte dat ik daar weg kwam... wat een etterbak is het toch die kerel van mij De rest van onze Deutsche babytocht heb ik hem strak aan de arm vastgehouden, dat gaat mij niet nog een keer gebeuren haha!